Γεώργιος Μιχαλάϰης (τοῦ Κωνσταντίνου ϰαὶ τῆς Σωτηρίας) Λαϰεδαίμον τῇ καταγωγῇ, ἐϰ νῆσου Μοντρεάλ, Καναδᾶ. Πρωτοϰανονάρχου μαϑητής B.Sc. M.Sc. M.D. Ph.D.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Interro.
Advertisements

A. Fillon Mars Laoriste sigmatique Laoriste thématique Laoriste athématique Laoriste actif Le temple de Poséidon, Cap Sounion A. Fillon Mars 2006.
A. Fillon Mars Laoriste sigmatique Laoriste actif Le temple de Poséidon, Cap Sounion A. Fillon Mars 2006.
La formation de lOPTATIF! D.Augé. Loptatif est un mode grec: il semploie pour exprimer un souhait, une possibilité, une affirmation adoucie; dans les.
A. Fillon Mars 2006 Le futur actif et moyen Le temple dApollon, Delphes Formation Incidents phonétiques A. Fillon Mars 2006.
ΕΛΙΕΣ.
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Γεώργιος Μιχαλάϰης (τοῦ Κωνσταντίνου ϰαὶ τῆς Σωτηρίας) Λαϰεδαίμον τῇ καταγωγῇ, ἐϰ νῆσου Μοντρεάλ, Καναδᾶ. Πρωτοϰανονάρχου μαϑητής B.Sc. M.Sc. M.D. Ph.D.
Η γλώσσα XHTML Επιμέλεια: Νικάκη Θεοδώρα Μάθημα: Εισαγωγικά θέματα WWW 2007.
Μία μέρα! Une journée ! της Γιάννας de Jeanne. Μια μέρα στο σπίτι Στο σπίτι τα περνούσα και τα περνάω καλά αλλά μερικές φορές με ενοχλεί η μικρή αδερφή.
- Ανοίξτε τα μεγάφωνα του Η.Υ σας Η παρουσίαση τρέχει αυτόματα ! LA ÓPERA DE PARÍS Γ.Ε.Γ.
Devises Grèce Νομίσματα Ελλάδας CATHERINE - MARILETTA
Το διδακτικό συμβόλαιο
Robert Doisneau est probablement le photographe français le plus connu dans le monde entier notamment grâce à des photos comme « le Baiser de l'hôtel de.
Déclinaisons grecques De la première à la troisième! D.Augé.
Έρρικα και Χριστίνα Sites importants de France Errika et Christine.
Platon, Le Timée Aide à la traduction Dominique Augé.
«Εἰς ἀπολογίαν τοῦ Εὐαγγελίου» (Φιλιππησίους 1, 17). Ἀπαντήσεις σὲ σύγχρονες προκλήσεις.
Ἡ μερίδα Συνοδικ ῆ ς Ἐ πιτροπ ῆ ς Θείας Λατρείας καί Ποιμαντικο ῦ Ἔ ργου «Τό πνε ῦ μα ὅ που θέλει πνε ῖ » ( Ἰ ωάννου 3,8) Ὀ ρθόδοξη πνευματική ζωή - Σύγχρονοι.
Επανάληψη για το διαγώνισμα του β΄ τρίμηνου
Ευίνα Τσιχρηντζή Φανή Παπαχρήστου.  Στην Αγία Γραφή και συγκεκριμένα στο 3 ο κεφάλαιο του βιβλίου Βασιλειών Γ ' (3, 16-28) πρωτοαναφέρεται η ιστορία.
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Κωδικός μαθήματος: 1025 Μικελάτου Μαρία-Ελένη Κωδικός Φοιτητή:
 Σ ί μου Έ μιλη-Μαρ ί α-Αλ ί ς  Α.Μ
Μάθημα επιλογής : Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (κωδ. 1025) Étudiante : Tsatsi Aikaterini
EXPRESSIONS IDIOMATIQUES Avec des animaux Ευριδίκη Μπουρτσουκλή.
Learning To Use New Testament Greek Lesson XXI. The disciple reads a parable about the kingdom. ajnaginwvskei oJ maqhth;V parabolh;n peri; th:V basileivaV.
Les expressions idiomatiques IOANNA – IRA TROVA ( )
Les expressions idiomatique
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ LES JEUX OLYMPIQUES DE LA GRECE ANTIQUE.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ Grigóris Lambrákis. ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ Quelques mots sur lui  Ο Γρηγόριος Λαμπράκης γεννήθηκε στην Κερασίτσα Αρκαδίας στις.
HOW DID EARLY CHRISTIANS READ THE BIBLE? DR. DAVID TROBISCH
ΑΙΓΟΣ ΠΟΤΑΜΟΙ Οι κινήσεις Αθηναίων και Λακεδαιμονίων Ξενοφώντος Ελληνικά Βιβλίο 2, κεφάλαιο 1, §16 και εξής Παρουσίαση Δοϊρανλή Άννα, φιλόλογος.
Κουλτούρες, κοινωνικοποίηση και ταυτότητα
Les expressions idiomatiques
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
Κείμενα Ελληνιστικής – Ρωμαϊκής περιόδου
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
1 Ἐν Λέσϐῳ θηρῶν, ἐν ἄλσει Νυμφῶν θέαμα εἶδον κάλλιστον ὧν εἶδον· εἰκόνα γραπτήν, ἱστορίαν ἔρωτος. Καλὸν μὲν καὶ τὸ ἄλσος, πολύδενδρον, ἀνθηρόν, κατάρρυτον·
En moins de 5’ Les examens de langues auxquels nous préparons nos élèves évaluent souvent « autre chose » Fani KARAGIANNI (Université Aristote de Thessaloniki,
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
John 3:16 οὕτως γὰρ ἠγάπησεν ὁ θεὸς τὸν κόσμον, this is how for loved God the world ὥστε τὸν υἱὸν τὸν μονογενῆ ἔδωκεν, so that the Son the only he.
Μορφοσυντακτική αλλαγή
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Polytimi Ioanna-Georgoula
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Αναστάσιμη Προσευχή ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!.
Ο Οδυσσέας Ελύτης και η Γαλλία
Η συνταξη τησ αε.
Vert = nominatif Vocatif Bleu = acc Gris = génitif Orange = datif
Texte 1 : Platon - Hippias majeur - 290d-291a
Ἱστορία τοῦ νεώτερου καὶ τοῦ σύγχρονου κόσμου (ἀπὸ τὸ 1815 ἕως σήμερα)
Οι όροι της συνθηκολόγησης
Alouette bouquette, Cochevieux, Alouette à crête, Alouette de moulin
Exercise 9.
Croy 15 - Exercises 1. ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκείναις ἦν ὁ υἱὸς αὐτῆς μικρός, νῦν δὲ γέγονεν ἄνθρωπος καὶ ἔχει αὐτὸς υἱόν.
Le DYSCOLOS (Ménandre)
Croy 7 - Exercises 1. λέγετε λόγον κατὰ τοῦ κυρίου τοῦ οὐρανοῦ;
Croy 11 - Exercises 1. Οἱ οφθαλμοὶ τοῦ τέκνου ἐθεραπεύοντο
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (641025) Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante: Xylogianni Artemis ( )
Οι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (1025)
3°) Fonctions cos et sin :
Mycènes, la Porte des Lionnes
Μάθημα επιλογής (1025) Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Takorou Panagiota.
Des expressions figées avec des animaux
Η ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΣΕΛΕΥΚΙΔΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γεώργιος Μιχαλάϰης (τοῦ Κωνσταντίνου ϰαὶ τῆς Σωτηρίας) Λαϰεδαίμον τῇ καταγωγῇ, ἐϰ νῆσου Μοντρεάλ, Καναδᾶ. Πρωτοϰανονάρχου μαϑητής B.Sc. M.Sc. M.D. Ph.D. candidate M.A. Musicology candidate Ἡ πατριαρχικὴ ψαλτικὴ παιδαγωγικὴ τοῦ Ἰακώβου Ναυπλιώτη Various parameters of the Patriarchal Style ("hyphos") as transmitted by Iakovos Nafpliotis' psaltic paedagogy

Ἡ πατριαρχικὴ ψαλτικὴ παιδαγωγικὴ τοῦ Ἰακώβου Ναυπλιώτη, ὄπως αὔτη μετεδόθη εἰς τὸν ἐκ παιδιόθεν μαθητὴν του καὶ πρωτοκανονάρχον Στυλιανόν Τσολακίδη, συνέβαλε εἰς τὴν ἀπομόνωσιν διαφόρων [ἀλληλεπιδρώντων] παραγώντων, οἱ ὁποίοι ἀποτελοῦν θεμελιῶδη συστατικὰ τῆς ζώσης ὀρθοδόξου ψαλτικῆς.

2 παρουσιάσεις Ἀποτέλεσμα 2 πίνακες ἐλέχγου

Πίναξ ἐλέγχου ὀρθῆς μουσικολογίας Γραφὴ Ἠχητικὰ δείγματα ψαλτικὴ (μετροφωνία) κλασσικὴ γραφὴ (ῥυθμὸς) Γρηγοριανὴ (χρόνος) Παλαιὰ Νέα Βάσις δεδομένων: ἀποθήκευσις μνήμης* καὶ σύγκρισις αὐτῆς ἀναλύσεις συντετμημένοι τύποι έκφωνήσεις καταλαγαὶ χρὸνου διαστήματα σύγκρισις νέαι ἐκδόσεις γραπταὶ ἠχητικαὶ πχ Μελωδὸς * OCR Gamera psaltiki

Πίναξ ἐλέγχου ΨαλτιΣωτ Ι (Ψαλτικῆς Σωτηρία) «PsaltiSot I checklist» Ἐκτέλεσις –Χρόνος •Λήψις ΧΡΟΝΟΥ •ἐπίθεσις (« attack ») καὶ ὤθησις (« poussée ») •ἐπιλογὴ καὶ καταλλαγὴ ἀρμόζωντος εἴδους χρόνου –Λαρυγγισμὸς •σεβασμός τῆς ἀνερεθίστου περιόδου πρὸ τῆς θέσεως («pre-thesis refractory period») •συλλογισμένη χρήσις τῶν λαρυγγισμῶν –Διαστήματα •βασικὰ διαστήματα •ἔλξεις, συστήματα, ψυχο- ἀκουστικὰ φαινόμενα –Ἀναλύσεις •ἠχητικὰ δείγματα, γραφικὰ Γρηγοριανῆς –Φωνητικὴ ὁμοιομορφεία –Ἀνάγνωσις μουσικοῦ κειμένου –Συγκρατικὴ χρῆσις φυσικοῦ ταλέντου –Ἰσοκράτημα ἀπαράλλακτον χαμηλοῦς ἐντάσεως Σύνθεσις - Ἀνατύπωσις –Ῥυθμικὴ ἒμφασις –Ὀρθογραφία –Σεβασμὸς πρωτοτύπων Ψυχο ἀκουστικὴ – Ὑψιστος συνεισφορὰ δοδασκάλου Θεολογικὴ –Ψαλτικὴ ἀπόδοσις ΣΥΝΕΠΗΣ μετὰ τῆς γραπτῆς καὶ ἱσοτίμου προφορικῆς παραδόσεως τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας

κίνησις –λόγος -μέλος (geste – parole -mélodie) συνδετικὴ σχέσις (« σύμπτωσις, συγκυρία») λόγος- μελωδία κίνησις χειρονομία Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὴν κίνησιν, καὶ κίνησις ἦν ὁ λόγος · πᾶσα ψαλτικὴ δι’αὐτοῦ ἐγένετο καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ μιὰ ψαλμώδησις ἣ γέγονεν.

Villoteau (b Bellême, 6 Sept 1759; d Tours, 27 April 1839) Αἴγυπτος DESCRIPTION DE L'EGYPTE. CHAPITRE IV. De la musique grecque moderne. •Quand on dît que les grands signes n'appartiennent qu'à la cheironomie, il nous semble que cela signifie qu'ils indiquent le mouvement de la mesure, qui ordinairement se marque avec la main; car on ne donne pas non plus une définition bien claire du mot cheironomie, et il n'est pas même question de grands signes dans tous les traités de musique grecque. •Tout ce que nous pouvons conjecturer par l'acception étymologique du mot cheironomie, c'est que c'est la loi ou la règle de la main, ou donnée, prescrite, indiquée par la main; par conséquent, c'est, à proprement parler, la mesure, qui, étant marquée par la main, règle et dirige le chant. C’est probablement là le sens de ce qu'on lit au commencement d'un des traités de musique grecque moderne que nous avons, où il est dit: La cheironomie indique le melos; et ce mot, suivant nous, ne doit point être pris dans l’acception de mélodie, mais dans celle de membre, départie, de division de la mesure.

Μνήμη: Ἐδραίωσις καὶ ΕΓΚΙΝΗΣΙΣ μνήμης Πληροφορία (περιβάλλον) Ἐ γκέφαλος (κέντρον) Βρέφος Παιδίον Ἐ νήλιξ

Μνήμη: Ἐδραίωσις καὶ ΕΓΚΙΝΗΣΙΣ μνήμης Πληροφορία, ἐ ρέθισμα (περιβάλλον) Ἐ γκέφαλος (κέντρον) Βρέφος Παιδίον Ἐ νήλιξ ἔ λεγχος ἐ ξωτερικ ὸ ς ἐ σωτερικ ὸ ς ἀποδοχὴ ἐλέγχου καὶ ἀναντίῤῥητος ΜΙΜΗΣΙΣ

κινηματογραφικὸν ἀπόσπασμα: πίθηκος vs. ἄνθρωπος

Μνήμη: Ἐδραίωσις καὶ ΕΓΚΙΝΗΣΙΣ μνήμης Πληροφορία, ἐ ρέθισμα (περιβάλλον) Ἐ γκέφαλος (κέντρον) Βρέφος Παιδίον Ἐ νήλιξ ἔ λεγχος ἐ ξωτερικ ὸ ς ἐ σωτερικ ὸ ς

μνήμη = συνάψεις νευρόνων

Μνήμη: Ἐδραίωσις καὶ ΕΓΚΙΝΗΣΙΣ μνήμης Πληροφορία, ἐ ρέθισμα (περιβάλλον) Ἐ γκέφαλος (κέντρον) Βρέφος Παιδίον Ἐ νήλιξ ἔ λεγχος ἐ ξωτερικ ὸ ς ἐ σωτερικ ὸ ς Συμβολ ὴ

Εἴδη Βιολογικῆς καὶ Κοινωνιολογικῆς Πληροφορίας τε καὶ Μνήμης Πληροφορία, ἐ ρέθισμα (περιβάλλον) Ἐ γκέφαλος (κέντρον) Βρέφος Παιδίον Ἐ νήλιξ ἔ λεγχος ἐ ξωτερικ ὸ ς ἐ σωτερικ ὸ ς Συμβολ ὴ

Παράδειγμα: ὀργάνωσις Βιολογικῆς Πληροφορίας τε καὶ Μνήμης

πυρὴν ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗΣΕΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΣ Πληροφορία, ἐ ρέθισμα (περιβάλλον) βάσει ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΕΓΚΙΝΗΣΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟΥ κυτταροπλασματικοῦ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ Προσαρμωσμένη ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ

Κωδικὸς (τετραψήφιος)

Ὁ μολογία ἐ π ὶ τ ῇ συγγρίσ ῃ κωδικ ῶ ν

Πιστότης ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ: βάσει ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ

Πιστότης ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ: ὕψιστον ἐπίπεδον ΕΛΕΓΧΟΥ

χρώσις Παπανικολάου Δυσπλασία vs. Καρκίνο (διήθησις)

Σχέσις ΤΟΠΟΥ καὶ ΧΡΟΝΟΥ περίπου

Κοινωνιολογικὴ Πληροφορία καὶ Μνήμη (ἀνωτέρα σφαῖρα ὀργάνωσις πληροφορίας) γλῶσσα μορφασμὸς χειρονομία ἐνδυμασία ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΔΙΞ σημαντικῆς (semantics)

Ἠχητική Πληροφορία τε καὶ Μνήμη ἦχος, ἐρέθισμα (περιβάλλον) Ἐγκέφαλος (κέντρον) Βρέφος Παιδίον Ἐ νήλιξ ἔ λεγχος ἐ ξωτερικ ὸ ς ἐ σωτερικ ὸ ς Συμβολ ὴ

Χαρακτηριστικά ἦχου

Xαρακτηριστικὰ ἦχου, ἀντικειμενικά τε καὶ ὑποκειμενικὰ ἈντικειμενικὸνὙποκειμενικὸν frequency (συχνότης) pitch (ὕψος) amplitudeloudness (ἰσχὺς) harmonics (ἀρμονικαὶ) timbre (χροιὰ)

Ἀκρόασις: Λειτουργικὴ περιγραφὴ Ἡ διαδρομὴ τῶν ἠχητικῶν σημάτων ἐντὸς τοῦ νευρικοῦ συστήματος ἀρχικὴ ἀκροαθεῖσα ἠχητικὴ πληροφορία μετατροπὴ συγκρίσεις, ἀλλοιώσεις τελικὴ ἀντιληφθεῖσα ἠχητικὴ πληροφορία

γραμμικὴ καὶ μὴ γραμμικὴ σχέσις πληροφορίας εἰσερχόμενος πληροφορία ἐξερχόμενος πληροφορία γραμμικὴ σχέσις μὴ γραμμικὴ σχέσις

Ἀκρόασις: Λειτουργικὴ περιγραφὴ Ἡ διαδρομὴ τῶν ἠχητικῶν σημάτων ἐντὸς τοῦ νευρικοῦ συστήματος ἀρχικὴ ἀκροαθεῖσα ἠχητικὴ πληροφορία σχεδὸν γραμμικὴ σχέσις μὴ γραμμικὴ σχέσις τελικὴ ἀντιληφθεῖσα ἠχητικὴ πληροφορία

Πέρασις ἠχητικοῦ συνθήματος Auditory brainstem evoked response system (AABR) Otoacoustic automatic missions system (OAE)

ἀρχικὴ ἀκροαθεῖσα ἠχητικὴ πληροφορία σχεδὸν γραμμικὴ σχέσις μὴ γραμμικὴ σχέσις τελικὴ ἀντιληφθεῖσα ἠχητικὴ πληροφορία ἀναπαραγωγὴ ἦχου ἔλεγχος ἀλληλο- ἐπιδρῶντες παράγοντες dependent variables

Γενεά Α Ψαλτικοὶ τύποι ἐν τῇ ἐκτελέσῃ βοηθήματα ἀπομνημόνευσις ψαλτικῶν προφορικο-ἀκουστικῶν μελωδικῶν τύπων Ῥυθμὸς καὶ Χρόνος Γενεά B Μνήμη

Ῥυθμός vs. Χρόνος Ὁ ῥυθμὸς ἀφορὰ τὴν ΣΥΝΘΕΣΙΝ (γραφὴν) ἐνῷ ὀ χρόνος τὴν ΕΚΤΕΛΕΣΙΝ Εἰσὶν ΑΛΛΗΛΕΝΔΕΤΑ: τὸ ΜΕΝ δύναται ἴνα ΑΛΛΟΙΩΣῌ τὸ ΔΕ

ΣΧΕΣΙΣ Ῥυθμοῦ καὶ Χρόνου ῥυθμὸς ΣΥΝΘΕΣΙΣ (γραφὴ) χρόνος ΕΚΤΕΛΕΣΙΣ κίνησις (χειρονομία)

χρόνος ΕΚΤΕΛΕΣΙΣ χρονικὴ ἀγωγὴ (tempo)

Παράδειγμα Ἀνοίξω τὸ στόμα μου ῥυθμὸς δίσημος ῥυθμὸς (γραφὴ) προκείπτον ἐκ ΧΡΟΝΟΥ διπλοῦ ῥυθμὸς τρίσημος

ῥυθμὸς δίσημος ῥυθμὸς ἐκ ΧΡΟΝΟΥ διπλοῦ (σὺν / πλὴν π;ρεστιγμένων) ῥυθμὸς τρίσημος

Ἀνάλυσις ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ συλλαβῶν

ῥυθμὸς δίσημος ῥυθμὸς ἐκ ΧΡΟΝΟΥ διπλοῦ (σὺν / πλὴν παρεστιγμένων) ῥυθμὸς τρίσημος

ῥυθμὸς δίσημος ῥυθμὸς ἐκ ΧΡΟΝΟΥ διπλοῦ (σὺν / πλὴν παρεστιγμένων) ῥυθμὸς τρίσημος ἰσοδιάρκεια ἀναμεταξὺ τῶν διαφόρων ῥυθμῶν ἀλλὰ καὶ ΙΣΟΧΡΟΝΙΑ ἐντὸς ΚΑΘΕ ΜΕΤΡΟΥ == ΙΣΟΧΡΟΝΕΣ κινήσεις μετὰ ΣΤΑΘΕΡΑΣ ταχύτητος

ῥυθμὸς δίσημος ῥυθμὸς ἐκ ΧΡΟΝΟΥ διπλοῦ (σὺν / πλὴν π;ρεστιγμένων) ῥυθμὸς τρίσημος ἀνισοδιάρκεια ἀναμεταξὺ τῶν διαφόρων ῥυθμῶν καὶ ἐντὸς ΚΑΘΕ ΜΕΤΡΟΥ == ἀλλὰ ΙΣΟΧΡΟΝΕΣ κινήσεις μετὰ ΣΤΑΘΕΡΑΣ ταχύτητος

ῥυθμὸς δίσημος ῥυθμὸς ἐκ ΧΡΟΝΟΥ διπλοῦ (σὺν / πλὴν παρεστιγμένων) ῥυθμὸς τρίσημος

δίσημος 1:1 = ½ + ½ τρίσημος 2:1 = 2/3 + 1/3 1:2 = 1/3 + 2/3 διπλοῦς (σὺν / πλὴν παρεστιγμένων) 1:1= ½ + ½ 2:1 = 2/3 + 1/3 1:2 = 1/3 + 2/3 ἀλλἀ καὶ 2:1:1 = 2/4 + ¼ + ¼ ἐνδιαφέρουσα == χρυσὴ τομὴ ? 1,6 : 1 == 1,6/2,6 καί 1/1,6 [φ/(φ+1)] = 0,618 ἄλλαι; Ἀναλογίες διαρκειῶν ½ 2/3

Συγκριτικὴ Μέθοδος ἠχητικῶν vs. θεωρία ΤΙ έφαρμόζει ὁ ψάλλων; ΣΤΑΘΕΡΑΝ μονάδαν χρόνου; ΕΝΑΛΑΣΣΩΜΕΝΗ μονάδαν χρόνου; ἀναμενωμένη παρατήρησις ΣΥΝΕΧΩΣ, τὸ ψαλλόμενον ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ μὲ ἕναν ἐκ τῶν διαφόρων ῬΥΘΜΩΝ ΣΥΝΕΧΩΣ, τὸ ψαλλόμενον ΚΑΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ἀπὸ τὸν ἕναν εὶς τὸν ἂλλων ἐκ τῶν διαφόρων ῬΥΘΜΩΝ ὀνομασία ΧΡΟΝΟΥ παιδαγωγικὸς π.χ. ἁπλὸς χρὸνος, δί/τρίσημος, κατὰ χρόνον ἐν εκτελέσει π.χ. συνεπτηγμένος ΧΡΟΝΟΣ, ὑποσκάζων, κατὰ ῥυθμὸν* * διὸτι οἱ ΠΑΣΑΛΛΟΙ τῶν τονιζομένων συλλαβῶν ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΣΙΝ εἰς τὰς ἀναμενωμένας θέσεις αὐτῶν ὡς πρὸς τὸν ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΝ ῥυθμὸν, εἰ δ’άλλως, πρόκειται περὶ ΑΧΡΟΝΟΥ μέθυσο-ᾀσματοκαμψίας

Μητρ. Σάμου Εἰρηναῖος Μητρ. Σάμου Εἰρηναῖος, ΓΚΜ

Συγκριτικὴ Μέθοδος ἠχητικῶν vs. θεωρία ΤΙ έφαρμόζει ὁ ψάλλων; ΣΤΑΘΕΡΑΝ μονάδαν χρόνου; ΕΝΑΛΑΣΣΩΜΕΝΗ μονάδαν χρόνου; ἀναμενωμένη παρατήρησις ΣΥΝΕΧΩΣ, τὸ ψαλλόμενον ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ μὲ ἕναν ἐκ τῶν διαφόρων ῬΥΘΜΩΝ ΣΥΝΕΧΩΣ, τὸ ψαλλόμενον ΚΑΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ἀπὸ τὸν ἕναν εὶς τὸν ἂλλων ἐκ τῶν διαφόρων ῬΥΘΜΩΝ ὀνομασία ΧΡΟΝΟΥ παιδαγωγικὸς π.χ. ἁπλὸς χρὸνος, διπλὸς, δί/τρίσημος, κατὰ χρόνον ἐν εκτελέσει π.χ. συνεπτηγμένος ΧΡΟΝΟΣ, ὑποσκάζων, κατὰ ῥυθμὸν* * διὸτι οἱ ΠΑΣΑΛΛΟΙ τῶν τονιζομένων συλλαβῶν ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΣΙΝ εἰς τὰς ἀναμενωμένας θέσεις αὐτῶν ὡς πρὸς τὸν ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΝ ῥυθμὸν, εἰ δ’άλλως, πρόκειται περὶ ΑΧΡΟΝΟΥ μέθυσο-ᾀσματοκαμψίας Μητρ. Σάμου Εἰρηναῖος, ΓΚΜ ? ?

Περὶ παρεστιγμένων γοργῶν Ψαλτικὴ = ἔως 6 διαιρέσεις ἀλλά ἐντὸς ὁλιγοτέρων τῶν 4 κατηγοριῶν «Μανὲς», πχ Στανίτσας Καραδόφωνον

Ἀδύναμος καὶ ἀνεπαρκὲς ὤθησις (attack) Ἀνεπαρκὲς πρόσληψις συμφώνου Περὶ προσλήψεως συμφώνων

ΣΧΕΣΙΣ Ῥυθμοῦ καὶ Χρόνου ῥυθμὸς ΣΥΝΘΕΣΙΣ (γραφὴ) χρόνος ΕΚΤΕΛΕΣΙΣ κίνησις (χειρονομία)

Χρειάζεταί τις ἀποκρυπτοκωδικοποίσην διὰ μηχανήματος « Enigma »; Ὁ διηρημένος χρόνος ἐπιτρέπει ΣΩΣΤΗΝ παιδαγώγησιν ἀλλὰ καὶ ΕΙΣΗΓΗΣΙΝ («engagement into tempo») οὐχὶ μόνον ἐπὶ τῇ ἐνάρξῃ καθ’ἐκάστου μέτρου τε καὶ μέλους, ἀλλὰ, καὶ τοῦτον δὲ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ, ΥΣΤΕΡΟΝ χρήσεως ΣΥΝΘΕΤΟΥ (« ἔσω » καὶ «ἔξω » διαστολῆς χρόνου ἢ « matrixισμοῦ », ὑποσκάζοντος), ἐγγυῶντας οὖτως τὴν ΑΠΟΦΥΓΗΝ κάθε ῦπερβολικῆς καθηστερήσεως ἢ καταπατήσεως τῆς ἀπαραιτήτου, ΕΠΙΣΗΣ, δυσάρκτου (ἀπολύτος ἀνερεθίστου) περιόδου, ΠΡΟ τῆς κρούσεως/ἐκρήξεως τοῦ ἑπομένου φωνηέντου.

Κλασικώτατον Κλασικὸν

Ῥυθμικὴ ἔμφασις Παπαδικὰ Στιχηραρικὰ Εἱρμολογικὰ * π. Νικoλαος Μεζης *

Ῥυθμικὴ ἔμφασις

Marcel Peres « Organum »; Malcolm Bothwell; Lycourgos Angelopoulos; Paris 1997) βασιζόμενοι ἐπὶ τῆς πληροφοριακῆς ἐπιστήμης 1 = τονιζομένη συλλαβή 0 = ἂτονος συλλαβὴ δηλαδὴ τὸ ἀντίθετον τοῦ ὀρισμοῦ τῶν θεωρητικῶν ήμῶν = 100% ὁμόλογος ΤΟΝΙΚΟΣ τύπος 100 ὁμολογία ἐν τῇ ΜΕΛΩΔΙΚΗ ΠΡΟΣΑΡΜΩΣΕΙ ἕτερος ὁμόλογος ΜΕΛΩΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ἐν τῇ ΠΡΟΣΑΡΜΩΣΕΙ < 100% ὁμόλογος ΤΟΝΙΚΟΣ τύπος

Σύνθεσις Προφορική μνήμη Μετροφωνία Ῥυθμὸς ἀλληλένδετοι ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ἀνασυγκρότησις Ψαλτικὴ = ΛΟΓΟΣ = ΚΙΝΗΣΙΣ Χρόνος

Πίναξ ἐλέγχου ὀρθῆς μουσικολογίας Γραφὴ Ἠχητικὰ δείγματα ψαλτικὴ (μετροφωνία) κλασσικὴ γραφὴ (ῥυθμὸς) Γρηγοριανὴ (χρόνος) Παλαιὰ Νέα Βάσις δεδομένων: ἀποθήκευσις μνήμης* καὶ σύγκρισις αὐτῆς ἀναλύσεις συντετμημένοι τύποι έκφωνήσεις καταλαγαὶ χρὸνου διαστήματα σύγκρισις νέαι ἐκδόσεις γραπταὶ ἠχητικαὶ πχ Μελωδὸς * OCR Gamera psaltiki