ΕΝΑΣ ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΦΥΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΛΕΓΜΈΝΟΣ ΣΤΑ ΔΊΧΤΥΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ... ΜΙΑ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΎΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Μουσείο - Σχολείο Τι ακριβώς είναι μάθηση; Μάθηση είναι:
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Jigsaw: Τί είναι;.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Ιστοεξερευνήσεις (Webquests) Ζαρταλούδη Σμαρώ Μαζαράκου Μάντυ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
ΠΑΚΕ Αττικής Π6 – μαθήματα Χ. Κυνηγού. Διδακτική με Μικρόκοσμους Χ. Κυνηγός.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Βιολογία Γυμνασίου.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΑΣ ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΦΥΤΑ Τίτλος: Ένας κήπος με καλλωπιστικά φυτά Περιγραφή: Μια ιστοεξερεύνηση για τη Β΄ Λυκείου ΤΕΕ, ειδικότητες Κηποτεχνίας και Φυτοτεχνικών Επιχειρήσεων ΑρχιτεκτονικήςΤοπίου Λέξεις κλειδιά: μάθηση, διαδίκτυο, κήπος, φυτά, νέες τεχνολογίες Αρχή Εισαγωγή Εργασία Διαδικασία 1 Διαδικασία 2 Πηγές Αξιολόγηση Συμπέρασμα Σελίδα του εκπαιδευτικού

Σελίδα του εκπαιδευτικού Εισαγωγή Ο Διευθυντής του σχολείου σας μια καλοκαιρινή μέρα, αφού πέρασε από ένα κεντρικό δρόμο της Αθήνας με τα γνωστά κυκλοφοριακά προβλήματα, τη ζέστη και το θόρυβο, αποφάσισε να περπατήσει μέσα στο πάρκο. Ένιωσε το αίσθημα δροσιάς και την αισθητική απόλαυση της εναλλαγής χρωμάτων και των ευωδιών που αναδύονταν από διάφορα φυ- τά. Σκέφτηκε λοιπόν ότι: Η επιλογή κατάλληλων φυτών από εσάς που θα δια- μορφώσουν τον κήπο του σχολείου μας θα δώσει σε όλους μας χαρά και όμορφα συναισθήματα… Αρχή Εισαγωγή Εργασία Διαδικασία 1 Διαδικασία 2 Πηγές Αξιολόγηση Συμπέρασμα Σελίδα του εκπαιδευτικού

Σελίδα του εκπαιδευτικού Εργασία Στόχος σας είναι να επιλέξετε καλλωπιστικά φυτά με σκοπό να πετύχετε κατάλληλους συνδυασμούς χρωμάτων και ανάπτυξης καθώς και κατά την επι- λογή σας να είστε σίγουροι ότι όλο το χρόνο θα έ- χετε έναν ανθισμένο ή πράσινο κήπο. Επίσης θα ε- πιλέξετε τα διακοσμητικά στοιχεία που θα συνοδεύ- ουν τα φυτά σας και θα διακοσμούν τον κήπο. Δραστηριότητες: Δημιουργία λίστας με κατηγορίες καλλωπιστι- κών φυτών Δημιουργία λίστας διακοσμητικών στοιχείων Φωτογραφίες των παραπάνω( παρουσίαση) Δημιουργία πινακίδων που θα τοποθετηθούν στον κήπο (πληροφορίες για τα φυτά) ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ Αρχή Εισαγωγή Εργασία Διαδικασία 1 Διαδικασία 2 Πηγές Αξιολόγηση Συμπέρασμα Σελίδα του εκπαιδευτικού

Σελίδα του εκπαιδευτικού Διαδικασία 1 Θα χωριστείτε σε 5 ομάδες και κάθε ομάδα θα αναλά- βει τη δική της δραστηριότητα 1η ομάδα Δημιουργείστε λίστα με καλλωπιστικά φυτά ετήσια ά- νοιξης και καλοκαιριού. Καταγραφή πληροφοριών και αποθήκευση εικόνων. 2η ομάδα Δημιουργείστε λίστα με αναρριχώμενα φυτά. Καταγρα- φή πληροφοριών και αποθήκευση εικόνων. 3η ομάδα Δημιουργείστε λίστα με καλλωπιστικούς θάμνους (φυλλοβόλους και αειθαλείς). Καταγραφή πληροφορι- ών και αποθήκευση εικόνων. 4η ομάδα Δημιουργείστε λίστα με καλλωπιστικά δέντρα.(φυλλο- βόλα και αειθαλή). Καταγραφή πληροφοριών και από- θήκευση εικόνων. 5η ομάδα Δημιουργείστε λίστα με βολβώδη, ριζωματώδη, κον- δυλώδη φυτά. Καταγραφή πληροφοριών και αποθή- κευση εικόνων. Αρχή Εισαγωγή Εργασία Διαδικασία 1 Διαδικασία 2 Πηγές Αξιολόγηση Συμπέρασμα Σελίδα του εκπαιδευτικού

Σελίδα του εκπαιδευτικού Διαδικασία 2 ΤΕΛΟΣ Όλες οι ομάδες θα δημιουργήσουν πινακίδες με πληροφορίες των φυτών τους. (κοινή ονομασία, επιστημονική ονομασία, είδος) Όλες οι ομάδες θα αποθηκεύσουν εικόνες από διακοσμητικά στοιχεία για κήπους.(θα συνεργα- στείτε για αποφυγή όμοιων καταγραφών) Στο μενού ΠΗΓΕΣ θα βρείτε τις ιστοσελίδες που θα σας βοηθήσουν στη συλλογή του υλικού σας. Αρχή Εισαγωγή Εργασία Διαδικασία 1 Διαδικασία 2 Πηγές Αξιολόγηση Συμπέρασμα Σελίδα του εκπαιδευτικού

Σελίδα του εκπαιδευτικού Πηγές ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ www.anthopoleia.com http://www.vita.gr/html/ent/970/ent.5970.asp ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ www.anthorama.gr www.valentine.gr ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 2 ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://www.kentrokhpou.gr/diakosmhtika.html Αρχή Εισαγωγή Εργασία Διαδικασία 1 Διαδικασία 2 Πηγές Αξιολόγηση Συμπέρασμα Σελίδα του εκπαιδευτικού http://www.antemisaris.gr/CategList.asp?ITMID=13

Σελίδα του εκπαιδευτικού Αξιολόγηση Περιεχόμενο/Οργάνωση (1-4) Η επιλογή των πληροφοριών είναι σύμφωνη με τα ζητούμενα της εργασίας και δεν υπάρχουν ανακρίβειεςΟι πληροφορίες έχουν οργανωθεί με λογική σειρά και υπάρχει μεταξύ τους σύνδεση και αλληλουχία. Έκφραση/Ορθογραφία/Εμφάνιση εργασίας (1-4) Δεν υπάρχουν στην εργασία εκφραστικά, γραμματικά ή ορθογραφικά λάθη. Στην εργασία έχουν χρησιμοποιηθεί εικόνες για την ενίσχυση της παρουσίασης και τη διευκόλυνση της κατανόησης. Παρουσίαση της εργασίας (1-4) Κατά την παρουσίαση της εργασίας τους οι μαθητές είχαν οπτική επαφή με το ακροατήριό τους και δε διάβαζαν από τις σημειώσεις τους ή τις διαφάνειες. Είχαν την ικανότητα να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικές με την εργασία τους. Συνεργασία ομάδας (1-4) Τα μέλη της ομάδας συνεργάστηκαν άριστα μεταξύ τους και όλοι συνέβαλαν στο τελικό προϊόν. Αρχή Εισαγωγή Εργασία Διαδικασία 1 Διαδικασία 2 Πηγές Αξιολόγηση Συμπέρασμα Σελίδα του εκπαιδευτικού

Σελίδα του εκπαιδευτικού Συμπέρασμα Συγχαρητήρια, φτάσατε στο τέλος της αποστολής σας. Κάθε ομάδα θα παρουσιάσει στην τάξη το συνολικό αποτέλεσμα των εργασιών της δείχνοντας σε ποια συμπεράσματα κατέληξε ύστερα από το ταξίδι της στο Διαδίκτυο. Μήπως αναρωτηθήκατε τι θα έπρεπε να έχετε μάθει μέχρι τώρα; Ρίξετε μια ματιά πιο κάτω, ίσως σας βοηθήσουν τα ερωτήματα: Γνωρίζετε τις κατηγορίες των καλλωπιστικών φυτών; Γνωρίζετε ποια φυτά ανήκουν σε αυτές; Μπορείτε να προτείνετε κάποια από αυτά για τη διαμόρφωση του κήπου σας; Τελικά ποια διακοσμητικά στοιχεία θα προσθέσετε; Αρχή Εισαγωγή Εργασία Διαδικασία 1 Διαδικασία 2 Πηγές Αξιολόγηση Συμπέρασμα Σελίδα του εκπαιδευτικού

Σελίδα του εκπαιδευτικού Σελίδα εκπαιδευτικού Εισαγωγή Ο εκπαιδευτικός μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτό το σενάριο για να μυήσει τους μαθητές στη δημιουργική χρήση του διαδικτύου και των ΤΠΕ γενικότερα και παράλληλα να τους κινήσει το ενδιαφέρον για τα καλλωπιστικά φυτά. Μαθητές Χωρίζει τους μαθητές σε  5 ομάδες. Καλό είναι οι μαθητές να είναι ανομοιογενείς ως προς τις επιδόσεις και το φύλο, για να επιτευχθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση και συνεργασία. Στόχος Γνωστικός στόχος των εργασιών των ομάδων είναι να καταλάβουν την αξία των καλλωπιστικών φυτών και τη χρήση τους. Παιδαγωγικοί και διδακτικοί στόχοι είναι να υποστηριχθεί η ομαδοσυνεργατική μέθοδος, να προωθηθεί η συνεργατική διερευνητική μάθηση και να αξιοποιηθεί η προσωπική βιωματική εμπειρία των μαθητών, ώστε να αποκτήσει προσωπικό νόημα για αυτούς η μάθηση. Επίσης αναπτύσσεται ο διάλογος και καλλιεργούνται δεξιότητες έκφρασης του λόγου και οργάνωσης στρατηγικών. Αναλυτικό πρόγραμμα Το σενάριο σχετίζεται κυρίως με την κηποτεχνία της Β’ Λυκείου, χωρίς αυτό να αποκλείει την υλοποίησή του και σε άλλες τάξεις ή γνωστικά αντικείμενα. Διαδικασία Οι μαθητές χωρίζονται σε 5 ομάδες και αναλαμβάνουν να εξερευνήσουν ιστοσελίδες και να διεκπεραιώσουν τις εργασίες που τους έχουν ανατεθεί. Στο τέλος κάθε ομάδα παρουσιάζει το αποτέλεσμα της δουλειάς στην τάξη. Αξιολόγηση Ο εκπαιδευτικός θα αξιολογήσει τη διαδικασία και το τελικό προϊόν των ομάδων με βάση: Οργάνωση Συμμετοχικότητα Αξιοποίηση χρόνου Εντοπισμός επαρκούς υλικού Εντοπισμός κατάλληλου υλικού Μορφή εργασίας Επικοινωνία Πηγές Μηχανή αναζήτησης www.google.gr www.anthorama.gr www.anthopoleia.gr www.valentine.gr Αρχή Εισαγωγή Εργασία Διαδικασία 1 Διαδικασία 2 Πηγές Αξιολόγηση Συμπέρασμα Σελίδα του εκπαιδευτικού