ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ‘ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

Ελληνογαλλική σχολή ‘’Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’’
ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΜΕΝΔΡΙΝΟΥ Α3.2
Ελληνογαλλική σχολή ‘’Saint paul’’
Η ΙστορΙα των ΜηχανΩν και η συμβολη τησ στην αναπτυξη των κοινωνιων και στην βελτιωση του επιπεδου ζωησ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Αρχή.
Παιχνίδια με τις γεωγραφικές συντεταγμένες
Ευρώπη - Αυστραλία σε 5 ώρες Το αεροσκάφος που θα διανύει την απόσταση Ευρώπη-Αυστραλία σε λιγότερο από 5 ώρες παρουσίασαν Βρετανοί μηχανικοί.
ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
ΣΥΝΓΧΡΟΝΑ μέσα μεταφορασ
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
Leonardo Da Vinci Άνθρωπος
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ Εξωφυλλο ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟΘΕΜΑ:ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ
Υπεύθυνη Καθηγήτρια: κ.Μαυρομματάκη Σχολικό έτος:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ
Πάει όπου μπορεί και βοηθάει όποιον βρει
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Το όνειρο του άνθρωπου να πετάξει!
Μουσείο Οχημάτων.
ΜΙΡΑΝΤΑ ΝΕΣΤΟΡΑ Α3 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ.
Μαθηματικά και Κρυπτογραφία
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΕΝΑΣ ΓΛΥΚΟΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ
Ερευνητική εργασία της Β΄ Λυκείου
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Αεροπλάνα Φώτης Λυμπέρης
Αεροπλάνο Ματούλα - Παναγιώτα
Αναγέννηση Τον 15ο και 16ο αιώνα στον ευρωπαϊκό χώρο εκδηλώνεται ένα καλλιτεχνικό και πνευματικό συγχρόνως κίνημα : η Αναγέννηση. Κατά την προετοιμασία.
αεροπλάνο Μετρό Αερόστατο Κρουαζιερόπλοιο Λεωφορείο.
20 ΣΤΑΔΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
Μεταφορές Παπαδοπούλου Άννα.
Αεροπλάνα Άγγελος Χουβαρδάς 19/09/2014.
Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια Σταυρούλα Μαυρομματάκη.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ-ΠΑΥΛΟΣ ● Εργασία στο τζετ σκι ● Εργασία στο μάθημα Τεχνολογίας ● ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ :ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ.
Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας Από τον μαθητή: Δημήτρη Βασιλόπουλο Από τον μαθητή: Δημήτρη Βασιλόπουλο.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας. Σχολικό Έτος Υπεύθυνη Καθηγήτρια Στ. Μαυρομματάκη.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ‘ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠΕΥΘYΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Πατήστε για προσθήκη κειμένου Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο.
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ « Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ » Σχολ. έτος Υπ. Καθηγήτρια κ. Σταυρούλα Μαυροματάκκη.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
Τηλέφωνο. Τέλος ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΙΚΟΣ ΛΑΣΚΑΚΗΣ Βιογραφεία Το πρώτο τηλέφωνο εφευρέθηκε από τον Alexander Graham Bell το 1876 (Reuters) Το τηλέφωνο είναι μία.
Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ο «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
Η Ιστορία των πρώτων αεροπλάνων και πως ξεκίνησαν
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΜΠΟΥΡΟΥΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ Σοφία Στεφανοπούλου.
Σχολικό Έτος 2015/16 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : κυρία Μαυρομματάκη
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : κ.Μαυροματάκη
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
Ελληνογαλλικη σχολη-ο αγιος παυλος
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο Νόμος του Hooke.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταφορές και Επικοινωνία
ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΦΑΡΑΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΤΑΜΑΡΕΣΗ ΟΛΤΙΑΝΑ ΜΠΑΙΡΑΜΗ ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΜΑΡΙΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ‘ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ‘ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Σ. ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΑΚΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013

ΟΝΟΜΑΤΕΠΟΝΥΜΟ: ΑΝΝΑ ΚΑΡΑΚΟΥΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΤΕΥΜΑ: ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ

ΟΡΙΣΜΟΣ: Το αεροπλάνο είναι ένα αεροσκάφος (πτητική συσκευή) βαρύτερη από τον αέρα, (σε αντίθεση με το αερόστατο), με ακίνητες πτέρυγες, (σε αντίθεση με το ελικόπτερο), υπό τις οποίες εκ της ταχύτητας που αναπτύσσει δημιουργείται δύναμη άνωσης. Χρησιμοποιείται για τη μεταφορά ανθρώπων και εμπορευμάτων, σε ειρηνικούς αλλά και πολεμικούς σκοπούς.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ: Το αεροπλάνο άρχισε να χρησιμοποιείται από τον 20 αιώνα, αλλά η ιδέα να πετάξει στον αέρα ο άνθρωπος είναι πολύ παλιά. Σ' όλους τους αρχαίους πολιτισμούς (Κίνας, Ινδίας, Αιγύπτου) υπάρχουν εικόνες φτερωτών ανθρώπων. Είναι επίσης γνωστός ο μύθος για το ζωγράφο, γλύπτη και αρχιτέκτονα Δαίδαλο και το γιο του Ίκαρου που πέταξαν με φτερά φτιαγμένα από το Δαίδαλο.

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ.... Κατά την γνωστή ιστορία έγιναν πολλές απόπειρες κατασκευής πτητικών συσκευών. Χαρταετοί χρησιμοποιήθηκαν για πολεμικούς σκοπούς από πολλούς λαούς στην αρχαιότητα και στο μεσαίωνα. Αργότερα ο Ιταλός ζωγράφος, σοφός και μηχανικός Λεονάρντο Ντα Βίντσι , που έζησε το 15ο και αρχές 16ου αιώνα, προσπάθησε για πρώτη φορά να στηρίξει θεωρητικά τη δυνατότητα κατασκευής πτητικής συσκευής, με βάση την προσεκτική μελέτη του τρόπου πτήσης των πουλιών. Ο Λεονάρντο σχεδίασε πτητικές συσκευές που κινούνταν με τη βοήθεια της μυϊκής δύναμης του ανθρώπου, καθώς και ένα πρότυπο ελικόπτερο με μηχανική κίνηση.

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Το 17ο αιώνα ο Ιταλός Τζιοβάνι Μπορέλι και ο Άγγλος Ρ. Γκουκ κατάληξαν σ' ένα σοβαρό, αν και αρνητικό αποτέλεσμα. Είπαν ότι δεν είναι δυνατή η πτήση του ανθρώπου με τη χρήση μόνο της μυϊκής δύναμης καθώς, προκειμένου να πετάξει αυτόνομα, ο άνθρωπος θα έπρεπε να έχει πολλαπλάσιο μυϊκό όγκο. Απόδειξαν έτσι θεωρητικά πως, για να κατασκευαστεί συσκευή πιο βαριά από τον αέρα που να πετά, χρειάζεται οπωσδήποτε κινητήρας. Όταν εφευρέθηκε η ατμομηχανή το 18ο αιώνα και ιδιαίτερα όταν τελειοποιήθηκε το 19ο αιώνα, έγιναν πολλές απόπειρες να κατασκευαστεί ατμοκίνητη πτητική συσκευή.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ Έτσι, το 19ο αιώνα κατασκευάστηκε το πρώτο αεροπλάνο από το Ρώσο εφευρέτη Α.Φ. Μοζάισκη. Η συσκευή έκανε μικρή πτήση. Αργότερα, στο τέλος του αιώνα, ο Χ. Μαξίμ στην Αγγλία έκαμε δοκιμή αεροπλάνου με ατμομηχανή, αλλά στην πρώτη απόπειρα να αποσπαστεί από το έδαφος η μηχανή έπαθε βλάβη. Γενικά η ατμομηχανή, με τις διαστάσεις και το βάρος που είχε δεν ανταποκρινόταν στις απαιτήσεις μιας πτητικής συσκευής και έτσι, μόνο στο τέλος του 19ου αιώνα, όταν αναπτύχθηκαν κινητήρες εσωτερικής καύσης, μπόρεσε να επιτευχθεί κατασκευή αεροπλάνου ικανού για πτήση. Έτσι, οι αδερφί Ράιτ (εφευρέτες και αεροπόροι) κατάφεραν να κατασκευάσουν αεροπλάνο που να επιτυγχάνει σταθερή πτήση και μάλιστα με επιβάτη.

ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Το σκάφος αποτελεί τον κορμό του αεροπλάνου και αποτελείται από 2 μέρη: φτερά θάλαμος επιβατών

ΤΑ ΦΤΕΡΑ.... Τα φτερά πλοήγησης είναι σταθερά συνδεμένα με τον θάλαμο επιβατών. Ανάλογα με τον αριθμό των φτερών, τα αεροπλάνα ονομάζονται μονοπτέρυγα, διπτέρυγα, πολυπτέρυγα. Τα κλασικά αεροπλάνα, επειδή παρουσιάζουν αστάθεια στην πτήση, χρησιμοποιούν βοηθητικά φτερά στην πίσω άκρη του θαλάμου. Τα βοηθητικά φτερά που βρίσκονται στο πίσω μέρος του αεροπλάνου δίνουν ισοροπία, για να μην αναποδογυρίσει το αεροπλάνο και τα κάθετα για να μη γυρίζει γύρω - γύρω. φτερά σταθεροποιητής πιλοτήριο Βοηθητικά φτερά Θάλαμος επιβατών

Ο ΘΑΛΑΜΟΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ Η ΑΛΛΙΩΣ ‘ΑΤΡΑΚΤΟΣ’ Ο θάλαμος επιβατών (άτρακτος), όπως το λέει και το όνομά της, έχει σχήμα ατρακτοειδές και αποτελεί το βασικό τμήμα του σκάφους, στο οποίο προσαρμόζονται και τα φτερά. Στο μπροστινό μέρος του θαλάμου υπάρχει ο θάλαμος διακυβέρνησης και το μεγαλύτερο μέρος της χρησιμοποιείται για επιβάτες ή εμπορεύματα, αν το αεροπλάνο είναι μεταφορικό ή για αμυντικό ή επιθετικό εξοπλισμό, αν είναι πολεμικό.

ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ Το αεροπλάνο αποτελείται βασικά από 3 μέρη που διαφέρουν στη μορφή και στον προορισμό τους. Αυτά είναι: το κύριο σώμα του αεροπλάνου που λέγεται σκάφος το σύστημα προώθησης και ο μηχανικός εξοπλισμός.

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ Τα αεροπλάνα του μέλλοντος θα σας μεταφέρουν σε μακρινούς προορισμούς μέχρι να… πείτε «κύμινο». Τα επιβατηκά jet θα μπορούν να πετούν με ταχύτητα πέντε φορές μεγαλύτερη από την ταχύτητα του ήχου, που σημαίνει ότι η πτήση από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη θα πραγματοποιείται σε λιγότερο από… μία ώρα!

ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ... Σύμφωνα με μια έρευνα από το Ινστιτούτο Μηχανολόγων Μηχανικών της Μ. Βρετανίας αυτά τα αεροσκάφη θα μπορέσουν να κατασκευαστούν μέχρι το τέλος του αιώνα, ως μέρος των προσπαθειών για να μπει το Ηνωμένο Βασίλειο στην πρώτη γραμμή της μελλοντικής αεροδιαστημικής καινοτομίας. Μια πιθανή ημερομηνία τοποθετείται μετά το 2075. Η συγκεκριμένη μελέτη κάνει λόγο για επιβατηκά τζετ αυλοαεριωθητές υπερηχητικής καύσεως που πετούν με ταχύτητα 4.000 μιλίων την ώρα.

ΤΕΛΟΣ...?

ΟΧΙ.....ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙ...