Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ THE DEVELOPMENT OF A EUROPEAN DIGITAL PORTFOLIO FOR THE EVALUATION.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Ελληνογερμανική Αγωγή
Η ΑΞΙΟΛΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Το μέλλον της ΤΕΕ ενόψει της Συνόδου της Λισσαβόνας Στ. Παλαιοκρασάς, Αντιπρόεδρος της Δ. Ε. Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
European Students of Industrial Engineering and Management ESTIEM ESTIEM European Students of Industrial Engineering and Management LG Chios.
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΤΑΧΟΥ-ΗΛΙΑΔΟΥ Καραντάκη Μαργαρίτα Α.Ε.Μ.: 3141.
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Best practices - Benchmarking
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ THE DEVELOPMENT OF A EUROPEAN DIGITAL PORTFOLIO FOR THE EVALUATION OF EDUCATORS EDIPED Gr. Makrides, Συντονιστής P. Gibbs, A. Shekeris, A. Savva, M. Kafaridou, A. Zographou, L. Kyriakides, G. Kousoulides, H. Loidl, El. Schmidinger, T. Koet, W. Weydema, A. Canovas, F. Colomer, I. Harisson, C. Constantinides, M. Campbell, W. Zimmermann, G. Bodenstein, A. Lazari. (Developers: COM2GO (G. Economides, P. Kalogeropoulos)

Ο στόχος αυτού του ερευνητικού σχεδίου ήταν η ανάπτυξη ενός νέου, δυναμικού, ψηφιακού εργαλείου συλλογής και παρουσίασης φακέλου επιτευγμάτων του εκπαιδευτικού που να εξυπηρετεί διάφορα εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σκοπός του σχεδίου ήταν να επικεντρωθεί στην αυτο-βελτίωση/αυτο- αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (όπως δασκάλων και καθηγητών όλων των επιπέδων, διευθυντές σχολικών μονάδων, επιθεωρητών, εκπαιδευτών εκπαιδευτικών και εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών) και στην αντικειμενική και διαφανεί αξιολόγησή τους με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Σκοπός και Στόχοι

Αυτό το σχέδιο έχει σκοπό να ενισχύσει την ποιότητα της αξιολόγησης με τη χρήση φακέλου επιτευγμάτων και με την αναβάθμιση της απήχησης και αξιοπιστίας του να αυξηθεί η χρήση του στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό θα επιτρέψει μεγαλύτερη κινητικότητα αναγνωρισμένων επαγγελματιών εκπαιδευτικών ενώ ταυτόχρονα θα ενισχύσει την αυτο-βελτίωση και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Το σχέδιο συμβάλλει στην εκπόνηση του άρθρου 26 (τελευταία παράγραφος) της συνθήκης της Λισσαβόνας (2000) και χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω του προγράμματος ΣΩΚΡΑΤΗΣ- Comenius 2.1. Σκοπός και Στόχοι

Στο νέο κόσμο που ζούμε απαιτείται μεγαλύτερη στήριξη στους καθηγητές στην προσπάθειά τους ώστε να αναπτύξουν, να κατορθώσουν και να διατηρήσουν ψηλότερα επίπεδα στις παιδαγωγικές τους ικανότητες. Σε ένα περιβάλλον οικονομικής επένδυσης και συναισθηματικά φορτισμένο, οι καθηγητές καθώς και οι διευθυντές τους, χρειάζονται αποτελεσματικά εργαλεία για να τους βοηθήσουν να αξιολογήσουν την δική τους απόδοση και με βάση τις ατομικές και ομαδικές αξιολογήσεις, να προοδεύσουν στη σταδιοδρομία τους. Το πρόβλημα…

Ωστόσο, πολλά έθνη έχουν συμπεράνει ότι η έμφαση στην προσωπική εξέλιξη των εκπαιδευτικών δεν είναι αρκετή για να εγγυηθεί την ποιότητα της μόρφωσης που προσφέρεται στο πιο πολύτιμό τους κεφάλαιο - τη νεολαία τους. Αναζητώντας την ποιότητα στην εκπαίδευση έχουν εισαχθεί πολλά μέτρα αξιολόγησης όπως: • κατατάξεις σχολείων • κίνητρα για τους καθηγητές • αποδοχή των μηχανισμών της αγοράς από τα σχολεία. …το πρόβλημα…

Σε πολλές χώρες, η διαδικασία που εμπλέκεται στη συλλογή πληροφοριών όσον αφορά την ποιότητα της διδασκαλίας, βασίζεται σε συστήματα αξιολόγησης που σκοπό έχουν να εκτιμήσουν την απόδοση του καθηγητή. Συνήθως, οι αξιολογήσεις αυτές εκτελούνται από το διευθυντή του σχολείου, τους επιθεωρητές ή ειδικές επιτροπές και όχι από τον ίδιο τον καθηγητή. Όμως, παρ΄ όλο που αυτοί οι εκτιμητές προσπαθούν να είναι αντικειμενικοί, υπάρχουν συχνά αμφιβολίες για την αντικειμενικότητά τους στη συγκεκριμένη περίπτωση. …το πρόβλημα…

Οι ατομικοί φάκελοι χρησιμοποιούνται ευρέως σε σχολεία και πανεπιστήμια ως μια μέθοδος κατανόησης και αξιολόγησης των ικανοτήτων του καθηγητή στον επαγγελματικό του χώρο. Αυτή η μέθοδος αξιολόγησης που έχει εισαχθεί σε πολλά εκπαιδευτικά παιδαγωγικά τμήματα στην Ευρώπη, είναι πλέον γνωστή στον διδακτικό κόσμο. Είναι επίσης ένα απαραίτητο μέσο αξιολόγησης για τους εκπαιδευτικούς σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου και των Κάτω Χωρών. …το πρόβλημα…

Αν ο εκπαιδευτικός θεωρηθεί ως ένας στοχαστικός επαγγελματίας, τότε η αξιολόγηση του από εξωτερικούς παράγοντες δεν θα είναι αρκετή. Ενώ μια αυτό-αξιολόγηση βασισμένη στους προσωπικούς στοχασμούς του εκπαιδευτικού για τη δουλειά του (μεταξύ άλλων) είναι πιο κατάλληλη και θα ενισχύσει τη δύναμη και την αυτοπεποίθησή του. Αν ο ίδιος αναγνωρίσει πτυχές στη δουλειά του/της που μπορούν να βελτιωθούν μέσ’ από την αυτό- αξιολόγηση, τότε έχει ένα δυνατό κίνητρο για να κάνει τις ανάλογες βελτιώσεις. Έρευνες δείχνουν ότι τα άτομα με προσωπική ώθηση επιτυγχάνουν περισσότερα και με καλύτερα αποτελέσματα απ’ αυτούς που ωθούνται από άλλους. …το πρόβλημα…

Ο ατομικός φάκελος, ως τρόπος αυτοεκτίμησης, ταιριάζει σ’ έναν επαγγελματία. Δίνει την ανάλογη σοβαρότητα στο γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί είναι υπεύθυνοι για τη δουλειά τους και τα επιτεύγματά τους. Μεσ’ από την αναπληροφόρηση θα βελτιώσουν και θ’ αναπτύξουν περαιτέρω την επαγγελματική τους προσωπικότητα και τις ικανότητές τους με βάση τους προσωπικούς τους στοχασμούς και αξιολογήσεις. Η αυτό-αξιολόγηση δεν αποκλείει την ανατροφοδότηση και τις αξιολογήσεις άλλων ατόμων, είναι όμως προσωπική αφού ο καθένας αποφασίζει μόνος του πώς θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες για τη δική του αξιολόγηση. …το πρόβλημα…

Όλοι οι εκπαιδευτικοί σε όλα τα εκπαιδευτικά επίπεδα που σχετίζονται με τα συνεταιρικά ιδρύματα θα επωφεληθούν άμεσα από τα αποτελέσματα του προγράμματος. Μέσ’ από τα ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα θα επωφεληθούν οι εκπαιδευτικοί απ’ όλες τις χώρες της Ευρώπης και πιο πέρα, καθώς και οι εκπαιδευτικές αρχές. Ποίος ωφελείται από τα αποτελέσματα;

Τα προϊόντα αυτού του προγράμματος είναι: Ένας Ψηφιακός Φάκελος (σε πέντε γλώσσες,EN, DE, EL, NL, ES). Ο Ψηφιακός Φάκελος EDIPED είναι ένα σύστημα πληροφόρησης που επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να συγκεντρώνουν, να αποθηκεύουν, να οργανώνουν, να διαχειρίζονται, να επαναφέρουν και να διανέμουν ψηφιακό υλικό που αντιπροσωπεύει την επιστημονική τους προϋπηρεσία, την πολυμάθειά τους, την πείρα τους στο επάγγελμα, την εκπαιδευτική τους δραστηριότητα και επιτεύγματα, την ακαδημαϊκή τους δουλειά, τις αξιολογήσεις των μαθητών, αναφορές, κτλ.

Συγκεκριμένα ο Ψ.Φ. θα οργανώνει πληροφορίες όπως: -γενικές πληροφορίες, βιογραφικά σημειώματα -ικανότητες/ δεξιότητες /προσόντα -εκδόσεις/ υλικά/ προσχέδια μαθημάτων -μαθήματα εν λειτουργία /συνέδρια -αναφορά αυτο-αξιολόγησης (κατανόηση εαυτού, αναγνώριση αδυναμιών και δυνατοτήτων) -πρόγραμμα προσωπικής εξέλιξης (τοποθέτηση στόχων και η επίτευξή τους μέσ’ από αυτό- επίβλεψη) -χρήσιμα σημεία αναφοράς (εκδοχή διαδικτύου- εκπαιδευτική αναφορά/ σύστημα βιβλιοθήκης, υποστήριξη προσωπικής αναφοράς) Τα προϊόντα αυτού του προγράμματος είναι:

ΧώραΣυνεργαζόμενος Φορέας 1ΚύπροςIntercollege 2ΑυστρίαEducational Authority of the Province Upper Austria 3ΑυστρίαPadagogisches Institut des Bundes 4ΟλλανδίαAmsterdam Faculty of Education 5ΙσπανίαCentro de Profesores y Recursos de Cehegin 6ΚύπροςUniversity of Cyprus, Department of Education, 7Η. Β.Birkbeck College, University of London 8ΙρλανδίαSt. Angela's College, Ireland 9ΓερμανίαStudienseminar Neuss 10ΙσπανίαCentro de Profesores y Recursos de Molina Συνεργάτες

EDIPED πρώτη σελίδα…

Επικοινωνία