Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα για Έργα Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου 12 Δεκεμβρίου 2008 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική Εκπαίδευση ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ/ΠΑΙΔΙ/0308(ΒΙΕ)/07.
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δεκέμβριος 2009Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της ΕΕ Έργο: Συγχρηματοδότηση: Φορέας Υλοποίησης:
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) για ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης Παντελής Μακρής Επιθεωρητής Δημοτικής.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Διδακτική Πληροφορικής
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Διδακτική της Πληροφορικής
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Παιδαγωγική Συνεδρία Λυκείου Αγ. Νικολάου 15/11/2010
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)

Χρηματοδότηση  Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο ( )  Συγχρηματοδότηση κατά 50%  Σύνολο €  Δανειοδότηση ( )  Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων  Τράπεζα Αναπτύξεως του Συμβουλίου της Ευρώπης  Σύνολο €

Σκοπός  Δεξιότητες χρήσης ΗΥ - Πιστοποίηση  Βασικές δεξιότητες  Εξειδικευμένες δεξιότητες  Εκπαιδευτική εφαρμογή  Εκπαιδευτική φιλοσοφία  Ενίσχυση μαθησιακής διαδικασίας

Σεμινάρια  Επιμορφώθηκαν  εκπαιδευτικοί  Μέσης εκπαίδευσης  Δημοτικής εκπαίδευσης  Θέματα  Ανάπτυξη βασικών και εξειδικευμένων δεξιοτήτων χρήσης Ηλεκτρονικού Υπολογιστή  Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής  Εξειδικευμένη Επιμόρφωση για Καθηγητές Πληροφορικής  Επιμόρφωση επιμορφωτών – πυρήνων για την ενσωμάτωση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη μαθησιακή διαδικασία

Επιμόρφωση  Σε επίπεδο κεντρικό - ευρύτερα προγράμματα επιμόρφωσης ( π. χ. απόκτηση βασικών δεξιοτήτων, δημιουργία φιλοσοφίας για την εκπαιδευτική εφαρμογή και το ρόλο του κάθε εκπαιδευτικού )  Σε επίπεδο σχολικής μονάδας ( σχέδιο δράσης βάσει ανάλυσης αναγκών )  Σε επίπεδο τάξης ( πιλοτικά / ερευνητικά προγράμματα )  Σε επίπεδο εκπαιδευτικού ( προσωπική επαγγελματική ανάπτυξη )

μαθητής Σχολική μονάδα ΤάξηΕκπαιδευτικός ΥΠΠ Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Εξ αποστάσεως επιμόρφωση (σύγχρονη και ασύγχρονη) Επιμορφωτικό υποστηρικτικό υλικό Ηλεκτρονικά μαθησιακά εργαλεία Στήριξη (επιμορφωτής/ πυρήνας, μέντορας, συνάδελφος) Εναλλακτικές μορφές επιμόρφωσης Έρευνα δράση

Ενέργειες  Ανάπτυξη επιμορφωτικού υποστηρικτικού υλικού για την ενσωμάτωση των νέων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη μαθησιακή διαδικασία από ομάδες εργασίας εκπαιδευτικών υπό την εποπτεία του Π. Ι. και επιθεωρητών.

Ενέργειες  Υλοποίηση 10 πιλοτικών / ερευνητικών εφαρμογών, όπου εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων σε συνεργασία με σύμβουλο του ΠΙ, σχεδίασαν και εφάρμοσαν μια διδακτική ενότητα με την ενσωμάτωση των ΤΠΕ. Τις εφαρμογές αυτές παρακολούθησαν ειδικοί ερευνητές με στόχο την εξαγωγή συμπερασμάτων που αφορούν στη στήριξη εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα και στην αξία ενσωμάτωσης των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία παρατηρώντας το είδος μάθησης και την εμπλοκή των μαθητών.

Ενέργειες  Στήριξη 50 εκπαιδευτικών πυρήνων επιμόρφωσης σε θέματα ΤΠΕ με την παροχή εξοπλισμού και τεχνικής υποστήριξης, για τη διεξαγωγή δειγματικών μαθημάτων στη σχολική τους μονάδα. Απώτερος στόχος είναι να αποτελέσουν οι εκπαιδευτικοί φορείς αλλαγής και πηγή μάθησης και στήριξης των συναδέλφων τους.

Ενέργειες  Διατήρηση βιβλιοθήκης με ηλεκτρονικά μαθησιακά εργαλεία, τα οποία είναι στη διάθεση των εκπαιδευτικών για γνωριμία και αξιολόγησή τους.

Ενέργειες  Συμμετοχή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στο Σύνδεσμο Κυπριακών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Με τη συμμετοχή του, το ΠΙ θα προσφέρει πρόσβαση σε όλους τους εκπαιδευτικούς μέσω των επιμορφωτικών του προγραμμάτων σε ηλεκτρονικές βάσεις βιβλιογραφικών αναφορών, άρθρων και περιοδικών ( απόφαση Υπουργικού Συμβουλίου ημερ. 26/1/08, Αρ. Πρ. 1253/2008).

Ενέργειες  Υλοποίηση πιλοτικού προγράμματος επιμόρφωσης εξ αποστάσεως με τη χρήση σύγχρονης και ασύγχρονης πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης.

Ενέργειες  Δημοσιότητα  Ημερίδες με θέμα « Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα Πληροφορικής », οι οποίες διοργανώνονται κάθε χρόνο ( Δεκέμβριο ). Η φετινή ημερίδα θα διεξαχθεί στις 13 Δεκεμβρίου  Προβολή του έργου και ενημέρωση εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών σε θέματα ενσωμάτωσης των ΤΠΕ

Ενέργειες  Ενημέρωση εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών σε θέματα ασφάλειας στη χρήση του διαδικτύου με δύο σύντομα φιλμάκια ( ένα για παιδιά δημοτικού και ένα για μεγαλύτερα παιδιά ) και με έντυπο υποστηρικτικό υλικό.

Ενέργειες  Ερευνητικά προγράμματα εισαγωγής καινοτομιών και συνεργασίες στα πλαίσια ευρωπαϊκών προγραμμάτων (Minerva, eContentPlus, Education and Training 2010)

Αξιολόγηση  Διαμορφωτική  Χρονικές φάσεις  Τελική  Εξωτερικός φορέας

Αποτελέσματα Αξιολόγηση προγράμματος Π1,2,3 από τους εκπαιδευτικούς δημοτικής εκπαίδευσης Αξιολόγηση προγράμματος Π1,2,3 από τους εκπαιδευτικούς μέσης εκπαίδευσης

Αποτελέσματα Αξιολόγηση προγράμματος Π1,2,3 από τους εκπαιδευτικούς δημοτικής εκπαίδευσης κατά παράγοντα Αξιολόγηση προγράμματος Π1,2,3 από τους εκπαιδευτικούς μέσης εκπαίδευσης κατά παράγοντα

Μελλοντικές δράσεις  Ανάλυση αναγκών  Έμφαση στην εκπαιδευτική εφαρμογή  Ενίσχυση επιμόρφωσης στη σχολική μονάδα  Παιδαγωγική στήριξη από πυρήνες  Διεύρυνση έρευνας / δράσης  Εμπλουτισμός εξ αποστάσεως ( σύγχρονης και ασύγχρονης )