Ανδρονίκη Νηστικάκη 2 ο ΓΕΛ Βύρωνα ΤΕΧΝΙΚΕΣ: ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Κεφ.15 Τακτικεσ επιτυχιασ στο σχολείο
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Εμπειρίες και Προβληματισμοί σε Μαθητοκεντρικές Μεθόδους Διδασκαλίας
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αξιολόγηση του Μαθητή Σεπτέμβριος Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση Τί είναι η αξιολόγηση; Τι είναι η Αξιολόγηση: Είναι όλες εκείνες οι ενέργειες των εκπαιδευτικών.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σενάριο.
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Δημιουργία Παρουσίασης
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Hospitality Skills for Tourism Hospitality and Entertainment Management Lecture 3 Christos Dimas Lecturer.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Αποτελεσματικές πρακτικές επικοινωνίας & συμπεριφοράς
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Παιδαγωγική σχέση Ρόλος εκπαιδευτικού: Να βοηθήσει τους μαθητές να μεταβούν από την ανωριμότητα στην ωριμότητα, από την άγνοια στη γνώση, από την αδυναμία.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αποτελεσματικο μαθησιακο περιβαλλον
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανδρονίκη Νηστικάκη 2 ο ΓΕΛ Βύρωνα ΤΕΧΝΙΚΕΣ: ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ 1

ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ  ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ  ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ  ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ - «ΒΟΗΘΟ»  ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗ ΕΓΓΥΤΗΤΑ 2

ΣΤΟΧΟΙ  ΒΛΕΜΜΑΤΙΚΗ –ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ  ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ  ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑΣ  ΜΕΙΩΣΗ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ 3

ΟΡΓΑΝΩΣΗ: ΕΛΕΓΧΟΣ - ΜΕΙΩΣΗ ΑΓΧΟΥΣ  ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ  ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΥΛΙΚΟΥ  ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ  ΕΥΑΝΑΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΕΥΚΡΙΝΗ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4

ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΦΥΛΛΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΣΤ  ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑ  ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ  ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ  ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ  ΧΡΟΝΟΣ  ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ  ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ 5

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΡΟΥΤΙΝΑΣ  ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ  ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ: 1) ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙ 2) ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 3) ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ Η ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 6

ΜΕΙΩΣΗ-ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ  ΕΡΓΑΣΙΕΣ  PROJECTS  ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΓΡΑΠΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ  ΤΕΣΤ- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ 7

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ  ΧΡΗΣΗ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟΥ  ΔΟΜΗΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ- ΒΗΜΑΤΑ  ΣΤΑΔΙΑ: ΑΡΧΗ-ΜΕΣΗ-ΤΕΛΟΣ  ΕΠΑΡΚΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ 8

ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ  ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΒΗΜΑΤΩΝ  ΥΛΙΚΩΝ  ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ) 9

ΒΟΗΘΗΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ  ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ, ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΠΛΑΓΙΟΤΙΤΛΟΙ  ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΛΕΞΕΙΣ- ΚΛΕΙΔΙΑ  ΟΠΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ: ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ, ΧΑΡΤΕΣ κ.τ.λ. 10

ΟΔΗΓΙΕΣ  ΑΠΛΕΣ-ΣΑΦΕΙΣ  ΧΡΗΣΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ- ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ  ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ  ΛΕΞΕΙΣ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗΣ  ΠΑΡΑΦΡΑΣΗ 11

ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ  ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΕΣ  ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΣΕ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ (Ομαδο-συνεργατική μάθηση, αλληλοδιδακτική) 12

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ  ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΛΛΟΥ ΜΑΘΗΤΗ/ΜΑΘΗΤΩΝ  ΧΡΗΣΗ ΧΡΟΝΩΝ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΕΝΤΟΛΕΣ, ΣΧΟΛΙΑ  ΠΑΡΑΤΑΣΗ  ΠΑΡΑΦΡΑΣΗ  ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ 13

ΧΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΛΩΣΣΙΚΩΝ- ΕΞΩΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟΧΟΙ:  ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΗ ΕΝΤΑΣΗΣ  ΠΑΡΟΧΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΑΥΛΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 14

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ  ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Η ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (Παιδί κουρασμένο, αποδιοργανωμένο, σε σύγχυση κλπ.)  ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ-ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ  ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ-ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΝΕΥΜΑΤΑ  ΜΕ ΕΥΛΟΓΗ ΠΡΟΦΑΣΗ, ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΚΤΟΣ ΤΑΞΗΣ  ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 15

ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΡΘΡΩΣΗ  ΜΕΤΡΙΑ-ΧΑΜΗΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΟΜΙΛΙΑΣ  ΚΑΘΑΡΗ ΑΡΘΡΩΣΗ  ΠΑΥΣΕΙΣ  ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ ΤΟΝΟΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΕ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ  ΕΝΤΑΣΗ ΦΩΝΗΣ - ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 16

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ: ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ  ΣΤΟΧΟΣ:ΝΑ ΠΑΓΙΩΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΒΙΩΜΑΤΑ  ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΩΝ  ΝΑ ΠΑΡΑΣΧΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ  ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ 17

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ  ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  ΑΣΚΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ  ΣΥΧΝΗ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΘΕΤΙΚΗ ΟΨΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ  ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ, ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ - ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ - ΧΙΟΥΜΟΡ… 18

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ:  ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟ, ΑΣΦΑΛΕΣ, ΕΥΕΛΙΚΤΟ  ΣΥΧΝΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΛΛΕΙΠΤΑ  ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΗΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ Π.χ. Σήμερα έγραψες ένα πολύ καλό γράμμα..είχε αρκετά επίθετα και οι χρόνοι που χρησιμοποίησες ήταν οι σωστοί. Νομίζω ότι έχεις μια καλή πορεία… Με πρόσεχες πολύ ….Κοίταζες και άκουγες ήρεμα 19

Ο/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ  ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ:ΣΕΒΑΣΜΟ, ΑΓΑΠΗ, ΑΠΟΔΟΧΗ  ΕΚΦΡΑΖΕΙ: ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ  ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ  ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ  ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ 20

Thank you for listening to me! Ανδρονίκη Νηστικάκη 2 ο ΓΕΛ Βύρωνα 16/07/10