ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ 5 Οκτωβρίου 2006 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΛΕΜΕΣΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ  ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ - ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ - ΣΤΟΧΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΑΪΟΣ 2011
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Διδασκαλία στα Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας Βρυξέλλες 24/10/2011 Συνάντηση εργασίας με τους εκπαιδευτικούς των Τ.Ε.Γ.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
4η Διημερίδα Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 22 & 23 Σεπτ 2006 Η Καινούργια Νομοθεσία για τα Εργαστήρια Πληροφορικής και τα Κέντρα ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Στέλιος Στυλιανού – Πρόεδρος Γεώργιος Ματσικάρης - Μέλος 14 Νοεμβρίου 2012 ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Τεμπρίδου Αντιόπη Ελένη Σχ. Σύμβουλος Π.Ε.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας, της αμεσότητας στις πηγές πληροφόρησης αλλά και ενός εξαιρετικά δύσκολου κοινωνικού περιβάλλοντος.
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΑΪΟΣ 2011
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ενότητα 1_1 ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση.
Η Εφαρμογή των Δεικτών Επιτυχίας και Δεικτών Επάρκειας στο Δημοτικό Σχολείο Εισηγητές: Δρ Μάριος Στυλιανίδης, ΠΛΕ Δρ Μάριος Παντελή, Βοηθός Δντής Εκπαιδευτικός.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Πληροφοριακό Σύστημα MySchool
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
σχολικη αυτονομια μεσα στον συγκεντρωτισμο (. ;)
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ 5 Οκτωβρίου 2006 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΛΕΜΕΣΟΥ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  Έγκαιρη  Απρόσωπη  Ακριβής (γλωσσικοί όροι)  Σαφής (απλή γλώσσα)  Περιεκτική (αποφυγή περιττολογίας)  Δομή – λογικότητα – τεκμηρίωση  Σκοπιμότητα  Παράθεση στοιχείων  Αρχείο

 Απουσίας (με απολαβές): Μόνιμοι: 12 εργ.ημέρες Συμβασιούχοι: 10 εργ.ημέρες (7 περίοδοι ή 1 ημέρα από Δ. σχολείου)  Ασθενείας (πιστοποιημένη ή μη) Μόνιμοι: 42 εργ./μη εργ. ημέρες Συμβασ.: 28 εργ. ημέρες (42+/28+ παραπέμπεται ιατροσυμβούλιο)  Συμπλήρωση ενδεδειγμένου εντύπου  Ταξίδι στο εξωτερικό και άδεια ασθενείας/απουσίας ΑΔΕΙΕΣ (1)

 Ασθενείας ΜΗ πιστοποιημένη - Μέχρι 8 ημέρες από τις 42/28 - Δεν προηγείται / έπεται αργίας - Δεν υπερβαίνει 2 συνεχόμενες ημέρες  Οι έκτακτοι δεν δικαιούνται μη πιστοποιημένη άδεια ασθενείας  Μητρότητας - Μέχρι 112 ημέρες (16 εβδομάδες)  Όλα τα έντυπα αδειών αποστέλλονται εις διπλούν  Ασθενείας ΜΗ πιστοποιημένη - Μέχρι 8 ημέρες από τις 42/28 - Δεν προηγείται / έπεται αργίας - Δεν υπερβαίνει 2 συνεχόμενες ημέρες  Οι έκτακτοι δεν δικαιούνται μη πιστοποιημένη άδεια ασθενείας  Μητρότητας - Μέχρι 112 ημέρες (16 εβδομάδες)  Όλα τα έντυπα αδειών αποστέλλονται εις διπλούν ΑΔΕΙΕΣ (2)

 Ακριβείς και πλήρης πληροφορίες (ημερ. κτλ) Ιδιαίτερα: Οργανική θέση,Έτος διορισμού, Ημερ. Προαγ./διορ.  Σχολιάζεται από το Δ/ντή (ΟΧΙ προσθήκες/αφαιρέσεις)  ΜΗ παραποίηση εγκεκριμένου εντύπου  Χρήση πρόσθετων σελίδων (αν χρειάζεται)  Εις διπλούν  Δεν επισυνάπτονται διπλώματα  Ακριβείς και πλήρης πληροφορίες (ημερ. κτλ) Ιδιαίτερα: Οργανική θέση,Έτος διορισμού, Ημερ. Προαγ./διορ.  Σχολιάζεται από το Δ/ντή (ΟΧΙ προσθήκες/αφαιρέσεις)  ΜΗ παραποίηση εγκεκριμένου εντύπου  Χρήση πρόσθετων σελίδων (αν χρειάζεται)  Εις διπλούν  Δεν επισυνάπτονται διπλώματα ΕΝΤΥΠΑ (Ατομικό Πληροφοριακό Δελτίο )

 Τήρηση οδηγιών (συχνότητα, δικαιούχοι)  Αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα  Πρώτη σελίδα (τήρηση οδηγιών)  ΜΗ παραποίηση εγκεκριμένου εντύπου  ΜΗ παραποίηση εγκεκριμένου εντύπου  Χρήση πρόσθετων σελίδων (αν χρειάζεται)  Διαφοροποίηση και αντικειμενικότητα  Τήρηση οδηγιών (συχνότητα, δικαιούχοι)  Αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα  Πρώτη σελίδα (τήρηση οδηγιών)  ΜΗ παραποίηση εγκεκριμένου εντύπου  ΜΗ παραποίηση εγκεκριμένου εντύπου  Χρήση πρόσθετων σελίδων (αν χρειάζεται)  Διαφοροποίηση και αντικειμενικότητα ΕΝΤΥΠΑ (Έκθεση Β)

 Προγραμματισμένες  Θέματα: οργάνωση σχολείου, επιμόρφωση αξιολόγηση  Πρακτικά (αποστολή): προγραμματισμός, αξιόλογες ομιλίες, καινοτομίες  Ευελιξία: μεταφορά, φιλοξενούμενοι ομιλητές, κοινές με άλλα σχολεία, ομάδες εργασίας  Αποφάσεις: συμμετοχή όλου του προσωπικού ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

 Αξιοποίηση ειδικών δασκάλων  Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών  Ανταλλαγή επισκέψεων (τάξεις, σχολεία)  Αξιοποίηση συμβούλων  Αξιοποίηση έμπειρων και πετυχημένων δασκάλων  Αξιοποίηση συνεδριών προσωπικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

 Μεθοδολογία ΜΕΣΟ–ΟΧΙ αυτοσκοπός  Σαφήνεια στόχων  Καλή διαχείριση χρόνου  Σεβασμός του μαθησιακού τύπου  Συναισθηματική διέγερση μαθητή (ενδιαφέρον, συμμετοχή, πρόκληση)  Αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού (αναγνώριση, υποδείξεις-βελτίωση, ενθάρρυνση)  Αξιοποίηση τεχνολογίας  Εποπτικά Μέσα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (1)

 Ψηλές προσδοκίες  Σύστημα αξιολόγησης - ανατροφοδότησης  Συστηματική προσπάθεια βελτίωσης  Ρόλος Διευθυντών  Γνώση κανονισμών/οδηγιών (γρήγορες /σωστές αποφάσεις)  Ποιότητα επικοινωνίας (επίπεδο σχολείου και επίπεδο τάξης: σαφείς οδηγίες, καλογραμμένα φύλλα εργασίας κτλ.) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (2)

 Ό,τι φεύγει από το σχολείο… ευθύνη του Δ/ντή  Έλεγχος ως προς: - Νομιμότητα (κανονισμοί, εγκύκλιοι) - Γλώσσα (απλότητα, ορθότητα όρων) - Σκοπιμότητα - Εμφάνιση - Πρακτικότητα (εφαρμογή οδηγιών, ή ανταπόκριση) - Ετοιμότητα για επιπτώσεις ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ

 Τακτική  Εμπιστευτική  Αναγκαία (εισαγωγή αλλαγών)  Πολύμορφη  Προσωπική  Προσοχή ΤΙ και ΠΩΣ λέμε κάτι ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΙΩΝ

 Παρεκκλίσεις, Στελέχωση, Διαχωρισμός σε τμήματα, κλπ.  Ο Δ/ντής εκπροσωπεί το Υ.Π. και δεν προσυπογράφει υπομνήματα ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΓΟΝΙΩΝ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Δ/ΝΤΗ

 Προγραμματισμός (μέσα, στόχοι)  Τήρηση στοιχείων προόδου  Διαχείριση χρόνου (μικρές ομάδες, ευελιξία, χρόνος ΟΠΟΥ χρειάζεται, ΜΟΝΟ για ενισχυτική)  Διαφοροποίηση προσέγγισης (μέθοδος, επίπεδο, μέσα)  Εξοικονόμηση χρόνου με συνδιδασκαλίες  Έλεγχος από τον Διευθυντή ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  Δ/λοι Ειδικής Εκπαίδευσης (προσέλευση, αποχώρηση, συνεδρίες προσωπικού)  Προγραμματισμός * Έλεγχος της εργασίας τους * Ατομικά προγράμματα μαθητών (συνεργασία Δ/ντη, δ/λου τάξης και δ/λου Ειδικής Εκπαίδευσης)  Μηχανισμός εντοπισμού και στήριξης παιδιών με Μαθησιακά, Συναισθηματικά ή/ και άλλα Προβλήματα

 Κανονισμοί λειτουργίας σχολείου (μελέτη - ανάλυση και τήρηση)  Ενημέρωση των νέων δασκάλων  Κατάλογος φοίτησης  Παιδονομία - Ασφάλεια  Εμφάνιση δασκάλων (ευπρεπή και επιμελημένη εμφάνιση) ΔΙΑΦΟΡΑ (1)

ΔΙΑΦΟΡΑ (2) Διδακτικός χρόνος • Θέματα ΑΠ • Ενισχυτική Μη διδακτικός χρόνος • Παιδονομία/ασφάλεια • Συνάντηση με γονείς • Προετοιμασία • Διόρθωση εργασιών • Ό,τι ανατίθεται από το Δ/ντή Σωστή διαχείριση χρόνου! Σωστή διαχείριση χρόνου! Ωράριο εργασίας

(σκόπιμη και τεκμηριωμένη)  Κατανομή τάξεων (σκόπιμη και τεκμηριωμένη)  Σχολικός χώρος  Γιορτές – εκδηλώσεις (ποιότητα, προσεγμένο περιεχόμενο, σύντομες)  Προβλήματα με διαζευγμένους γονείς  > εκππαιδευτικοί  Προσωπικά δεδομένα (σκόπιμη και τεκμηριωμένη)  Κατανομή τάξεων (σκόπιμη και τεκμηριωμένη)  Σχολικός χώρος  Γιορτές – εκδηλώσεις (ποιότητα, προσεγμένο περιεχόμενο, σύντομες)  Προβλήματα με διαζευγμένους γονείς  > εκππαιδευτικοί  Προσωπικά δεδομένα ΔΙΑΦΟΡΑ (3)

 Διόρθωση γραπτών εργασιών  Αξιοποίηση τετραδίων και πίνακα  Εργασία μαθητών στο σπίτι  Αξιοποίηση Β.Δ. (τομείς ευθύνης)  Οικολογικά σχολεία  Απόκρυψη/παραποίηση στοιχείων (π.χ. εγγραφές κτλ) ΔΙΑΦΟΡΑ (4)