Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Advertisements

Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Καλώς ήρθατε στην ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής εκπαίδευσης.
Ενημερωτική παρουσίαση για μαθητές
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Εισαγωγική διάλεξη στο NMS1
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Κοντές Ιωάννης ( ΑΕΜ :30650, γ εξάμηνο ) Τσιονάς Ιωάννης ( ΑΕΜ :30694, γ εξάμηνο )
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
2011 κινησιολογικεσ μελετες 4Fhh 1026
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Οστά και αρθρώσεις FPP Συμπληρωματικό.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Foundations for Physiotherapy Practice Συνταγογράφηση της άσκησης
Φυσιολογική Κίνηση: Εισαγωγή
Foundations for Physiotherapy Practice Ανάλυση της Στάσης
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΙΑΣ MULTIMEDIA ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ.
Η ανατομία της αναπνευστικής οδού & οι λειτουργίες της
Αξιολόγηση Ποδοκνημικής και Άκρου Ποδός
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Κεφάλαιο 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Άσκηση και Διατροφή. Η άσκηση ωφελεί κάνει όμορφο κορμί Αρκεί να σκεφτείς τα θαύματα που κάνει για σένα : Βοηθά στην ανάπτυξη του μυοσκελετικού συστήματος:φτιάχνει.
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Διδακτική Πληροφορικής
Αισθητήριο Όργανο Όρασης
ΥΓΙΕΙΝΗ ΧΩΡΟΥ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΔιαφοροπΟΙηση στην ΤΑξη
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
1.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
ΥΓΕΙΑ & ΤΡΟΠΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ
ΖΗΣΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ - Σχεδιασμός εκπαιδευτικών στόχων
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας Εβδομάδα 3η 21/10/2013 – ΜΥΕΣ, ΟΣΤΑ, ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ Θεωρία: Εισαγωγή στο μάθημα της Θεμελίωσης της Πρακτικής Φυσικοθεραπείας Αναστάσιος Γ. Χόρτης MSc, Cert. Ed. Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών/Επιστημών Υγείας Independent Science & Technology (IST) College 2013-2014

ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Η θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας: Είναι … μια ενότητα 30 διδακτικών μονάδων Τρέχει … καθ' όλη την διάρκεια του Α και Β εξαμήνου Περιλαμβάνει … μια έντονη περίοδος διδασκαλίας και μάθησης την 3η, 4η και 5η εβδομάδα Εξετάζεται … την 7η εβδομάδα το πρώτο εξάμηνο και την … το δεύτερο εξάμηνο

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ: Αναπτύξουν την κατανόηση της νευρολογικής και μυοσκελετικής δομής και λειτουργίας, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ… Να αναλύσουν τη φυσιολογική κίνηση και να εφαρμόσουν τις αρχές της άσκησης, της φυσικής κατάστασης και της υγείας ως θεμέλιο για την πρακτική φυσιοθεραπεία.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Οι επιτυχόντες φοιτητές τυπικά θα είναι σε θέση να: 1. Υποδεικνύουν πως η φυσιολογία σχετίζεται με τη φυσιολογική κίνηση και άσκηση 2. Περιγράφουν τη μακροσκοπική δομή και λειτουργία του μυοσκελετικού και νευρικού συστήματος 3. Αναφέρουν επιγραμματικά (υπογραμμίσουν) τις αρχές της θεραπευτικής άσκησης, αναγνωρίζοντας τις πτυχές συμμόρφωσης και τήρησης της θεραπευτικής άσκησης και φυσικής δραστηριότητας 4. Υποδεικνύουν πως η υγεία και η ασφάλεια διατηρούνται σε ένα περιβάλλον άσκησης 5. Λάβουν υπόψιν την έρευνα και την σημασία της στην πρακτική

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (συνέχεια) 6. Αρχίσουν να αναλύουν την στάση και την κίνηση 7. Εφαρμόσουν τις αρχές του κινητικού ελέγχου, της φυσιολογίας της άσκησης, της ασφάλειας και του κλινικού συλλογισμού στη συνταγογράφηση της άσκησης, σε υγιή άτομα αλλά και σε ένα εύρος ειδικών πληθυσμών 8. Αρχίσουν την αξιολόγηση ασθενών/πελατών καταλαβαίνοντας πως σχετίζεται με τον σχεδιασμό της θεραπευτικής άσκησης

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα και περιεχόμενο των μαθημάτων μπορείτε να το βρείτε στις ακόλουθες πηγές: Στον Οδηγό Ενότητας (στο τμήμα ενδεικτικό πρόγραμμα)  Στο Μαθησιακό Πακέτο Στήριξης ( κυρίως αναφορά στο περιεχόμενο των μαθημάτων)

ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΡΘΡΩΣΕΩΝ Ανατομία Ορολογία - Μάθετε μια νέα γλώσσα Παγκόσμια Ανακαλύψτε διαφορετικούς τύπους ιστών, οστών και αρθρώσεων

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ Μυών Αρχές και φυσιολογία της άσκησης Το νευρικό σύστημα

ΑΡΧΕΣ ΕΜΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ Εφαρμοσμένη φυσική Βοηθά στην ανάλυση της στάσης, κίνησης και απόδοσης Κατανόηση των δυνάμεων που εφαρμόζονται στους ιστούς και στις αρθρώσεις Χρησιμοποιείται στην έρευνα, βοηθά στην απόδοση και στην ανάπτυξη στρατηγικών αποκατάστασης

ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ Εφαρμογή των γνώσεων και δεξιοτήτων σας από προηγούμενα μαθήματα στην ανάλυση της στάσης και κίνησης

ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ Μας βοηθά να είμαστε ικανοί να διδάξουμε ασκήσεις και να επανεκπαιδεύσουμε την κίνηση Μας βοηθά να αναπτύξουμε προγράμματα φυσικής κατάστασης Μας βοηθά να αναπτύξουμε προγράμματα αποκατάστασης χρησιμοποιώντας τροποποιημένες αρχές εκπαίδευσης

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ Προθέρμανση Αποθεραπεία Αξιολόγηση ρίσκου

Άλκηστη Οικονομοπούλου ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ Άλκηστη Οικονομοπούλου Παναγιώτα Τραγέα Αναστάσιος Χόρτης

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ Διαλέξεις Πρακτικά Εργαστήρια Ενδυμασία (παρακαλώ θυμηθείτε να φέρνετε σορτς, αθλητικό στηθόδεσμο για όλα τα πρακτικά εργαστήρια) Υπευθυνότητα Εργαστήρια Studynet Δουλειά στο σπίτι, προετοιμασία και ανεξάρτητη μελέτη Μαθησιακό Πακέτο Στήριξης

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ (ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ) Όλοι οι μαθητές θα πρέπει να είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν στην ώρα που πρέπει Οι σάκοι πρέπει να αφήνονται σε ένα καθιερωμένο σημείο μακριά από το περιβάλλον εργασίας Εάν αργήσετε σε ένα μάθημα, δεν θα γίνεστε δεκτοί στην τάξη, ενώ η συνεχής αργοπορία θα αντιμετωπιστεί κατάλληλα Απαγορεύεται να μασάτε τσίχλα ή να τρώτε φαγητό κατά την διάρκεια του μαθήματος Μόνο υγρά σε μπουκάλι επιτρέπονται Όλα τα κινητά και άλλες συσκευές πρέπει να είναι κλειστά Η προσωπική υγιεινή και καθαριότητα είναι σημαντικές στον έλεγχο λοιμώξεων/μολύνσεων. Αυτό περιλαμβάνει τακτικό πλύσιμο των χεριών

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ (ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ) Η εφαρμογή χαρτιού κάλυψης και καθαρισμού επιφανειών που έρχονται σε επαφή με το δέρμα καθώς και το πλύσιμο του εξοπλισμού είναι απαραίτητη μεταξύ των χρηστών Οι εργαστηριακές εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός θα πρέπει να αφήνονται σε τάξη μετά την χρήση

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Εξετάζεται … την 7η εβδομάδα το πρώτο εξάμηνο και την … το δεύτερο εξάμηνο OSCE 2 OSCE 1 70% MCQ 30%

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΥΛΙΚΟ Προσωρινά … και μέχρι να σας δοθούν όνομα χρήστη και κωδικός για το StudyNet ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα: Κάνετε κλικ εδώ Στο παρακάτω εικονίδιο που εμφανίζεται βάζετε st στο πεδίο User name και st στο πεδίο Password

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΥΛΙΚΟ (συνέχεια) Στον φάκελο physio που είναι τέταρτος από το τέλος κάνετε κλικ Αφού μπείτε στον φάκελο physio, κάνετε κλικ στον φάκελο Foundations for Physiotherapy practice (FPP) Αφού μπείτε στον φάκελο Foundations for Physiotherapy practice (FPP) κάνετε κλικ στο υλικό που σας ενδιαφέρει

ΣΗΜΕΡΑ Φυσιολογία μυών

Να επιστρέψετε στην ώρα σας… Ευχαριστώ για την προσοχή σας! ΒΙΒΛΙΑ Tyldesley, B. (2009). Muscles, Nerves and Movement: in Human Occupation (3rd ed.). Oxford: Blackwell Publishing. E book Moore, K. & Dalley, A. (2005). Clinically Oriented Anatomy (5th ed.). Philadelphia: Lippincott, Williams and Wilkins. Palastanga R, Field D and Soames R. (2006). Anatomy & Human Movement: Structure and Function (5th ed.). Oxford: Butterworth-Heinemann. Marieb, E. & Hoehn, K. (2007). Human Anatomy & Physiology (7th ed.). San Francisco: Pearson Benjamin Cummings. Να επιστρέψετε στην ώρα σας… Ευχαριστώ για την προσοχή σας!