Εκπαίδευση από απόσταση. Περιεχόμενα zΟρισμός zΑπαιτήσεις zΗ ιστορία της εκπαίδευσης από απόσταση zΠλεονεκτήματα και μειονεκτήματα zΠαράδειγμα: WebCT.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Εκπαίδευση από απόσταση
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Τηλεϊατρική Η χρήση τηλεπικοινωνιών, ακουστικών, οπτικών και άλλων, και οι τεχνολογίες επεξεργασίας ηλεκτρονικών πληροφοριών για την παροχή υπηρεσιών υγείας.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ ΞΑΝΘΗ
Athens Digital Week 17 Οκτωβρίου ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Προηγμένο Τηλεπικοινωνιακό Δίκτυο Πρωτοπόρες Υπηρεσίες Νεκτάριος.
Ανοικτή εξ απόστασεως μάθηση και Διαδίκτυο
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •Διαδίκτυα και Δίκτυα στις Τεχνικές Σχολές •Πανίκος Βρυωνίδης.
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Διάλεξη 3: Ανοιχτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Βασικές Αρχές 3.1 Ορισμοί 3.2. Ιστορία 3.3 Θεωρίες 3.4 Συμπεράσματα.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΜΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΔΑΣΤΑ Κ. Κοντογιάννης Αν. Καθηγητής ΣΗΜΜΥ, Ε.Μ.Π.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
Ηλεκτρονική Μάθηση.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Η επιστήμη του Web.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α ΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Θ ΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Κατεύθυνση Ψηφιακών μέσων
WebCT Γιατί δημιουργήθηκε το WebCT; Τι είναι το WebCT; Οργάνωση WebCT Εργαλεία διαχειριστή/μαθητή Σχεδιαστική διεπαφή Ακαδημαϊκή απόδοση και αποδοχή.
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ (DISTANCE LEARNING). Μέσα στα πλαίσια των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, το εκπαιδευτικό σύστημα σε παγκόσμια κλίμακα βρίσκεται.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ E-LEARNING ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
T: Κύματα και Τηλεπικοινωνίες
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Πληροφορίες στον Παγκόσμιος Ιστός
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαίδευση από απόσταση

Περιεχόμενα zΟρισμός zΑπαιτήσεις zΗ ιστορία της εκπαίδευσης από απόσταση zΠλεονεκτήματα και μειονεκτήματα zΠαράδειγμα: WebCT zΤρέχουσα χρήση zΗ εκπαίδευση από απόσταση στη βιομηχανία και τις επιχειρήσεις

Εκπαίδευση από απόσταση είναι: zΕπίσημη εκπαίδευση βασισμένη στα πρότυπα εκπαιδευτικών ιδρυμάτων (σχολεία δημοτικής και μέσης εκπαίδευσης, πανεπιστήμια) στην οποία τα μέλη της εκπαιδευόμενης ομάδας καθώς και οι διδάσκοντες βρίσκονται σε διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες αλλά η χρήση διαδραστικών τηλεπικοινωνιακών συστημάτων επιτρέπει την επικοινωνία ανάμεσα τους εκπαιδευόμενους και τους εκπαιδευτές καθώς και τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού.

Η εκπαίδευση από απόσταση απαιτεί: zΕιδικές τεχνικές για την σχεδίαση των μαθημάτων zΕιδικές εκπαιδευτικές τεχνικές zΕιδικές μεθόδους επικοινωνίας είτε με ηλεκτρονικά είτε με άλλα μέσα.

Η ιστορία της εκπαίδευσης από απόσταση zΗ εκπαίδευση από απόσταση δεν είναι καινούργια έννοια. Έχει ακολουθήσει την εξέλιξη στη μορφή του εκπαιδευτικού υλικού: y Έντυπη μορφή (ανάθεση εργασιών στους εκπαιδευόμενους και χρήση του ταχυδρομείου για επικοινωνία). Η μορφή αυτή εξακολουθεί να είναι αρκετά διαδεδομένη σε χώρες εκτός των ΗΠΑ. y Χρήση ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών, κασεττών ήχου και τηλεφώνου κυριώς για παροχή του εκπαιδευτικού υλικού στους εκπαιδευόμενους y Χρήση διαδραστικών μέσων (διαδραστική τηλεόραση, δίκτυα Η/Υ με πολυμέσα) για αμφίδρομη και άμεση επικοινωνία εκπαιδευομένων και εκπαιδευτών

Πλεονεκτήματα zΑπλή πρόσβαση από οπουδήποτε και οποιαδήποτε ώρα zΧρήση και σε συμβατικά περιβάλλοντα εκπαίδευσης zΕυκολία συντήρησης και ενημέρωσης του εκπαιδευτικού υλικού zΧρήση πολυμέσων για αποτελεσματικότερη μετάδοση πληροφοριών zΧρήση υπερμέσων για διαφοροποίηση της ροής των μαθημάτων ανάλογα με τις προτιμήσεις του εκάστοτε εκπαιδευόμενου zΔιαρκής παρακολούθηση της προόδου των εκπαιδευομένων zΔυνατότητα αξιολόγησης των μαθημάτων και εξαγωγής στατιστικών για ερευνητική δραστηριότητα

Μειονεκτήματα zΙκανότητα εκπαιδευομένων να παρακολουθήσουν τα μαθήματα λόγω της απαίτησης για τεχνικές ικανότητες σχετιζόμενες με τους Η/Υ και τις τηλεπικοινωνίες zΙκανότητα εκπαιδευτών να παρέχουν με αποτελεσματικό τρόπο τα μαθήματα λόγω της απαίτησης για τεχνικές ικανότητες σχετιζόμενες με τους Η/Υ και τις τηλ/νίες zΜεγάλος χρόνος προετοιμασίας μαθημάτων (περίπου 50 φορές μεγαλύτερος σε σχέση με τα συμβατικά μαθήματα) zΙσότητα όσον αφορά την ευκολία πρόσβασης στα ηλεκτρονικά μαθήματα (θέματα αποκλεισμού, haves and have nots) zΑπαίτηση για ειδικές προγραμματιστικές ικανότητες (Dhtml, vrml, java applets, flash) zΤεχνολογικοί περιορισμοί (π.χ. Bandwidth)

Παράδειγμα: Το WebCT

Τρέχουσα χρήση συστημάτων εκπαίδευσης από απόσταση

Τρέχουσα χρήση συστημάτων εκπαίδευσης από απόσταση (2) zThe number of students enrolled in virtual schools increases from 21,000 in to 28,000 in academic year. z50,000 students in total enrolled in a virtual school course in z43% of respondents began operations in 2000 or 2001 (more than the total number of virtual schools that began in the four previous years combined); z49% of respondents offered a mix of self-generated courses and courses developed by external vendors (e.g., Apex Learning, Class.com), 39% offered only self- generated courses, and 12% offered only courses purchased from external vendors.

H εκπαίδευση από απόσταση στην βιομηχανία και τις επιχειρήσεις

H εκπαίδευση από απόσταση στην βιομηχανία και τις επιχειρήσεις (2)

H εκπαίδευση από απόσταση στην βιομηχανία και τις επιχειρήσεις (3)

H εκπαίδευση από απόσταση στην βιομηχανία και τις επιχειρήσεις (4)

Ερωτήσεις ?