Σχεδιάζοντας και διευρύνοντας την εκπαιδευτική διαδικασία με τη χρήση του διαδικτυακού ιστού (Web)
Ο Δαίδαλος, ένας αρχιτέκτονας πασίγνωστος για την επιδεξιότητά του, κατασκεύασε το λαβύρινθο, προκαλώντας σύγχυση ως προς τα ίχνη που καθορίζουν τη διεύθυνση, και καθοδηγώντας το βλέμμα του παρατηρητή ώστε, άθελά του, να παραστρατεί σε απατηλές ατραπούς περιελισσόμενες σε διαφορετικές διευθύνσεις… Ο Δαίδαλος… μετά δυσκολίας ήταν ικανός ο ίδιος να βρει το μονοπάτι της επιστροφής προς την είσοδο, τόσο μπερδεμένος ήταν ο λαβύρινθος. Οβιδίου, Μεταμορφώσεις
Η πρόκληση του εκπαιδευτικού δικτύου Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει, ώστε η ακαδημαϊκή γνώση να γίνει - πιο προσιτή - προσφορότερη - αποτελεσματικότερη
στη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο ρόλο του διδακτικού προσωπικού στον επαναπροσδιορισμό της αποστολής των ίδιων των Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Αλλαγές:
Πρότυπο: διαπροσωπικής μετάδοσης Πρότυπο με: υψηλούς ρυθμούς αλληλεπίδρασης και βαθμιαία εξελισσόμενο Υποστήριξη σε τεχνικό και γνωσιολογικό επίπεδο
Χαρακτηριστικά επιτυχημένης ακαδημαϊκής δικτυακής παρουσίασης Παρέχει κίνητρα στον εκπαιδευόμενο Οριοθετεί το αντικείμενο της προσφερόμενης γνώσης Παροτρύνει σε χρήση προηγούμενης γνώσης Τροφοδοτεί με καινούργια γνώση Προσφέρει καθοδήγηση Ελέγχει για την κατανόηση Αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο της αμφισβήτησης
Φοιτητής Γνώση Ερεθιστικούς νέους τρόπους Ολοκληρωμένους εκπαιδευτικούς χειρισμούς
Διαθεσιμότητα του ¨φτηνού¨ Λογισμικό ανάκτησης πληροφορίας Προώθηση πληροφορίας μέσω δικτύων Αφομοίωση πληροφορίας με πολυμεσικές τεχνικές Προσωπική ή ομαδική επικοινωνία μέσω δικτύου Διαμορφώνοντας το σκηνικό
Ο διαδικτυακός ιστός (web) είναι μία εκπληκτικά ελεύθερη πηγή πληροφοριών
Κόστος της παγκόσμιας αγοράς της μάθησης που στηρίζεται στην τεχνολογία - Το Το 2005 €6 τρισεκατομμύρια €26 τρισεκατομμύρια
Πρότυπα που στηρίζονται στην πληροφορία Διδασκαλία που στηρίζεται στα πρότυπα των μέσων Πρότυπα εμπλουτισμένης αίθουσας διδασκαλίας Πρότυπα εικονικής τάξης διδασκαλίας Παιδαγωγικές εφαρμογές
Κατοχυρώνωντας συγγραφικά και πνευματικά δικαιώματα Δεν υπάρχει, για την ώρα, προστασία συγγραφικών και πνευματικών δικαιωμάτων για ό,τι αναρτάται στο δικτυακό ιστό!
Γιατί να χρησιμοποιήσουμε το Web για διάδοση και απόκτηση γνώσης?
Κάνει το ρόλο του διδάσκοντα λιγότερο καθοδηγητικό και περισσότερο στο να διευκολύνει Ο φοιτητής μετατρέπεται από απλός ακροατής σε ηθελημένα εκπαιδευόμενο
Ας κάνουμε το web υπηρέτη, όχι αφεντικό!