Σύγχρονες Εξελίξεις στο Χώρο της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Αντώνης Μονοκρούσος Sales Director Technology, Oracle Hellas.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ» ΚΕΦ.2 ΜΑΡΤΙΟΣ 2005.
Ενιαίο Διαδικτυακό Περιβάλλον ΟΤΑ για την Παροχή Υπηρεσιών στον Πολίτη και στις Επιχειρήσεις.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
IT Benefits Τσαγαλά Ευρύκλεια Σιάκουλη Ευθυμία Στρατηγική και Οικονομική των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Το σύστημα SAP Το περιβάλλον mySAP στον Όμιλο ΕΤΕ mySAP ERP
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
Αντώνης Μονοκρούσος Διευθυντής Πωλήσεων Τεχνολογίας, Oracle
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Το cloud computing & τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα 12o Συνέδριο Infocom World 2010 Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2010 Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Open Source από την μεριά του ΙΤ provider Μάνος Μαργαρίτης CTO EXODUS AE.
1 Μαθήματα από την εμπειρία του LGAF (Local Government Application Framework) Μαθήματα από την εμπειρία του LGAF (Local Government Application Framework)
Αξιολόγηση πληροφοριακών συστημάτων
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Πως οι ψηφιακές επενδύσεις αυξάνουν την αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Δήμος Βατικιώτης Γενικός Διευθυντής.
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
Network Inference Μπαλάφα Κασιανή - Αδριανή Πλασταρά Κατερίνα.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
1 Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση: Στρατηγικές Προτεραιότητες 25 Ιουλίου 2012 Μανούσος Γ. Βολουδάκης Υφυπουργός.
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
2 Μικρές Επιχειρήσεις Μεσαίες Επιχειρήσεις Μεγάλες Επιχειρήσεις Καταναλωτές Κατηγορία Πελατών Ολοκληρωμένες Λύσεις Servers Γενικής Χρήσης Αριθμός Χρηστών.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
Templates ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
E-commerce Solutions.
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύγχρονες Εξελίξεις στο Χώρο της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Αντώνης Μονοκρούσος Sales Director Technology, Oracle Hellas

Σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης •Περιληπτική αναφορά στην οπτική της Oracle •Που είμαστε σήμερα, μέλλον •Προκλήσεις •Ευκαιρίες •Πώς μπορεί να δοθεί πραγματική αξία

Προσέγγιση υποδομής προς την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση •Ανάγκη για προσέγγιση-υποδομής (Infrastructure approach to e-government) στο σχεδιασμό της παροχής υπηρεσιών προς τον πολίτη - απαραίτητη για να επιτύχουμε σημαντικά αποτελέσματα σε βάθος χρόνου •Το επίπεδο που λειτουργεί η υποδομή και η στρατηγική για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης μιας χώρας δεν είναι απόφαση κανενός προμηθευτή – είναι ευθύνη της χώρας •Δουλειά μας είναι να δώσουμε τη δυνατότητα και τα εργαλεία στους πελάτες μας στο Δημόσιο τομέα να υλοποιήσουν τη στρατηγική που έχουν επιλέξει

Στόχοι της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Παροχή καλύτερων υπηρεσιών Βελτίωση της ανάπτυξης και του ηθικού του προσωπικού Μείωση κόστους και αύξηση εσόδων Συμβατότητα με οδηγίες για Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

Στόχοι της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης 1.Παροχή καλυτέρων υπηρεσιών κατά απαίτηση των πολιτών και επιχειρήσεων •Γρηγορότερα, απλούστερα •Με διάφορους τρόπους (social inclusion) – προσωπικά, τηλέφωνο, web, •Δίνοντας αξία στο φορολογούμενο 2.Βελτίωση της ανάπτυξης του προσωπικού και του ηθικού του προσωπικού 3.Πίεση για μείωση του κόστους της παροχής των υπηρεσιών και αύξησης των εσόδων 4.Πολιτική και οδηγίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης •Ευρωπαϊκή Ένωση και εθνικό επίπεδο •Βελτίωση της δια-υπηρεσιακής (inter-departmental) συνεργασίας •Πρόσβαση στις διαδικασίες του back-office από το front-office •Έλεγχος προστασίας δεδομένων

Μετρήσεις των Αποτελεσμάτων της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

Κατάσταση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στα κράτη-μέλη Περιέχει πολλές από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι χώρες αλλά και αναφορές για το τι δουλεύει και τι όχι.

•Πολύ λεπτομερής μελέτη •Κύρια θέματα / προβλήματα στην πορεία για την παροχή πραγματικά χρήσιμων υπηρεσιών προς τον πολίτη από την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση •Ας δούμε κάποια βασικά συμπεράσματα...

Βασικά συμπεράσματα της μελέτης - Πού είμαστε τώρα και ποιο είναι το μέλλον; •Η μεγαλύτερη έμφαση σε Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση «μεγάλης προβολής», με κέντρο τον πολίτη, αλλά συνήθως με απλή παρουσία •Όμως...η πραγματική αξία των παρεχόμενων υπηρεσιών εξαρτάται αποφασιστικά από το βαθμό αναδιοργάνωσης και ολοκλήρωσης των συστημάτων back-office •Πολλά παραδείγματα έργων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης όπου δεν έγινε καμία προσπάθεια αναδιοργάνωσης των υφιστάμενων διαδικασιών και των οργανωτικών δομών παροχής των υπηρεσιών •Σημαντικός στόχος η πρόοδος και η επίτευξη της μέγιστης δυνατής διαλειτουργικότητας εντός αλλά και μεταξύ των δημόσιων υπηρεσιών

Κύριες προτάσεις της μελέτης 1.Ψηφιοποίηση back-offices που λειτουργούν καλά – typically where existing back-office arrangements function well, so are easy to digitise without significant changes enabling high quality on-line services to be implemented for users. 2.Αναδιοργάνωση back-offices που είναι σύνθετα και μη ολοκληρωμένα– this strategy is required where existing back-office arrangements are complex, un-integrated and maybe in crisis, so that significant reorganisation is required in order to implement high quality services for users. 3.Back-offices που είναι σύνθετα και μη ολοκληρωμένα αλλά δύσκολο να αλλάξουν / Back-office clearing house – a useful strategy where existing back-office arrangements are relatively complex and often un-integrated but are difficult to change, so a separate data exchange mechanism is established for use both between agencies and with users thus ensuring high quality on-line services. 4.Centralisation of back-office and de-centralisation of front-office functions – represents a rationalisation of back-offices and their functions (e.g. data-storing and management) in order to increase efficiency and make savings, whilst recognising that users require local contact or adaptation. 5.«Πακετοποίηση» κοινών εφαρμογών/υπηρεσιών του back-office– can provide important economies of both scale and scope by modularising common back-office or service components over a broad area, whilst retaining flexibility to adapt to specific requirements. 6.Portals – a user-centred approach which presents bundles of existing services in a manner and context suitable for particular user activities or profiles, rather than reflecting existing back- office arrangements.

Κεντρικό μήνυμα •Η ποιότητα των υπηρεσιών εξαρτάται από το εύρος της ολοκλήρωσης των διαδικασιών και υπηρεσιών. •Δεν χρειάζεται να ξεκινήσουμε από την αρχή – μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πολλές φορές αυτά που υπάρχουν. •Βασικό ζητούμενο είναι να υπάρξει η σωστή στρατηγική προσέγγιση-υποδομής (Infrastructure approach to e- government). •Υποδομή που μπορεί να υποστηρίξει μια οικονομικά εφικτή ολοκλήρωση των υπηρεσιών, τμημάτων και οργανισμών και να δώσει την απαραίτητη πλατφόρμα για την εισαγωγή νέων δυνατοτήτων

Κανονιστικοί έλεγχοι – στις κυβερνήσεις! • Προστασία Προσωπικών Δεδομένων • Ελευθερία της πληροφόρησης EU Personal Data Protection Η υποδομή μας πρέπει να χαρακτηρίζεται από υψηλή ασφάλεια

•Οι τρόποι μέτρησης του επιπέδου των υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης προσαρμόζονται •Χρήσιμο και αναγκαίο καθώς όλο και περισσότερες χώρες έχουν προχωρήσει •Πρόταση και για 5ο επίπεδο

From e-Government to t-Government (transformational)

E-Government –μέχρι σήμερα •Έχει δοθεί έμφαση στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση •εισαγωγή της τεχνολογίας για την αντιμετώπιση των σημαντικότερων απαιτήσεων •Σημαντική πρόοδος, αλλά… •Η αύξηση των καναλιών εξυπηρέτησης του πολίτη αυξάνει (αρχικά) και το κόστος •Η καλύτερη πρόσβαση στο front-end που δόθηκε, αποκάλυψε τις αδυναμίες της πραγματικής δυναμικότητας παροχής των υπηρεσιών •Η αυτοματοποίηση μέρους της διαδικασίας επιβαρύνει το υπόλοιπο σύστημα •Άρχισε με τα εύκολα κομμάτια, αλλά πλήρεις (end-to-end) διαδικασίες είναι αναγκαίες για πραγματικά υψηλής αξίας υπηρεσίες •Υπάρχουν δυσκολίες στην υλοποίηση μιας πραγματικά διαλειτουργικής κοινής υποδομής

Transformational Government •Εισάγεται η ανάγκη να κοιτάμε την πλήρη (end-to-end) διαδικασία (όχι μόνο το front ή το back-end) που οδηγεί σε ένα μετρήσιμο προσδοκώμενο όφελος •Επίπτωση: Διαδικασίες που οδηγούνται από την πληροφορία – καθώς χρειάζεται η αποτύπωση της παρούσας κατάστασης, ο υπολογισμός της επιθυμητής, συμφωνία για τους στόχους •Προσέγγιση: Συνεχόμενα έργα που κτίζουν το ένα πάνω στο άλλο, βασισμένα όμως σε μια κοινή διαλειτουργική υποδομή, που οδηγεί τελικά σε ένα ολοκληρωμένο έργο

Transformational Government - τι χρειάζεται •Έμφαση στην προσέγγιση-υποδομής •Integration με τα υπάρχοντα legacy συστήματα •Ασφάλεια της πληροφορίας, συμπεριλαμβανομένου του identity management •Πλατφόρμα ολοκλήρωσης (Consolidation platform) •Πλήρης σουίτα με πλήρως συνεργαζόμενα μεταξύ τους επί μέρους υποσυστήματα •Έτοιμες εφαρμογές •Δυνατότητα ανάπτυξης ειδικών εφαρμογών, αλλά με πλήρη ολοκλήρωση στην κοινή υποδομή •Μεγάλες και πλήρεις δυνατότητες επιχειρηματικής ευφυΐας και ελέγχου (μέτρηση αποτελεσμάτων και σύγκριση) Η Oracle παρέχει όλα τα ανωτέρω

Oracle – Infrastructure Information for e-Government

Unified Portal Business Process Orchestration Process models BPEL Engine Fusion Service Bus Multi-protocol routing Message transformation Services and Event Mediation Grid Computing Activity Monitoring Fusion Service Registry Application Integration Services Process Integration Services Data and Metadata Services Business Intelligence ClusteringSecurity ProvisioningConfiguration Data ManagementDirectories Identity ManagementWeb Cache Oracle AppsCustom AppsISV Apps Oracle Fusion Architecture •Multiplatform •Comprehensive •Fully supports SOA •Open Standards based •Plug compatible •Highly available •Leader in Grid computing •Comprehensive information security •Supports packaged & custom applications Standard Development Framework Security, Management & Monitoring

Μερικά Παραδείγματα

Ενδεικτικοί Κυβερνητικοί Πελάτες της Oracle Polizei Bayern

Το Hull City Council Βελτιώνει την Αποδοτικότητα Διαχείρισης Κλήσεων Πολιτών κατά 67%, Αναμένει Μείωση κόστους κατά £190,000 •Μείωση των χαμένων κλήσεων στο 1% από το 14% •Αύξηση του ποσοστού απόκρισης κλήσεων σε λιγότερο από 10’’ από το 57% σε πάνω από 98% •Μείωση μέσου χρόνου αναμονής σε μόλις 3’’ •Αύξηση του ποσοστού ικανοποίησης των πελατών σε πάνω από 98% •Δυνατότητα ετήσιας εξοικονόμησης £190,000 και άνω λόγω της βελτιωμένης λειτουργίας «Ο κύριος στόχος μας ήταν η παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης μέσω βελτιωμένης αποτελεσματικότητας, η οποία τελικά θα παρέχει οικονομικότερες και πιο πελατοκεντρικές υπηρεσίες» Λύση της Oracle : Oracle E-Business Suite CRM applications (including Oracle Customer Interaction Center, Oracle Scripting, Oracle Mobile Field Service) Oracle9i Database Oracle9i Application Server 67% Ταχύτερες Απαντήσεις & Μείωση Αναπάντητων Κλήσεων κατά 94%

Αναδιοργάνωση και Εκσυγχρονισμός του Πολωνικού Φορέα για τη Γεωργία (ARiMR) •Μητρώα Ζώων & Συμμετοχών (με πρόσβαση μέσω Internet για τους ενδιαφερομένους) •GIS σύστημα – καλύπτει το σύνολο της Πολωνίας ( τχμ) με ορθοφωτογραφικούς χάρτες. •Συστήματα πληρωμών (βάσει παραγωγής & έκτασης) •IACS Data warehouse, Ταμείο Πληρωμών & Συστήματα Παρέμβασης (& άλλα συστήματα) •Υποδομή ηλεκτρονικής υπογραφής με εξωτερικό CC Η βάση δεδομένων που χρησιμοποιεί ο ARiMR εδώ και πολλά χρόνια επελέγη για την αξιοπιστία, την ποιότητα και την ευελιξία της, καθώς και γιατί θεωρεί την Oracle Corporation ένα σταθερό προμηθευτή που εγγυάται τη συνεχή εξέλιξη των εργαλείων και των εφαρμογών που χρησιμοποιούνται Λύση της Oracle : Oracle Database Enterprise Edition Real Application Cluster option Partitiong option Spatial option Internet Application Server Enterprise Edition Express Server Oracle EBS Oracle Payroll Oracle HR Self Service i Learning Traning Administration Η ανάγκη είναι μεγάλη: 2 εκατ. δυνητικοί δικαιούχοι αγροτικών επιδοτήσεων της ΕΕ

Ισλανδία, e-Government •Ενοποιημένη Πληροφορία & Εφαρμογές •Δια-τμηματική • υπάλληλοι •Κεντρική Διαχείριση – Αποκεντρικοποιημένη υποδομή “Αυτή η επένδυση σε ΙΤ παρέχει τη βάση για τη σύγχρονη ΙΤ υποδομή της Ισλανδίας και μας επιτρέπει να καλύπτουμε τις ανάγκες των πολιτών για βελτιωμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης.” - Gunnar Hall, Διευθυντής Λογιστηρίου του Κράτους της Ισλανδίας Λύση της Oracle : Oracle Internet Platform Oracle 9i Oracle 9iAS Oracle eBusiness Suite Και οι 540 δημόσιοι οργανισμοί της Ισλανδίας παρέχουν στους Ισλανδούς 24ωρη πρόσβαση στις υπηρεσίες τους μέσω Internet....

Η Ολλανδική Αστυνομία •20% περισσότερος χρόνος εκτός γραφείου για τους αστυνομικούς •Πρόσβαση στις βάσεις δεδομένων σε πραγματικό χρόνο •Υποστήριξη out-of-the box για την επόμενη γενιά location-based υπηρεσιών •Μείωση κόστους κατανάλωσης χαρτιού «Τα Oracle9i Application Server Wireless και Oracle Spatial αποτελούν έναν επιτυχημένο συνδυασμό όταν πρόκειται για τη δυνατότητα παροχής ασύρματων και μη υπηρεσιών." — Euro Beinat, Διευθύνων Σύμβουλος της Geodan Mobile Solutions Λύση της Oracle : Oracle9i AS Wireless Oracle9i Database Oracle9i Spatial Παροχή άμεσων πληροφοριών στους αστυνομικούς για την καταπολέμηση του εγκλήματος και καλύτερης πληροφόρησης και υπηρεσιών στους πολίτες του εγκλήματος και καλύτερης πληροφόρησης και υπηρεσιών στους πολίτες

The Information Pistol •Διαμοιρασμός Πληροφοριών/Συμβάντων Εγκλημάτων •Αναζήτηση κλεμμένων οχημάτων σε πραγματικό χρόνο •Άμεση συμπλήρωση αναφορών •Γενικές πληροφορίες για την κίνηση •Τοποθέτηση της αστυνομίας •Αποστολές βάσει τοποθεσίας •Ημερήσιο πρόγραμμα περιπολιών •20% Περισσότερος χρόνος εκτός γραφείου •2.000 χρήστες •Υλοποίηση σε 120 ημέρες

Σύγχρονες Εξελίξεις στο Χώρο της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Αντώνης Μονοκρούσος Sales Director Technology, Oracle Hellas