ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Advertisements

Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Το έργο «Εθνικό.
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
Υποδομές Μεταφορών & Δικτύων στην Κρήτη:
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
EIΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Μεταφορές και Logistics
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Επιλογές Marketing & Logistics
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
Επιλογές Marketing & Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Τηλεματικές Εφαρμογές
Μεταφορές και Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Γραμμικός Προγραμματισμός
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Τεχνικές Μεταγωγής Παράγραφος 1.5.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Mailing Procedures and Equipment
MAILING SERVICES ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. Letters and Cards (United Kingdom)/ Γράμματα και Κάρτες (Ηνωμένο Βασίλειο) Οι επιστολές και οι κάρτες μπορούν.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Πτυχιακή εργασία «Εφαρμογές Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας» Συγγραφή: Βήτα Παναγιώτα ΑΜ:6683 Επιβλέπων.
Αγορές και Καταναλωτής Από τις μαθήτριες: Μανιατάκου Ευαγγελία Ντέι Άνναμπελ.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Αεροπλάνα Άγγελος Χουβαρδάς 19/09/2014.
Multimodal Journey Planning: Εφαρμογή Δικτύου στη Θεσσαλία Ενότητα 7: Παρουσίαση 4 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Χρήστος Καρνάβας, Στεφανία Κατράνη, Κατερίνα.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Νικόλαος Καρανάσιος - ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ 1 ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΧΡΗΣΗΣ TEΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ Τέρμα Μαγνησίας Σέρρες ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
1 Κόστος Μεταφοράς §Ποιος είναι ο σκοπός της μεταφοράς; l Βασικά οικονομικά χαρακτηριστικά των λειτουργιών μεταφοράς §Τι είναι το κόστος μεταφοράς; §Ποιοι.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Ομιλία Σπύρου Βούγια Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Αθήνα, 13 Απριλίου 2011 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 1.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Τιμές Μεταφοράς.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
POSEIDON MED II-ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Ex Works (συμβατικά ορισμένος τόπος παράδοσης)
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
E-commerce Solutions.
Η αγορά Ευρωνομισμάτων
ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΧΡΗΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής

Μεταφορές και Logistics • Η απελευθέρωση των ταχυδρομικών υπηρεσιών. • Δίκτυα και τερματικοί σταθμοί. • Χαρακτηριστικά των μέσων μεταφοράς. • Η έννοια των συνδυασμένων μεταφορών. • Γενικά κριτήρια επιλογής μέσου στο σύστημα μεταφορών. 1 Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Η απελευθέρωση των ταχυδρομικών υπηρεσιών • Ευρωπαϊκή οδηγία 97/67 του 1997, καθορίζει τους όρους λειτουργίας των ιδιωτικών ταχυδρομικών υπηρεσιών. • Αναμένεται πλήρης απελευθέρωση το • Αποτελούν εξέλιξη των ταχυμεταφορών courier. • Δημιουργείται ανταγωνισμός ως προς: – Την ταχύτητα διανομής της αλληλογραφίας. – Την ασφάλεια. – Το κόστος. 2Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Δίκτυα και τερματικοί σταθμοί 3Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής  Κάθε εταιρία ταχυδρομικών μεταφορών διαθέτει ένα δίκτυο από τερματικούς σταθμούς, στους οποίους συγκεντρώνονται τα δέματα και η αλληλογραφία, ή και παραδίδονται στους παραλήπτες.  Οι τερματικοί σταθμοί συνδέονται μεταξύ τους με συστηματικές μεταφορές, είτε απευθείας, είτε μέσω κέντρων διαλογής και προώθησης, που είναι μεταφορικοί κόμβοι, σύμφωνα με την ορολογία της Εφοδιαστικής.  Στις περιπτώσεις που ο όγκος των διακινούμενων αντικειμένων είναι μεγάλος, για ένα τερματικό σταθμό, αυτός αποτελεί και κόμβο (κέντρο διαλογής).  Τα εθνικά δίκτυα συνδέονται μεταξύ τους, ώστε να εξασφαλίζεται η μεταφορά δεμάτων και αλληλογραφίας σ’ ολόκληρο τον κόσμο.  Η κατάργηση των κρατικών μονοπωλίων των ταχυδρομικών μεταφορών δεν κατέληξε ακόμη σε έκδοση γραμματοσήμων, δηλαδή ενιαίου κινητού τέλους μεταφοράς επιστολών, δεμάτων, πληροφοριακού υλικού (εφημερίδες – περιοδικά), χρημάτων και διαφημιστικού υλικού.

Χαρακτηριστικά των μέσων μεταφοράς • Η ταχυδρομική μεταφορά, ιδιαίτερα κάτω από την πίεση του ανταγωνισμού, επιδιώκει την αύξηση της ταχύτητας στη μεταφορά «ταχυδρομικών αντικειμένων», με ασφάλεια. • Για να το πετύχει χρησιμοποιεί όλα τα διαθέσιμα μεταφορικά μέσα. – Φορτηγά αυτοκίνητα, για μαζικές μεταφορές, ιδιόκτητα ή ναυλωμένα. – Το σιδηρόδρομο, που διαθέτει ειδικά ταχυδρομικά βαγόνια στις επιβατηγές αμαξοστοιχίες. – Επιβατηγά αεροπλάνα. – Αεροπλάνα μεταφοράς φορτίων (cargo). – Επιβατηγά πλοία. – Υπεραστικά Λεωφορεία. – Δίκυκλα διανομής και παραλαβής. 4Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Η έννοια των συνδυασμένων (Intermodal) μεταφορών Στις ταχυδρομικές μεταφορές συνδυάζονται όλα τα διαθέσιμα μέσα, αφού πρόκειται για μεταφορές πόρτα – πόρτα. 5Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Βασικό πλεονέκτημα είναι η μεταφορά με ένα και μόνο φορτωτικό έγγραφο. Μειώνει το κόστος μεταφοράς. Αυξάνει την ταχύτητα μεταφοράς. Μειώνει την περιβαλλοντική επιβάρυνση. Μειώνει την ανάγκη κατασκευής μεταφορικών υποδομών. Μειώνει τον οδικό κυκλοφοριακό φόρτο. Μειώνει τα ατυχήματα. Αυξάνει την ασφάλεια των πακέτων. ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Βασικό μειονέκτημα είναι η ανάγκη για την κατασκευή πολλών τερματικών σταθμών. Υπόκειται στην αβεβαιότητα των φορτίων, με την αντίστοιχη δέσμευση μεταφορικών μέσων. (πχ το πλοίο θα κάνει δρομολόγιο, έστω και άδειο, το φορτηγό μισογεμάτο, ο συρμός με λίγα βαγόνια κλπ). Αυξάνει τον αστικό κυκλοφοριακό φόρτο, επειδή τα λιμάνια στην Ευρώπη είναι και αστικά κέντρα. Απαιτεί υψηλή ψηφιακή τεχνολογία στη διαχείριση των μεταφορών.

Γενικά κριτήρια επιλογής μέσου στο σύστημα ταχυδρομικών μεταφορών • Συνολική ταχύτητα, από την προέλευση στον προορισμό. • Κόστος μεταφοράς του πακέτου. • Συνολικό κόστος μεταφορών (με μέτρο τον τόνο ανά χιλιόμετρο [tkm]). • Ασφάλεια των πακέτων από φθορές, απώλειες ή και «άνοιγμα». • Κόστος διαχείρισης του συστήματος. • Ύψος επενδύσεων για τερματικούς σταθμούς ή και μεταφορικά μέσα. 6Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Ταχυδρομική διανομή προϊόντων Είναι η μεταφορά προϊόντων από την πόρτα του πωλητή στην εγκατάσταση του αγοραστή, με τη μεσολάβηση ταχυδρομικού μεταφορέα. 7Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Ταχύτητα μεταφοράς. Ασφάλεια παράδοσης. Ασφάλεια είσπραξης «αντικαταβολής».ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Ακατάλληλη μέθοδος μεταφοράς τροφίμων. Υψηλό κόστος μεταφοράς. Ακατάλληλη για μεταφορά μεγάλων φορτίων. Η μέθοδος διανομής με ενδιάμεσο μεταφορέα αποτελεί την αφετηρία των ταχυμεταφορών και την ανάπτυξη των ιδιωτικών ταχυδρομικών υπηρεσιών. Ξεκίνησε από τα μεγάλα αστικά κέντρα της Αμερικής και της Ευρώπης, με την έκρηξη των πωλήσεων με βάση καταλόγους, από τη δεκαετία του 50. Εξελίσσεται διαρκώς και προβλέπεται ότι θα καλύψει το 30% των διανομών στην επόμενη πενταετία.