Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
. Εννοιολογικοί χάρτες.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Jigsaw: Τί είναι;.
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Σενάριο.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Πρόγραμμα Kidspiration
Διδακτικά σενάρια.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ / ΜΥΤΙΛΗΝΗ / Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΚοινωνικοπολιτισμικΕΣ
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ «Ενσωμάτωση και αξιοποίηση των εννοιολογικών χαρτών στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από μία δραστηριότητα εποικοδομητικού τύπου» Δέγγλερη Σοφία Μουδατσάκη Ελένη Λιόβας Δημήτριος

Περιεχόμενα Εισαγωγή Διδακτικό σενάριο Στοιχεία εποικοδομισμού Στοιχεία προσέγγισης Piaget Στοιχεία προσέγγισης Vygotsky Αξιολόγηση μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του εκπαιδευτικού Προβληματισμοί Μελλοντική εργασία

Εισαγωγή (1/2) Αντίληψη και αναπαράσταση Δημιουργία αναπαραστάσεων Εισαγωγή (1/2) Αντίληψη και αναπαράσταση Σημαντικοί παράγοντες στην οικοδόμηση της γνώσης Δημιουργία αναπαραστάσεων Σύνδεση νέων γνώσεων με προϋπάρχουσες Σταδιακή αφομοίωση νέων γνώσεων Ιδιαίτερα σημαντική η αξιοποίηση εργαλείων που εστιάζουν στην αναπαράσταση Λογισμικό Γνωστικό εργαλείο

Εισαγωγή (2/2) Εννοιολογικός χάρτης Χρήσεις Ενίσχυση κατανόησης Εισαγωγή (2/2) Εννοιολογικός χάρτης Ενίσχυση κατανόησης Ουσιαστική μάθηση Χρήσεις Διδασκαλία ενός αντικειμένου Διερεύνηση και συλλογής δεδομένων των αναπαραστάσεων των μαθητών Συνεργασία Επίλυση προβλημάτων Αξιολόγηση

Περιεχόμενα Εισαγωγή Διδακτικό σενάριο Στοιχεία εποικοδομισμού Στοιχεία προσέγγισης Piaget Στοιχεία προσέγγισης Vygotsky Αξιολόγηση μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του εκπαιδευτικού Προβληματισμοί Μελλοντική εργασία

Διδακτικό σενάριο (1/7) Συνεργατική δραστηριότητα με χρήση εννοιολογικών χαρτών Σκοπός Ανάπτυξη στρατηγικών κατανόησης (Σύνδεση εννοιών) Ανάπτυξη συνεργατικών δεξιοτήτων Μελέτη, σχολιασμός και ανάπτυξη εννοιολογικών κατασκευών Διάρκεια: 6 εβδομάδες 16 μαθητές της Γ’ Γυμνασίου

Διδακτικό σενάριο (2/7) Mindomo Edmodo Κατασκευή εννοιολογικών χαρτών Διδακτικό σενάριο (2/7) Mindomo Κατασκευή εννοιολογικών χαρτών Edmodo Οδηγίες Υποστηρικτικό υλικό Ερωτήσεις Διευκρινίσεις Υποβολή εργασιών

Διδακτικό σενάριο (3/7) Φάση 1η Δύο εισαγωγικά μαθήματα Πρώτο μάθημα Διδακτικό σενάριο (3/7) Φάση 1η Δύο εισαγωγικά μαθήματα Πρώτο μάθημα Τι είναι οι εννοιολογικοί χάρτες Περιγραφή δομής Παρουσίαση παραδείγματα Χρησιμότητα στη μαθησιακή διαδικασία Δεύτερο μάθημα Παρουσίαση Mindomo Δημιουργία λογαριασμών μαθητών Περιγραφή σεναρίου δραστηριότητας

Διδακτικό σενάριο (4/7) Φάση 2η Ατομική εργασία μαθητών Διδακτικό σενάριο (4/7) Φάση 2η Ατομική εργασία μαθητών Ένας εννοιολογικός χάρτης για κάθε μαθητή «Βασικά εξαρτήματα Η/Υ» Διαμοιρασμός μεταξύ μαθητή - εκπαιδευτικού στο Mindomo Μελέτη του χάρτη από τον μαθητή Παραγωγή κειμένου Ολοκλήρωση εργασίας έως το επόμενο μάθημα

Διδακτικό σενάριο (5/7) Φάση 3η 4 ομάδες των 4 ατόμων Διδακτικό σενάριο (5/7) Φάση 3η 4 ομάδες των 4 ατόμων Ένας ημιτελής χάρτης για κάθε ομάδα Διαμοιρασμός μεταξύ ομάδας – εκπαιδευτικού στο Mindomo «Η μεταφορά δεδομένων μέσω δικτύων» Διαφορετικές ελλείψεις για κάθε ομάδα Επικοινωνία μεταξύ των μελών και μελών – εκπαιδευτικού μέσω του chat του Mindomo Ολοκλήρωση εργασίας έως το επόμενο μάθημα

Διδακτικό σενάριο (6/7) Φάση 4η 2 ομάδες των 8 ατόμων Διδακτικό σενάριο (6/7) Φάση 4η 2 ομάδες των 8 ατόμων Σχεδιασμός εννοιολογικών χαρτών Διασύνδεση των εννοιών των προηγούμενων φάσεων: «Ο ρόλος των βασικών εξαρτημάτων ενός Η/Υ στη μεταφορά δεδομένων μέσω δικτύων» Επικοινωνία μεταξύ των μελών και μελών – εκπαιδευτικού μέσω του chat του Mindomo Δημιουργία παρουσίασης

Διδακτικό σενάριο (7/7) Φάση 5η Παρουσιάσεις των ομάδων στην ολομέλεια Διδακτικό σενάριο (7/7) Φάση 5η Παρουσιάσεις των ομάδων στην ολομέλεια Διεξαγωγή συζήτησης Παραγωγή εποικοδομητικών σχολίων Ανταλλαγή ιδεών

Περιεχόμενα Εισαγωγή Διδακτικό σενάριο Στοιχεία εποικοδομισμού Στοιχεία προσέγγισης Piaget Στοιχεία προσέγγισης Vygotsky Αξιολόγηση μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του εκπαιδευτικού Προβληματισμοί Μελλοντική εργασία

Στοιχεία εποικοδομισμού (1/2) Στοιχεία εποικοδομισμού (1/2) Ενεργός μάθηση Problem-based παραγωγικές μαθησιακές δραστηριότητες Μάθηση μέσω της πράξης (learning by doing) Αλληλεπίδραση Χρήση διαμεσολαβητικών εργαλείων Ρόλος εκπαιδευτικού Διευκολυντικός Ενθαρρυντικός Ανάπτυξη μαθησιακών και συνεργατικών δεξιοτήτων

Στοιχεία εποικοδομισμού (2/2) Στοιχεία εποικοδομισμού (2/2) Αυθεντικότητα Ρεαλιστικές δραστηριότητες Κοινωνικές αλληλεπιδράσεις Παραγωγή και μεταφορά γνώσης και σε άλλες περιπτώσεις Συνεργασία Εργασία σε ομάδες Συνεισφορά όλων στην ανάπτυξη του τελικού προϊόντος Έκφραση ιδεών, προτάσεων και αντιρρήσεων με σκοπό τις κοινά αποδεκτές λύσεις

Περιεχόμενα Εισαγωγή Διδακτικό σενάριο Στοιχεία εποικοδομισμού Στοιχεία προσέγγισης Piaget Στοιχεία προσέγγισης Vygotsky Αξιολόγηση μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του εκπαιδευτικού Προβληματισμοί Μελλοντική εργασία

Στοιχεία προσέγγισης Piaget Γνωστική σύγκρουση Προηγούμενης γνώσης - νέα πληροφορίας Αλληλεπιδράσεις μεταξύ μαθητών – εργαλείων Ανάλυση και ανακάλυψη της γνώσης Τροποποίηση προηγούμενης γνώσης Κατασκευή νέας γνώσης Ερμηνεία και χρήση διαθέσιμων πληροφοριών Πληροφορίες στο Διαδίκτυο Υποστηρικτικό υλικό του εκπαιδευτικού

Περιεχόμενα Εισαγωγή Διδακτικό σενάριο Στοιχεία εποικοδομισμού Στοιχεία προσέγγισης Piaget Στοιχεία προσέγγισης Vygotsky Αξιολόγηση μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του εκπαιδευτικού Προβληματισμοί Μελλοντική εργασία

Στοιχεία προσέγγισης Vygotsky (1/2) Κοινωνική αλληλεπίδραση Αλληλεπίδραση Μαθητών Από κοινού οικοδόμηση της γνώσης Ομάδες Edmodo Chat του Mindomo Αλληλεπίδραση Μαθητή - Εκπαιδευτικού Ζώνη επικείμενης ανάπτυξης (Zone of proximal development) Υποστήριξη (Scaffolding)

Στοιχεία προσέγγισης Vygotsky (2/2) Πλαισιοθετημένη μάθηση Όχι στην απλή μεταφορά αφηρημένης γνώσης Ενσωμάτωσης μαθησιακής διαδικασία στο πλαίσιο ενός συγκεκριμένου κοινωνικού και φυσικού περιβάλλοντος Κοινότητα πρακτικής Κατανεμημένη νόηση Η γνώση και η νόηση δεν βρίσκονταν απλά στο μυαλό των μαθητών Κατανεμήθηκε μεταξύ ανθρώπων και εργαλείων Εξωτερικές αναπαραστάσεις Εσωτερικές αναπαραστάσεις

Περιεχόμενα Εισαγωγή Διδακτικό σενάριο Στοιχεία εποικοδομισμού Στοιχεία προσέγγισης Piaget Στοιχεία προσέγγισης Vygotsky Αξιολόγηση μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του εκπαιδευτικού Προβληματισμοί Μελλοντική εργασία

Αξιολόγηση μαθητή Παράδοση εργασιών Ατομικές Ομαδικές Παρακολούθηση συνομιλιών στο Edmodo και στο chat του Mindomo Ανάρτηση των βαθμολογιών στο Edmodo

Περιεχόμενα Εισαγωγή Διδακτικό σενάριο Στοιχεία εποικοδομισμού Στοιχεία προσέγγισης Piaget Στοιχεία προσέγγισης Vygotsky Αξιολόγηση μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του εκπαιδευτικού Προβληματισμοί Μελλοντική εργασία

Καινοτομίες στο ρόλο του μαθητή Ενεργή συμμετοχή στην οικοδόμηση της γνώσης Όχι απλοί αποδέκετες της γνώσης Συνεργατικές δραστηριότητες επίλυσης προβλήματος Έρευνες Ο μαθητής γίνεται πηγή γνώσης Πρωτοβουλίες και αποφάσεις Πρόσβαση σε διάφορα είδη πληροφοριών και λογισμικά Ουσιαστική, εύκολη και ευχάριστη μάθηση

Περιεχόμενα Εισαγωγή Διδακτικό σενάριο Στοιχεία εποικοδομισμού Στοιχεία προσέγγισης Piaget Στοιχεία προσέγγισης Vygotsky Αξιολόγηση μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του εκπαιδευτικού Προβληματισμοί Μελλοντική εργασία

Καινοτομίες στο ρόλο του εκπαιδευτικού Ρόλος – κλειδί Σύνδεση διδακτικών αντικειμένων με τις ΤΠΕ Δεν ήταν ο ειδικός που απλά μεταφέρει τη γνώση Υποστήριξη των μαθητών μέσω της on-line συνεργασίας Ενθάρρυνση οικοδόμηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους Σταδιακή απόσυρση

Περιεχόμενα Εισαγωγή Διδακτικό σενάριο Στοιχεία εποικοδομισμού Στοιχεία προσέγγισης Piaget Στοιχεία προσέγγισης Vygotsky Αξιολόγηση μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του εκπαιδευτικού Προβληματισμοί Μελλοντική εργασία

Προβληματισμοί Επιθυμητά μαθησιακά αποτελέσματα Εξοικείωση με τη χρήση των εννοιολογικών χαρτών Ελλιπής κατανόηση από μικρό αριθμό μαθητών Δημιουργία χαρτών με λανθασμένη δομή Δυσκολίες στον χειρισμό του Mindomo Προβληματισμός σχετικά με την ποιότητα της συνεργασίας Θέσπιση κανόνων Αυτορύθμιση της συμπεριφοράς

Περιεχόμενα Εισαγωγή Διδακτικό σενάριο Στοιχεία εποικοδομισμού Στοιχεία προσέγγισης Piaget Στοιχεία προσέγγισης Vygotsky Αξιολόγηση μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του μαθητή Καινοτομίες στον ρόλο του εκπαιδευτικού Προβληματισμοί Μελλοντική εργασία

Μελλοντική εργασία Προτάσεις επέκτασης του εργαλείου εννοιολογικής χαρτογράφησης Mindomo Ενσωμάτωση στοιχείων που δεν υποστηρίζονται αυτή τη στιγμή από τη διεπαφή του Βελτίωση του εποικοδομητικού του περιβάλλοντος

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας