ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΕΚΘΕΣΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔ: ΚΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Advertisements

ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
H λειτουργία της Μαθητείας των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ : Μια σύγχρονη καινοτομική εκπαιδευτική προσέγγιση στην Επαγγελματική Κατάρτιση Γιάννης Χαλάς Εκπαιδευτικός ΟΑΕΔ.
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ Σχολικό έτος
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
Μαθήτρια : Πατατούκου Μαρία Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Θέμελη Γεωργία
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Ανεργία Φυσικό ποσοστό ανεργίας (ΦΠΑ): μέσο ποσοστό ανεργίας γύρω από το οποίο κυμαίνεται το ποσοστό ανεργίας ΦΠΑ t.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
επιπτώσεις της στους νέους
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Βιογραφικό – Εύρεση Εργασίας Κ. Αλεξανδρής Επικ. Καθηγητής ΑΠΘ.
3.5. Ο συνδικαλισμός Που αποβλέπει ο συνδικαλισμός και τι είναι τα εργατικά συνδικάτα; αποβλέπει κοινάεργασιακάσυμφέροντα Ο συνδικαλισμός αποβλέπει στη.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Διαγραμματική θεώρηση της έννοιας
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
Οι Εργασιακές Σχέσεις Οι εργασιακές σχέσεις αναφέρονται κυρίως στις σχέσεις εργασίας ανάμεσα στους μισθωτούς και τους εργοδότες. Οι μισθωτοί είναι οι εργαζόμενοι.
Αναστασία Ρεγγίνα Χριστίνα Μαρία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΤΑΧΟΥ-ΗΛΙΑΔΟΥ Καραντάκη Μαργαρίτα Α.Ε.Μ.: 3141.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Μακροοικονομία Διάλεξη 5. Πληθωρισμός: μετράει τη μεταβολή του γενικού επιπέδου των τιμών Τα αίτια του Πληθωρισμού 1)Η θεωρία του πληθωρισμό ζήτησης:
Ερευνητική Εργασία Α΄τετραμήνου. Οικονομική κρίση και παράγοντες που επηρεάζουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό.
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Παρουσίαση άρθρου των Ε. Ρέππα & Τα. Φωτιάδου-Ζαχαρίου:
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Μία ταινία του Κώστα Γαβρά
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9ο: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ – ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ – ΑΝΕΡΓΙΑ
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Γεροντολογική Νοσηλευτική
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Σχολειο ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ;
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
1η Θεματική Ενότητα: Παιδεία
ΘΕΜΑ 2016 Ανεργία και Απασχόληση και οι συνέπειες τους για την οικονομία. α) Αίτια και πολιτικές αντιμετώπισης της ανεργίας. β) Η επίδραση της σημερινής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΕΚΘΕΣΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔ: ΚΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΕΚΘΕΣΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔ: ΚΑ. ΚΩΣΤΕΛΕΝΗ ΘΕΜΑ:ΕΡΓΑΣΙΑ

Εργασία είναι η συστηματική και σκόπιμη καταβολή σωματικών και πνευματικών προσπαθειών του ανθρώπου για τη δημιουργία υλικών, πνευματικών και ηθικών αναγκών, την ικανοποίηση των ατομικών του αναγκών και κατ’ επέκταση την πρόοδο του κοινωνικού συνόλου και την παραγωγή του πολιτισμού

ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1) Οικονομικός παράγοντας: Η εργασία δίνει τη δυνατότητα στον άνθρωπο να εξασφαλίζει την επιβίωση του, οικονομική ανεξαρτησία και ασφάλεια καθώς η σκέψη του απελευθερώνεται εξαιτίας της κάλυψης των βιοποριστικών του αναγκών.

2) Πνευματικός τομέας: Καλλιεργείται η κριτική σκέψη του ατόμου και η δημιουργική φαντασία, διευρύνονται οι πνευματικοί του ορίζοντες. Παράλληλα οδηγείται στην αυτογνωσία καθώς ανακαλύπτει άγνωστες πτυχές του εαυτού του (ικανότητες και αδυναμίες) και ολοκληρώνεται καλύτερα ως προσωπικότητα.

3) Ψυχολογικός τομέας: Ο άνθρωπος αισθάνεται εσωτερική ικανοποίηση και πληρότητα. Νιώθει ευτυχισμένος καθώς μπορεί να υλοποιήσει τους στόχους του και να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο. Επιπρόσθετα, γεμίζει αυτοπεποίθηση και σιγουριά για το μέλλον, ελπίδα και αισιοδοξία για το αύριο, καθώς παύει να αισθάνεται ανασφαλής

4) Κοινωνικός και πολιτικός τομέας: Το άτομο κοινωνικοποιείται, καθώς αντιλαμβάνεται την ανάγκη της συνεργασίας. Όσον αφορά τον δεύτερο, αποκτά πολιτική συνείδηση, οργανώνει συλλόγους και συνδικαλιστικές ενώσεις για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων του και μάχεται για την προάσπιση ατομικών και συλλογικών επιδιώξεων

Πώς οι εργοδότες προσλαμβάνουν εργαζομένους; 1) Ανακοινώνουν τις κενές θέσεις που έχουν στα τοπικά γραφεία εργασίας ΟΑΕΔ(Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού) 2) Να δημοσιεύσουν αγγελίες στις εφημερίδες 3) Να ρωτήσουν το οικογενειακό και φιλικό τους περιβάλλον 4) Να ρωτήσουν τους ήδη εργαζόμενους στην επιχείρησή τους 5) Να ρωτήσουν άλλους εργοδότες ή και να επιχειρήσουν να πάρουν το προσωπικό ενός άλλου εργοδότη

Πώς οι εργαζόμενοι αναζητούν εργασία 1) Γράφονται στα μητρώα του ΟΑΕΔ 2) Παρακολουθούν/γράφουν οι ίδιοι αγγελίες 3) Επισκέπτονται εργοδότες και ζητούν εργασία 4) Ρωτούν φίλους, συγγενείς ή παλιούς συναδέλφους τους

Κριτήρια επιλογής επαγγέλματος 1) Να ανταποκρίνεται στις κλίσεις, τα ενδιαφέροντα και την προσωπικότητα του ατόμου 2) Να αποφέρει ικανοποιητικές αποδοχές 3) Να έχει μελλοντικές προοπτικές 4) Να υπάρχουν οι κατάλληλες εργασιακές συνθήκες 5) Να προσφέρει ικανοποίηση και ψυχική ισορροπία 6) Να κοινωνικοποιεί και πολιτικοποιεί ορθά το άτομο

Σημασία σωστής επιλογής επαγγέλματος 1) Ο άνθρωπος ανεξαρτητοποιείται οικονομικά, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για μια αξιοπρεπή ζωή καθώς του παρέχεται η δυνατότητα για ψυχαγωγία και απόλαυση των αγαθών 2) Το επάγγελμα ευνοεί την πνευματική καλλιέργεια του ατόμου 3) Ο άνθρωπος βελτιώνεται ηθικά, γίνεται ευσυνείδητος, κατανοεί την αξία του μόχθου και αποτρέπεται από παραβατικές πράξεις 4) Ο άνθρωπος νιώθει εσωτερική πληρότητα και ικανοποίηση καθώς ενδυναμώνεται η αυτοπεποίθηση του και η ζωή του αποκτά νόημα 5) Το άτομο πολιτικοποιείται εφόσον συμμετέχει ενεργά στα πολιτικά δρώμενα 6) Το επάγγελμα κοινωνικοποιεί το άτομο αφού αυτό έρχεται σε επαφή και επικοινωνία με άλλους ανθρώπους και μαθαίνει να συνεργάζεται

Επαγγελματικός Προσανατολισμός 1) Το σχολείο οφείλει μέσω του ΣΕΠ να προσανατολίσει ορθά το άτομο για την επαγγελματική του αποκατάσταση 2) Η οικογένεια οφείλει να επικεντρώνεται στις κλίσεις των παιδιών και όχι στις δικές τους επιθυμίες για το μέλλον αυτών 3) Το άτομο είναι απαραίτητο να κατανοήσει τις ικανότητές του και να μην αναζητά επαγγέλματα τα οποία αδυνατεί να ασκήσει επιτυχώς

Υποχρεώσεις του σωστού επαγγελματία 1) Αγάπη και μεράκι για το επάγγελμα που ασκεί 2) Ολόπλευρη και ουσιαστική γνώση του αντικειμένου με το οποίο είναι καταρτισμένο 3) Διάθεση προσφοράς και δημιουργίας 4) Πνευματικές αρετές 5) Ηθικές αρετές 6) Ψυχικές αρετές 7) Κοινωνικές αρετές

Εργατικά συνδικάτα και ενώσεις εργοδοτών Εργατικά σωματεία: Βασικός στόχος των εργατικών σωματείων είναι η προάσπιση του εισοδήματος και της εργασίας των εργαζομένων και η τήρηση των συμβατικών και νόμιμων υποχρεώσεων που έχουν αναλάβει οι εργοδότες. Η δράση των εργατικών σωματείων στοχεύει στον περιορισμό του διευθυντικού δικαιώματος των εργοδοτών Τα εργατικά σωματεία διαχωρίζονται σε 3 είδη α) τα ομοιοεπαγγελματικά σωματεία β) τα κλαδικά σωματεία γ) τα εργοστασιακά σωματεία

Εργατικά σωματεία-Ενώσεις εργοδοτών Τα εργατικά σωματεία και οι ενώσεις εργοδοτών διαπραγματεύονται για μια σειρά ζητήματα που αφορούν τους εργαζομένους και οι συμφωνίες στις οποίες καταλήγουν έχουν υποχρεωτική εφαρμογή. Αυτές οι συλλογικές συμβάσεις ρυθμίζουν τους όρους εργασίας καθώς αντικείμενο των διαπραγματεύσεων είναι οι αυξήσεις των μισθών, το ωράριο εργασίας, η ασφαλιστική κάλυψη, η διάρκεια των αδειών και διακοπών. Σε επίπεδο επιχείρησης οι διαπραγματεύσεις ενδεχομένως αναφέρονται στην εισαγωγή νέας τεχνολογίας, στις απολύσεις, στην ενδοεπιχειρησιακή κατάρτιση, στις συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας στο χώρο εργασίας κ.τ.λ.

Ανεργία είναι αδυναμία εύρεσης εργασίας αμειβόμενης ανάλογα με τις ικανότητες και τα προσόντα του ατόμου. Πρόκειται για την κατάσταση εκείνη, κατά την οποία το άτομο παραμένει χωρίς εργασία, αν και έχει τις απαραίτητες ικανότητες, τη διάθεση και την προθυμία να εργαστεί. Πρόκειται για ένα από τα οξύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι νέοι, χαρακτηριστικό της αντιφατικότητας της εποχής μας. Ενώ, δηλαδή, ζούμε σε κοινωνίες αφθονίας και πλούτου, ενώ αυξάνεται συνεχώς η παραγωγή, τόσο αυξάνεται και η μάστιγα της ανεργίας

Αιτίες της ανεργίας 1) Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η μηχανοποίηση της εργασίας 2) Η οικονομική κρίση, ο πληθωρισμός αυξανόμενος ανταγωνισμός και η επικράτηση μεγάλων πολυεθνικών εταιριών και μονοπωλίων 3) Το κύμα της αστυφιλίας και η εγκατάλειψη της υπαίθρου 4) Η πληθυσμιακή έκρηξη των χωρών του τρίτου κόσμου και το κύμα μετανάστευσης 5) Η έλλειψη ορθού επαγγελματικού προσανατολισμού 6) Η ένταξη της γυναίκας στην αγορά εργασίας

Τρόποι αντιμετώπισης ανεργίας 1) Άτομο-οικογένεια: Οφείλουν να αλλάξουν νοοτροπία 2) Παιδεία: Απαραίτητος ο σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός 3)Το Κράτος: Οικονομική ανάκαμψη, επενδυτικά προγράμματα στις νέες τεχνολογίες 4) Διεύρυνση των προγραμμάτων του ΟΑΕΔ 5) Μείωση των ορίων συνταξιοδότησης και του ωραρίου εργασίας 6) Μέτρα για την ελεγχόμενη είσοδο των οικονομικών μεταναστών

Εξειδίκευση: είναι η συστηματική μελέτη και έρευνα του ανθρώπου πάνω σ’ ένα αυστηρά προκαθορισμένο κλάδο της επιστήμης ή της παραγωγής, η αποκλειστική ενασχόληση σε βάθος με στόχο την απόκτηση πολύ ειδικών γνώσεων και ικανοτήτων σε αυτόν

Λόγοι που επιβάλλουν την εξειδίκευση 1) Η τεράστια έκρηξης της γνώσης στην εποχή μας και η διεύρυνση των επιστημών 2) Το πεπερασμένο του ανθρώπινου πνεύματος 3) Οι τεχνολογικές εξελίξεις 4) Η ανταγωνιστική κοινωνία μας, η οποία απαιτεί ταχύτητα, ποσότητα και τελειότητα 5) Η καταναλωτική κοινωνία της εποχής μας η οποία απαιτεί αυξημένη παραγωγή υλικών αγαθών που να είναι και ποιοτικά βελτιωμένα 6)Το πνεύμα που επικρατεί στην αγορά εργασίας

Αρνητικά αποτελέσματα εξειδίκευσης 1) Το άτομο στερείται τη χαρά της δημιουργίας και της ηθικής ικανοποίησης 2) Η εργασία τυποποιείται και μηχανοποιείται 3)Το άτομο οδηγείται στην πνευματική μονομέρεια και στην ανελευθερία 4)Φθορά εσωτερικού κόσμου και ψυχολογικά προβλήματα 5)Αδιαφορία ατόμων για κοινωνικά και πολιτικά δρώμενα 6) Το άτομο ενδεχομένως οδηγηθεί στην αλλαζονεία και την έπαρση

Την εργασία επιμελήθηκαν οι: ΜΠΟΥΛΙΕΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥΝΑΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΡΔΙΚΑΡΗΣ ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΠΟΛΥΖΟΣ ΚΩΣΤΑΣ