ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΊΕΣ ΤΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Διαδικτυακός εκφοβισμός
INTERNET Ένα από τα θαύματα του σύγχρονου κόσμου Οι αποστάσεις έχουν σχεδόν εκμηδενιστεί. Τα ταξίδια σε μακρινούς τόπους γίνονται άμεσα απ το “ανοιχτό.
Quiz για το διαδίκτυο !.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Γονικός έλεγχος Κ. Ξ. Γ. «ΛΙΟΛΙΟΥ». Γονικός έλεγχος •Ακόμη κι όταν δεν κρυφοκοιτάζετε, μπορείτε να θέσετε περιορισμούς στη χρήση του υπολογιστή από τα.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Εργασία στην Πληροφορική Από τους μαθητές: Γιώργο Γκρέγκορυ Νίκο Βρεττό.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
Καθηγητής Πληροφορικής
Το Διαδίκτυο (Internet) Καθηγητής : Πέτρου Στέφανος (B.Sc, HnD, SRIOHA) University of East London – U.E.L Department of Computer Science & I.T. Tel: ++30.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Εκπαίδευση και Διασκέδαση
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Οι πρώτες απόπειρες για την δημιουργία ενός διαδικτύου ξεκίνησαν στις ΗΠΑ κατά την διάρκεια του ψυχρού πολέμου. Η Ρωσία είχε ήδη στείλει στο διάστημα.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Το Διαδίκτυο, γνωστό συνήθως και με την αγγλική άκλιτη ονομασία Internet, είναι ένα μέσο μαζικής επικοινωνίας.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφάλεια online Επίπεδο.
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οι υπολογιστές στη ζωή μας Συμβόλαιο χρήσης διαδικτύου.
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Διαδίκτυο (internet ) international network Αποτελείται από εκατομμύρια υπολογιστές που βρίσκονται διασκορπισμένοι σε όλο τον πλανήτη και επικοινωνούν.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Μάθετε τους κινδύνους και προστατέψτε εσάς και τα παιδιά σας.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
AΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Γίνε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος
Ασφαλές Internet Ιοί Παραπληροφόρηση Ακατάλληλα Άχρηστα Ψαράδες
3ο Γυμνάσιο Νέας Φιλαδέλφειας
Τα θετικά του διαδικτύου
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΊΕΣ ΤΟΥ ΜΕΡΟΣ Β΄

Τι είναι το διαδίκτυο; Το Διαδίκτυο, γνωστό συνήθως και με την αγγλική άκλιτη ονομασία Internet, είναι ένα μέσο μαζικής επικοινωνίας (ΜΜΕ), Ως μέσο έχει διπλή υπόσταση: η υλική (που αποτελείται από τον συνδυασμό δικτύων βασισμένων σε λογισμικό και υλικό), και η άϋλη (αυτό, δηλαδή, που "κάνει" / προσφέρει στην κοινωνία το Διαδίκτυο ως μέσο).

Πώς ξεκίνησε η ιδέα του διαδικτύου; Οι πρώτες απόπειρες για την δημιουργία ενός διαδικτύου ξεκίνησαν στις ΗΠΑ κατά την διάρκεια του ψυχρού πολέμου. Η Ρωσία είχε ήδη στείλει στο διάστημα τον δορυφόρο Σπούτνικ 1 κάνοντας τους Αμερικανούς να φοβούνται όλο και περισσότερο για την ασφάλεια της χώρας τους. Θέλοντας λοιπόν να προστατευτούν απο μια πιθανή πυρηνική επίθεση των Ρώσων δημιούργησαν την υπηρεσία προηγμένων αμυντικών ερευνών ARPA (Advanced Research Project Agency) γνωστή ως DARPA (Defense Advanced Research Projects Agency) στις μέρες μας. Αποστολή της συγκεκριμένης υπηρεσίας ήταν να βοηθήσει τις στρατιωτικές δυνάμεις των ΗΠΑ να αναπτυχθούν τεχνολογικά και να δημιουργηθεί ένα δίκτυο επικοινωνίας το οποίο θα μπορούσε να επιβιώσει σε μια ενδεχόμενη πυρηνική επίθεση.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Μάθηση Επικοινωνία Μελέτη Διασκέδαση Συλλογή πληροφοριών με σωστό τρόπο

Η Βικιπαίδεια είναι ελεύθερη διαδικτυακή εγκυκλοπαίδεια Η Βικιπαίδεια είναι ελεύθερη διαδικτυακή εγκυκλοπαίδεια. Όλοι οι χρήστες του Διαδικτύου έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν νέα άρθρα ή να βελτιώσουν και να διορθώσουν εκείνα που ήδη υπάρχουν.

Αξιοπιστία πληροφοριών Μάθε ότι οι πληροφορίες στο Διαδίκτυο δεν είναι πάντα ακριβείς. Θα πρέπει λοιπόν σιγά σιγά να προσαρμοστείς με την πραγματικότητα αυτή και να διασταυρώνεις τις πληροφορίες που συναντάς στο Διαδίκτυο με άλλες πηγές.  Βρες αξιόπιστες σελίδες που σου έχουν προτείνει οι δικοί σου ή από το σχολείο και προτίμησε αυτές ως πηγές για τις εργασίες σου. Μην ξεχάσεις να τις προσθέσεις στα αγαπημένα για να μπορείς να τις ξαναβρείς.

παιχνίδια Το Συμβούλιο της Ευρώπης δημιούργησε το «Wild Web Woods», ένα online παιχνίδι με σκοπό να διδάξει στα παιδιά βασικές γνώσεις για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου με διασκεδαστικό και φιλικό τρόπο μέσα σε ένα παραμυθένιο περιβάλλον. Το παιχνίδι απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε παιδιά ηλικίας 7 έως 10 ετών ενώ υπάρχει διαθέσιμη έκδοση και στα Ελληνικά. Ιντερνετοδάσος

Μαθαίνοντας την Ασφάλεια του Διαδικτύου με χρήση του SimSafety http://www.youtube.com/watch?v=b6pTUE4C8p0&feature=player_embedded#! SimSafety Demo Short Version

Πανευρωπαϊκό Σύστημα Πληροφόρησης για τα Ηλεκτρονικά Παιχνίδια (PEGI) Το PEGI (Pan European Game Information) είναι ένα πανευρωπαϊκό σύστημα αποτίμησης των ορίων ηλικίας και του περιεχομένου για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τα βιντεοπαιχνίδια. Κατηγοριοποιεί τα παιχνίδια ως προς την ηλικιακή καταλληλότητα (3+, 7+, 12+, 16+, 18+) και ως προς το περιεχόμενο. 

Πλεονεκτήματα του Internet στην εκπαίδευση Αναζήτηση πληροφοριών σχετικές με εργασίες και δραστηριότητες της τάξης. Επικοινωνία με παιδιά όλου του κόσμου, γνωριμία πολιτισμών και παραδόσεων. Επικοινωνία με ειδικούς διαφόρων θεμάτων μέσω email ή chat. Εικονικές ξεναγήσεις σε μουσεία και γκαλερί όλου του κόσμου. Παρακολούθηση ζώων στο φυσικό τους περιβάλλον με χρήση ψηφιακής κάμερας. Ανταλλαγή πληροφοριών με άλλους ανθρώπους μέσω δημοσίευσης ιστοσελίδων Εύρεση ήχων, βίντεο, κειμένου και εικόνων σχετικών με σχολικές δραστηριότητες Απόκτηση τεχνικών γνώσεων για τη μελλοντική εργασία και γενικά για τη ζωή Βοήθεια στις εργασίες που παίρνουν για το σπίτι με χρήση online εγκυκλοπαιδειών και άλλου υλικού αναφοράς Βελτίωση δεξιοτήτων γραφής και ανάγνωσης Γνώση επίκαιρων γεγονότων

Σήμερα http://www.smsone.gr/?q=node/67 Τα γραπτά μηνύματα SMS αποτελούν πλέον έναν σύγχρονο και διακριτικό τρόπο επικοινωνίας και ενημέρωσης. Η αποστολή γραπτών μηνυμάτων SMS παρέχει την δυνατότατα διάχυσης αλλά και ανταλλαγής πληροφοριών σε πελάτες, συναδέρφους αλλά και φίλους. Δεν ενοχλούν τον παραλήπτη δεν αποσπούν την προσοχή του και μπορούν να διαβαστούν την στιγμή που αυτός το επιθυμεί. Η αποστολή SMS είναι μια εύκολη και όχι χρονοβόρα διαδικασία. http://www.smsone.gr/?q=node/67

facebook Το Facebook είναι μια εξαιρετικά δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Δημιουργήθηκε το 2004 και σήμερα αριθμεί πάνω από 34 εκατομμύρια ενεργά μέλη. Στον ιστοχώρο αυτό μπορούμε να δημιουργήσουμε το εικονικό μας προφίλ και να επικοινωνήσουμε ποικιλοτρόπως με άλλα άτομα.

skype Πρόγραμμα το οποίο επιτρέπει στους χρήστες που είναι συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο να πραγματοποιούν δωρεάν τηλεφωνικές κλήσεις από υπολογιστή προς υπολογιστή, ή με αντίτιμο προς σταθερά και κινητά τηλέφωνα. Μέσω του Skype παρέχονται, επίσης, υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων, ανταλλαγής αρχείων κ.α.

Chat Chat στα ελληνικά σημαίνει συνομιλώ. Πρόκειται για μια ηλεκτρονική υπηρεσία, μέσω της οποίας πολλοί χρήστες μπορούν παράλληλα να στέλνουν και να διαβάζουν δακτυλογραφημένα μηνύματα σε πραγματικό χρόνο. Ένα από τα πιο γνωστά συστήματα είναι το λεγόμενο Internet Relay Chat (IRC).

Κυκλοφορώ στο ιντερνετ με ασφάλεια…όπως κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο

Συμβουλές για παιδιά Εξηγείστε στους γονείς σας τις εμπειρίες σας κατά την πλοήγηση σας στο Ίντερνετ. Μιλήστε στους γονείς σας ή σε κάποιον ενήλικα για εικόνες ή κείμενα που βρήκατε στο Ίντερνετ και σας ανησυχούν ή σας φοβίζουν. Διαφυλάσσετε τις προσωπικές σας πληροφορίες. Ποτέ μην δίνετε το όνομα σας, την διεύθυνση σας, την διεύθυνση και το όνομα του σχολείου σας, το τηλέφωνο σας, φωτογραφίες σας σε αγνώστους που συναντάτε στο Ίντερνετ ακόμη και αν σας το ζητήσουν. Κρατάτε τον κωδικό εισόδου στον υπολογιστή σας μυστικό. Είναι σαν το κλειδί του σπιτιού σας: δεν θα το δανείζατε σε κανέναν. Μόνο με την άδεια και την παρουσία των γονιών σας μπορείτε να συμφωνήσετε να συναντήσετε κάποιον/κάποια που γνωρίσατε στο Ίντερνετ. Προσέχετε όταν μιλάτε διαμέσου chatroom ή email. Διακόψτε τη συνομιλία όταν κάποιοι σας κάνουν να νιώθετε άβολα. Μην εμπιστεύεστε ότι διαβάζετε στο Ίντερνετ. Μάθετε να βλέπετε το περιεχόμενο με κριτικό μάτι.

Συμβουλές ανά ηλικία Αν έχετε παιδιά ηλικίας 5-8: Σε αυτή την ηλικία τα παιδιά αρχίζουν να μαγεύονται από τον κόσμο του ηλεκτρονικού παιχνιδιού. Υπάρχουν στο Ίντερνετ δικτυότοποι με παιχνίδια κατάλληλα για αυτή την ηλικία (παζλ, παιχνίδια με γράμματα και αριθμούς, ιστοσελίδες με μουσική, κτλ). Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αφήνετε το παιδί σας για περισσότερο από μία ώρα την ημέρα στην δραστηριότητα αυτή και φυσικά ποτέ χωρίς την συντροφιά ενός μεγάλου. Αν έχετε παιδιά ηλικίας 8-12: Το Ίντερνετ κεντρίζει όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον του παιδιού. Σε αυτή την ηλικία τα παιδιά αρχίζουν και περνάνε όλο και περισσότερη ώρα μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή. Ανακαλύπτουν ότι μπορούν να βρούν πληροφορίες για τα ενδιαφέροντα τους, αθλητισμό, μουσική, κτλ. Καθίστε μαζί με τα παιδιά σας και βοηθήστε τα στις αναζητήσεις τους. Βοηθήστε τα να βρουν σωστές λέξεις «κλειδιά» αναζήτησης. Επιλέξτε μαζί με το παιδί σας ιστοσελίδες που το ενδιαφέρουν και προσθέστε τις στα favorites του browser που χρησιμοποιείτε. Τώρα είναι η ώρα να εγκαταστήσετε φίλτρα, έτσι ώστε η αναζήτηση ιστοσελίδων να είναι ακίνδυνη. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι ακόμα και τα καλύτερα φίλτρα δεν παρέχουν απόλυτη ασφάλεια. Όσο το παιδί μεγαλώνει μπορεί να χρησιμοποιεί το Ίντερνετ μόνο του. Προσπαθήστε να αντισταθμίζεται ο χρόνος που περνάει το παιδί μπροστά στον υπολογιστή με χρόνο που διαθέτει για άλλες δραστηριότητες, μαθήματα, παιχνίδι, αθλητισμό, διαβασμα, μουσική, συμμετοχή σε δραστηριότητες της οικογένειας, κτλ. Μην εκπλαγείτε αν στο τέλος αυτού του φάσματος της ηλικίας το παιδί σας είναι ένας μικρός expert του Ίντερνετ. Αν έχετε παιδιά ηλικίας 12-18: Σε αυτή την ηλικία τα παιδιά μπορεί να απορροφηθούν για ώρες από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Ο κόσμος του Ίντερνετ ασκεί ιδιαίτερη γοητεία πάνω τους. Μπορούν να αποκτήσουν εύκολα τεχνολογικές ικανότητες και είναι ικανά να εξερευνήσουν όλες τις πτυχές του εικονικού αυτού κόσμου. Μπορούν να εγκαταστήσουν λογισμικό,  και πιθανώς να είναι πιο εξοικειωμένοι από εσάς. Καθίστε μαζί με τα παιδιά σας. Ζητήστε τους να σας δείξουν τον κόσμο του Ίντερνετ όπως τον βλέπουν με τα δικά τους μάτια. Δείξτε ενδιαφέρον για τις δραστηριότητες τους. Σε περίπτωση που το παιδί ασχολείται με δραστηριότητες του Ίντερνετ που σας φαίνονται ακατάλληλες, συζητήστε μαζί του, προσπαθείτε να του προτείνεται εναλλακτικές λύσεις. Η απαγόρευση είναι συχνά η χειρότερη λύση. Αντιδράστε  με ψυχραιμία αν το παιδί σας ξοδεύει το χρόνο του αποκλειστικά σε ηλεκτρονικά παιχνίδια. Θα είναι μάλλον ένα παροδικό φαινόμενο. Φροντίστε όσο μπορείτε να μην χάσει την επαφή με τους φίλους του, την οικογένεια του, και τα μαθήματα του.

Πιστεύετε ότι μπορεί να είστε εξαρτημένοι; Παραμελείτε τα μαθήματά σας για να μπείτε στο διαδίκτυο; Μένετε ξύπνιοι μέχρι αργά στο διαδίκτυο; Παραπονιούνται τα μέλη της οικογένειάς σας για την ώρα που περνάτε στο διαδίκτυο; Έχετε χάσει επαφή με τους φίλους σας στον πραγματικό κόσμο επειδή προτιμάτε να είστε στο διαδίκτυο; Αισθάνεστε θυμωμένοι, απογοητευμένοι, ή ευέξαπτοι όταν δεν βρίσκεστε στον υπολογιστή σας; Έχετε μια αίσθηση ευφορίας όταν είστε στο διαδίκτυο; Χάνετε την ψυχραιμία σας αν κάποιος σας ενοχλήσει ενώ βρίσκεστε στο διαδίκτυο; Είστε μυστικοπαθείς σχετικά με το χρόνο που περνάτε στο διαδίκτυο και λέτε ψέματα στους γονείς σας όταν σας ρωτάνε γι’ αυτό;

Να έχουμε αυτοσυγκράτηση Να πάμε μια βόλτα με τους φίλους μας Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας από την υπερβολική χρήση του διαδικτύου; Να βάλουμε ένα πρόγραμμα με τις ώρες που θα μπαίνουμε και να ζητήσουμε από τους δικούς μας να μας το υπενθυμίζουν Να έχουμε αυτοσυγκράτηση Να πάμε μια βόλτα με τους φίλους μας Να πάμε στην πλατεία της περιοχής να γνωρίσουμε νέα παιδιά, να κάνουμε νέους φίλους Να διαβάσουμε ένα μυθιστόρημα

Να περνάμε χρόνο με την οικογένειά μας Να συμμετάσχουμε σε μια εξωσχολική δραστηριότητα Να το εκμυστηρευτούμε σε άτομο εμπιστοσύνης από τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κόσμο, γονείς, καθηγητές , γιατρός μας, μεγαλύτερος αδελφός ή αδερφή μας Γραμμή βοηθείας ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ

ΠΗΓΕΣ-Χρήσιμοι σύνδεσμοι Ασφάλεια στο διαδίκτυο-ενημερωτικός κόμβος πανελλήνιου σχολικού δικτύου http://internet-safety.sch.gr/ SAFERINTERNET- www.saferinternet.gr SAFELINE- η ελληνική ανοιχτή γραμμή γι α το παράνομο περιεχόμενο στο διαδίκτυο www.safeline.gr Γραμμή βοηθείας υποστηρίζω- μονάδα εφηβικής υγείας (Μ.Ε.Υ.) Της Β΄ παιδιατρικής κλινικής του πανεπιστημίου αθηνών http://www.youth-health.gr Ερευνητικό ακαδημαικό ινστιτούτο τεχνολογίας υπολογιστων (ΕΑΙΤΥ) http://www.cti.gr Ομάδα δράσης για την ψηφιακή ασφάλεια Αρχή προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα Αρχή διασφάλισης του απορρήτου των επικοινωνιών Εθνική επιτροπή επικοινωνιών &ταχυδρομείων