E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ ΞΑΝΘΗ
Ανοικτή εξ απόστασεως μάθηση και Διαδίκτυο
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ο ρόλος του εκπαιδευτικού σχεδίου και τα διεθνή standards παραγωγής περιεχομένου στις εφαρμογές.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Πανόπουλος Κώστας Διευθυντής Ανάπτυξης Εφαρμογών.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η επιστήμη του Web.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)

e-learning  Μορφή “ανοικτής ” εκπαίδευσης  Εκπαιδευτής και συμμετέχοντες δεν βρίσκονται στον ίδιο χώρο  Μέσο αμφίδρομης επικοινωνίας σύγχρονης ή ασύγχρονης.  Τηλεπιμόρφωση ή τηλεκπαίδευση.

Χαρακτηριστικά e-learning  Βασίζεται σε δικτυακές υποδομές –Στιγμιαία αναβάθμιση –Αποθήκευση / ανάκτηση / διανομή / διαμοιρασμό εκπαίδευσης ή πληροφοριών.  Παραδίδεται στον χρήστη διαμέσου υπολογιστή χρησιμοποιώντας τεχνολογίες Internet.  Πέραν της παραδοσιακής εκπαίδευσης

Μορφές εκπαίδευσης από απόσταση  Προσομοίωση της διδασκαλίας σε τάξη με πλήρη επικοινωνία καθηγητών και μαθητών σε πραγματικό χρόνο (virtual classroom)  Ανεξάρτητη μάθηση που κατευθύνεται από τον εκπαιδευτή (instructor based )

Εκπαίδευση με CBT (1/2) Δεν θεωρείται βέλτιστη λόγω:  Η μάθηση είναι συνήθως εικονική  Δεν βρίσκονται όλοι οι εκπαιδευόμενοι στο ίδιο επίπεδο.  Δεν υπάρχει συνολικός τρόπος αξιολόγησης

Εκπαίδευση με CBT (2/2)  Έλλειψη αναζήτησης συγκεκριμένης πληροφορίας  Έλλειψη διασύνδεσης των γνώσεων  Οff-the-shelf λογισμικό  Δεν εντάσσονται σε επιχειρησιακή κουλτούρα χωρίς customization  Ανυπαρξία διασυνδεσιμότητας περιεχομένου

Learning Management Systems Oλοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης e-learning που περιλαμβάνει αλληλεπιδραστικές λειτουργίες, διαχείριση μαθημάτων και αξιολόγηση διδακτικού περιεχομένου.

Χαρακτηριστικά LMS  Συλλογική ανάπτυξη περιεχομένου  Ολοκληρωμένη αξιολόγηση  Αυτο-εξυπηρέτηση εκπαιδευομένων  Σύνδεση με συστήματα περιεχομένου  Σύνδεση με Σύστημα Γνώσης  Διαφορετικά επίπεδα πρόσβασης

Στατιστικά περι LMS Survey IDC July 2001

Προγραμματισμός υλοποίησης

Νέα Φιλοσοφία  Αποδοχή των νέων τεχνολογιών  Τρόπος προσέγγισης της μάθησης * on the job training * virtual classroom * instructor based  Υποδομή  Κουλτούρα  Επικοινωνιακή πολιτική  Ανασχεδιασμός της εκπαιδευτικής στρατηγικής του οργανισμού.

Κουλτούρα  Στελέχη υπεύθυνα για την μάθηση  Ολοκλήρωση της μάθησης με την εργασία  Ανταμοιβή για τη γνώση .... Ο καθένας είναι δάσκαλος και πρέπει να διδάσκει τους άλλους  Εύκολη πρόσβαση στα μαθήματα

Ανάλυση Αναγκών Front-End Analysis Αξιολόγηση ΣχεδιασμόςΥλοποίηση Μεθοδολογία Ανάπτυξης Περιεχομένου

Χρόνοι και Φάσεις 33% Ανάλυση 10% Σχεδιασμός 23% Υλοποίηση 33% Αξιολόγηση Έναρξη Ολοκλήρωση

Εναλλακτικοί τρόποι μέτρησης ROI  Χρόνος επίτευξης αποτελέσματος  Χρόνος ανταπόκρισης στις ανάγκες της αγοράς  Ολοκλήρωση της επαγγελματικής ταυτότητας με χρήση προσομοίωσης και case studies

Μοντέλο ROI Kirkpatrick  Πρώτο επίπεδο: φύλλα αξιολόγησης.  Δεύτερο επίπεδο: τεστ πριν και μετά τη διδασκαλία.  Τρίτο επίπεδο: σύνδεση διδασκαλίας με το αντικείμενο εργασίας  Τέταρτο επίπεδο: βελτίωση της ποιότητας εργασίας.

LearningSpace 5.0 (1/2)  Ο LMS leader της αγοράς (> 1250 εγκαταστάσεις)  Πλήρης συμβατότητα με γνωστά πρότυπα  Δυο modules: Core, Collaboration  Ολοκλήρωση με ERP-CRM

LearningSpace 5.0 (2/2)  Προϊόν IBM-Lotus από το 1995  Λειτουργικότητα σε: Πρόσβαση Μαθήματα Αξιολόγηση Αναφορές Σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση  Διαθέσιμο μέσω hosting

Ολοκλήρωση Υπηρεσιών ΒΥΤΕ  Σύγρονη εκπαίδευση  Ασύγχρονη εκπαίδευση  Ανάπτυξη εξειδικευμένου περιεχομένου  Συμβουλευτικές υπηρεσίες για οργάνωση, υλοποίηση και αξιολόγηση εκπαίδευσης από απόσταση.  Ολοκλήρωση με Συστήματα Γνώσης.

Μελλοντικές τάσεις στην Επιμόρφωση(1/3)

Μελλοντικές τάσεις στην Επιμόρφωση(2/3)

Μελλοντικές τάσεις στην Επιμόρφωση(3/3)

Ευχαριστούμε ! Ερωτήσεις?