Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΕΥΔΟΞΟΣ Το Ρομποτικό Τηλεσκόπιο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τηλε-Εποπτεία και Τηλε-Καθοδήγηση ενός προτύπου του Καλαμάτα, Ιανουάριος 2003 Νικόλαος.
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Εκπαίδευση Ενηλίκων στις Νέες Τεχνολογίες Πρόγραμμα "ΗΡΩΝ" 1 ος χρόνος Χρήστος Ι. Μηλιτσόπουλος Καθηγητής Β/θμιας - ΠΕ19 Εκπ/τής Ενηλίκων.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η εκπαιδευτική αξία μιας εικονικής επίσκεψης σε Μουσείο Γιάννης Κοπιδάκης Εκπαιδευτήριο «ΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΝ» Ηράκλειο Κρήτης.
Open Discovery Space (
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η επιστήμη του Web.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Μουσεία και Εικονική Πραγματικότητα
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Φιλολογία και Ψηφιακές Ερευνητικές Υποδομές: Από τη Θεωρία στην Πράξη Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος Νεφέλη Χατζηδιάκου
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων, Εκπαιδευτικό Δίκτυο Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων, Δημιουργία Κοινότητας και Παρουσίαση Δραστηριοτήτων

ιστοσελίδες δημιουργούνται κάθε ώρα 2.000 ιστοσελίδες δημιουργούνται κάθε ώρα 35 ώρες βίντεο αναρτώνται κάθε λεπτό 2.000.000.000 βίντεο παρακολουθούνται κάθε μέρα

οι μαθητές σας;

2,75 ώρες την εβδομάδα βρίσκονται μπροστά στον οικιακό υπολογιστή Έχουν στείλει και λάβει 200.000 e-mail και μηνύματα Έχουν μιλήσει 10.000 ώρες σε κινητό Έχουν παρακολουθήσει 20.000 ώρες τηλεόραση Έχουν παίξει 10.000 ώρες video games 2,75 ώρες την εβδομάδα βρίσκονται μπροστά στον οικιακό υπολογιστή

ο πλούτος

Φέρνει στην τάξη μία μοναδική συλλογή ψηφιακών πηγών κι εργαλείων Δίνει την δυνατότητα για επαφή με επιστήμονες στα μεγαλύτερα ερευνητικά κέντρα του κόσμου Δημιουργεί τοπικά και διεθνή δίκτυα κόσμου της εκπαίδευσης με σκοπό την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών

Διαδικασία Σχεδιάζετε μία δραστηριότητα Υλοποιείτε τη δραστηριότητα Παρακολουθείτε ένα εργαστήριο όπου σας εκπαιδεύουμε στην χρήση του εργαλείου Συμπληρώνετε ένα ερωτηματολόγιο που αποτυπώνει τεχνικές πληροφορίες για το σχολείο σας κι ένα Σχέδιο Δράσης που θα συμπεριλαμβάνει την δραστηριότητα που σχεδιάσατε Έρχεστε σε επαφή μαζί μας Επιλέγετε το/α εργαλείο/α που σας ενδιαφέρει Σχεδιάζετε μία δραστηριότητα Διαδικασία

Online εργαστήρια – απομακρυσμένα & εικονικά Το περιέχει Online εργαστήρια – απομακρυσμένα & εικονικά Εφαρμογές προηγμένης τεχνολογίας Εκπαιδευτικά αποθετήρια

απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς των Φυσικών Επιστημών όλων των βαθμίδων είναι δωρεάν αποτελεί το κομμάτι των Φυσικών Επιστημών του μεγαλύτερου εκπαιδευτικού προγράμματος για την εκπαίδευση της ΕΕ

Ένα portal που συγκεντρώνει πλούσιο υλικό, εργαλεία ανάλυσης πραγματικών δεδομένων κι εφαρμογές ζωντανής σύνδεσης με ερευνητικά κέντρα και υποδομές για τη διδασκαλία της Φυσικής και της Αστρονομίας. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων http://portal.discoverthecosmos.eu

Το portal Discover the Cosmos προσφέρει: Εικονικές περιηγήσεις στο ερευνητικό κέντρο του CERN Συνδέσεις με κέντρα ελέγχου πειραμάτων και ζωντανή επικοινωνία με τους επιστήμονες Εργαλεία ανίχνευσης σωματιδίων Σύνδεση με ρομποτικά τηλεσκόπια και ζωντανές αστρονομικές παρατηρήσεις Πρόσβαση σε αστρονομικά δεδομένα μεγάλων ερευνητικών κέντρων Προσομοιώσεις http://portal.discoverthecosmos.eu

Ένα ‘πράσινο’ δίκτυο εκπαιδευτικών και συμβούλων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με σκοπό τη διαθεματική προσέγγιση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και την ανάπτυξη βασικών κοινωνικών και εκπαιδευτικών δεξιοτήτων των μαθητών. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, παιδαγωγούς από το χώρο της μη-τυπικής εκπαίδευσης, επιμορφωτές και σχολικούς συμβούλους. http://greenet.ea.gr/

http://greenet.ea.gr/ To GreeNET προσφέρει πρόσβαση σε: υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικά σενάρια δυνατότητα προσαρμογής των υπαρχόντων σεναρίων στις δικές σας ανάγκες σεμινάρια κατάρτισης στην Ελλάδα και το εξωτερικό διασύνδεση και επικοινωνία με εκπαιδευτικούς από την Ελλάδα και άλλες χώρες της Ευρώπης σύνδεση περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με την καθημερινότητα αλλά και με τις μελλοντικές επαγγελματικές επιλογές των μαθητών εύκολη διάδοση των δραστηριοτήτων σας το κατάλληλο και χρηστικό πλαίσιο για την διάχυση της δικής σας εκπαιδευτικής προσέγγισης και των δραστηριοτήτων σας http://greenet.ea.gr/

http://www.natural-europe.eu/ Μία πρωτότυπη και μοναδική αξιοποίηση των συλλογών των Ευρωπαϊκών Μουσείων Φυσικής Ιστορίας μέσω της μεταμόρφωσής τους σε πρωτοποριακές εκπαιδευτικές διαδρομές για σχολικές ομάδες και οικογένειες. Απευθύνεται σε μαθητές και εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, σε συμβούλους εκπαίδευσης, σε γονείς και παιδιά και ανεξάρτητους επισκέπτες. http://www.natural-europe.eu/

http://www.natural-europe.eu/ Το Natural Europe προσφέρει: πρόσβαση σε ψηφιακό εκπαιδευτικό αποθετήριο με εκπαιδευτικές διαδρομές που συνδέουν την τυπική και την άτυπη μάθηση μέσω φυσικών ή ψηφιακών επισκέψεων, διαθέσιμες κάθε μέρα ώρα και στιγμή επικοινωνία με ένα δίκτυο συνεργασίας των Ευρωπαϊκών Μουσείων Φυσικής Ιστορίας για την προαγωγή της γνώσης για την προστασία του φυσικού κόσμου προκαθορισμένα παιδαγωγικά μοντέλα, ανεξάρτητα και ειδικά διαμορφωμένα για σχολικές ομάδες και για οικογένειες, τα οποία σας βοηθούν στη δημιουργία κι εφαρμογή της δραστηριότητας, δυνατότητα να μοιραστείτε τη δική σας εκπαιδευτική δραστηριότητα με άλλους εκπαιδευτικούς, συγκεκριμένη εκπαιδευτική προσέγγιση για την ένταξη ψηφιακών μέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία http://www.natural-europe.eu/

Ένα ψηφιακό εκπαιδευτικό αποθετήριο με εκπαιδευτικές διαδρομές που συνδέουν την τυπική και την άτυπη μάθηση μέσω επισκέψεων. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς Φυσικών Επιστημών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης http://www.osrportal.eu/

To OSR προσφέρει: http://www.osrportal.eu/ ανάρτηση και διαμόρφωση του υλικού ανά πάσα στιγμή προκαθορισμένο παιδαγωγικό μοντέλο το οποίο σας βοηθά στη δημιουργία κι εφαρμογή της δραστηριότητας περιγραφή εκπαιδευτικών στόχων και μεταδεδομένων που καθιστούν εύκολη την επιλογή υλικού που επιθυμείτε οργανωμένη παρουσίαση του υποστηρικτικού υλικού σας εύκολη πρόσβαση στο υλικό εύκολη διάδοση των δραστηριοτήτων σας http://www.osrportal.eu/

Επαυξημένης Πραγματικότητα Το SCeTGo χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας οπτικοποιεί το αόρατο προσφέροντας στους μαθητές πληροφορίες για παραμέτρους που δεν βλέπουν και επιτρέποντας τους να δρούν με τις μινιατούρες δυναμικά ώστε να μαθαίνουν μέσα από τον πειραματισμό. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς Φυσικών Επιστημών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης http://www.sctg.eu

Σας ευχαριστώ πολύ

επικοινωνία Ευγενία Κυπριώτη ekypriotis@ea.gr Δρ. Άγγελος Λαζούδης angelos@ea.gr 210 8176790