Διδάσκοντας Φυσική Γυμνασίου με κινούμενα σχέδια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Πληροφορική Α’ Τάξης.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Υποτιτλισμός παράθυρο σε μα ξένη κουλτούρα Υποερώτημα Η ελληνική πραγματικότητα στο χώρο του υποτιτλισμού. Όνομα ομάδας: Άντε γειά Μέλη ομάδας : Αθανασοπούλου.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Διδακτική της Πληροφορικής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΟΛΥΜΕΣΑ
Δημιουργία σεναρίου.
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδάσκοντας Φυσική Γυμνασίου με κινούμενα σχέδια Βασίλης Γαργανουράκης ΠΕ0401 Γυμνάσιο Αγ. Βαρβάρας http://users.sch.gr/vgargan

Εισαγωγή Οι μαθητές της Β Γυμνασίου με την εισαγωγή των νέων βιβλίων αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο μάθημα της Φυσικής Ένας τρόπος για την καλύτερη κατανόηση των εννοιών είναι η χρήση Τ.Π.Ε. Σε μία αναζήτηση στο διαδίκτυο για εκπαιδευτικό υλικό (παρουσιάσεις, βίντεο) ανακάλυψα τη σειρά κινουμένων σχεδίων «Εύρηκα!» Η παρουσίαση αυτή είναι βασισμένη στο post «Διδάσκοντας Φυσική Γυμνασίου με κινούμενα σχέδια» στο http://users.sch.gr/vgargan

Περιεχόμενα Σύντομη Περιγραφή της σειράς «Εύρηκα!» Περιεχόμενα Μετάφραση/Υποτιτλισμός Χρήση στην τάξη Εντυπώσεις/Συμπεράσματα Διαθεματικό Πρόγραμμα Μετάφρασης

Σύντομη Περιγραφή To Εύρηκα! (Eureka!) είναι μια χιουμοριστική σειρά κινουμένων σχεδίων (30 επεισόδια διάρκειας 5 λεπτών το κάθενα) καναδικής παραγωγής (TVOntario, 1980) παρουσιάζει τις βασικές έννοιες της Φυσικής με απλό και κατανοητό τρόπο. οι βασικές έννοιες εξηγούνται με χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων με παράλληλη αφήγηση. με συνεχή επανάληψη και απλά παραδείγματα οι έννοιες Φυσικής γίνονται απλές και κατανοητές. Ως αποτέλεσμα, η μελέτη της Φυσικής γίνεται πιο εύκολη, προσιτή και ευχάριστη (ακόμη και για τους μαθητές χωρίς εκτενές υπόβαθρο).

Διακρίσεις/Βραβεία Honourable Mention - National Educational Film Festival Red Ribbon - American Film Festival Red Bronze Plaque - Columbus Film Festival Electra Certificate for Best Math & Science Video - Birmingham Film Festival International Council for Education Media Award

Περιεχόμενα ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Αδράνεια, Μάζα, Ταχύτητα, Επιτάχυνση, Βαρύτητα, Βάρος εναντίον Μάζας, Έργο, Κινητική και Δυναμική Ενέργεια ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΑΠΛΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Το κεκλιμένο επίπεδο, Ο μοχλός, Μηχανικό Πλεονέκτημα και Τριβή, Η βίδα και ο τροχός, Η τροχαλία ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ Τα μόρια στα στερεά, Τα μόρια στα υγρά, Εξάτμιση και συμπύκνωση, Διαστολή και Συστολή, Μέτρηση της θερμοκρασίας, Θερμοκρασία και Θερμότητας ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΘΕΡΜΙΚΗ ΑΓΩΓΙΜΟΤΗΤΑ Άτομα, Ηλεκτρόνια, Θερμική Αγωγιμότητα ΕΝΟΤΗΤΑ 5: ΑΝΩΣΗ Όγκος και Πυκνότητα, Άνωση, Μεταφορά Θερμότητας ΕΝΟΤΗΤΑ 6: ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ Η Θερμότητα ως ενέργεια, Κύματα Ακτινοβολίας, Φάσμα Ακτινοβολίας

Μετάφραση/Υποτιτλισμός Γλώσσα αφήγησης και κειμένων στα Αγγλικά > Μετάφραση εξ’ακοής Λογισμικά Subtitle Workshop: προσαρμογή και χρονισμός υποτίτλων Auto Gordian Knot: ενσωμάτωση υποτίτλων Υποτιτλισμένα βίντεο που υπάρχουν ως τώρα. Youtube > Search: vgargan Όλα τα βίντεο της σειράς (χωρίς ελληνικούς υποτίτλους) σε flv format. http://www.animatedscience.co.uk/flv/

Χρήση στην τάξη Με φορητό υπολογιστή και βιντεοπροβολέα Με παύσεις για να υπάρχει η ανάλογη συζήτηση/προβληματισμός (συνολική διάρκεια: περίπου 30 λεπτά) Ενίσχυση με επιπλέον παραδείγματα Παραπομπή των μαθητών στο διαδίκτυο (Youtube) για επανάληψη/εμπέδωση.

Εντυπώσεις/Συμπεράσματα Τα καλά... Ενθουσιασμός μαθητών για τον πρωτότυπο τρόπο διδασκαλίας. Η θεματολογία καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της ύλης της Β’ Γυμνασίου. Περισσότεροι μαθητές κατανοούν τις έννοιες Φυσικής (π.χ. «η τεμπελιά των αντικειμένων»). και τα άσχημα. Υποδομή και Χρήση ΤΠΕ (σχολείο, εκπαιδευτικοί κτλ) Ο τρόπος παρουσίασης κάποιων εννοιών δεν είναι πολύ κατανοητός (π.χ. άτομα/μόρια). Για κάποιες ενότητες είναι προτιμότερη η εργαστηριακή διδασκαλία (όγκος/πυκνότητα).

Διαθεματικό Πρόγραμμα Μετάφρασης Συνεργασία με το μάθημα των Αγγλικών της Γ Γυμνασίου Τα παιδιά γνωρίζουν ήδη τις έννοιες και το επίπεδο τους στα Αγγλικά είναι ικανοποιητικό. Με κίνητρό τη «δόξα» και το «χρήμα» οι μαθητές πήραν από ένα βίντεο στο σπίτι για μετάφραση. Τελικός στόχος: η δημιουργία ενός DVD με όλη τη σειρά υποτιτλισμένη (με τα ονόματα καθηγητών/μαθητών που έλαβαν μέρος) στη διάθεση κάθε σχολείου/εκπαιδευτικού για χρήση εντός ή εκτός της τάξης. Επίτευξη στόχου κατά 70%.

Ευχαριστώ πολύ! http://users.sch.gr/vgargan