ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Advertisements

Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Τίτλος. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση Μικρή Περιγραφή: Λεξιλόγιο: Κοινό που απευθύνεται: Ηλικία: Περιβάλλον: Χρονική διάρκεια: Πριν την επίσκεψη.
Αξιοποίηση του εκπ. Λογισμικού: «Φυσική Β'- Γ‘ Γυμνασίου» (συνοδευτικό CD ΠΙ) Μπισδικιάν Γκαρώ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας Σωκράτης.
Διδακτικά σενάρια.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Διδακτική Πληροφορικής
1. Πού διδάσκω; Τάξη: A’ Λυκείου Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
για την επιλογή σκοπών και στόχων κατά το σχεδιασμό ΑΠ
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΙΣΤΟΡΙΑ.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
H Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Κ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Χ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Οργάνωση Διδασκαλίας 8/10/2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΓΕΝΙΚΑ •Τάξη………. •Διδακτικοί Στόχοι….. •Διάρκεια Μαθήματος…(διδακτικές ώρες) •Βασικό Λεξιλόγιο…….

ΦΑΣΗ 1: ΑΝΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ •….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας •….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) •…. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 1: ΑΝΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: ΣΥΖΗΤΗΣΗ •….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας •….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) •…. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 2: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ •….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας •….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) •…. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 3: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ •….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας •….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) •…. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 3: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: ΜΕΤΡΗΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΡΑΦΗ •….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας •….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) •…. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 4: ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ •….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας •….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) •…. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 4: ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: ΣΥΖΗΤΗΣΗ •….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας •….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) •…. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 5: ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ •….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας •….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) •…. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο