ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΞΗ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
ΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΕ ΠΟΥ ΣΥΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΟΤΙΚΗ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Η αξιοποίηση της ιδέας του σεναρίου στη διδασκαλία της ΑΕΓΓ στο Λύκειο
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Ιωάννα Παπαβασιλείου-Χαραλαμπάκη
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
1.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ομάδα Β΄ Βοζίκης Χρίστος Γαϊτάνας Παναγιώτης Γεωργοπούλου Βαρβάρα
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Σενάριο.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Πρόγραμμα Kidspiration
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Δραματική Ποίηση Σοφοκλέους Αντιγόνη
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Τίτλος Δραστηριότητας
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Δημήτριος Βλάχος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Ροδόπης
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΞΗ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ Β΄ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ (στ. 441-507)

ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ: Τα κατά ποιόν μέρη της τραγωδίας μέσα από τους στίχους 441-507

Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ Τα κατά ποιόν μέρη της τραγωδίας είναι κυρίως τα εσωτερικά και ουσιαστικότερα στοιχεία της τα οποία, κατά τον Αριστοτέλη, βρίσκονται σε όλα σχεδόν τα τμήματά της. Επιλέχθηκε το συγκεκριμένο απόσπασμα από το Β΄Επεισόδιο επειδή παρουσιάζει τη σύγκρουση των δύο κύριων προσώπων της υπόθεσης γύρω από το βασικό ηθικό πρόβλημα που αποτελεί τον άξονα του έργου.

ΣΤΟΧΟΙ Ι. ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ Να κατανοήσουν οι μαθητές το δραματικό λόγο και να προσεγγίσουν τα ουσιαστικότερα στοιχεία του δράματος, δηλαδή τα κατά ποιόν μέρη (μύθος, ήθος, διάνοια, λέξη, όψη) Να κατανοήσουν τη θεατρική διάσταση του έργου Να γνωρίσουν και να εκτιμήσουν τη δεξιοτεχνία του Σοφοκλή στην κατασκευή του δράματος

ΣΤΟΧΟΙ ΙΙ. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ Να αντιμετωπίσουν την αρχαία ελληνική τραγωδία ως κείμενο ζωντανό που συνεχίζει να προκαλεί το ενδιαφέρον των σύγχρονων θεατών-αναγνωστών και καλλιτεχνών Να περάσουν μέσω της βιωματικής προσέγγισης σε πιο απαιτητικές μορφές στοχασμού και αποτίμησης ενός έργου (σύγκριση, ερμηνεία, αξιολόγηση κλπ) Να ασκηθούν στην ομαδική εργασία σε ανοιχτά περιβάλλοντα μάθησης

ΣΤΟΧΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΙ Να αναπτύξουν δεξιότητες για την αναζήτηση πληροφοριών στο Διαδίκτυο ώστε να είναι σε θέση να επιλέγουν κριτικά και να αξιοποιούν τα στοιχεία που εντοπίζουν Να ασκηθούν στη συνεργατική παραγωγή λόγου με την αξιοποίηση του επεξεργαστή κειμένου. Να αποκτήσουν δεξιότητες χειρισμού των ηλεκτρονικών βάσεων, και επεξεργασίας και ταξινόμησης των δεδομένων.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4-5 διδακτικές ώρες ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ: 5 ομάδες των 5 ατόμων-5 φύλλα εργασίας ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ: Εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση του διαδικτύου και την ομαδοσυνεργατική μάθηση Έχει προηγηθεί στην τάξη η γραμματικοσυντακτική ανάλυση και μετάφραση του εξεταζόμενου αποσπάσματος

επεξεργαστής κειμένου ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ διαδίκτυο σχολικό εγχειρίδιο αρχεία κειμένων επεξεργαστής κειμένου power point video και εικόνες

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ Οι μαθητές πηγαίνουν στο εργαστήριο πληροφορικής και κάθε ομάδα αναλαμβάνει με την καθοδήγηση του διδάσκοντα συγκεκριμένες εργασίες (2 διδακτικές ώρες). Κάθε ομάδα παρουσιάζει το τελικό προϊόν της εργασίας της στην τάξη(2 διδακτικές ώρες) Παρουσιάζεται η συνθετική εργασία των ομάδων στην τάξη(1 διδακτική ώρα) 

ΟΜΑΔΑ Α Ο δραματικός μύθος ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Να παρακολουθήσετε στο youtube.com το video Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΣΤΟ ΠΕΤΡΙΝΟ ΘΕΑΤΡΟ. Ένας ηθοποιός αφηγείται το Μύθο των Λαβδακιδών. Η αφήγηση σταματά πριν αρχίσει η υπόθεση της Αντιγόνης. Να παρουσιάσετε την υπόθεση του έργου σε ένα κείμενο word που θα χρησιμοποιηθεί στο Πρόγραμμα της θεατρικής παράστασης του σχολείου σας (Συνθετική εργασία)

ΟΜΑΔΑ Α Να αναζητήσετε εικόνες με αγγειογραφίες και ζωγραφικούς πίνακες που έχουν ως θέμα την Αντιγόνη, στις παρακάτω ιστοσελίδες: http://www.google.gr/images http://commons.wikimedia.org/wiki/category:Antigone Στη συνέχεια να παρουσιάσετε τις εικόνες που βρήκατε στο διαδίκτυο, σε power point με τίτλο «Ο μύθος της Αντιγόνης πηγή έμπνευσης αρχαίων και νέων καλλιτεχνών»

ΟΜΑΔΑ Β Το ήθος των ηρώων ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η Αντιγόνη είναι ένα δράμα με δύο κύρια πρόσωπα, την Αντιγόνη και τον Κρέοντα. Ο μύθος στηρίζεται στη σύγκρουση των δύο αυτών προσώπων. Να παρακολουθήσετε αποσπάσματα από video με 2 παραστάσεις-σταθμούς της Αντιγόνης στην παρακάτω ιστοσελίδα: http://www.theatremuseum.gr κλικ στην δεξιά στήλη ΑΝΤΙΓΟΝΗ (Εκπαιδευτική Εφαρμογή)→Παραστάσεις-σταθμοί : ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ 1995 και Η ΝΕΑ ΣΚΗΝΗ 2006.

ΟΜΑΔΑ Β Στη συνέχεια, και αφού συμβουλευτείτε το σχολικό εγχειρίδιο, να παρουσιάσετε το χαρακτήρα των δύο ηρώων και την αιτία της σύγκρουσής τους σε ένα κείμενο που θα χρησιμοποιηθεί στο Πρόγραμμα της θεατρικής παράστασης του σχολείου σας (Συνθετική εργασία) Να αναζητήσετε στην παρακάτω ιστοσελίδα του Εθνικού Θεάτρου, 4-6 φωτογραφίες ηθοποιών που ερμήνευσαν τους ρόλους του Κρέοντα και της Αντιγόνης και να φτιάξετε μια μικρή συλλογή που θα χρησιμοποιηθεί στη συνθετική εργασία των ομάδων: http://www.nt-archive.gr/plays.aspx Αναζήτηση ΑΝΤΙΓΟΝΗ

ΟΜΑΔΑ Γ Η διάνοια ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Υποθέστε ότι είστε μελετητής του έργου του Σοφοκλή. Αφού συμβουλευτείτε το σχολικό εγχειρίδιο και την ιστοσελίδα http://www.ekivolos.gr→Κλασσικά κείμενα→Ανάλυση Αντιγόνης, να φτιάξετε έναν πίνακα όπου θα παρουσιάζετε τις ιδέες που εκφράζουν οι ήρωες στο συγκεκριμένο απόσπασμα.

ΟΜΑΔΑ Γ Να αναζητήσετε το ποίημα του Μ. Αναγνωστάκη Απολογία Νομοταγούς στην ιστοσελίδα: http://greek-translation-wings.blogspot.com Στη συνέχεια να συγκρίνετε τη στάση της Αντιγόνης με τη στάση του προσώπου που μιλάει στο ποίημα. Τι θα κάνατε εσείς αν βρισκόσασταν στη θέση της Αντιγόνης; Να γράψετε ελεύθερα τις σκέψεις σας στο προσωπικό σας ημερολόγιο. ……………………………………………………………………………………………………………………………………

Απολογία νομοταγούς Γράφω ποιήματα μέσα στα πλαίσια που ορίζουν οι υπεύθυνες υπηρεσίες Που δεν περιέχουν τη λέξη: Ελευθερία, τη λέξη: Δημοκρατία Δεν φωνασκούν: Κάτω οι τύραννοι ή: Θάνατος στους προδότες Που παρακάμπτουν επιμελώς τα λεγόμενα φλέγοντα γεγονότα Γράφω ποιήματα άνετα και αναπαυτικά για όλες τις λογοκρισίες Αποστρέφομαι τετριμμένες εκφράσεις όπως: σαπίλα ή καθάρματα ή πουλημένοι Εκλέγω σε πάσα περίπτωση την αρμοδιότερη λέξη Αυτή που λέμε «ποιητική»: στιλπνή, παρθενική, ιδεατώς ωραία. Γράφω ποιήματα που δεν στρέφονται κατά της καθεστηκυίας τάξεως. Από τη συλλογή Ο στόχος (1970)

ΟΜΑΔΑ Δ Η λέξη ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Να αναζητήσετε δύο μεταφράσεις του εξεταζόμενου αποσπάσματος στον παρακάτω δικτυακό τόπο: http://www.greek-language.gr : Αρχαία Ελληνική→ Εργαλεία→Σώματα κειμένων→Ανθολόγιο Αττικής Πεζογραφίας→Κατάλογος κειμένων →Σοφοκλής Αντιγόνη, εμφάνιση μετάφρασης. Στη συνέχεια να καταγράψετε τα εκφραστικά μέσα και να τα συσχετίσετε με το ήθος των ηρώων σε πίνακα.

ΟΜΑΔΑ Δ Να παρακολουθήσετε σε video από παράσταση της Αντιγόνης, τη σύγκρουση Κρέοντα-Αντιγόνης: http://www.nt-archive.gr/works.aspx → Aναζήτηση: Αντιγόνη 1995 Κατόπιν να παρουσιάσετε σε ένα σύντομο κείμενο τη συναισθηματική επίδραση που έχουν τα εκφραστικά μέσα πάνω στο θεατή της παράστασης.

ΟΜΑΔΑ Ε Όψη ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Υποθέστε ότι είστε κριτικός θεάτρου. Να παρακολουθήσετε αποσπάσματα από video με 2 παραστάσεις-σταθμούς της Αντιγόνης στην παρακάτω ιστοσελίδα: http://www.theatremuseum.gr κλικ στην δεξιά στήλη ΑΝΤΙΓΟΝΗ (Εκπαιδευτική Εφαρμογή)→Παραστάσεις-σταθμοί : ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ 1995 και Η ΝΕΑ ΣΚΗΝΗ 2006. Στη συνέχεια να συγκρίνετε τις δύο παραστάσεις ως προς την όψη (σκηνικά, κοστούμια) σε ένα άρθρο που θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα http://theatroedu.gr

ΟΜΑΔΑ Ε Υποθέστε ότι θέλετε να σκηνοθετήσετε το εξεταζόμενο απόσπασμα. Να φτιάξετε έναν πίνακα με σκηνοθετικές οδηγίες (κινήσεις και τόνος φωνής ηθοποιών, κοστούμια, σκηνικά) που θα χρησιμοποιηθεί στη συνθετική εργασία των ομάδων. Μπορείτε να συμβουλευτείτε την παρακάτω ιστοσελίδα: http://www.komvos.edu.gr →Πολυμεσικό εκπαιδευτικό υλικό→Όψεις του προσωπείου→Επιλογές, θεατρικό→Οπτικοακουστικό υλικό

Θεατρική απόδοση των στίχων 441-507 ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Θεατρική απόδοση των στίχων 441-507 Οι ομάδες συνεργάζονται για μια μικρή θεατρική παράσταση στο χώρο του σχολείου. 4 μαθητές ανά ζεύγη υποδύονται τους ρόλους του Κρέοντα και της Αντιγόνης. 2 μαθητές αναλαμβάνουν το ρόλο του σκηνοθέτη αξιοποιώντας τις σκηνοθετικές οδηγίες της 5ης ομάδας. Οι υπόλοιποι κατασκευάζουν τα σκηνικά και το πρόγραμμα της παράστασης, στο οποίο ενσωματώνονται οι εργασίες της 2ης και 3ης ομάδας. Η παράσταση θα βιντεοσκοπηθεί και θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου.