Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου Ver.1.1.0.0 Έναρξη ►
Έξοδος Δείτε πως η εφαρμογή extra Διαχείριση Ταμείου «απαντά» στις ανάγκες σας Μπορώ... ? ...να παρακολουθώ τις χρεώσεις των πελατών μου για τις υπηρεσίες που τους παρέχω; ...να παρακολουθώ τις υποχρεώσεις των πελατών μου για πληρωμή προς τις δημόσιες υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ., ΙΚΑ κλπ); ...να καταχωρώ τις εισπράξεις του γραφείου μου; ...να καταγράφω τις καθημερινές μου δαπάνες; ...να οργανώνω και να καταχωρώ τις πληρωμές που πραγματοποιώ για λογαριασμό των πελατών μου (ΦΠΑ, ΙΚΑ κτλ.); ... να πληροφορούμαι εύκολα και γρήγορα για την εικόνα του κάθε πελάτη μου; ...να πληροφορούμαι εύκολα και γρήγορα για το υπόλοιπο του ταμείου μου; ... να αισθάνομαι ασφαλής με τα δεδομένα μου; (κάντε αριστερό κλικ με το mouse σε οποιαδήποτε από τις παρακάτω επιλογές)
Απάντηση: ΝΑΙ! Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να σας προσφέρει μέγιστη ευελιξία, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να κάνετε όλες σας τις κινήσεις σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα. Δημιουργήστε τη πρώτη σας χρέωση Τί άλλο μπορώ να κάνω; Δημιουργία εταιρείας
Για δημιουργία νέας χρέωσης στην επιλεγμένη σας εταιρεία: Πατήστε «Νέα Χρέωση» ή Από την αριστερή μπάρα επιλογών πατήστε «Νέα Χρέωση»
Έχετε ήδη δημιουργήσει την κίνηση στον πελάτη σας και γνωρίζετε πλέον πόσο σας χρωστάει. Επίσης, η μετακίνηση μέσα στη φόρμα γίνεται με χρήση του Enter ενώ με F12 αποθηκεύετε την εγγραφή σας. Έτσι, κερδίζετε χρόνο καθώς δεν είναι απαραίτητο να πάρετε τα χέρια σας από το πληκτρολόγιο! Τί άλλο μπορώ να κάνω;
Απάντηση: ΝΑΙ! Η φόρμα χρέωσης που μόλις χρησιμοποιήσατε εξυπηρετεί και τη χρέωση για την απόδοση οφειλών του πελάτη (ΦΠΑ, ΙΚΑ κτλ.) από το γραφείο σας Δημιουργήστε τη πρώτη σας χρέωση για απόδοση Τί άλλο μπορώ να κάνω;
Για δημιουργία νέας χρέωσης στην επιλεγμένη σας εταιρεία: Πατήστε «Νέα Χρέωση» ή Από την αριστερή μπάρα επιλογών πατήστε «Νέα Χρέωση»
Σε κάθε περίπτωση το μόνο που έχετε να πληκτρολογήσετε είναι μία αιτιολογία και ένα ποσό αφού τα υπόλοιπα στοιχεία έρχονται όλα προεπιλεγμένα. Τί άλλο μπορώ να κάνω...
Απάντηση: ΝΑΙ! Η δημιουργία νέας είσπραξης γίνεται άμεσα μέσα από 3 διαφορετικά σημεία: Επιλογή "Νέα Είσπραξη" από τη γραμμή εργαλείων, "Δημιουργία > Είσπραξη" με δεξί κλικ πάνω στην εταιρεία επιλογής σας ή με "Νέα Είσπραξη" από την αριστερή μπάρα επιλογών Δημιουργήστε τη πρώτη σας είσπραξη Τί άλλο μπορώ να κάνω;
Για δημιουργία νέας είσπραξης στην επιλεγμένη σας εταιρεία: Πατήστε «Νέα Είσπραξη» ή Από την αριστερή μπάρα επιλογών πατήστε «Νέα Είσπραξη»
Η φόρμα είσπραξης απαιτεί ελάχιστο χρόνο για τη καταχώρησή της Η φόρμα είσπραξης απαιτεί ελάχιστο χρόνο για τη καταχώρησή της. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία αιτιολογία και ένα ποσό αφού τα υπόλοιπα στοιχεία έρχονται προεπιλεγμένα. Εφόσον επιθυμείτε, μπορείτε να ορίσετε και λογαριασμό ταμείου ή τον υπάλληλο του γραφείου σας που παρέλαβε τα χρήματα. Επίσης κατά την έξοδό σας από τη καταχώρηση της είσπραξης μπορείτε να εκτυπώστε και αποδεικτικό είσπραξης. Για την εκτύπωσή του αρκεί μόνο το πάτημα ενός κουμπιού! Τί άλλο μπορώ να κάνω...
Απάντηση: ΝΑΙ! Καταχωρώντας τις δαπάνες του γραφείου σας έχετε τη δυνατότητα να λαμβάνετε χρήσιμες πληροφορίες και να παρακολουθείτε το πραγματικό κόστος λειτουργίας της επιχείρησης σας. Οι κατηγορίες των δαπανών προσφέρονται έτοιμες από την εφαρμογή αλλά μπορείτε να τις προσαρμόσετε όπως εσείς επιθυμείτε. Για τη δημιουργία μίας νέας δαπάνης αρκεί να επιλέξετε "Νέα Δαπάνη" από την αριστερή μπάρα επιλογών. Δημιουργήστε τη πρώτη σας δαπάνη Τί άλλο μπορώ να κάνω;
Για δημιουργία νέας δαπάνης: Από την αριστερή μπάρα επιλογών πατήστε «Νέα Δαπάνη»
Επιλέγοντας συναλλασσόμενο (π. χ Επιλέγοντας συναλλασσόμενο (π.χ. ΟΤΕ) στη φόρμα δαπάνης γίνεται αυτόματη επιλογή της κατηγορίας (π.χ. Έξοδα επικοινωνίας:: Σταθερή τηλεφωνία). Το μόνο που χρειάζεστε επιπλέον για τη καταχώρησή της είναι το ποσό Τί άλλο μπορώ να κάνω...
Απάντηση: ΝΑΙ! Με τη φόρμα «Καρτέλα πελάτη» έχετε ολοκληρωμένη πληροφόρηση για όποιον πελάτη θελήσετε, τη στιγμή που το θελήσετε! Δείτε τη καρτέλα ενός πελάτη σας Τί άλλο μπορώ να κάνω;
Για τη προβολη των κινήσεων της επιλεγμένης σας εταιρείας: Από τη κεντρική γραμμή εργαλειών «Καρτέλα Πελάτη»
Η φόρμα "Καρτέλα πελάτη" έχει σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να σας δίνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν το πελάτη σας. Μέσα από αυτή έχετε άμεση πρόσβαση σε οποιαδήποτε κίνηση έχει καταγραφεί ενώ με την ίδια ευκολία μπορείτε να πληροφορηθείτε για όλες τις πραγματοποιθείσες τιμολογήσεις και τις πληρωμές. Επιπλέον, μπορείτε με χρήση πολλαπλών φίλτρων να προσαρμόσετε τις εμφανιζόμενες πληροφορίες (κατά τύπο, ημερομηνία κτλ.) όπως επιθυμείτε. Μπορείτε ακόμα, με το πάτημα ενός πλήκτρου, να τις εκτυπώστε ή και να τις εξάγετε στο Excel ή το Word. Τί άλλο μπορώ να κάνω...
Απάντηση: ΝΑΙ! Ανά πάσα στιγμή έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε για το υπόλοιπο κάθε λογαριασμού του ταμείου σας ξεχωριστά και να δείτε όλες τις κινήσεις του! Ενημερωθείτε για το υπόλοιπο των λογαριασμών σας Τί άλλο μπορώ να κάνω;
Για να ενημερωθείτε για το υπόλοιπο του ταμείου σας: Από την αριστερή μπάρα επιλογών πατήστε «Λογαριασμοί»
Η λίστα "Λογαριασμοί" σας δείχνει με μια ματιά το υπόλοιπο των λογαριασμών ταμείου που έχετε δημιουργήσει. Επιπλέον, με την επιλογή «Κινήσεις» έχετε τη δυνατότητα να δείτε τις αναλυτικές κινήσεις του λογαριασμού ταμείου που έχετε επιλέξει. Τί άλλο μπορώ να κάνω... Δείτε τις κινήσεις του επιλεγμένου σας λογαριαμού
Για να ενημερωθείτε για τις κινήσεις του επιλεγμένου σας λογαριασμού: Από τη γραμμή εργαλειών πατήστε «Κινήσεις»
Τί άλλο μπορώ να κάνω...
Απάντηση: ΑΠΟΛΥΤΑ! Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί με ιδιαίτερη προσοχή στο τομέα της ασφάλειας δεδομένων και προβλέπει ακόμη και την άμεση εξαγωγή τους σε οποιοδήποτε αποθηκευτικό μέσο (USB stick, θέση δικτύου, encrypted folders κτλ.). Επίσης, μπορείτε να ορίζετε εύκολα τα δικαιώματα για τους χρήστες σας, με διάφορα επίπεδα ασφαλείας ως προς τις ενέργειες και τα δεδομένα που θα μπορούν να προσβαίνουν και να διαχειρίζονται Εξαγωγή εγγραφών:Δείτε πως λειτουργεί! Τί άλλο μπορώ να κάνω;
Μέσα από μία εύχρηστη φόρμα μπορείτε να επιλέξετε το σημείο που θα αποθηκευτεί το backup (USB stick, σκληρός δίσκος κτλ.). Ακόμα, μπορείτε να αποθηκεύσετε και ένα επιπλέον αντίγραφο ασφαλείας σε κάποιο άλλο σημείο (π.χ. κρυπτογραφημένο φάκελο στον Η/Υ σας) ή και να το αποστείλετε με ένα email σε ηλεκτρονική διεύθυνση της αρεσκείας σας. Τέλος, για μεγαλύτερη ασφάλεια, δίνεται η δυνατότητα να διαγράψετε τα δεδομένα σας κατόπιν λήψης του backup. Τί άλλο μπορώ να κάνω...
Απάντηση: ΝΑΙ! Έχοντας καταχωρήσει τις χρεώσεις προς απόδοση οφειλών των πελατών σας, μπορείτε να καταγράφετε και τις πληρωμές των υποχρεώσεων αυτών. Έτσι, συγκεντρώνετε στην εφαρμογή όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη διασταύρωση και τον έλεγχο των πληρωμών σας. Δημιουργήστε τη πρώτη σας πληρωμή Τί άλλο μπορώ να κάνω;
Για δημιουργία νέας πληρωμής στην επιλεγμένη σας εταιρεία: Από την αριστερή μπάρα επιλογών πατήστε «Νέα Πληρωμή προς Τρίτους»
Επιλέγοντας μία από τις καταχωρημένες υποχρεώσεις του πελάτη σας έρχεται αυτόματα το ποσό πληρωμής. Αν αμελήσατε να καταχωρήσετε πρώτα τη χρέωση (προς απόδοση) κανένα πρόβλημα! Μπορείτε να τη δημιουργήσετε και μέσα από τη φόρμα πληρωμής με ένα μόνο πλήκτρο. Τί άλλο μπορώ να κάνω...