Τεκμηρίωση Πρότασης Αναθεώρησης Συστήματος Ατομικής Προόδου Ανιχνευτών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο νεοσ εσωτερικοσ κανονισμοσ του κλαδου ανιχνευτων
Advertisements

Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Θεωρητικό Υπόβαθρο Αυτισμός: πρόοδος σε δομημένα πλαίσια
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
νεοσ εσωτερικοσ κανονισμοσ ΚΛΑΔΟυ ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ: παρουσιαση
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Ιστοεξερευνήσεις (Webquests) Ζαρταλούδη Σμαρώ Μαζαράκου Μάντυ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
‘ ’Πολυπολιτισμική Εκπαίδευση Ενηλίκων και Ευρωπαϊκή Ταυτότητα Α.M.E.d.E.I.’’ Αναφορά για το 1 ο σεμινάριο στην Αθήνα 17 Ιανουαρίου, 2011 “Ο ξένος, ο άλλος,
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Οι μέθοδοι και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη ΘΚ Χαράλαμπος Πουλόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΒΑΜΒΟΥΡΗ Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΩΣ ΤΡΙΤΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
«Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Slideshare.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Project.
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεκμηρίωση Πρότασης Αναθεώρησης Συστήματος Ατομικής Προόδου Ανιχνευτών Μάρτιος 2008

Ισχύον Σύστημα Προόδου Θετικά Σημεία Διασφάλιση σε βάθος χρόνου η σύμμετρη ενασχόληση του ανιχνευτή με όλα τα ανιχνευτικά πεδία. Επιτυγχάνεται η συμβολή στις ομαδικές δραστηριότητες της Κοινότητας και προάγεται η ομαδική δουλειά. Διασφάληση της χρήσης των εξής παιδαγωγικών εργαλείων του κλάδου (όμιλοι εργασίας, έρευνα, προσφορά, ΜΔΥ) Η τήρηση του συστήματος προόδου από την οπτική γωνία του βαθμοφόρου διασφαλίζει ένα καλό επίπεδο λειτουργίας της Κοινότητάς του, χωρίς αυτό να αποτεέι αυτοσκοπό. Επιτυγχάνεται η ανακάλυψη των φυσικών (σωματικών), διανοητικών, συναισθηματικών, κοινωνικών, ψυχικών, και ηθικών δυνατοτήτών του, τόσο σαν άτομο όσο και σαν μέλος της κοινωνίας. Αρνητικά Σημεία Δεν προάγεται η ατομικότητα. Δεν επιτυγχάνεται η επίτευξη των προσωπικών στόχων σε θέματα ερασιτεχνικής μεν αλλά ουσιαστικής ενασχόλησης. Απουσιάζει η προσκοπική τεχνική και η προοδευτικότητά της για την ηλικία του εφήβου. Κάτι που αποτελεί κριτήριο αξιολόγησης για την ειδική δοκιμασία Δάφνης. Δεν αναγράφονται στον κανονισμό στο στάδιο εισδοχής τα απαραίτητα αντικείμενα προσκοπικής τεχνικής τα οποία θα πρέπει να γνωρίζει ένας έφηβος για να ονομαστεί ανιχνευτής. Ασαφής προσδιορισμός στον κανονισμό των εννοιών: ανιχνευτικά εργαστήρια, παρουσιάσεις προσωπικού ενδιαφέροντος, ειδικές ερασιτεχνικές ασχολίες, χειμερινές έκδρομές σύμφωνα με την μεθοδολογία του κλάδου όπως παρουσιάζεται στις επίσημες εκπαιδεύσεις.

Ισχύον Σύστημα Προόδου (συνεχ.) Θετικά Σημεία Σαφής προσδιορισμός με ειδική εγκύκλιο της Δοκιμασίας Δάφνης Η συμμετοχή του ανιχνευτή σε τριμηνιαία βάση και στην κατασκήνωση των άλλων δύο τμημάτων ολοκληρώνει την προσωπικότητα του σύμφωνα με τον Νόμο και την Υπόσχεση. Αρνητικά Σημεία Πανομοιότυπα κριτήρια αξιολόγησης των ειδικών δοκιμασιών Δάφνης – Έθνους Έλλειψη κινήτρων ενασχόλησης με το σύστημα πρόοδου [δεν ενθαρρύνονται σύγχρονα ενδιάφεροντα (πληροφορική, snowboarding, συμμετοχή σε παγκόσμιες οργανώσεις κτλ), έλλειψη επιβράβευσης] Ο χρονικός ορίζοντας μετάβασης από το ένα στάδιο προόδου στο άλλο είναι μεγάλος. Κάτι που αποπροσανατολίζει τον ανιχνευτή από τον τελικό του στόχο (έλλειψη κινήτρου από τον ίδιο τον ανιχνευτή, ελλειπής ενίσχυση από τον σύμβουλο βαθμοφόρο) με αποτέλεσμα την αδράνεια. Έλλειψη εγχειριδίων για τους ανιχνευτές και τους βαθμοφόρους Κοινοτήτων.

Νέες Προτάσεις Διατήρηση υπάρχοντος συστήματος με πλήρη και σαφή περιγραφή βασικών εννοιών που παρουσιάζουν αδυναμία κατανόησης και εφαρμογής του κανονισμού. Εμπλουτισμός ανιχνευτικών πεδίων με πληθώρα σύγχρονων αντικειμένων. Εμπλουτισμός νέων αντικειμένων προσκοπικής τεχνικής με έμφαση στην προοδευτικότητα της γνώσης η οποία θα αποκτιέται. Προσθήκη νέων επιβραβεύσεων (Explorer belt [ανεξαρτήτου ηλικίας] , ομαδικές επιβραβεύσεις/group awards) που θα υλοποιούνται παράλληλα με το ατομικό πρόγραμμα προόδου του ανιχνευτή. Ανάδειξη των ειδικών ερασιτεχνικών ασχολιών Επαναπροσδιορισμός κριτηρίων της ειδικής δοκιμασίας Προσκόπων Έθνους.

Τεκμηρίωση Νέων Προτάσεων Αρνητικά Σημεία Δεν προάγεται η ατομικότητα. Δεν επιτυγχάνεται η επίτευξη των προσωπικών στόχων σε θέματα ερασιτεχνικής μεν αλλά ουσιαστικής ενασχόλησης. Απουσιάζει η προσκοπική τεχνική και η προοδευτικότητά της για την ηλικία του εφήβου. Κάτι που αποτελεί κριτήριο αξιολόγησης για την ειδική δοκιμασία Δάφνης. Δεν αναγράφονται στον κανονισμό στο στάδιο εισδοχής τα απαραίτητα αντικείμενα προσκοπικής τεχνικής τα οποία θα πρέπει να γνωρίζει ένας έφηβος για να ονομαστεί ανιχνευτής. Ασαφής προσδιορισμός στον κανονισμό των εννοιών: ανιχνευτικά εργαστήρια, παρουσιάσεις προσωπικού ενδιαφέροντος, ειδικές ερασιτεχνικές ασχολίες, χειμερινές έκδρομές σύμφωνα με την μεθοδολογία του κλάδου όπως παρουσιάζεται στις επίσημες εκπαιδεύσεις. Νέες Προτάσεις Έμφαση στη χρήση των ειδικών ερασιτεχνικών ασχολιών, και επιβράβευση Ανιχνευτών. Διόρθωση του κανονισμού και συγγραφή εγκολπίου για ανιχνευτές με έμφαση στα αντικείμενα προσκοπικής τεχνικής που είναι αλληλένδετα με τη ζωή της Κοινότητας (Προσανατολισμός χάρτη, GPS, γαλλική σκαπανική, χειμερινή εκδρομή στο βουνό) και αξιολογούνται στη δοκιμασία Δάφνης. Περιγραφή των εννοιών στον κανονισμό

Τεκμηρίωση Νέων Προτάσεων Αρνητικά Σημεία Πανομοιότυπα κριτήρια αξιολόγησης των ειδικών δοκιμασιών Δάφνης – Έθνους Έλλειψη κινήτρων ενασχόλησης με το σύστημα πρόοδου [δεν ενθαρρύνονται σύγχρονα ενδιάφεροντα (πληροφορική, snowboarding, συμμετοχή σε παγκόσμιες οργανώσεις κτλ), έλλειψη επιβράβευσης] Ο χρονικός ορίζοντας μετάβασης από το ένα στάδιο προόδου στο άλλο είναι μεγάλος. Κάτι που αποπροσανατολίζει τον ανιχνευτή από τον τελικό του στόχο (έλλειψη κινήτρου από τον ίδιο τον ανιχνευτή, ελλειπής ενίσχυση από τον σύμβουλο βαθμοφόρο) με αποτέλεσμα την αδράνεια. Έλλειψη εγχειριδίων για τους ανιχνευτές και τους βαθμοφόρους Κοινοτήτων. Νέες Προτάσεις Οριοθέτηση κριτηρίων αξιολόγησης δοκιμασίας Έθνους τα οποία θα στηρίζονται στην ανάπτυξη της κοινωνικής ευαισθησίας, προσφοράς. Προσθήκη νέων επιβραβεύσεων (σήματα ειδικών ερασιτεχνικών και Δάφνης) και εμπλουτισμός ανιχνευτικών πεδίων με πληθώρα σύγχρονων αντικειμένων Παράλληλη πορεία της ατομικής προόδου του ανιχνευτή με τις ομαδικές επιβραβεύσεις σε επίπεδο κοινότητας. Ολοκλήρωση και αξιολόγηση της ατομικής προσπάθειας και εκτός της ζωής στην Κοινότητα. Συγγραφή εγχειριδίων (ειδικών ερασιτεχνικών ασχολιών, εγκόλπιο για ανιχνευτές και οδηγίες τήρησης του συστήματος προόδου για ανιχνευτές και βαθμοφόρους )