TRUE GREECE ΕΙΔIΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ. Τα διεθνή ΜΜΕ επικοινωνούν συνεχώς αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα οι περισσότερες από τις οποίες απέχουν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σ.Π.Ε.Κ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΥΡΟΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΦΩΤΟ ΜΑΛΛΙΟΣ.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
GREECE. Διαχείριση επενδυτικών προσδοκιών για Ελλάδα. Έλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό Αξιοπιστίας ΑνταγωνιστικότηταςΈλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό.
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Η μεταρρύθμιση της ΚΑΠ Προκλήσεις και προοπτικές ΠΑΣΕΓΕΣ Τζανέτος Καραμίχας Πρόεδρος ΠΑΣΕΓΕΣ Επιτροπή Παρακολούθησης του Γ΄ ΚΠΣ.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ε ΡΓΑΣΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΜΑ : ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ : Εμμανουηλίδης Γεώργιος & Καρατζιούλας Κωνσταντίνος.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
“Νέες Εναλλακτικές Καλλιέργειες: Προοπτικές - Νέες Προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία” 16 Μαΐου 2013 Κιλκίς.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Εθνικό Σημείο Επαφής (NCP) για το IST (2002 – 2006) Μ. Κουτροκόη Αθήνα, 13 Δεκεμβρίου 2004 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Εθνικό Σημείο.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
KEN ΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΟΜΗ – « ΕΡΓΑΛΕΙΟ » ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Παρουσίαση Δαδικτυακού Τόπου Δήμου Πειραιά Δήμος Πειραιά Τμήμα Διαφάνειας και Διαδικτυακής Πύλης.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Νίκος Μαρκάτος, Καθηγητής ΕΜΠ Επιστημονικός Υπεύθυνος Έργου
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ & AΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ: ADAPTATION ΚΑΙ STANDARDIZATION ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΤ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Αντωνοπούλου,Π., Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου,
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

TRUE GREECE ΕΙΔIΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

Τα διεθνή ΜΜΕ επικοινωνούν συνεχώς αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα οι περισσότερες από τις οποίες απέχουν από την πραγματικότητα δημιουργώντας αρνητικό κλίμα για την εικόνα και την αξιοπιστία της χώρας. ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 1

ΣΤΟΧΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ • Αντιμετώπιση της αρνητικής δημοσιότητας ΑΜΕΣΑ ξεπερνώντας τους χρονικούς περιορισμούς • Ανάδειξη της αληθινής κατάστασης της Ελλάδας στην σημερινή καθημερινότητα • Περιορισμός των «κραδασμών» των αρνητικών ειδήσεων με τις οποίες βομβαρδίζεται η διεθνής κοινή γνώμη και αφορούν τη Χώρα μας • Καλλιέργεια θετικότερου κλίματος για την Ελλάδα και δημιουργία αίσθησης ελπίδας και ανάκαμψης. 2

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ Το Ελληνικό Κράτος με όσα μέσα διαθέτει, οφείλει να εντείνει ποιοτικά και ποσοτικά την επικοινωνία του λέγοντας αλήθειες για την Ελληνική αξιοπρέπεια και αξιοσύνη, για την όμορφη και φιλόξενη χώρα μας, για την ασφάλεια, για τις καλές τιμές στον τουρισμό, για τον αυθεντικό τρόπο ζωής, για την μοντέρνα Ελλάδα, την τέχνη και την επιστήμη, για όλα όσα μας κάνουν μοναδικούς ακόμα και σε αυτήν την δύσκολη περίοδο που δεν κρύβουμε ότι περνάει η χώρα αλλά και όλη η Ευρώπη. 3

• Συντονιστής: Ηγεσία ΥΠΠΟΤ και ΕΟΤ • Επιστρατεύονται όλα τα «εργαλεία» τα οποία διαθέτει το Ελληνικό Κράτος, όλα τα δίκτυα πολλαπλασιαστών ειδήσεων και επιρροής, όλοι οι φιλέλληνες χωρίς κόστος. – Υπουργεία και Φορείς που έχουν εξωστρέφεια και εμπλέκονται άμεσα με ζωτικά πεδία δράσης ως προς την φάση που διέρχεται η Χώρα (π.χ Υπ. Προστασίας του Πολίτη, ΥΠΠΟΤ, Δήμος Αθηναίων) – ΥΠΕΞ- Πρεσβείες της Ελλάδας στο Εξωτερικό, Γραφεία Τύπου και Ενημέρωσης, ΣΑΕ – Κυβερνητικά κλιμάκια σε αποστολές στο εξωτερικό (ΜΕΑ,Αντιπροσωπίες στον ΟΗΕ και σε διεθνή Fora, αθλητικές αποστολές ) – Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού, – Σημαντικοί συνεργάτες του ΕΟΤ – Ανταποκριτές ξένου τύπου στην Ελλάδα – Ελληνικά ΜΜΕ και Α.Π.Ε – Ελληνικοί Σύλλογοι Φοιτητών διεθνώς – Ελληνική Πανεπιστημιακή Κοινότητα- Ομάδες εθελοντών φοιτητών – Συμμαχία Για την Ελλάδα, Συλλογικοί Φορείς Επικοινωνίας – Ιδιωτικές Εταιρίες με εξωστρέφεια ΦΟΡΕΙΣ ΥΛΟΠΟΗΣΗΣ - ΔΙΚΤΥΟ 4

Επέκταση δικτύου Επικοινωνία Θετικών ειδήσεων Αληθινές μαρτυρίες TRUE GREECE 5

Interface Visitgreece.gr/Truegrece • Δημιουργία ειδικής σελίδας στο portal του ΕΟΤ αφιερωμένη σε – Άρθρα για ασφάλεια, σχέση ποιότητας τιμής και ομαλότητα τα οποία θα χρησιμοποιηθούν ώστε να καταρρίψουμε όλους τους «μύθους» που ακούγονται για τη χώρα – Θετικές ειδήσεις – Μαρτυρίες αληθινών επισκεπτών – Video/ψηφιακό υλικό – έκτακτη επικοινωνία για ειδικά θέματα – Ενδεικτικά… 6

Εθελοντισμός. Πρόσκληση μέσα από την καινούργια σελίδα του ΕΟΤ για συμμετοχή σε ομάδα χειριστών της επικοινωνίας 2012 Πρεσβευτές Ελκυστικά νέα - θετικές ειδήσεις – Επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο Αξιολόγηση επικοινωνίας 1 TWITTER communication #TRUESTORY

ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΟΤ True Greece Ειδική σελίδα στην Ιστοσελίδα ΕΟΤ Δελτία Τύπου με θετικές ειδήσεις Social media Επικοινωνία μέσω άλλων φορέων και Web partners Αποστολή άρθρων σε Δίκτυο ΜΜΕ του εξωτερικού Newsletter Παράλληλες εκδηλώσεις 8

• Κεντρικό banner • ΕΙΔΙΚΟ ΕΝΘΕΤΟ BANNER ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΠΥΛΗΣ ΤΟΥ ΕΟΤ υπό τον τίτλο TRUE GREECE • Ενίσχυση της ομάδας διαχείρισης περιεχομένου του ΕΟΤ με εθελοντές • Ειδική ενέργεια στο Twitter για να φέρουμε στη χώρα 2012 ambassadors • Σειρά δελτίων τύπου στα Αγγλικά και στα Ελληνικά • Παράλληλα επικοινωνία με στόχο αποκλειστικά την στήριξη της ζήτησης στον Τουρισμό μέσα από τα κανάλια επικοινωνίας του ΕΟΤ • Συνεχής ανάρτηση ελκυστικού φωτογραφικού υλικού, μικρών κειμένων με αισιόδοξο περιεχόμενο ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ 9

• ΥΠΠΟΤ – Ενεργοποίηση αρμόδιων Υπουργείων (ΥΠΕΞ) και Φορέων – Επικοινωνία ΥΠΠΟΤ με τα ΜΜΕ εσωτερικού και το ΕΣΡ για αποστολή θετικών ειδήσεων • Γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού : – Αποστολή έγγραφων οδηγιών στα Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού/Εσωτερικού για την επικοινωνία με κοινό, δημοσιογράφους, Τ.Ο. ς, ειδικά κοινά-στόχος. – Σύνταξη έγγραφων οδηγιών για απάντηση αρνητικών επιστολών/σχολίων/ηλεκτρονικών και μεμονωμένων γεγονότων. – Αποστολή αναφορών (από τα γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού) από τις αγορές και σύνταξη προτάσεων ειδικής- έκτακτης επικοινωνίας – Εκτίμηση της κατάστασης στο Εξωτερικό από τα Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού καταγραφή των αντιδράσεων των Τ.Ο.΄ς του Εξωτερικού, των τάσεων της αγοράς και τροφοδότηση με θετικά μηνύματα την κεντρική ομάδα διαχείρισης περιεχομένου – Διοργάνωση εκδηλώσεων δημοσιότητας σε βασικές αγορές –στόχους (Παρίσι-Φρανκφούρτη-Λονδίνο) • Κεντρική Υπηρεσία ΕΟΤ – Συγκέντρωση των δηλώσεων στήριξης της Ελλάδας διεθνών προσωπικοτήτων του επιστημονικού και καλλιτεχνικού κόσμου, jet setters κ.λ.π και χρήση τους καθημερινά στην ειδική-έκτακτη επικοινωνία(updated) – Επικοινωνία μέσω social media – Επικοινωνία των ΠΥΤ με τα κατά τόπους ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις για την παρακολούθηση της εξέλιξης της τουριστικής κίνησης και συντονισμός των τοπικών αρχών για την άρτια υποδοχή των τουριστών – Διοργάνωση Fam Trips ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ 10

Επικοινωνία με ΜΜΕ Εξωτερικού Αποστολή Δελτίων Τύπου και άρθρων σε έντυπα μέσω Πρεσβειών της Ελλάδας στο Εξωτερικό, Γραφεία Τύπου και Ενημέρωσης, Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού Διαδικτυακή Καμπάνια -Visit Greece.gr ΕΙΔΙΚΟ ΕΝΘΕΤΟ BANNER ΣΤΟ INTERFACE ΤΟΥ PORTAL ΤΟΥ ΕΟΤ υπό τον τίτλο της ειδικής επικοινωνίας TRUE GREECE, στο οποίο θα αναρτώνται καθημερινά ειδήσεις και νέα για την Ελλάδα με έμφαση στην ασφάλεια Κατεύθυνση των διαφημιστικών ενεργειων του ΕΟΤ (google, yahoo!,WAYN, Lastaminute.com, κοκ) στο ίδιο επικοινωνιακό concept προς το ειδικά διαμορφωμένο banner Viral Campaign με testimonials αληθινών επισκεπτών.. Social MediaΤροφοδότηση με θετικές ειδήσεις κάτω από το ίδιο επικοινωνιακό πλαίσιο/concept. Δημιουργία παιχνιδιών- διαγωνισμών NewslettersΤροφοδότηση του business newsletter ΣυνεντεύξειςΚοινή Συνέντευξη Πολιτικής Ηγεσίας σε Ανταποκριτές Ξένου Τύπου στην Ελλάδα και Ελληνικά ΜΜΕ. Συνέντευξη ΥΠΠΟΤ σε Ανταποκριτές Ξένου Τύπου στην Ελλάδα και Ελληνικά ΜΜΕ. ΕκδηλώσειςΜεγαλύτερη Προβολή εκδηλώσεων που γίνονται στην Ελλάδα μέσω των καναλιών Εκδηλώσεις σε αγορές - στόχους Διοργάνωση εκδήλωσης satellite με αληθινούς επισκέπτες - τουρίστες ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΌΛΑ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΜΗΝΥΜΑ 11

• ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΤΟΥΣ • ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ/ΑΠΟΨΕΩΝ/ΙΔΕΩΝ • ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ • ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ 12