1 Προτεινόμενες πρακτικές για τη δημιουργία δικτυακών πυλών στις Περιφέρειες Νικόλαος Χατζηγεωργίου Παράρτημα Θράκης ΙΕΛ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ DATA, ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΡΩΝ.
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
1 Έργο: “Ηλεκτρονική πλατφόρμα (κέλυφος) ανάπτυξης δικτυακής πύλης για την παρουσίαση πολιτιστικού – τουριστικού περιεχομένου” (υποσύνολο 1 της πρόσκλησης.
Support.ebsco.com Η Λίστα αποτελεσμάτων EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PHP. Τι θα μάθουμε;  Να καταλάβουμε τι είναι η PHP και πώς δουλεύουν τα PHP scripts  Τι χρειάζεται για να ξεκινήσουμε με την PHP  Να.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
7.3.8 Μεταφραστές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Δημιουργία Θεματικών Βάσεων – Καταλόγων. Τι είναι οι Θεματικές Βάσεις ; Ως θεματικές βάσεις ορίζονται οργανωμένες συλλογές δεδομένων και πληροφοριών που.
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τις αναφορές στατιστικών δεδομένων της EBSCOadmin.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1 Προτεινόμενες πρακτικές για την ψηφιοποίηση και τεκμηρίωση πολιτιστικού υλικού και τουριστικού προϊόντος (αφορά το φυσικό αντικείμενο των τελικών δικαιούχων.
Εγκατάσταση & Διαχείριση
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Στόχοι Να εξηγήσουμε τι είναι τα δίκτυα υπολογιστών, ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες τους και ποιες οι πιο συνηθισμένες τοπολογίες τους. Να περιγράψουμε.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
1 Δημιουργία blog. 2   Κατευθυνθείτε στη διεύθυνση:   Επιλέξτε στο πάνω δεξιά πλαίσιο την Ελληνική Γλώσσα.
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
#dyas_collections password: academyofathens1926. Πώς προβάλλω τις συλλογές μου μέσα από το ΔΥΑΣ Παρουσίαση των στοιχείων καταγραφής των συλλογών στην.
Καθιστώντας μια υπηρεσία θεματικής πλοήγησης στο διαδίκτυο συμβατή με τις τεχνολογίες των συνδεδεμένων δεδομένων Συγγραφείς: Κωνσταντίνος Κυπριανός, Ιωάννης.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Ο οδηγός περιγράφει πώς να: - Εγγραφείτε στο Blog του HiStory (σελίδες 2-3). - Αλλάξετε την επισκόπηση χρησιμοποιώντας το ζουμ (σελίδες 4- 5). - Δημιουργήσετε.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ / ΠΡΟΒΟΛΗ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΕ
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Μέρος Β Σχεδιασμός ευρετηρίων.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ( )
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1 ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998 Εφαρμογές Υπολογιστών.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 4: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (β μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Ermis.gov.gr.
Εργασία στο μάθημα «Προγραμματισμός ΙΙ»
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΤΟ
Υπηρεσίες του διαδικτύου
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Εισαγωγή στην υλοποίηση δικτυακού τόπου
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Προτεινόμενες πρακτικές για τη δημιουργία δικτυακών πυλών στις Περιφέρειες Νικόλαος Χατζηγεωργίου Παράρτημα Θράκης ΙΕΛ

2 Σκοπός της Πλατφόρμας Ανάπτυξη δικτυακών πυλών πολιτιστικής και τουριστικής προβολής των Περιφερειών

3 Κατασκευή της Πλατφόρμας  Ανοικτός κώδικας  Όλος ο κώδικας σε PHP, HTML, JavaScript  Βάση δεδομένων σε MySQL  Λειτουργεί σε Windows και Linux

4 Υποσυστήματα της Πλατφόρμας  Υποσύστημα Διαχείρισης (διαχείριση υλικού)  Υποσύστημα Παρουσίασης (για το ευρύ κοινό)  Βάση Δεδομένων (δεν επεμβαίνουμε σε αυτήν άμεσα)

5

6 Υποσύστημα Διαχείρισης  Εισαγωγή υλικού  Διόρθωση υλικού  Έγκριση υλικού  Μετάφραση υλικού  Δημοσίευση υλικού στο Διαδίκτυο Τα παραπάνω απαιτούν μια οργάνωση της εισαγωγής του υλικού

7 Φορείς Σε κάθε Περιφέρεια  Ένας φορέας έχει την συνολική εποπτεία (έργα.2)  Πολλοί φορείς εισάγουν υλικό (έργα.1) Χρειάζεται συνεργασία από την πρώτη στιγμή όλων των παραπάνω ώστε:  Να μην υπάρχουν επικαλύψεις στο υλικό  Να εισαχθεί το υλικό σωστά

8 Πριν την εισαγωγή υλικού  Καθορισμός Θεματικών Κατηγοριών  Καθορισμός Γεωγραφικών Τοποθεσιών  Καθορισμός του υλικού που θα εισαχθεί από κάθε φορέα  Ενημέρωση χρηστών για τις προδιαγραφές του υλικού  Καθορισμός χρηστών και δικαιωμάτων  Καθορισμός δευτερευόντων στοιχείων:  Χάρτες, διαδρομές  Μεταφράσεις

9 Θεματικές Κατηγορίες  Δενδροειδής δομή  Τέσσερις βασικές κατηγορίες (δεν αλλάζουν)  Τουρισμός - Σύγχρονη Ζωή  Περιβάλλον  Πολιτισμός  Οικονομία  Οποιοσδήποτε αριθμός υπο-κατηγοριών (μπορούν να αλλάξουν). Υπάρχουν ήδη κάποιες προτεινόμενες.

10 Γεωγραφικές Τοποθεσίες  Γραμμική Δομή  Πάντα υπάρχει η ίδια η Περιφέρεια ως Γεωγραφική Τοποθεσία (περιλήψεις όλου του υλικού)  Όλες οι υπόλοιπες καθορίζονται κατά βούληση  Μπορούν να σημειωθούν πάνω σε χάρτη και να γίνει ο χάρτης ενεργός

11 Υλικό (1)  Το υλικό είναι οργανωμένο σε άρθρα  Κάθε άρθρο πρέπει να ανήκει σε μια Γεωγραφική Περιοχή και σε μια Θεματική Κατηγορία  Κάθε άρθρο μπορεί να περιέχει: τίτλους, κείμενα, συνδέσμους, εικόνες, άλλα αρχεία (ήχους, βίντεο, κλπ)

12 Υλικό (2)  Τα άρθρα μπορούν να έχουν συνδέσμους είτε σε άλλα άρθρα είτε σε οποιαδήποτε διεύθυνση του Internet  Οι εικόνες (jpeg, gif, png) πρέπει να μπαίνουν σε τρία μεγέθη. Προτεινόμενα πλάτη (δεν είναι απόλυτα):  μικρή 120, μεσαία 400, μεγάλη 800 pixels  Περιορισμός: δεν μπορούν να φορτωθούν αρχεία που υπερβαίνουν τα 4MB

13 Χρήστες Πλατφόρμας  Όνομα – password  Τρία κατηγορίες χρηστών  ΟΕΥ = Ομάδα Επιμέλειας Υλικού (ένας χρήστης ανά Περιφέρεια)  ΕΥΠ = Επιμελητής Υλικού (ένας χρήστης ανά Παροχέα Υλικού)  ΟΤ = Ομάδα Τεκμηρίωσης (πολλοί χρήστες ανά Παροχέα Υλικού)  Ένας μεταφραστής

14 Φορείς και χρήστες Περιφέρεια Φορέας Διαχείρισης Παροχέας Υλικού … ΟΕΥ ΕΥΠ ΟΤ Χρήστες Πλατφόρμας Παροχέας Υλικού

15 Διαδικασία Εισαγωγής Υλικού (1)  Εγκατάσταση της Πλατφόρμας  Αλλαγή κωδικού του μεταφραστή  Εισάγονται οι Θεματικές Κατηγορίες και οι Γεωγραφικές Τοποθεσίες (ΟΕΥ)  Εισάγεται ο βασικός χάρτης της Περιφέρειας (ΟΕΥ)  Εισάγονται οι χρήστες ΕΥΠ (ΟΕΥ)  Εισάγονται οι χρήστες ΟΤ (ΕΥΠ)

16 Διαδικασία Εισαγωγής Υλικού (2)  Εισαγωγή άρθρων (ΟΤ)  Έγκριση άρθρων (ΕΥΠ)  Γενική Επιμέλεια – Έλεγχος του υλικού, Έγκριση = δημοσίευση υλικού (ΟΕΥ)  Εισαγωγή συμπληρωματικών στοιχείων:  Χάρτες - Διαδρομές  Εισαγωγή άρθρων - περιλήψεων (στην Γεωγραφική Τοποθεσία «Περιφέρεια» και ίσως σε κάποιες σημαντικές Τοποθεσίες της Περιφέρειας)  Συμπληρωματικά στοιχεία (πχ. Ανακοινώσεις)  Εισαγωγή – έγκριση μεταφράσεων

17 Μεταφράσεις  Ξεχωριστός χρήστης για μεταφράσεις  δεν ανήκει στην «ιεραρχία» ΟΕΥ, ΕΥΠ, ΟΤ  δεν μπορεί να εισάγει ή να μεταβάλει υλικό αλλά μόνο τις μεταφράσεις  Πλήρη υποστήριξη Αγγλικών για τα 5 ενσωματωμένα πρότυπα παρουσίασης  Μπορεί να μπει οποιαδήποτε άλλη γλώσσα αλλά είναι αναγκαία η κατασκευή εικονιδίων και τίτλων (αναλυτική περιγραφή στο εγχειρίδιο)

18 Συνέχεια … Ακολουθεί επίδειξη:  του υποσυστήματος διαχείρισης  του υποσυστήματος παρουσίασης