Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη φύση του αντικειμένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην εκπαίδευση Γιάννης Δοξαστάκης Δημήτρης Δημάκης.
Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έργου Ε*CARE Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 7 Ιουνίου
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Δρ. Τσιάντος Β., Δρ. Σάλτας Β., Σταμέλλος Α., Κυμπάρης Κ. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Διδακτικό πλάνο μαθήματος
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Δρ. Σάλτας Βασίλειος.  Ωριαίο ή  Ενότητας ή  Κεφαλαίου ή  Μέρους ή  Τριμήνου/τετραμήνου ή  Ετήσιο Δρ. Σάλτας Βασίλειος2.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του ΤΕΙ Σερρών
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Β΄Αθήνας
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Η αξιολόγηση και η συμβολή της στη σύγχρονη διδασκαλία των μαθηματικών Δρ. Σάλτας Βασίλειος Επ. Συν. ΤΕΙ Καβάλας
Εφαρμογές πληροφοριακών συστημάτων στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Μυλωνάς Θεόφιλος Διευθύνων Σύμβουλος Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κος MSC MIS.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Χρήση των Υπολογιστών στην Εκπαίδευση (ΜΑΘ-301) Μαθήματα Δευτέρα 15:00-18:00 Αμφιθέατρο Α΄ Φυσικού (Βούτες) Συνεργασία Α 223 Δευτέρα 14:00-15:00 & 18:00-19:00.
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Για τους εκπαιδευτικούς του Ηλεκτρονικού Τομέα
Η διδακτική μέθοδος blended learning (συνδυαστική μάθηση), που στην ουσία είναι η τάση να χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία πολλές μέθοδοι παράδοσης του.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η διδακτική τεχνολογία και η σχέση της με τη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας E-mail: coin_kav@otenet.gr, Τηλ.: 6972024108

Διδακτική τεχνολογία Εκπαιδευτικό λογισμικό Συστήματα παραγωγής βίντεο Διδακτική τεχνολογία: ο προκαθορισμένος τρόπος επεξεργασίας πρωταρχικών εννοιών και η διαδοχική ομάδα εργασιακών ενεργειών για τη διοργάνωση δεδομένης πορείας μάθησης. Εργαλεία: Εκπαιδευτικό λογισμικό Συστήματα παραγωγής βίντεο Επεξεργασίας βίντεο Υπηρεσίες διαδικτύου Διδακτικές σημειώσεις e-books Διαδραστικοί πίνακες Ασύγχρονη εκπαίδευση

Η θέση και ο ρόλος της διδακτικής τεχνολογίας στην εκπαίδευση Διεξαχθείσα έρευνα Η θέση και ο ρόλος της διδακτικής τεχνολογίας στην εκπαίδευση

Στόχος της έρευνας Κατά πόσο γίνεται χρήση στοιχείων διδακτικής τεχνολογίας σε όλες τις βαθμίδες της σύγχρονης ελληνικής εκπαίδευσης

Υποθέσεις της έρευνας Αν οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά διαγωνίσματα αυτοεκπαίδευσης και αυτοαξιολόγησης κατά τη διδασκαλίας τους Αν οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν λογισμικά παρουσίασης εφαρμόσιμα σε διαδραστικό πίνακα, Αν χρησιμοποιούν διδακτικό πλάνο μαθήματος Αν η βιντεοσκόπηση βοηθούν της εκπαιδευτική διαδικασία Αν οι επιπρόσθετες σημειώσεις βοηθούν της εκπαιδευτική διαδικασία Αν κρατούν στατιστικά αποτελέσματα επιδόσεων των εκπαιδευομένων τους

Δείγμα της έρευνας 159 ερωτηματολόγια, σε δασκάλους και καθηγητές, με κλειστές και ανοιχτές ερωτήσεις, τα οποία μοιράστηκαν σε: 9 Δημοτικά Σχολεία 5 Γυμνάσια 3 Γενικά Λύκεια (Κατερίνης, Κέρκυρας και Θεσσαλονίκης) 4 ΤΕΙ (Καβάλας, Θεσσαλονίκης, Δυτικής Μακεδονίας και Αθήνας) (Σχολικό/Ακαδημαϊκό Έτος 2011 – 2012)

Αποτελέσματα της έρευνας

Φύλο ερωτηθέντων

Ηλικία ερωτηθέντων

Βαθμίδα εκπαίδευσης ερωτηθέντων

Χρήση ηλεκτρονικών διαγωνισμάτων αυτοεκπαίδευσης και αυτοαξιολόγησης

Χρήση διαδραστικού πίνακα

Χρήση διδακτικού πλάνου μαθήματος

Βιντεοσκόπηση μαθημάτων

Σημειώσεις μαθήματος

Στατιστικά αποτελέσματα εξετάσεων

Συμπεράσματα Τα ηλεκτρονικά διαγωνίσματα αυτοεκπαίδευσης και αυτοαξιολόγησης δεν είναι εύχρηστα εργαλεία στα χέρια των εκπαιδευτικών κυρίως στις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης. Τα λογισμικά παρουσίασης είναι ιδιαίτερα δημοφιλή και χρήσιμα, ιδιαίτερα στους εκπαιδευτικούς της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης Η χρήση του διδακτικού πλάνου μαθήματος και στις τρείς βαθμίδες της εκπαίδευσης, παίζει πρωτεύοντα ρόλο στη διδασκαλία.

Συμπεράσματα (συνέχεια) Η βιντεοσκόπηση συγκεκριμένων μαθημάτων θεωρείται ως θετικό στοιχείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι επιπρόσθετες σημειώσεις μαθήματος θεωρούνται σημαντικές για την εκπαίδευση. Για τα στατιστικά αποτελέσματα εξετάσεων των εκπαιδευομένων, οι παραπάνω από τους μισούς ερωτηθέντες απάντησαν θετικά, ενώ το ποσοστό που απάντησε αρνητικά είναι σχετικά μικρό.

Σας Ευχαριστούμε!