ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ •Ο Εθνικός Μηχανισμός Ενημέρωσης & Ευαισθητοποίησης παρέχει συστηματική ενημέρωση, τόσο των άμεσα ωφελούμενων για τις Κοινωνικές Δομές Άμεσης Αντιμετώπισης της Φτώχειας, όσο και του ευρύτερου κοινού για τον τρόπο εμπλοκής του στη λειτουργία των Κοινωνικών Δομών και της συνεισφοράς του σε χρόνο και υλικά αγαθά. •Λειτουργεί πανελλαδικά και έχει αναλάβει την σύνδεση της Κοινωνίας, των ωφελουμένων και των Κοινωνικών Δομών.
Εθνικός Μηχανισμός Ενημέρωσης & Ευαισθητοποίησης
Ενέργειες που περιλαμβάνονται στο Σχέδιο Δράσης για τη λειτουργία του Εθνικού Μηχανισμού Σχεδιασμός μακέτας (πρότυπο) Σχεδιασμός και παραγωγή αφίσας προβολής του έργου Παραγωγή τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών μηνυμάτων Σχεδιασμός και Ανάπτυξη ειδικού ιστότοπου Ενιαία τηλεφωνική γραμμή πληροφόρησης Στελέχωση και λειτουργία "Γραφείου Τύπου και Ενημέρωσης " Μηχανογραφικό σύστημα
ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Το Μηχανογραφικό σύστημα θα καταγράφει και θα μετράει τα αποτελέσματα που θα προκύπτουν από τρεις κατευθύνσεις: 1) 1) Από το Μηχανογραφικό σύστημα του ειδικού ιστότοπου 2) 2)Από το Μηχανογραφικό σύστημα του τηλεφωνικού κέντρου 3 3)Από το Μηχανογραφικό σύστημα των Κοινωνικών Δομών πανελλαδικά.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΙΔΙΚΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ Συλλογή αναφορών με τα ακόλουθα στοιχεία: Μηνιαία επισκεψιμότητα του ιστότοπου Αριθμός αιτήσεων με προσφορές προϊόντων Αριθμός αιτήσεων για εθελοντική εργασία Κοινωνικές Δομές ανά γεωγραφική περιοχή με την μεγαλύτερη ζήτηση Κοινωνικές δομές πανελλαδικώς με την μεγαλύτερη ζήτηση
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ Συλλογή αναφορών με τα ακόλουθα στοιχεία: Εισερχόμενες κλήσεις ανά γεωγραφική περιοχή Αριθμός ωφελουμένων που εξυπηρετήθηκαν, Στατιστικά στοιχεία ωφελουμένων (άποροι, άστεγοι, άνεργοι κλπ) Κατηγορία Δομής με την μεγαλύτερη ζήτηση
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ Συλλογή μηνιαίων αναφορών με τα ακόλουθα στοιχεία: Ο αριθμός των ωφελουμένων που εξυπηρετήθηκαν ανά Δομή Δημογραφικά στοιχεία σχετικά με τους ωφελούμενους Εύρος ηλικιών Μορφωτικό επίπεδο Καθεστώς απασχόλησης Ευάλωτες ομάδες Υπηρεσίες που παρασχέθηκαν Χρόνος παροχής υπηρεσιών Προϊόντα που προσφέρθηκαν Αριθμό προμηθευτών, τοπικές επιχειρήσεις, πολίτες, φορείς κτλ.
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ Συντονιστής Υπεύθυνος Έργου Διαχείριση Κοινωνικών Δομών Τηλεφωνικό Κέντρο Γραφείο Τύπου & ΜΜΕ Διαχείριση Ιστότοπου
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ Παρέχει υποστήριξη στις δομές, για την επίλυση διαφόρων προβλημάτων που θα προκύπτουν Συμβουλευτική για θέματα που αφορούν στη συμπλήρωση διαφόρων δελτίων Συμβουλευτική για θέματα που αφορούν στις προδιαγραφές λειτουργίας και στην τήρηση ποιότητας CALL CENTER Δέχεται κλήσεις και κατευθύνει πολίτες που θέλουν να προσφέρουν Δέχεται κλήσεις και κατευθύνει πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη Παρέχει την απαιτούμενη ψυχολογική στήριξη και ενημέρωση των ωφελουμένων ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ Εμπλουτισμό περιεχομένου του site (νέα, εκδηλώσεις ) Την ηλεκτρονική βιβλιοθήκη (πληροφορίες, οδηγούς και καλές πρακτικές που έχουν εφαρμοστεί από τις Δομές) ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ &ΜΜΕ Εύρεση και διατήρηση χορηγών επικοινωνίας Καμπάνιες ενημέρωσης του κοινού/αποστολή Δελτίων τύπου σε εθνικό επίπεδο Διαγωνιστική διαδικασία για την επιλογή των 6 καλύτερων τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σποτ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΗΣΗΣ
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας