Χρυσάνθη Παλάζη, Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 4/12/2009

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
Ευρωπαϊκή Εταιρεία για τη Γλωσσική Δοκιμασιολογία και την Αξιολόγηση της Γλωσσικής Επίδοσης
Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Γεώργιος Ζαμπατής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Επιστημονικής & Αναπτυξιακής Δραστηριότητας.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
Εκπαιδευτικό Πακέτο IUSES Η αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο της παρουσίασης βαρύνει τους συγγραφείς. Δεν απηχεί κατ’ ανάγκη τη γνώμη της Ευρωπαϊκής.
Εγκεκριμένο Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. του ΥΠ.Ε.Π.Θ. με αρχή λειτουργίας το 2003 Επανέγκριση λειτουργίας Δικτύου το Σκοπός του Δικτύου Το Δίκτυο.
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Χ. Δούκας, Ν. Ανουσάκης SEAP-PLUS: Adding to SEAP – more participants, more content.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Το U4energy είναι ο πρώτος Πανευρωπαϊκός διαγωνισμός για την ενεργειακή εκπαίδευση που οργανώνεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Χρυσάνθη Παλάζη, Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 4/12/2009 Η αποκλειστική.
Παρουσίαση του προγράμματος ΠΕΞΕ Το περιεχόμενο της παρουσίασης είναι αποκλειστική ευθύνη των συντακτών και δεν απεικονίζει απαραίτητα την άποψη των υποστηρικτών.
Γενική παρουσίαση του έργου IUSES Δημήτρης Σανόπουλος, Υπεύθυνος Γραφείου Διαμεσολάβησης ΕΚΕΤΑ 4/12/2009 Η αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο της παρουσίασης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Λεμεσός - 20 Οκτωβρίου 2009 Λευκωσία - 23 Οκτωβρίου 2009 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΤΕΚΕ Πρόγραμμα: «ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
IEE/08/631/SI Διάρκεια έργου: 36 μήνεςΑύγουστος 2009 Το έργο υποστηρίζεται από το πρόγραμμα «Intelligent Energy Europe» της Ε.Ε.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Leonardo da Vinci Certificate
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Σχέσεις με την Κοινότητα
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χρυσάνθη Παλάζη, Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 4/12/2009 The European Energy Saving Award (EESA) IUSES – Intelligent USe of Energy at School Χρυσάνθη Παλάζη, Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 4/12/2009 Η αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο της παρουσίασης βαρύνει τους συγγραφείς. Δεν απηχεί κατ’ ανάγκη τη γνώμη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που περιέχονται στην παρουσίαση.

Σχετικά με το Βραβείο Το Ευρωπαϊκό βραβείο EESA αφορά μαθητές/-τριες σχολείων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τις ακόλουθες χώρες: Αυστρία, Βουλγαρία, Τσεχία, Γαλλία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Ολλανδία, Ρουμανία, Σλοβενία, Ισπανία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο Το EESA έχει αναπτυχθεί ως μέρος του προγράμματος IUSES- Intelligent USe of Energy at School -Έξυπνη χρήση της Ενέργειας στο σχολείο (www.iuses.eu).

Το Ευρωπαϊκό βραβείο EESA διακρίνεται σε δύο συνεχόμενα στάδια: τα Εθνικά Βραβεία (απονομή τον Ιούνιο του 2010) και το Ευρωπαϊκό Βραβείο (Οκτώβριος του 2010) Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού οι νικητές σε κάθε κατηγορία σε εθνικό επίπεδο θα συμμετέχουν αυτόματα στην ίδια κατηγορία και στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό (χωρίς περαιτέρω αίτηση)

Τα βραβεία θα ανταμείψουν: επιτεύγματα καλές ιδέες πρακτικές και σχέδια για βελτίωση σε ενεργειακά θέματα, με έμφαση σε θέματα μείωσης ενεργειακής κατανάλωσης Τα βραβεία αφορούν οποιοδήποτε σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και/ή ανεξάρτητο μαθητή/-τρια ή ομάδες μαθητών

Στόχοι του Βραβείου ανάπτυξη καλύτερης διαχείρισης και συμπεριφοράς ως προς τη χρήση σε θέματα βιώσιμης ενέργειας δημιουργία καλών πρακτικών και αλλαγών συμπεριφοράς αναφορικά με την ενέργεια στην καθημερινή ζωή των νέων στα σχολεία, στο σπίτι κι αλλού βελτίωση της ευαισθητοποίησης σε θέματα περιβάλλοντος και απόκτηση γνώσεων από μαθητές/-τριες, εκπαιδευτικούς και τον κοινωνικό τους περίγυρο εμπλοκή των μαθητών σε δραστηριότητες εξοικονόμησης ενέργειας με στόχο την απόκτηση εμπειριών πραγματικής ζωής, ενασχόληση με βιβλιογραφική έρευνα προσπάθεια δέσμευσης της Διεύθυνσης του σχολείου σε ένα σχέδιο εξοικονόμησης ενέργειας, το οποίο μπορεί να ποικίλει από την (εγκατάσταση φωτισμού χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης, βελτίωση της διατήρησης θερμότητας, διεκπεραίωση δραστηριοτήτων )

Χρονοδιάγραμμα για τα Βραβεία Προκήρυξη του Ευρωπαϊκού Βραβείου Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων – Κατάθεση της προ-αίτησης (Μέρος A) Εκπόνηση δραστηριοτήτων και μετρήσεων για το δελτίο Εξοικονόμησης Ενέργειας και καταγραφή αποτελεσμάτων από τη διενέργεια του προγράμματος Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων της πλήρους αίτησης (Μέρος Β) Εθνικά Βραβεία Ευρωπαϊκό Βραβείο. Οι νικητές θα προσκληθούν στην Τεργέστη της Ιταλίας για την τελετή απονομής των Βραβείων, παρακολούθηση σεμιναρίων και δραστηριότητες αξιολόγησης Σεπτέμβριος 2009 (έναρξη της σχολικής χρονιάς) 15 Δεκεμβρίου 2009 Από Δεκέμβριο έως 1 Μαΐου 20 Μαΐου 2010 Τέλος Ιουνίου 2010 Οκτώβριος 2010

Κατηγορίες Βραβείων Ποιος μπορεί να κάνει αίτηση; Το βραβείο είναι ανοιχτό σε οποιοδήποτε σχολείο ή μαθητή/-τρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις χώρες: Αυστρία, Βουλγαρία, Τσεχία, Γαλλία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Ολλανδία, Ρουμανία, Σλοβενία, Ισπανία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο

Υπάρχουν τρεις (3) κατηγορίες Βραβείων: 1. Βραβείο για το σχολείο με τη μεγαλύτερη επάρκεια σε ενέργεια 2. Βραβείο για μεμονωμένο μαθητή/-τρια ή ομάδα μαθητών/-τριών 3. Βραβείο για Βίντεο/Πολυμέσα (ατομικά και/ή σε ομάδες)

1. Βραβείο για το σχολείο με τη μεγαλύτερη επάρκεια σε ενέργεια 1. Βραβείο για το σχολείο με τη μεγαλύτερη επάρκεια σε ενέργεια οποιοδήποτε σχολείο Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (δημόσιο ή ιδιωτικό), το οποίο έχει επιτύχει εξοικονόμηση ενέργειας με την έννοια ότι έχει βελτιώσει την ενεργειακή κατανάλωση (αναφορικά με τη θέρμανση ή γενικότερα την κατανάλωση ενέργειας) μπορεί να αφορά ενέργειες που έγιναν συνολικά στο σχολείο (από ανακαινίσεις του κτιρίου για εξοικονόμηση ενέργειας, μέχρι ευαισθητοποίηση των μαθητών σε σχέση με τις μετακινήσεις τους στο σχολείο ή τη διαμονή τους σε αυτό) Σημ.: λογαριασμοί, φωτογραφικό υλικό από μετρητές ή οποιοδήποτε έγγραφο θα πρέπει να επισυναφθεί προκειμένου να αποδειχθεί στην πράξη η εξοικονόμηση ενέργειας

2. Βραβείο για μεμονονωμένο μαθητή /-τρια ή ομάδα μαθητών/-τριών Αφορά οποιονδήποτε μαθητή/-τρια ή ομάδα μαθητών/-τριών που φοιτούν σε σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι πέτυχαν και προώθησαν καλές πρακτικές και δράσεις με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας: στο οικογενειακό τους περιβάλλον στην καθημερινή τους ζωή (στις δράσεις αυτές συμπεριλαμβάνονται και τυχόν αλλαγές συμπεριφοράς αναφορικά με τις μετακινήσεις) Σημ.: Λογαριασμοί, φωτογραφικό υλικό από μετρητές ή οποιοδήποτε έγγραφο θα πρέπει να επισυναφθεί προκειμένου να αποδειχθεί στην πράξη η εξοικονόμηση ενέργειας

3. Βραβείο για Βίντεο/Πολυμέσα (ατομικά και/ή σε ομάδες) 3. Βραβείο για Βίντεο/Πολυμέσα (ατομικά και/ή σε ομάδες) παραγωγή βίντεο, ηλεκτρονικές διαφημίσεις, μικρής διάρκειας φιλμ, ψηφιακά παιχνίδια, animation, εφαρμογές λογισμικού (software), καλλιτεχνικά βίντεο κτλ. με θέματα σχετικά με την εξοικονόμηση ενέργειας το βραβείο αφορά κάθε σχολείο, μαθητές/-τριες ή ομάδα μαθητών/-τριών που φοιτούν σε ένα σχολείο Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και θέλουν να αποτυπώσουν στην οθόνη ιδέες, εμπειρίες, οράματα, μηνύματα σχετικά με το θέμα: Εξοικονόμηση Ενέργειας και/ή Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

Βραβεία Τα βραβεία διακρίνονται σε 1ο, 2ο και 3ο βραβείο για κάθε κατηγορία τόσο σε εθνικό όσο και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Ο κατάλογος των βραβείων θα ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του προγράμματος IUSSES http://www.iuses.eu/

Επιλέξιμες Δράσεις 1 Παραδείγματα δραστηριοτήτων /Μορφές δράσεων : Σχέδιο εξοικονόμησης ενέργειας Προγράμματα αλλαγής ενεργειακής συμπεριφοράς Καθορισμός και υλοποίηση των τεχνικών οργάνων: ανανεωμένος σχεδιασμός και ενίσχυση του Προγράμματος-Σχεδίου με στόχο την Εξοικονόμηση Ενέργειας Επενδύσεις για ενεργειακή επάρκεια ή για τεχνολογίες ανανεώσιμων πηγών ενέργειας Οργάνωση δημόσιας παρουσίασης και ομιλίας για θέματα ενέργειας

Επιλέξιμες Δράσεις 2 Συμμετοχή σε προγράμματα, συναντήσεις, εκπαιδεύσεις κτλ. με θέματα σχετικά με την ενέργεια Εθελοντική Συμφωνία ανάμεσα στο σχολείο και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Προώθηση και ενδυνάμωση δικτύων με το κοινωνικό περίγυρο, επιχειρήσεις και φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης όπως και ερευνητικά ιδρύματα και δημόσιους φορείς που σχετίζονται με την ενέργεια Πρωτοβουλία για εκστρατεία ευαισθητοποίησης για θέματα εξοικονόμησης ενέργειας

Τομείς ή θέματα 1. Ενέργεια: με έμφαση στην εξοικονόμηση, την επάρκεια και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας 2. Μεταφορές: αφορά τη στάση των μαθητών/-τριών αναφορά με τις μετακινήσεις, την κυκλοφοριακή συμφόρηση, την ατμοσφαιρική ρύπανση Σημείωση: Στα βραβεία για τα σχολεία ή τους μεμονωμένους μαθητές/ομάδες, η εξοικονόμηση ενέργειας στην πράξη είναι βαρύνουσας σημασίας για την απόκτηση ενός βραβείου ενώ παράλληλα οι άλλες πληροφορίες λειτουργούν υποστηρικτικά στην αίτηση

Αξιολόγηση και επιλογή των αιτήσεων Οι αιτήσεις θα εξεταστούν και θα αξιολογηθούν από την Επιτροπή Αξιολόγησης η οποία ορίζεται από τον εθνικό εκπρόσωπο του προγράμματος (στην περίπτωση της Ελλάδας το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης-ΕΚΕΤΑ) για τον εθνικό διαγωνισμό και από τον συντονιστή του project για τον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό Οι αποφάσεις της επιτροπής αξιολόγησης είναι τελεσίδικες και δεν μπορούν να ανακληθούν

Κριτήρια αξιολόγησης (score) A. & Β. Σχολεία και μαθητές/-τριες (μεμονωμένοι ή σε ομάδες) Σχετικότητα της δράσης (καίριο σημείο) Παρουσίαση της εξοικονόμησης ενέργειας Ενσωμάτωση ενεργειακών θεμάτων μέσα στο καθημερινό και σταθερό αναλυτικό σχολικό πρόγραμμα (μόνο για τις συμμετοχές σχολείων) Διάχυση και παρουσίαση στην τοπική κοινωνία Δυνατότητα εκπόνησης του προγράμματος και από άλλους Πρωτοτυπία της δράσης Συνοχή και Εύρος των δραστηριοτήτων

Κριτήρια αξιολόγησης (score) Γ. Video / Multimedia Τα βίντεο και οι άλλες ψηφιακού περιεχομένου παραγωγές πρέπει να αποσταλούν σε ψηφιακή μορφή, χωρίς ιούς και θα πρέπει να διαβάζονται με τις πιο κοινές εφαρμογές υπολογιστικών προγραμμάτων. Τα βίντεο ή τα προϊόντα ψηφιακού περιεχομένου δεν θα πρέπει να έχουν προσβλητικό, αγενές ή βίαιο περιεχόμενο . Μέγιστη διάρκεια: 15 λεπτά Οποιοδήποτε υλικό που δεν εκπληρώνει τις ανωτέρω προϋποθέσεις δεν θα αξιολογείται. Τα CDs and DVDs που θα υποβληθούν δεν θα επιστραφούν στους συμμετέχοντες

Κριτήρια αξιολόγησης (score) Σχετικότητα της δράσης (καίριο σημείο) Πρωτοτυπία και καλλιτεχνική ποιότητα Επίδραση

Προθεσμία: η 15η Δεκεμβρίου 2010 Πως γίνεται η αίτηση και οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσει κανείς Προθεσμία: η 15η Δεκεμβρίου 2010 Η πλήρης αίτηση πρέπει να κατατεθεί ως τις 20 Μαΐου 2010 Σημ. Κάθε αίτηση που θα κατατεθεί μετά από αυτή την ημερομηνία-η οποία αποδεικνύεται από την αποστολή των παραδοτέων- θα απορρίπτεται αυτόματα.

Φόρμα αίτησης Οι αιτήσεις πρέπει να υποβληθούν χρησιμοποιώντας μια συγκεκριμένη φόρμα και τις οδηγίες. Η φόρμα αίτησης χωρίζεται σε δύο κύρια μέρη: Μέρος A: Το εξώφυλλο πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την προ-εγγραφή και είναι το ίδιο και για τις τρεις κατηγορίες βραβείων Προθεσμία υποβολής: 15 Δεκεμβρίου 2009

Μέρος B: Πλήρης Φόρμα Αίτησης. Σε αυτή θα συμπληρωθούν όλες οι δράσεις που υλοποιήθηκαν ή βρίσκονται σε εξέλιξη καθώς και οι σχετικές αποδείξεις των ενεργειών με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας. Η δομή της αίτησης είναι διαφορετική για κάθε κατηγορία Προθεσμία υποβολής: 20 Μαΐου 2010 Σημ.: Όλα τα πεδία που έχουν σημειωμένο * είναι υποχρεωτικό να συμπληρωθούν. (Η αίτηση συνολικά δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 10 σελίδες, χωρίς τις φωτογραφίες)

Ενότητα 5. Υπεύθυνη δήλωση (σχολεία) Όλοι οι συμμετέχοντες οφείλουν να διαβάσουν την παρακάτω δήλωση και να υπογράψουν ότι συμφωνούν με αυτή Η πληροφορία που εμπεριέχεται στη δήλωση είναι αληθής, έχω λάβει υπόψη μου και αποδέχομαι τους κανόνες του βραβείου. Συναινώ με αυτή την υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με τους εθνικούς νόμους, ότι επιτρέπεται να κρατήσετε τα δεδομένα που περιέχονται στο πρόγραμμά μου, να τα αναλύσετε και να τα προωθήσετε στους άλλους εταίρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης (COMMISSION). Η συμμετοχή του σχολείου μπορεί να δημοσιευτεί στο PROJECT WEB SITE και σε άλλα ΜΜΕ ή άλλους φορείς επικοινωνίας και ενημέρωσης. Υπογραφή του Διευθυντή του Σχολείου ........

Ενότητα 5. Υπεύθυνη δήλωση (μενονωμένοι μαθητές/-τριες) Όλοι οι συμμετέχοντες οφείλουν να διαβάσουν την παρακάτω δήλωση και να υπογράψουν ότι συμφωνούν με αυτή Η πληροφορία που εμπεριέχεται στη δήλωση είναι αληθής, έχω λάβει υπόψη μου και αποδέχομαι τους κανόνες του βραβείου. Συναινώ με αυτή την υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με τους εθνικούς νόμους, ότι επιτρέπεται να κρατήσετε τα δεδομένα που περιέχονται στο πρόγραμμά μου, να τα αναλύσετε και να τα προωθήσετε στους άλλους εταίρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης (COMMISSION)......... ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΙΤΟΥΝΤΟΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ του προσώπου που έχει την κηδεμονία (σε περίπτωση που οι συμμετέχοντες είναι ανήλικοι) Εταίροι (δήλωση εθνικού νόμιμου εκπροσώπου)..............................

Ενότητα 5. Υπεύθυνη δήλωση (παραγωγή βίντεο) Συναινώ με αυτή την υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με τους εθνικούς νόμους, ότι επιτρέπεται να κρατήσετε τα δεδομένα που περιέχονται στο πρόγραμμά μου, να τα αναλύσετε και να τα προωθήσετε στους άλλους εταίρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης (COMMISSION). Κατέχω τα νόμιμα δικαιώματα του παραπάνω αναφερόμενου Video και συμφωνώ με τους κανόνες του διαγωνισμού σε όλα τους τα μέρη. Επιπλέον, επιτρέπω στους εταίρους του IUSES project και του EACI να χρησιμοποιήσουν το Video για λόγους δημοσιοποίησης, χωρίς κέρδος και με την υποστήριξη των ΜΜΕ. Τα επιλεγμένα Videos θα δημοσιευθούν επίσης στο Διαδίκτυο στο site www.iuses.eu και σε άλλες ιστοσελίδες με μία επικεφαλίδα που θα περιέχει το όνομα του συγγραφέα και το λογότυπο του Project, επιτρέποντας την ελεύθερη θέασή του στο διαδίκτυο. [ _________________ ] [ __________________________ ] Ημερομηνία Υπογραφή ΥΠΟΓΡΑΦΗ του προσώπου που έχει την κηδεμονία (σε περίπτωση που οι συμμετέχοντες είναι ανήλικοι) ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ σ VIDEO ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΛΙΚΟΙ.

ευχαριστώ για την προσοχή σας Χρυσάνθη Παλάζη Καθηγήτρια Φιλόλογος υπ. διδάκτωρ του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ. Υπότροφος του Ι.Κ.Υ. palazi@gmail.com