Νόμος για την ρύθμιση οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΡΧΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΜΟΝΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ (ΕΚΤ- ΕΤΠΑ) ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΛΕΓΧΟΙ ΠΡΑΞΕΩΝ /
Advertisements

1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
(α) Διάθεση Μεριδίων ΟΣΕΚΑ (β) Διαδικασία Κοινοποίησης
1. 2 ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ Ο.Α.Ε.Π.  Ο Οργανισμός Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων (Ο.Α.Ε.Π.) ιδρύθηκε με το Νόμο 1796/1988. •Είναι μη κερδοσκοπικός Οργανισμός με.
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
ΜΙΝΑ ΖΟΥΛΟΒΙΤΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ LL.M ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΧΟΥΣΟΥ α. Δικηγόρος LL.M
Διαδικασίες που αφορούν στην απασχόληση ξένων ερευνητών
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΠΡΑΞΕΩΝ
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Φ/Β ΣΤΑΘΜΩΝ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΔΕΗ Α.Ε.
1 Τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης για ευάλωτες ομάδες Ειδική Υπηρεσία για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική Οικονομία Γεωργία Βικάτου Προϊσταμένη.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 13.2 Αρχές και οικονομικοί κανόνες για την κινητικότητα.
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΤΡΙΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΔΑΠΑΝΩΝ
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Στέλιος Στυλιανού – Πρόεδρος Γεώργιος Ματσικάρης - Μέλος 14 Νοεμβρίου 2012 ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ.
Νέο Νομοθετικό Πλαίσιο για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Οχημάτων.
Ρύθμιση των οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων 1.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΡΕΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ Η μεγαλύτερη αναδιάρθρωση ιδιωτικού.
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
Επαγγελματικά Δικαιώματα και Πρακτική Άσκηση Αποφοίτων Νοσηλευτικής Τραυματολογίας του Δημοσίου Ι.Ε.Κ. Χαλκιδικής 2013 Α Ι.Ε.Κ. Χαλκιδικής Τηλέφωνο :
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων Διάλεξη 9η
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Νικόλαος Καρανάσιος Προσλήψεις.
Γιάννης Μελέας Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στο Κεντρικό Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Μονάδες Αφαλάτωσης.
«Η Διαμεσολάβηση στις Αντιδικίες επί Εμπορικών Σημάτων σε Ευρωπαϊκό και Εθνικό επίπεδο» Ιωάννα Μάμαλη Πρόεδρος Πρωτοδικών του Τμήματος Κοινοτικών Σημάτων.
“ ΕΝΙΣΧΥΣΗ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ, ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΕΜΠΟΡΙΟΥ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.
1 Ανώνυμη Εταιρεία Ι ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΠΑΤΣΙΟΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2010.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Έλενα Μαραγκού, ΔΝ Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Μαρία Αλικάκου, ΔΝ Δικηγόρος – Ειδικός.
1 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΚΥΠΡΟΥ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ ΒΑΣΩ Χ’’ ΚΩΝΣΤΑΝΤΗ 5 ΙΟΥΛΙΟΥ 2016 Joannides+Co Limited 13, Agiou Prokopiou street CY-2406.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΡΙΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Άρθρο 45 ΤΟΥ Ν.4251/2014.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
για τους υπερχρεωμένους πολίτες
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
NΟΜΟΣ– ΠΛΑΙΣΙΟ 3979/ ΓΙΑ ΤΗΝ
Ermis.gov.gr.
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Xειμερινό Εξάμηνο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
«Ημέρα Σταδιοδρομίας» ΤΕΙ Λάρισας Τετάρτη 25 Απριλίου 2012
ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ - ΕΚΤΡΟΦΗΣ
Ειδικές κατηγορίες διοικητικών πράξεων
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΕΥΗ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, LL
Ενδικοφανής προσφυγή
Υπηρεσιακα συμβουλια - συνελευσεισ
για τους υπερχρεωμένους πολίτες
ODR Εναλλακτική Επίλυση διαφορών
Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (K.E.A)
Το Δημόσιο αποκτά την κυριότητα και διαχείριση των χώρων αυτών μετά την ολοκλήρωση της απαλλοτριωτικής διαδικασίας. (π.χ. άρθρο 7 του ν. 2971/2001, υλοποίηση.
ΑΝΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΩΝ
ΔΩΡΕΑ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ Δ.Λ.ΤΑΜΕΙΑ
Γρηγόριος Σπυράκης Παναγιώτης Βλάχος
Βραχυχρόνιες Μισθώσεις Διαδικασία και Φορολόγηση
Διάλογος με τα δικαστήρια
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους
Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση Ν.4440/2016 Γιάννης Σπηλιωτόπουλος ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ 
Οι εξουσίες του δικαστικού επιμελητή
Προϊστάμενος. μον. Α2 ΕΥΔ ΕΠ ΠΔΜ
‘Πρακτική Άσκηση’ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ
Κινητικότητα  Με βάση τον Υπαλληλικό Κώδικα, η κινητικότητα είναι η δυνατότητα μετακίνησης ενός δημοσίου υπαλλήλου από μία υπηρεσία σε μία άλλη, με σκοπό.
Φορολογικη Ι τιμολόγιο πώλησης
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Ιωάννης Ε. Μπιμπλής, Δικηγόρος
Ηλεκτρονικές εφαρμογές Φορολογίας Κεφαλαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νόμος για την ρύθμιση οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων

2 Ο Ν.3869 απευθύνεται σε φυσικά πρόσωπα που έχουν περιέλθει, χωρίς δόλο, σε μόνιμη αδυναμία πληρωμής ληξιπρόθεσμων χρηματικών οφειλών τους. Την ύπαρξη δόλου αποδεικνύει ο πιστωτής. Τα στάδια της διαδικασίας είναι τα εξής : 1.Προσπάθεια εξωδικαστικού συμβιβασμού 2.Επιδίωξη δικαστικού συμβιβασμού 3.Δικαστική ρύθμιση οφειλών Ο νόμος τίθεται σε ισχύ από την 1 η Σεπτεμβρίου 2010 (στάδιο 1), ενώ τα Ειρηνοδικεία θα ξεκινήσουν να δέχονται αιτήσεις (στάδιο 2) μετά την πάροδο πέντε μηνών από την ημερομηνία δημοσίευσης του παρόντος νόμου, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 03 Αυγ Δεν επιτρέπεται η ρύθμιση οφειλών που: •έχουν αναληφθεί το τελευταίο έτος πριν την υποβολή της αίτησης •προέκυψαν από αδικοπραξία που διαπράχθηκε με δόλο •προέρχονται από διοικητικά πρόστιμα •προέρχονται από χρηματικές ποινές •προέρχονται από φόρους και τέλη προς το Δημόσιο και τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης •προέρχονται από τέλη προς Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου •προέρχονται από εισφορές προς Οργανισμούς Κοινωνικής Ασφάλισης Ποιους καλύπτει o Νόμος 3869

3 Τα 3 στάδια του Νόμου Στάδιο 1 - Εξωδικαστικός Συμβιβασμός (λεπτομέρειες στη σελίδα 4) •Υποχρεωτικό στάδιο κατά το οποίο ο οφειλέτης επιδίδεται σε προσπάθεια συμβιβασμού με τους πιστωτές του, με τη μεσολάβηση αρμόδιων φορέων ή δικηγόρου. Σε περίπτωση συμφωνίας, όλα λήγουν εδώ Στάδιο 2 - Αίτηση στο Ειρηνοδικείο και Επιδίωξη Δικαστικού Συμβιβασμού •Ο οφειλέτης υποχρεούται να αποδείξει εγγράφως ότι το τελευταίο εξάμηνο κατέβαλλε προσπάθεια εξωδικαστικού συμβιβασμού με τους πιστωτές, η οποία δε καρποφόρησε •Ο οφειλέτης προσκομίζει τα απαραίτητα έγγραφα και η επιδίωξη δικαστικού συμβιβασμού γίνεται μετά την υποβολή της αίτησης, με τη μεσολάβηση των αρμόδιων φορέων Στάδιο 3 - Δικαστική Ρύθμιση •Το δικαστήριο ελέγχει αυτεπαγγέλτως αν πληρούνται οι προϋποθέσεις για ρύθμιση και απαλλαγή χρεών •Αν το δικαστήριο απορρίψει την αίτηση δε μπορεί να υποβληθεί νέα αίτηση από τον οφειλέτη πριν την πάροδο ενός έτους. Διαγραμματική απεικόνιση του Ν.3869

4 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Οι πιστωτές οφείλουν εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την υποβολή σχετικού αιτήματος του οφειλέτη, να παραδώσουν στον οφειλέτη, χωρίς επιβάρυνση, αναλυτική κατάσταση των οφειλών του κατά κεφάλαιο, τόκους και έξοδα. Ακολουθεί το υποχρεωτικό στάδιο κατά το οποίο οι πιστωτές επιδιώκουν συμβιβασμό με τους πιστωτές τους, με τη συμβολή αρμόδιων φορέων (Συνήγορος του Καταναλωτή, Ένωση Καταναλωτών, Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού, Δικηγόρος, Μεσολαβητής Τραπεζικών Επενδυτικών Υπηρεσιών, άλλος δημόσιος ή ιδιωτικός φορέας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα - θα εκδοθεί κοινή Υπουργική Απόφαση). Σε περίπτωση συμφωνίας, όλα λήγουν στο στάδιο αυτό (προϋποθέτει τη σύμφωνη γνώμη όλων των πιστωτών και σύνταξη σχετικού πρακτικού, το οποίο επικυρώνεται από τον αρμόδιο Ειρηνοδίκη και η επικύρωσή του αποτελεί τίτλο εκτελεστό). ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ο πελάτης ενημερώνεται ότι πρέπει να υποβάλει γραπτό αίτημα για την έκδοση βεβαίωσης οφειλών, αυτοπροσώπως ή μέσω του φορέα που τον εκπροσωπεί. Το αίτημα υποβάλλεται σε κατάστημα της Τράπεζας και μόνο σε άκρως εξαιρετικές περιπτώσεις που ο πελάτης / οφειλέτης αδυνατεί να επισκεφθεί κατάστημα της Τράπεζας λόγω μη ύπαρξης οικείου καταστήματος στην περιοχή κατοικίας του, ενημερώνεται από το Marfin Direct για εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησής του. Για την υποστήριξη του Δικτύου των Καταστημάτων σε πιθανά ερωτήματα επί του Νόμου και της διαδικασίας έχει δημιουργηθεί από τη Δ/νση Είσπραξης Χρεών υπηρεσία Help Desk και συγκεκριμένα για απαιτήσεις: Οριστικής Καθυστέρησης (δηλ. καταγγελμένες/διαγραμμένες) υπεύθυνη επικοινωνίας είναι η κα Ρούλα Δήμου (τηλ ), με αντικαταστάτρια την κα Μαρίνα Ρούσσου (τηλ ) Προσωρινής Καθυστέρησης υπεύθυνη επικοινωνίας είναι η κα Ελένη Δασούλα (τηλ ), με αντικαταστάτη τον κο Αγγελή Χασάπη (τηλ ) SBL – ΑΑΛ υπεύθυνος επικοινωνίας είναι ο κος Αναστάσιος Δρίβας (τηλ ), με αντικαταστάτη τον κο Ιωάννη Τουλούπη (τηλ ) Στάδιο 1 - Εξωδικαστικός Συμβιβασμός

5 Εφόσον μετά την παραλαβή της βεβαίωσης οφειλών ιδιωτών Ν.3869 ο πελάτης προσέλθει σε κατάστημα, πιθανόν συνοδευόμενος από εκπρόσωπο φορέα (παρ. 2.3) και αιτηθεί ρύθμιση της αποπληρωμής των οφειλών του στα πλαίσια του εξωδικαστικού συμβιβασμού που ορίζουν οι διατάξεις του Νόμου 3869, οι αρμόδιοι υπάλληλοι των καταστημάτων παραλαμβάνουν την αίτησή του πάνω στο ειδικό έντυπο της Τράπεζας, καθώς και τα εκ του Νόμου απαιτούμενα δικαιολογητικά που προσκομίζει ο πιστούχος. Τα ανωτέρω έγγραφα είναι πιθανό να παραληφθούν μέσω του φορέα που εκπροσωπεί τον πελάτη. Τα απαιτούμενα έγγραφα περιλαμβάνουν: •Αίτηση του οφειλέτη •Κατάσταση εισοδημάτων οφειλέτη και συζύγου –φορολογική δήλωση, κατάσταση μισθοδοσίας ή σύνταξης •Κατάσταση της περιουσίας οφειλέτη και συζύγου – Ε9 •Κατάσταση οφειλών σε λοιπά πιστωτικά ιδρύματα με διαχωρισμό σε ενήμερες οφειλές και ληξιπρόθεσμες •Στοιχεία που δηλώνουν / επιβεβαιώνουν τυχόν προβλήματα υγείας ή ανεργία •Υπεύθυνη Δήλωση για την ακρίβεια των ανωτέρω •Δήλωση για το ποιο από τα ακίνητά του αποτελεί την κύρια κατοικία του (εφόσον διαθέτει τέτοια) Εφόσον τα έγγραφα προσκομιστούν στο κατάστημα (από τον πελάτη ή τον φορέα που τον εκπροσωπεί), τότε το κατάστημα οφείλει να αποστείλει στην Δ/νση Είσπραξης Χρεών: 1.Το ενυπόγραφο αίτημα του πελάτη (σημ.: έχοντας πραγματοποιήσει SV) στο φαξ που θα εξυπηρετεί τις σχετικές με το Ν.3869 εργασίες 2.Τα σχετικά (συνημμένα στο αίτημα) πρωτότυπα δικαιολογητικά/αίτηση με εσωτερική αλληλογραφία και ακολούθως, 3.Να επικοινωνήσει με την Δνση Είσπραξης Χρεών προκειμένου να επιβεβαιώσει την παραλαβή τους. Τέλος, για το σύνολο των παραπάνω (1-2), οφείλει να δημιουργήσει σχετικό φυσικό αρχείο. Τα στάδια 2 και 3 του Ν.3869 δεν απαιτούν καμία εμπλοκή του Δικτύου των καταστημάτων. Ερωτήσεις και λοιπά αιτήματα πελατών θα πρέπει να προωθούνται στη Διεύθυνση Είσπραξης Χρεών Στάδιο 2 - Αίτηση στο Ειρηνοδικείο και επιδίωξη δικαστικού συμβιβασμού