Méditerranée. FRANCOPHONIE "Η ΤΡΕΛΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ" Οδηγίες Εμπνεόμενοι από την Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, συντάσσετε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Interro.
Advertisements

La formation de lOPTATIF! D.Augé. Loptatif est un mode grec: il semploie pour exprimer un souhait, une possibilité, une affirmation adoucie; dans les.
A. Fillon Mars 2006 Le futur actif et moyen Le temple dApollon, Delphes Formation Incidents phonétiques A. Fillon Mars 2006.
Αρχαία Ελληνικά Θέατρα
ΕΛΙΕΣ.
LES MAISONS DE LA MODE ΟΙΚΟΙ ΜΟΔΑΣ ΟΙ
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Η Chandeleur Η γιορτή της Κρέπας
Αφαλάτωση Dessalement 1Αφαλάτωση - Desselement • Η παρατεταμένη ανομβρία που παρατηρήθηκε στον τόπο μας κατά την τελευταία δεκαετία του 20ου αιώνα, που.
Devises Grèce Νομίσματα Ελλάδας CATHERINE - MARILETTA
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΛΕΜΟΝΙΟΥ Μαρία Αμπατζή, Δανάη Δασκαλάκη, Τάξη : Ε2, Πρώτο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
SEQUENCE GREC LES NOMBRES. RAPPEL LES NOMBRES 1 = ε ἶ ς 6 = ἕ ξ 11 = ἕ νδεκα 2 = δ ύ ο 7 = ἐ π τ ά 12 = δ ώ δεκα 3 = τρε ῖ ς 8 = ὀ κτ ώ 20 = ε ἴ κοσι.
Γ΄ Γυμνασίου σχ. Έτος Ελένη Αγγελιδάκη Σταύρος Αναγνωστόπουλος Έλενα Λέβεντου Χρυσάνθη Οικονόμου Έλενα Πανοποὐλου Γιώργος Πρίφτης.
LA BOUILLABAISSE ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟ BOYILLABAISSE ΕΊΝΑΙ ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΙΑΤΟ ΤΗΣ ΜΑΣΣΑΛΙΑΣ ΨΑΡΙΩΝ,ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΌ ΜΙΑ ΨΑΡΟΣΟΥΠΑ.
Παντελής Μηνιώτης Αικατερίνη Μπατίδη Ρόζα Μπεκρή Παναγιώτα Παλαμάρα
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Κωδικός μαθήματος: 1025 Μικελάτου Μαρία-Ελένη Κωδικός Φοιτητή:
Les expressions idiomatiques Alexia Grigoropoulou A.M:
 Σ ί μου Έ μιλη-Μαρ ί α-Αλ ί ς  Α.Μ
Expressions Idiomatiques. Μαρία Πεστλίκη
Μάθημα επιλογής : Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (κωδ. 1025) Étudiante : Tsatsi Aikaterini
STAVROPOULOU KONSTANTINA Α.Μ: Les expressions idiomatiques.
EXPRESSIONS IDIOMATIQUES Avec des animaux Ευριδίκη Μπουρτσουκλή.
Les expressions idiomatiques IOANNA – IRA TROVA ( )
Les expressions idiomatique
Les expressions idiomatiques Sujet: Parties du corps.
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ LES JEUX OLYMPIQUES DE LA GRECE ANTIQUE.
21 SEPTEMBRE JOURNÉE INTERNATIONALE DE LA PAIX. L’ amour universel Est supérieur à l’ égoisme. TOLÉRANCE SOLIDARITÉ FRATERNITÉ ÉGALITÉ RÉCONCILIATION.
Pourquoi apprendre le français ? Γιατί να μάθω γαλλικά;
21/04/2016 Amalia Kapsala Περιγραφή Μαθήματος Αντικειμενικοί στόχοι:Στόχος του μαθήματος είναι η αξιοποίηση γλωσσολογικών και πολιτισμικών.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
Le Grec ancien Χαιρε. L’alphabet Τα γραμματα Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω.
UNE ILE, UNE HISTOIRE…….. Η Κύπρος είναι το τρίτο σε μέγεθος νησί της Μεσογείου, μετά τη Σαρδηνία και τη Σικελία. Chypre est la troisième plus grande.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ Grigóris Lambrákis. ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ Quelques mots sur lui  Ο Γρηγόριος Λαμπράκης γεννήθηκε στην Κερασίτσα Αρκαδίας στις.
7 ème Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français Athènes,21-24 octobre 2010 Communiquer, échanger, collaborer en français dans.
ARGYRO MOUSTAKI (Univ. d’Athènes)
Les expressions idiomatiques
GUSTAVE FLAUBERT L’ EDUCATION SENTIMENTALE
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
Σχολή Κοινωνικών & Ανθρωπιστικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Κοινωνιογλωσσολογία 6o Μάθημα: Διγλωσσία, πολυγλωσσία & υπερποικιλότητα,
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
En moins de 5’ Les examens de langues auxquels nous préparons nos élèves évaluent souvent « autre chose » Fani KARAGIANNI (Université Aristote de Thessaloniki,
Enseignante Αργυρώ Μουστάκη Μαντζακίδη Μαρία Α.Μ
Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Polytimi Ioanna-Georgoula
Commentaire texte 1 Ajoutez un titre avec une idée à défendre sur cette partie de texte et mettez en couleur les mots concernés. Il y a 2 diapositives.
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Ο Οδυσσέας Ελύτης και η Γαλλία
Exo 3 :Résoudre cos x < - (√3)/2 dans [ 12π ; 15π ].
Vert = nominatif Vocatif Bleu = acc Gris = génitif Orange = datif
ΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Δημήτριος Λαμπρόπουλος, Angelika Wolman & Thémis Apostolidis
Alouette bouquette, Cochevieux, Alouette à crête, Alouette de moulin
FRANCOPHONIE ΓΑΛΛΟΦΩΝΙΑ.
Αύριο γίνομαι είκοσι χρονών Αλαίν Μαμπανκού
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Pan dresse le portrait à charge d'un solitaire bourru et sournois qui a pris une femme malheureuse qu'il tyrannise et qui le quitte pour vivre une vie.
νομίζετ᾽ εἶναι τὸν τόπον...
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (641025) Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante: Xylogianni Artemis ( )
Οι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (1025)
3°) Fonctions cos et sin :
Mycènes, la Porte des Lionnes
Μάθημα επιλογής (1025) Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Takorou Panagiota.
Partageons nos valeurs dans l'effort
Exo : Résoudre cos x < - (√3)/2 dans [ 12π ; 15π ].
Des expressions figées avec des animaux
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΑΛΛΟΦΩΝΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Méditerranée

FRANCOPHONIE

"Η ΤΡΕΛΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ" Οδηγίες Εμπνεόμενοι από την Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, συντάσσετε την «Τρελή διακήρυξη των δικαιωμάτων της θάλασσας», χρησιμοποιώντας τουλάχιστον 3 από τις 10 λέξεις « dis-moi 10 mots à la folie ».

Η δημιουργία θα είναι συλλογική και θα περιλαμβάνει τουλάχιστον τρείς από τις 10 λέξεις της γαλλοφωνίας. Ambiancer, a tire-larigot, charivari, s’enlivrer, faribole, hurluberlu(e), ouf, timbré(e), tohu-bohu, zigzag

ambiancer = δημιουργώ ατμόσφαιρα à tire-larigot = με τη σέσουλα, με το τσουβάλι gagner de l’argent… zigzag le charivari = ο σαματάς s’enlivrer = μεθώ από την ανάγνωση la faribole = η κουταμάρα, η σαχλαμάρα hurluberlu (e) = ο απερίσκεπτος, ο άμυλαλος ouf timbré(e) = ηχηρός, τρελός, τρελούτσικος, λωλός (fam) une voix timbrée le tohu-bohu = η σύγχυση, σαματάς

AMBIANCER v.intr. Région. (Afrique noire) Rendre l'ambiance joyeuse et festive. Trans. Ambiancer une soirée. À TIRE-LARIGOT fam. Beaucoup, en quantité. À gogo. Boire à tire-larigot. CHARIVARI n.m. Grand bruit, agitation. Chahut, tapage. ENLIVRER (S’) v. pron. Néologisme créé par Constant Chardon, élève de CM2 à Neuilly-sur-Seine (92), dans le cadre du Camion des mots. Être ivre de lectures. FARIBOLE n.f. Propos vain et frivole. Baliverne, bêtise. Dire des fariboles. LES 10 MOTS ET LEUR DEFINITION Ι

HURLUBERLU, UE n.m. ou n.f. Personne extravagante. Une bande d'hurluberlus. Original. OUF onomatopée. 1 } interj. exprimant le soulagement. 2 } loc. Il n'a pas eu le temps de dire ouf, de prononcer un seul mot. 3 } ouf adj. et n. (verlan de fou). fam. Fou, folle ; très bizarre. TIMBRÉ, ÉE adj. 1 } Qui a du timbre, un beau timbre. 2 } Marqué d'un timbre. Papier timbré, émis par le Gouvernement et destiné à la rédaction de certains actes. 3 } Qui porte un timbre-poste. 4 } (de timbre « cloche » et « tête ») Un peu fou. cinglé. TOHU-BOHU n.m. inv. Bruit confus, tumulte. ZIGZAG n.m. Ligne qui forme des angles aigus. La route fait des zigzags. Lacet. LES 10 MOTS ET LEUR DEFINITION ΙΙ

Μορφή δημιουργίας, κατ’επιλογή: Κείμενο + εικονογράφηση (έντυπη μορφή: 2 σελίδες maximum ή αφίσα / ψηφιακή μορφή: αρχείο power point: 5 λεπτά maximum) Βίντεο (5 λεπτά maximum) Τραγούδι (5 λεπτά maximum)

Προσοχή Αναμενόμενοι τύποι αρχείων για τις ψηφιακές δημιουργίες: Video : Avi ή mp4 codecs videos Xvid ή divx codecs sons : mp3 ή AAC Power point :.ppt ή.pps Pdf : pdf

Φυλλάδιο « Dis-moi 10 à la folie » content/uploads/2013/07/dismoidixmots- alafoliedepliant.pdfhttp:// content/uploads/2013/07/dismoidixmots- alafoliedepliant.pdf

Πηγές γύρω από το θέμα του ¨BLEU¨ Ressources exploitables françaises (en langue française) ΓΥΜΝΑΣΙΟ (niveau B1, B2) Fondation Maud Fontenoy Charte pour sauver l’océan : ocean_maudfontenoyfondation.pdf Kits pédagogiques (primaire/collège/lycée) : Magazine & Fondation Goodplanet Fondation Nicolas Hulot Ecole Méditerranéenne Itinérante de l'Environnement (EMIE) Associations environnemental - éCohérence

Ressources exploitables grecques (en langue grecque & anglaise) ΓΥΜΝΑΣΙΟ Matériel de sensibilisation : Protection des mammifères marins et tortues de mer : evesthitopiishs/iliko-evesthitopiisis-gia- thalassia-thilastika-ke-chelones/ evesthitopiishs/iliko-evesthitopiisis-gia- thalassia-thilastika-ke-chelones/

Πηγές francaise/la-francophonie-en- grece/concours-de-lafrancophonie-2014http:// francaise/la-francophonie-en- grece/concours-de-lafrancophonie-2014

Κριτήρια αξιολόγησης : Τήρηση οδηγιών Παιδαγωγικό σημείωμα : παιδαγωγική προσέγγιση και στάδια του σχεδίου Τήρηση διάρκειας / μήκους Χρησιμοποίηση 3 από τις 10 λέξεις Πρωτοτυπία της δημιουργίας

Λήξη προθεσμίας για την αποστολή των δημιουργιών : Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου francaise/francophonie/francophonie- concours-2014http:// francaise/francophonie/francophonie- concours-2014