Νηπιαγωγείο Λουσικών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΜΕΝΙΚΩΝ
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Επίσκεψη Γνωριμίας στο Νηπιαγωγείο
Φέτος μας δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να συνεργαστούμε με 15 διαφορετικά νηπιαγωγεία απ’ όλη την Ελλάδα καθώς και με δυο από την Τουρκία και.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Στην καρδιά της Ευρώπης
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
ΘΕΜΑ: «Οδηγοί και πεζοί προχωρούμε όλοι μαζί»
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νηπιαγωγείο Λουσικών Σχολικό έτος

Ποιοι είμαστε  Τμήμα 1: 15 προνήπια - 5 νήπια  Νηπιαγωγείο Λουσικών

Σκοπός και στόχοι Σκοπός :Να διασφαλιστεί σε ικανοποιητικό βαθμό η ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο. Στόχοι :  Η καλλιέργεια συνεργασίας μεταξύ νηπιαγωγού και δασκάλων με τον από κοινού σχεδιασμό δραστηριοτήτων μετάβασης.  Η συνάντηση με γνωστά πρόσωπα τόσο στο χώρο του Νηπιαγωγείου όσο και του Δημοτικού Σχολείου.  Η γνωριμία των νηπίων με τους χώρους και τα πρόσωπα του Δημοτικού Σχολείου.  Η αποβολή του άγχους και της αγωνίας για το νέο περιβάλλον, συνειδητοποιώντας ταυτόχρονα και την συνύπαρξη τους με μεγαλύτερα παιδιά.  Η συνειδητοποίηση των γνώσεων των παιδιών της Α΄ Δημοτικού γεγονός που θα λειτουργήσει ως ενίσχυση της αυτοπεποίθησης τους για το νέο περιβάλλον.

Δράση 1 η : Ανάγνωση Πασχαλινού παραμυθιού με τίτλο «Η πασχαλιά και η πασχαλίτσα»  Απευθύνεται σε παιδιά του Νηπιαγωγείου και της Α΄ Δημοτικού.  Η δράση πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Νηπιαγωγείου.  Επιμέρους στόχος: Να εξοικειωθούν με τις δραστηριότητες της Α΄ Δημοτικού και πιο συγκεκριμένα με την ανάγνωση μιας ιστορίας και στη συνέχεια να συνεργαστούν και να αλληλεπιδράσουν δημιουργικά μεταξύ τους.  Διάρκεια:1 ώρα και 30 λεπτά  Περιγραφή δράσης: Τα παιδιά διάβασαν εναλλάξ το παραμύθι το οποίο είχε φέρει η Δασκάλα της Α΄ τάξης από την βιβλιοθήκη τους. Η δράση ολοκληρώθηκε με την δημιουργία πασχαλίτσας από ξύλινη κουτάλα.  Αξιολόγηση: Η δράση ενθουσίασε τα παιδιά και ως προς την κατάκτηση της ανάγνωσης από τα παιδιά του Δημοτικού αλλά και ως προς την συνεργασία τους στις ομάδες εργασίας στο εικαστικό μέρος (την κατασκευή ξύλινης πασχαλίτσας).

Δράση 2 η : Παρακολούθηση Θεατρικής παράστασης με θέμα τη Διατροφή  Απευθύνεται σε παιδιά του Νηπιαγωγείου και της Α΄ Δημοτικού.  Η δράση πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Νηπιαγωγείου  Επιμέρους στόχος: Να αποκτήσουν κοινές εμπειρίες και να διασκεδάσουν με τα μεγαλύτερα παιδιά συσφίγγοντας έτσι περισσότερο τις σχέσεις τους.  Διάρκεια: 1 ώρα και 30 λεπτά  Περιγραφή δράσης: Παρακολούθησαν θεατρική παράσταση με θέμα την διατροφή και στη συνέχεια ολοκλήρωσαν την δράση με ομαδικά παιχνίδια σχετικά με το θέμα της παράστασης.  Αξιολόγηση δράσης: Τόσο η παράσταση όσο και τα παιχνίδια προκάλεσαν το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό τους που εκφράστηκε σε υπέρμετρο βαθμό προφορικά.

Δράση 3 η : Επίσκεψη των παιδιών του Νηπιαγωγείου στο Δημοτικό Σχολείο  Απευθύνεται σε παιδιά του Νηπιαγωγείου και της Α΄ Δημοτικού.  Η δράση υλοποιήθηκε στην αίθουσα της Α΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου  Επιμέρους στόχος: Η βίωση της πραγματικότητας της Α΄ τάξης μέσα από την ασφάλεια που παρέχει η συνοδεία της νηπιαγωγού χωρίς όμως να έχουν τις υποχρεώσεις ενός μαθητή της Α΄ τάξης.  Διάρκεια:1 ώρα και 30 λεπτά  Περιγραφή δράσης: Ο Διευθυντής του Δημοτικού ξενάγησε τα παιδιά στις τάξεις. Στη πορεία η Δασκάλα της Α΄ τάξης τους εξήγησε την Διατροφική Πυραμίδα σε συνέχεια της θεατρικής παράστασης που είχαν παρακολουθήσει από κοινού στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Τους δόθηκε φύλλο εργασίας και εικόνες όπου τα παιδιά σε μικρές ομάδες έκοψαν και κόλλησαν εικόνες που αναφέρονταν στις δικές τους διατροφικές συνήθειες.  Αξιολόγηση: Τα παιδιά συνεργάστηκαν πολύ καλά με την δασκάλα της τάξης και ενθουσιάστηκαν με τον εξωτερικό χώρο, καθώς εκεί έφαγαν και το πρόγευμα τους με τα μεγαλύτερα παιδιά.

Αξιολόγηση  Οι δράσεις της μετάβασης άφησαν θετικές εντυπώσεις τόσο στα παιδιά, όσο και στους εκπαιδευτικούς και των δυο βαθμίδων. Τα παιδιά χάρηκαν γνωρίζοντας το χώρο και τα πρόσωπα του σχολείου, καθώς τα σχολεία δεν συστεγάζονται και η απόσταση μεταξύ τους είναι περίπου 150 μέτρα.  Επίσης αντιλήφθηκαν ότι υπάρχει συνέχεια σε όσα έχουν κατακτήσει μέχρι τώρα, ενισχύοντας έτσι την αυτοεκτίμηση τους και την σιγουριά ότι μπορούν να τα καταφέρουν.