33ο Νηπιαγωγείο Πατρών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Advertisements

Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ας γνωριστούμε κι ας μοιραστούμε»
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Επίσκεψη Γνωριμίας στο Νηπιαγωγείο
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Εργαλεία μάθησης Ομαδική εργασία φοιτητών ΠΤΝ
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ H Ε1 τάξη του 2ου Δημοτικού σχολείου (Στρούμπειο) σας προσκαλεί σε ημερίδα με θέμα: «Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο, Σύνδεση με.
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

33ο Νηπιαγωγείο Πατρών Σχολικό έτος

Ποιοι είμαστε Το Νηπιαγωγείο μας είναι το 33 ο Νηπιαγωγείο Πατρών και έχει ένα τμήμα με 22 νήπια ενώ δεν συστεγάζεται με κάποιο Δημοτικό Σχολείο. Τα γειτονικά μας Δημοτικά Σχολεία είναι το 10 ο και το19ο.

Σκοπός και στόχοι Σκοποί  Να συνειδητοποιήσουν τα νήπια τη συνέχεια της μάθησης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό.  Να διασφαλιστεί η συνεχής επικοινωνία και συνεργασία ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς των δυο βαθμίδων.  Να προετοιμαστούν τα νήπια για τη μετάβασή τους στην Α΄τάξη του Δημοτικού. Στόχοι  Οι Επισκέψεις γνωριμίας και εξοικείωσης των νηπίων με τους χώρους και τα πρόσωπα του Δημοτικού Σχολείου.  Η Γνωριμία και εξοικείωση με τις εκπαιδευτικές μεθόδους και τις δραστηριότητες του Δημοτικού Σχολείου.  Η Οργάνωση και πραγματοποίηση κοινών εκπ/κών δράσεων νηπίων και παιδιών του Δημοτικού.  Η Aνάπτυξη συνεργατικού πνεύματος μεταξύ νηπιαγωγών και δασκάλων  Η Ενημέρωση των γονέων και ευαισθητοποίησή τους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά κατά τη μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο.

Επίσκεψη των παιδιών της Α΄Δημοτικού στο Νηπιαγωγείο. Στόχος: Πρώτη γνωριμία νηπίων και παιδιών της Α΄Δημοτικού Δράση 1 η και ουσιαστική επικοινωνία των εκπ/κών των δυο βαθμίδων. Να γνωρίσουν οι εκπ/κοί της επόμενης βαθμίδας την οργάνωση του χώρου του Νηπιαγωγείου. Διάρκεια: Δυο ώρες. Χώρος υλοποίησης: Νηπιαγωγείο Τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού επισκέφτηκαν το Νηπιαγωγείο μας, προκειμένου να παρακολουθήσουν την τελική πρόβα των νηπίων για τη γιορτή των Χριστουγέννων. Αφού τελείωσε η πρόβα καθίσαμε όλοι μαζί στην παρεούλα, είπαμε με διάφορους τρόπους τα ονόματά μας (τραγουδιστά, με μπάλα κ.α), τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού εξέφρασαν τις εντυπώσεις τους από την πρόβα που παρακολούθησαν, στη συνέχεια τραγουδήσαμε όλοι μαζί χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Τέλος κεράσαμε τους «φιλοξενούμενους» γκοφρετάκια και στη συνέχεια αποχώρησαν. Η δράση αυτή ικανοποίησε όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που γνωρίστηκαν καλύτερα, ενώ ζητήθηκε και νέα συνάντηση και από τις δυο βαθμίδες. Τέλος, θεωρούμε ότι οι στόχοι μας επιτεύχθηκαν.

Δράση 2 η :Επίσκεψη νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο Στόχοι: Να γνωρίσουν τα νήπια τους χώρους του Δημοτικού Σχολείου. Να γνωρίσουν καλύτερα τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού. Να αποκτήσουν τα νήπια βιωματική επαφή με τους δασκάλους μέσα από τη σιγουριά που προσφέρει η συνοδεία της νηπιαγωγού. Να συμμετέχουν σε δραστηριότητες χωρίς τις μαθητικές υποχρεώσεις. Διάρκεια: Δυο ώρες Χώρος υλοποίησης: Το Δημοτικό Σχολείο. Τα νήπια επισκέφτηκαν το Δημοτικό Σχολείο και προσέφεραν στη Δ/ντρια μια ομαδική εργασία τους. Η δασκάλα της Α΄ Δημοτικού και η Δ/ντρια τα ξενάγησαν σε κάποιες αίθουσες και στο προαύλιο του σχολείου. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε την Α΄ Δημοτικού. Τα νήπια κάθισαν στα θρανία μαζί με τα παιδιά της Α΄ και γνωρίστηκαν με αυτά. Έπειτα η δασκάλα έδειξε τα βιβλία της τάξης και τα νήπια παρακολούθησαν μια διδακτική ώρα (μαθηματικά). Στη συνέχεια αποχωρήσαμε και μετά την επιστροφή μας στο νηπιαγωγείο συζητήσαμε ότι τους έκανε εντύπωση.

Κάποια από τα νήπια έδειξαν αγχωμένα από τους πολλούς χώρους και τους πολλούς δασκάλους, αλλά γενικά ήταν ενθουσιασμένα από την επίσκεψή μας και τη συμμετοχή τους στο μάθημα, ενώ συναποφασίσαμε την επανάληψη επίσκεψης στο Δημοτικό. Τέλος, θεωρούμε ότι οι στόχοι μα επιτεύχθηκαν.

Δράση 3 η: Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο. Στόχοι: Βιωματική επαφή δασκάλων-νηπίων. Να αισθανθούν τα νήπια σιγουριά κι αυτοπεποίθηση στο νέο περιβάλλον. Να συμμετέχουν σε δράσεις του σχολείου με αυτοπεποίθηση. Να συνειδητοποιήσουν ότι εκτός από τη δασκάλα τους, στην Α΄ Δημοτικού θα έχουν και άλλους δασκάλους. Διάρκεια: Δυο ώρες. Χώρος υλοποίησης: Δημοτικό Σχολείο. Κατά την επίσκεψή μας αυτή στο σχολείο τα νήπια μπήκαν στην Α΄ Δημοτικού, όπου εκτός από τη δασκάλα όπου μας υποδέχτηκε, ήρθε στην αίθουσα και η θεατρολόγος του σχολείου. Συστήθηκε στα νήπια και τους εξήγησε τη δουλειά της. Έπειτα τα παιδιά της Α΄ παρουσίασαν κάποια θεατρικά παιχνίδια, ενώ στη συνέχεια πήραν μέρος σε αυτά και τα νήπια. Αυτό ήταν κάτι που τα ενθουσίασε ιδιαίτερα. Αφού επιστρέψαμε στο Νηπιαγωγείο τα παιδιά ήταν ευχαριστημένα και ενθουσιασμένα με το σχολείο, ενώ έδειχναν να μην είναι αγχωμένα με το καινούριο περιβάλλον. Θεώρησαν ότι θα τα καταφέρουν εκεί και θα τους είναι ευχάριστη αυτή η μετάβαση.

Δράση:4 η: Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο Στόχοι: Η Εξοικείωση των νηπίων με τους χώρους του δημοτικού σχολείου. Η Συνειδητοποίηση της συνέχειας της μάθησης Διάρκεια: Δυο ώρες Χώρος υλοποίησης: Το Δημοτικό Σχολείο. Κατά την τελευταία μας επίσκεψη στο σχολείο τα νήπια χάρισαν στα παιδιά της Α΄ Δημοτικού μια όμορφη καλοκαιρινή ομαδική χειροτεχνία. Τα παιδιά της Α΄ απήγγειλαν καλοκαιρινά ποιήματα, ενώ τα νήπια τους τραγούδησαν καλοκαιρινά τραγούδια. Στη συνέχεια τα νήπια, η Α΄ και τα παιδιά της Γ΄ Δημοτικού κατέβηκαν στο προαύλιο, τα ανέλαβε η γυμνάστρια του σχολείου και έπαιξαν ομαδικά παιχνίδια. Όταν ήρθε η ώρα να φύγουμε, όλα τα παιδιά αποχαιρετίστηκαν με τη διαβεβαίωση ότι θα περιμένουν τα νήπια με χαρά τον επόμενο χρόνο. Για άλλη μια φορά τα νήπια επέστρεψαν στο νηπιαγωγείο ικανοποιημένα, χαρούμενα και ευχαριστημένα που του χρόνου θα πάνε στο «μεγάλο» σχολείο.

Αξιολόγηση Η βιωματική επαφή των νηπίων με τα παιδιά, τους εκπ/κούς και τους χώρους του Δημοτικού Σχολείου, θεωρούμε ότι τα βοήθησε να νοιώσουν ασφάλεια, σιγουριά, αυτοπεποίθηση και θετικά συναισθήματα για το καινούριο περιβάλλον. Πριν ξεκινήσουμε την όλη διαδικασία είχε γίνει μια διερεύνηση και καταγραφή για το τι γνωρίζουν, πως φαντάζονται και γενικά τις απόψεις τους για το Δημοτικό Σχολείο. Στο τέλος πραγματοποιήθηκε η ίδια διερεύνηση και είδαμε ότι πολλά νήπια εξέφρασαν θετικότερες απόψεις και έδειχναν πιο ευχαριστημένα για τη μετάβασή τους στο δημοτικό. Αυτό είχε θετική επίδραση και στους γονείς, οι οποίοι μας ενημέρωναν για τις απόψεις και τις θετικές εντυπώσεις των παιδιών τους από τις επισκέψεις μας στο σχολείο, κάτι που τους προκαλούσε ευχαρίστηση και ηρεμία για τη μετάβαση στο δημοτικό. Eπίσης η συνεργασία ανάμεσα στους εκπ/κούς των δυο βαθμίδων υπήρξε άψογη και εποικοδομητική. Θεωρούμε λοιπόν ότι οι σκοποί και οι στόχοι μας επετεύχθησαν κατά τον καλύτερο τρόπο.