73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Advertisements

Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΑΞΗΣ
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Προσχολική Παιδαγωγική
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών Σχολικό έτος

Ποιοι είμαστε  Είμαστε τα παιδιά του 73 ου Νηπιαγωγείου Πατρών. Στο σχολείο μας λειτουργούν δύο μεικτά τμήματα (νήπια- προνήπια)  Στεγαζόμαστε σε ένα αυτόνομο, μισθωμένο κτίριο, με μικρές αίθουσες και αύλειο χώρο.

Σκοπός και στόχοι  Να γνωρίσουν τα νήπια τους χώρους και τα πρόσωπα του δημοτικού σχολείου.  Να εξοικειωθούν με τις εκπαιδευτικές μεθόδους και τις δραστηριότητες της Α΄ Δημοτικού.  Να συνεργαστούν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί, να ανταλλάξουν εμπειρίες και να σχεδιάσουν από κοινού δραστηριότητες.  Να αναπτύξουν τα νήπια κοινωνικές δεξιότητες, ώστε να συνεργάζονται αποτελεσματικά, να επικοινωνούν, να αλληλεπιδρούν και να εκφράζονται με σκοπό την ομαλή μετάβαση τους στο δημοτικό σχολείο και την έγκαιρη διάγνωση τυχόν προβλημάτων.

Ξενάγηση στο μεγάλο σχολείο  Η δραστηριότητα απευθύνεται σε νήπια και προνήπια.  Χώρος υλοποίησης είναι το 24ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών.  Στόχος είναι να εξοικειωθούν τα νήπια με τους χώρους του σχολείου και το εκπαιδευτικό προσωπικό.  Διάρκεια: 20 λεπτά  Περιγραφή δράσης: Κατόπιν συνεννόησης επισκεφθήκαμε πεζοί το δημοτικό σχολείο. Η δασκάλα της μουσικής με τους μαθητές της Α΄ τάξης, μας υποδέχτηκαν και μας καλωσόρισαν με ένα τραγούδι συνοδεία ακορντεόν. Έπειτα κάθε παιδί της Α΄ τάξης πήρε από το χέρι ένα νήπιο και άρχισε η ξενάγηση με την βοήθεια του δασκάλου, στους χώρους του σχολείου. Εκτός από τις αίθουσες διδασκαλίας, σταθήκαμε ιδιαίτερα στην αίθουσα εκδηλώσεων και στο νεοϊδρυθέν τμήμα της βιβλιοθήκης. Εκεί δεν υπήρχαν καρέκλες ούτε τραπέζια παρά μόνο βιβλιοθήκες χαμηλές και πολλά μαξιλάρια και χαλάκια στο πάτωμα. Τα παιδιά της Α΄τάξης μας διάβασαν από τα βιβλία τους κείμενα σχετικά με το Πάσχα.  Αξιολόγηση δράσης: Τα παιδιά εξοικειώθηκαν αμέσως με τον χώρο του σχολείου. Μερικά από αυτά εξάλλου έχουν μεγαλύτερα αδέρφια στο δημοτικό σχολείο, επίσης και πέρυσι είχαμε πραγματοποιήσει επίσκεψη στο δημοτικό. Απαντήθηκαν πολλές από τις απορίες τους και επισημάναμε τις διαφορές και τις ομοιότητες ανάμεσα στα δύο σχολεία.

Μουσικό καλωσόρισμα και ξενάγηση

Ησυχία στην Βιβλιοθήκη…

Το μεγάλο προαύλιο του σχολείου  Η δραστηριότητα απευθύνεται σε νήπια και προνήπια.  Χώρος υλοποίησης είναι το προαύλιο του 24ου Δημοτικού Σχολείου.  Στόχος είναι να εξοικειωθούν τα νήπια με τους χώρους του σχολείου και το εκπαιδευτικό προσωπικό.  Διάρκεια: 30 λεπτά  Περιγραφή δράσης: Παιχνίδια στον προαύλιο χώρο του σχολείου με την γυμνάστρια. Τα παιδιά έπαιξαν ομαδικά παιχνίδια οργανωμένα. Έπειτα ακολούθησε ελεύθερο παιχνίδι στο τεράστιο αυτό χώρο, τα νήπια απόλαυσαν πραγματικά να τρέχουν χωρίς τον φόβο να σκοντάψουν ο ένας επάνω στον άλλον. Βρέθηκαν με τους παλιούς τους συμμαθητές, έπαιξαν, έτρεξαν, συζητούσαν κάτω από τα δεντράκια και ξεδιψούσαν στις μεγάλες εξωτερικές βρύσες. Περιηγηθήκαν στο πασχαλινό παζάρι του σχολείου με χειροποίητες κατασκευές των παιδιών και μας χάρισαν αναμνηστικά δώρα. Φεύγοντας τα παιδιά βάλανε με ακουαρέλα το αποτύπωμα της φιλίας τους σε μια ομαδική κοινή ζωγραφιά και ανανεώσαμε το ραντεβού μας στο δικό μας σχολείο πια.  Αξιολόγηση δράσης: Τα παιδιά αντιλήφθησαν ότι υπάρχει ξεχωριστό μάθημα γυμναστικής και ότι ο προαύλιος χώρος προσφέρεται για πολύ παιχνίδι κατά τα διαλείμματα, κάτι που είναι αναγκαίο στην πρώτη σχολική ηλικία. Ωστόσο παντού υπάρχουν κανόνες μέσα και έξω από την τάξη που οφείλουν να σεβαστούν.

Στην μεγάλη αυλή του σχολείου

Πινελιές συνεργασίας

Επιστροφή στο πρώτο τους σχολείο  Απευθύνεται στα παιδιά της Α΄ τάξης του δημοτικού και του νηπιαγωγείου.  Χώρος υλοποίησης είναι το νηπιαγωγείο μας.  Επιμέρους στόχος: η σύσφιξη σχέσεων και η διατήρηση της συνέχειας μεταξύ των δύο σχολείων, μέσα από μαθησιακές δραστηριότητες που προάγουν την συνεργασία.  Διάρκεια: 25 λεπτά  Περιγραφή δράσης: Επίσκεψη της Α΄ τάξης στο νηπιαγωγείο. Αρχικά τραγουδήσαμε τραγούδια που λέγαμε και την περσινή χρονιά. Οι μαθητές της Α΄ τάξης αναπόλησαν στιγμές από την περσινή φοίτησή τους στο νηπιαγωγείο. Στην συνέχεια συμμετείχαν στο σχέδιο εργασίας με θέμα «οι θεοί του Ολύμπου». Παίξαμε ένα παιχνίδι με τα σύμβολα των θεών και δραματοποιήσαμε τον μύθο «Αθηνάς-Ποσειδώνα». Τέλος τον ζωγραφίσαμε από κοινού μέσα σε ένα αγγείο (φύλλο εργασίας).  Αξιολόγηση δράσης: Η δραστηριότητα αυτή χαροποίησε ιδιαίτερα όλους τους μαθητές, τους έφερε κοντά, συνεργάστηκαν, ανέσυραν γνώσεις που ήδη είχαν και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι και στα δύο σχολεία η διαδικασία της μάθησης προϋποθέτει την συνεργασία.

Τραγουδώντας και παίζοντας

Δραματοποίηση και ζωγραφική

Παίζουμε ξανά όλοι μαζί όπως παλιά  Απευθύνεται στα παιδιά της Α΄τάξης του δημοτικού και του νηπιαγωγείου.  Χώρος υλοποίησης είναι το νηπιαγωγείο μας.  Επιμέρους στόχος: Η ανάπτυξη συνεργασίας και ομαδικότητας μέσα από το παιχνίδι.  Διάρκεια: 30 λεπτά  Περιγραφή δράσης: Ελεύθερο παιχνίδι στις γωνιές δραστηριοτήτων με μεικτές ομάδες παιδιών και αγώνας σκυταλοδρομίας στην αυλή του νηπιαγωγείου.  Αξιολόγηση δράσης: Τα παιδιά μέσα από αυτή την δράση κατάφεραν να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας και ομαδικότητας για να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Οι δεξιότητες αυτές είναι απαραίτητες καθ’ όλη την διάρκεια της σχολικής τους πορείας.

Παίζουμε ξανά…..

Αξιολόγηση Μέσα από την ανταλλαγή των επισκέψεων, την συνεργασία των εκπαιδευτικών και την οργάνωση των δράσεων, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι επιτεύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό όλοι οι προσδοκώμενοι στόχοι. Συγκεκριμένα τα νήπια κατάφεραν:  να απομυθοποιήσουν τον μύθο του μεγάλου, απρόσιτου και χωρίς παιχνίδι, δημοτικού σχολείου.  Να αποκτήσουν κοινωνικές δεξιότητες που τους επιτρέπουν την ομαλή μετάβασή τους στο Δημοτικό σχολείο και την ανώδυνη προσαρμογή τους στις εκπαιδευτικές ανάγκες και δεδομένα του σχολείου αυτού.