7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Συνεργασία με το Δημοτικό Κάμπινγκ Αλεξανδρούπολης
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Συνάντηση με γονείς Τετάρτη
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Βιολογία Γυμνασίου.
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος Σχολικό έτος:

Ποιοι είμαστε  Το Νηπιαγωγείο μας βρίσκεται στην περιοχή των Υψηλών Αλωνίων  Στεγάζεται στο ισόγειο πολυκατοικίας  Έχει δύο αίθουσες και ένα μικρό αύλειο χώρο  Βρίσκεται πολύ κοντά στο 5 ο Δημοτικό Σχολείο  Έχει δύο πρωινά τμήματα με Νηπιαγωγούς την Αναγνωστοπούλου Κατερίνα και τη Δημακοπούλου Νικολίτσα  Κατά το σχολικό έτος 2018 – 2019 φοίτησαν 25 μαθητές/τριες. Τα νήπια ήταν 16, τα προνήπια 9.

Σκοπός Σκοπός των δράσεων μετάβασης είναι να αναπτύξουν τα παιδιά θετική στάση για το σχολείο και να βοηθηθούν τα νήπια στην προσαρμογή τους στο μελλοντικό νέο σχολικό περιβάλλον

Στόχοι  Η γνωριμία των νηπίων με τους χώρους και τα πρόσωπα του Δημοτικού Σχολείου  Η εξοικείωση των νηπίων με την εκπαιδευτική διαδικασία στο δημοτικό Σχολείο  Η επικοινωνία και η συνεργασία των μαθητών του νηπιαγωγείου με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου  Η ανάπτυξη συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών των δύο βαθμίδων και με τον από κοινού σχεδιασμό δραστηριοτήτων  Η ενημέρωση των γονέων και η μείωση του άγχους τους, καθώς και του άγχους των πιο ευαίσθητων παιδιών

Δράση 1 η : Το νηπιαγωγείο μας πηγαίνει στο δημοτικό  Απευθύνεται στα νήπια και στα προνήπια  Χώρος υλοποίησης: 5 ο Δημοτικό Σχολείο  Επιμέρους στόχος: Να γνωρίσουν τους χώρους και τα πρόσωπα του δημοτικού σχολείου  Διάρκεια: 30 λεπτά

 Περιγραφή: Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου αφού είχαν ανταλλάξει απόψεις για το πώς φαντάζονται το δημοτικό σχολείο πραγματοποίησαν επίσκεψη σε προγραμματισμένη με τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού σχολείου μέρα. Τα υποδέχτηκαν η διευθύντρια και η δασκάλα της Α΄ τάξης. Η δασκάλα της Α΄ τάξης η κυρία Χριστίνα ξενάγησε τα παιδιά σε όλους τους χώρους. Τα οδήγησε στην αίθουσα της Α΄ τάξης επεξεργάστηκαν το χώρο, κάθισαν στα θρανία, είδαν τα βιβλία και έκαναν λίγο «μάθημα» γλώσσας. Στην αίθουσα της Β΄ τάξης τα υποδέχτηκε η εκπαιδευτικός της μουσικής με τους μαθητές χαρίζοντας τους ένα τραγούδι. Τα παιδιά του νηπιαγωγείου τραγούδησαν μαζί τους και αφού τελείωσε η ξενάγηση μέσα, βγήκαν στο προαύλιο…

Δράση 2 η : Στο προαύλιο  Χώρος υλοποίησης: Το προαύλιο του Δημοτικού Σχολείου  Επιμέρους στόχοι: Να γνωρίσουν το χώρο, Να συλλέξουν πληροφορίες για τα δέντρα, Να βρεθούν με όλα τα παιδιά κατά την ώρα του διαλείμματος του Δημοτικού Σχολείου  Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα

 Περιγραφή δράσης: τα παιδιά παρατήρησαν το χώρο κι έκαναν συγκρίσεις με τον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου μας. Στη συνέχεια η κα Χριστίνα και οι μεγάλοι μαθητές του Δημοτικού τα βοήθησαν στη συλλογή πληροφοριών για τα δέντρα που υπάρχουν στο προαύλιο στα πλαίσια του προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που υλοποιούν Στο τέλος έκαναν διάλειμμα με τα παιδιά του δημοτικού όπου έπαιξαν μαζί τους ομαδικό παραδοσιακό παιχνίδι με την καθοδήγηση της γυμνάστριας και των νηπιαγωγών

Αξιολόγηση της δράσης Τα παιδιά πέρασαν ευχάριστα, ήταν ενθουσιασμένα από την επίσκεψη στο δημοτικό σχολείο και μετέφεραν τον ενθουσιασμό τους στους γονείς Επικοινώνησαν με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου Απόκτησαν εμπειρίες, καθώς μοιράστηκαν το χώρο και την ώρα διαλείμματος με τα μεγαλύτερα παιδιά

Δράση 3 η : έρχεται το Πάσχα  Απευθύνεται στα νήπια, προνήπια, στις νηπιαγωγούς και στους μαθητές της Α΄ τάξης  Χώρος υλοποίησης: Η αίθουσα της Α΄ τάξης  Επιμέρους στόχος: Να συμμετέχουν σε μάθημα μελέτης περιβάλλοντος  Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα

 Περιγραφή δράσης : Τα παιδιά του νηπιαγωγείου κάθισαν στα θρανία μαζί με τα παιδιά της πρώτης. Η κυρία Χριστίνα η δασκάλα της Α΄ τάξης με τη χρήση εποπτικού υλικού και με ζωντανό παραστατικό τρόπο μίλησε στους μαθητές για τα πάθη του Χριστού και την Ανάσταση. Τα παιδιά απαντούσαν σε ερωτήσεις της δασκάλας και εξέφραζαν τις δικές τους απορίες Στη συνέχεια έφτιαξαν όλα μαζί μια κατασκευή χρησιμοποιώντας υλικά του δημοτικού σχολείου. Στο τέλος η κυρία Χριστίνα είχε ετοιμάσει ένα φυλλάδιο τύπου βιβλίου με εικόνες σχετικές με το Πάσχα που χάρισε στους μικρούς μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου

Αξιολόγηση της δράσης Επιτεύχθηκαν οι στόχοι καθώς τα παιδιά παρακολουθούσαν με ενδιαφέρον, συμμετείχαν στο μάθημα, απαντούσαν στις ερωτήσεις της δασκάλας κι έκαναν δικές τους ερωτήσεις. Έφτιαξαν με ενθουσιασμό την κατασκευή που τους πρότεινε η δασκάλα της Α΄ τάξης την οποία και πήραν μαζί τους.

Δράση 4 η : στο μάθημα της μουσικής  Απευθύνεται στα νήπια, προνήπια, και μαθητές της Α΄ τάξης  Χώρος υλοποίησης: Η αίθουσα του Δημοτικού  Επιμέρους στόχος: Να συμμετέχουν σε μάθημα μουσικής, Να συναντηθούν,να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με τους μαθητές της πρώτης τάξης  Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα

Περιγραφή δράσης: Η εκπαιδευτικός της μουσικής του Δημοτικού δίδαξε στους μαθητές του Νηπιαγωγείου και της Α΄τάξης διάκριση μουσικών μοτίβων και την έννοια της παύσης, μέσα από ένα τραγούδι και μια ηχoϊστορία – απόσπασμα από τη λίμνη των κύκνων. Τα παιδιά συμμετείχαν κάνοντας βηματισμούς, ρυθμικά χτυπήματα, μιμήσεις και χορό. Το συγκεκριμένο τραγούδι τα νήπια το χόρεψαν και στην εκδήλωση λήξης στο νηπιαγωγείο μας

Αξιολόγηση της δράσης Επιτεύχθηκαν οι στόχοι Τα παιδιά συμμετείχαν στο μάθημα της μουσικής με ενθουσιασμό και συνεργάστηκαν με τους μαθητές της Α΄ τάξης

Δράση 5 η : όλοι μαζί για το περιβάλλον  Απευθύνεται στα νήπια, προνήπια, μαθητές του Δημοτικού  Χώρος υλοποίησης: το προαύλιο του Δημοτικού σχολείου  Επιμέρους στόχος: Να αναπτύξουν σχέσεις συνεργασίας με τα παιδιά του Δημοτικού, Να μεταφέρουν τα δικά τους μηνύματα από το πρόγραμμα που υλοποίησαν για τα δέντρα στους μαθητές του Δημοτικού σχολείου  Διάρκεια: 1 ώρα

Περιγραφή δράσης: κατά την ημέρα περιβάλλοντος οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου φύτεψαν μια μικρή ελιά με τη βοήθεια των μαθητών της Α΄ τάξης και της δασκάλας τους στο προαύλιο, μεταφέροντας ένα μήνυμα αγάπης και προστασίας του περιβάλλοντος στους μαθητές του Δημοτικού. Τα παιδιά του Δημοτικού υποσχέθηκαν στα νήπια να το προσέχουν και να το φροντίζουν μέχρι να έρθουν και τα ίδια στο Δημοτικό και να αναλάβουν και αυτά τη φροντίδα του

Αξιολόγηση Οι μαθητές του δημοτικού συνεργάστηκαν με χαρά με τους μελλοντικούς συμμαθητές τους Επίσης όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στη δράση αισθάνθηκαν ότι τα ενώνει η ευθύνη της φροντίδας του μικρού δέντρου

Αξιολόγηση  Οι δραστηριότητες μετάβασης ήταν ελκυστικές για τα νήπια τα οποία επέδειξαν ενθουσιασμό κατά τις επισκέψεις στο Δημοτικό σχολείο,  Συνέβαλαν στην κοινωνική και συναισθηματική καλλιέργεια των παιδιών και στην ανάπτυξη θετικής στάσης για το σχολείο,  υπήρξε συνέχεια στην εκπαιδευτική διαδικασία με τον από κοινού σχεδιασμό των δράσεων από τους εκπαιδευτικούς των δυο βαθμίδων.  Οι εκπαιδευτικοί των δύο βαθμίδων ανέπτυξαν σχέσεις επικοινωνίας και συνεργασίας.  Οι γονείς των νηπίων αισθάνθηκαν ανακούφιση και επέδειξαν θετική στάση κατά την υλοποίηση δράσεων μετάβασης.  Δόθηκε η δυνατότητα στις νηπιαγωγούς να προβληματιστούν, να τροποποιήσουν και να χρησιμοποιήσουν την εμπειρία τους για τον καλύτερο σχεδιασμό των δράσεων της επόμενης χρονιάς

τέλος