ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τις αναφορές στατιστικών δεδομένων της EBSCOadmin.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΜΥΛΩΝΑΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ CARDISOFT AE ΔΙΠΛ
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΙΔΒΕ του ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ “ Ο Ρόλος των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Ικανοποίηση Αναγκών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
E-pyxis. Εισαγωγή eSchoolLib Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΑΤΑΛΟΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΦΗΜΕΡΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Apothesis : Νέο Ακαδημαϊκό Αποθετήριο ΕΑΠ Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Πρόγραμμα Μαθητείας Αποφοίτων Τεχνικής Εκπαίδευσης
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Ενότητα # 1: ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Ν.2861/2010.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
«ΜΑΘΗΤΕΙΑ για ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ» Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εμπειρίας Απόφοιτων Τεχνικής Εκπαίδευσης με Υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας Σύγχρονες και.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Η ταυτότητα του ΕΚΔΔΑ Το ΕΚΔΔΑ είναι :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ My First Template ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ My First Template Η Διεύθυνση ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΑΔΕ Η θεμελίωση σχέσης εμπιστοσύνης με τους πολίτες και η εξέλιξή της σε έναν πρότυπο οργανισμό διασφάλισης των δημοσίων εσόδων της χώρας. Απαραίτητο εργαλείο για την επίτευξή του είναι η συμβολή του ανθρώπινου δυναμικού της Α.Α.Δ.Ε., μέσω μίας συνεχώς αναβαθμιζόμενης εκπαιδευτικής διαδικασίας. ΟΡΑΜΑ 1

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ My First Template Η Διεύθυνση ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΑΔΕ Για τον λόγο αυτό, συστάθηκε και λειτουργεί από τις 15.05.2017 Διεύθυνση με τίτλο Φορολογική & Τελωνειακή Ακαδημία, απευθείας υπαγόμενη στο Διοικητή της ΑΑΔΕ. ΑΚΑΔΗΜΙΑ 2

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ My First Template Η Διεύθυνση ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΑΔΕ Step Four Αποστολή της Ακαδημίας είναι η παροχή της απαραίτητης επαγγελματικής κατάρτισης στο ανθρώπινο δυναμικό της ΑΑΔΕ, είτε με την μορφή της υποχρεωτικής εισαγωγικής εκπαίδευσης για τους νεοεισερχόμενους υπαλλήλους, είτε με την συνεχή επιμόρφωση των στελεχών της. ΑΠΟΣΤΟΛΗ 3

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ My First Template Η Διεύθυνση ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΑΔΕ Σκοπός του εκπαιδευτικού έργου είναι η αξιοποίηση της υφιστάμενης εμπειρίας στον οργανωσιακό χώρο της ΑΑΔΕ σε συνδυασμό με τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές, προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα του ανθρωπίνου δυναμικού. ΣΚΟΠΟΣ 4

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ My First Template Δομή και Λειτουργία ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΝΕΟ ΚΤΙΡΙΟ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ Εντός των επόμενων μηνών αναμένεται η εγκατάσταση της Ακαδημίας στο νέο κτίριο επί της Λεωφόρου Αντύπα Μαρίνου 86-88, Ηλιούπολη,- άρθρο 63 του Ν.4484/2017: παραχωρείται χωρίς αντάλλαγμα στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), για τριάντα (30) έτη, η χρήση τμήματος του δημοσίου ακινήτου για τη στέγαση της Φορολογικής και Τελωνειακής Ακαδημίας της Α.Α.Δ.Ε.

ΔΙΑΘΡΩΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ My First Template Δομή και Λειτουργία ΔΙΑΘΡΩΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ Δ/ΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΤΜΗΜΑ Α’ Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου  ΤΜΗΜΑ Β’ Υλοποίησης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΤΜΗΜΑ Γ’ Διοικητικής και Τεχνικής Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου

Δομή και Λειτουργία My First Template Οι εκπαιδευτές Η Ακαδημία συνεπικουρείται στο έργο της από υπαλλήλους & μόνιμους εκπαιδευτές, οι οποίοι προέρχονται από όλους τους κλάδους της Α.Α.Δ.Ε

εκπαιδευτικές ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού της ΑΑΔΕ My First Template Καινοτομία Ο Μόνιμος Εκπαιδευτής 03 Υποβάλει: εκθέσεις με απολογιστικά στοιχεία του εκπαιδευτικού έργου και προτάσεις για νέα εκπαιδευτικά προγράμματα, καθώς και ανασχεδιασμό των ήδη υπαρχόντων. 04 Σχεδιάζει: 02 Προγράμματα εκπαίδευσης εισαγωγικής και συνεχιζόμενης κατάρτισης τόσο στη αίθουσα όσο και εξ αποστάσεως Συγγράφει: το εκπαιδευτικό υλικό 05 01 Ανιχνεύει: Διδάσκει: εκπαιδευτικές ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού της ΑΑΔΕ στα εκπαιδευτικά προγράμματα, διενεργεί τις εξετάσεις και βαθμολογεί τους εκπαιδευόμενους.

Συμβόλαιο Μάθησης My First Template Εποπτεία Παρακολούθησης Εποπτεία παρουσιών από διοικητικά στελέχη της Ακαδημίας και ενημέρωση Υπηρεσιών σε περίπτωση υπέρβασης απουσιών Παροχή Εκπαιδευτικού Υλικού Παροχή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού μέσω της πλατφόρμας e-learning και της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης Κατά την παρακολούθηση Επίδειξη επαγγελματισμού, τήρηση ωρολογίου προγράμματος, ενεργητική συμμετοχή. Παρουσίες Η παρουσία όλων καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος είναι απαραίτητη. Έκτακτες Ανάγκες αιτιολογούνται απουσίες έως το 10% της συνολικής διάρκειας του προγράμματος Title Goes Here There are many of the variations passages

My First Template Γεωγραφική Διασπορά Προγραμμάτων της Διεύθυνσης Φορολογικής και Τελωνειακής Ακαδημίας 2018 Εκπαιδεύτηκε το 33,5% (3.990) του ανθρώπινου δυναμικού της ΑΑΔΕ 33,5%

Γεωγραφική Διασπορά Προγραμμάτων 2018 My First Template Γεωγραφική Διασπορά Προγραμμάτων 2018 2018

Εκπαιδευόμενοι ανά μήνα για το έτος 2018 My First Template Εκπαιδευτικό Έργο Εκπαιδευόμενοι ανά μήνα για το έτος 2018

My First Template E- learning Ασύγχρονη Εκπαίδευση Σύγχρονη Εκπαίδευση Η Ακαδημία επενδύει σε νέες εκπαιδευτικές τεχνικές αξιοποιώντας καινοτόμες τεχνολογικές δυνατότητες, Η ανάπτυξη της πλατφόρμας elearning συντελείται με σκοπό την υποστήριξη του έργου των υπαλλήλων της ΑΑΔΕ, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία και περισσότερες ευκαιρίες συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ασύγχρονη Εκπαίδευση Σύγχρονη Εκπαίδευση 6 Εκπαιδευτικά Προγράμματα μέσα στο 2018 2.500 Εγγεγραμμένοι Χρήστες Υποστήριξη δια ζώσης μαθημάτων

01 02 03 Στόχοι για το 2019 My First Template Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση Υλοποίηση νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, βελτίωση υφισταμένων, ανίχνευση εκπαιδευτικών αναγκών μέσω της πολύτιμης συνδρομής των υπαλλήλων. 02 Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση Αξιοποίηση νέων εκπαιδευτικών τεχνικών και τεχνολογιών με σκοπό την δημιουργία δυναμικών εξ αποστάσεως κοινοτήτων γνώσεως που εκμηδενίζουν αποστάσεις και εμπόδια μάθησης. 03 Υποχρεωτική Εισαγωγική Εκπαίδευση Υλοποίηση εισαγωγικής εκπαίδευσης για 548 νέους εφοριακούς και τελωνειακούς υπαλλήλους που θα προσληφθούν στην ΑΑΔΕ σύμφωνα με την 1Γ/2017 προκήρυξη του ΑΣΕΠ.

Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις My First Template Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις Ερώτηση: Πώς μπορώ να δηλώσω συμμετοχή σε πρόγραμμα δια ζώσης? Η αποστολή της αίτησης συμμετοχής στο πρόγραμμα γίνεται δια μέσου της υπηρεσίας μου κατόπιν πρόσκλησης και σύμφωνα με τις οδηγίες και τις προϋποθέσεις αυτής. Για να βρω την πρόσκληση του προγράμματος, πληκτρολογώ http://www.aade.gr/menoy/aade/ekpaideyse/dieythynse-phorologikes-teloneiakes-akademias/programmata-ekpaideyses και κλικάρω πάνω στο λεκτικό «Πρόσκληση», κάτω από τον τίτλο του προγράμματος. Ερώτηση: Πώς μπορώ να παρακολουθήσω κάποιο εξ αποστάσεως πρόγραμμα; Εάν η υπηρεσία στην οποία υπηρετώ έχει λάβει πρόσκληση συμμετοχής στο εξ αποστάσεως πρόγραμμα και έχω επιλεγεί από την υπηρεσία μου να παρακολουθήσω το εν λόγω πρόγραμμα (δηλαδή η υπηρεσία έχει ανταποκριθεί στη πρόσκληση και έχει αποστείλει τα στοιχεία μου στην Ακαδημία): - Πρόσβαση σε αυτό έχω άμεσα, εάν έχω ήδη συνδεθεί μία φορά στη πλατφόρμα (πριν από την επιλογή μου στο συγκεκριμένο πρόγραμμα).

My First Template Ερώτηση: Ερώτηση: Πώς μπορώ να παρακολουθήσω κάποιο εξ αποστάσεως πρόγραμμα; - Σε αντίθετη περίπτωση, πρόσβαση θα έχω σε δεύτερη φάση και συγκεκριμένα αφού πραγματοποιήσω μια πρώτη σύνδεση στη πλατφόρμα και αμέσως μόλις οι διαχειριστές της πλατφόρμας ενημερωθούν για την επιτυχημένη είσοδό μου σε αυτή. Στη περίπτωση που αναφέρεται στη πρόσκληση ότι το πρόγραμμα είναι ελεύθερο προς παρακολούθηση χωρίς χρονικούς περιορισμούς παρέχεται η δυνατότητα αυτό-εγγραφής σε αυτό. Ερώτηση: Πώς θα βρω το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος ; Το υλικό αναρτάται στο εσωτερικό δίκτυο της Ηλεκτρονικής Βιβλιοθήκης (https://sintranet.ggps.gsis/elib - εναλλακτικά κλικάρω το εικονίδιο «e-library» στην επιφάνεια εργασίας του H/Y) και αφορά σε Σεμινάρια και Εκπαιδεύσεις της Φορολογικής και Τελωνειακής Ακαδημίας, καθώς και σε άλλο συνοδευτικό βοηθητικό υλικό. Στο υλικό αυτό έχουν πρόσβαση μόνο πιστοποιημένοι χρήστες, υπάλληλοι της Α.Α.Δ.Ε.

My First Template Ερώτηση: Ερώτηση: Μπορώ να λάβω βεβαίωση ότι συμμετείχα σε πρόγραμμα της Ακαδημίας; Ναι, η Διεύθυνση Φορολογικής και Τελωνειακής Ακαδημίας χορηγεί την εν λόγω βεβαίωση σε εύλογο χρονικό διάστημα μετά το πέρας του προγράμματος. Η βεβαίωση χορηγείται συγκεντρωτικά για όλους τους υπαλλήλους που παρακολούθησαν το πρόγραμμα και αποστέλλεται στη δηλωθείσα στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Κεντρικών Υπηρεσιών (Ο.Π.Σ.Κ.Υ.) – Livelink διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των υπηρεσιών που υπηρετούν. Ερώτηση: Ενημερώνεται η ατομική μου καρτέλα στο Μοριακό σύστημα της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ανθρωπίνου Δυναμικού της Α.Α.Δ.Ε. με τα προγράμματα της Φορολογικής και Τελωνειακής Ακαδημίας που έχω παρακολουθήσει; Ναι, η Φορολογική και Τελωνειακή Ακαδημία αποστέλλει άμεσα τα ονόματα των υπαλλήλων που συμμετείχαν και ολοκλήρωσαν επιτυχώς εκπαιδευτικά της προγράμματα, στη Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, προκειμένου να ενημερωθεί στο Μοριακό σύστημα η καρτέλα «Σεμινάρια» του εκάστοτε υπαλλήλου.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας. My First Template Ευχαριστούμε για την προσοχή σας. akadimia@aade.gr https://www.aade.gr/menoy/aade/ekpaideyse/dieythynse-phorologikes-teloneiakes-akademias https://elearning.aade.gr