Transactional Analysis Learning for Keeling over the INtercultural Gap

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
Advertisements

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση [ανακοίνωση] δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή.
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
“Teacher In-Service Training for Roma Inclusion”
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
1 Lifelong Learning Programme GRUNDTVIG Multilateral project INTEGRA Βασικό Λεξιλόγιο Οικονομικών Όρων για τη συνεννόηση Μεταναστών με Φορείς στην Ελλάδα.
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Add the presentation date via Slide Master Add the partner logo via Slide Master FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ERASMUS+ Βασική Δράση 2 Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Building potential of school in areas of healthy lifestyle and.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
 Common Quality Assurance for VET Providers  Έργο που πραγματοποιήθηκε κατά την χρονική περίοδο  Ανάπτυξη ενός μοντέλου για πιστοποίηση εκπαιδευτικών.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ : ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Roundtable Stakeholder Meeting
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Νερό και Τρόφιμα Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Σπατάλη Τροφίμων Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
«Είμαστε Ευρωπαίοι, Είμαστε ίσοι»
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Transactional Analysis Learning for Keeling over the INtercultural Gap Χρηματοδοτούμενο από το Transactional Analysis Learning for Keeling over the INtercultural Gap ΔΙΟΤΙ H ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ N E W S LETTER v.1 Το πρόγραμμα“TALKING” χρηματοδοτείται από το σχέδιο Erasmus+KA2 2016-1-IT02-KA204-024631 http://www.erasmus-talking.eu 1

του προγράμματος TALKING! Καλώς ορίσατε στο πρώτο Newsletter του προγράμματος TALKING! Δεν θα γεμίσουμε τον φάκελο Εισερχομένων σας, απλώς, μία φορά το τρίμηνο, θα σας ενημερώνουμε για τις δραστηριότητές μας: - τις συναντήσεις μας, - το εκπαιδευτικό υλικό που ετοιμάζουμε, - τις εκπαιδευτικές μας δράσεις, - τα πνευματικά μας προϊόντα, - και φυσικά – όποτε παρουσιάζεται κάποια νέα δράση μας στον Τύπο και τα ΜΜΕ. Δεν ενδιαφέρεστε; Κανένα πρόβλημα. Απλώς πατήστε αυτόν τον σύνδεσμο και θα σας αφαιρέσουμε από τη λίστα του TALKING Newsletter. http://www.erasmus-talking.eu facebook: www.facebook.com/Ifrep93 This publication has been produced with the support of the Erasmus+ Programme of the European Union. The contents of this publication are the sole responsibility of the TALKING project partnership and can in no way be taken to reflect the views of the NA and the Commission. Funded by the 3

Instituto Municipal de Promoción Económica, CPIA 3 Roma - Italy http://www.cpia3roma.eu Συντονιστής προγράμματος Consorzio Ro.Ma – Italy http://www.consorzioroma.it Εταίρος Associazione “Istituto di Formazione e Ricerca per Educatori e Psicoterapeuti 1993, Fondata da Pio Scilligo– IFREP 93 - Italy http://irpir.it/info/storia/ifrep European Education and Learning Institute EELI –Greece http://eli.edu.gr , MBM Training&Development Center - the UK www.mbmtraining.uk Instituto Municipal de Promoción Económica, Formación y Empleo IMPEFE – Spain Razvojno Izobrazevalni Center, Novo Mesto –Slovenia http://www.ric-nm.si/en 3

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Ada Maurizio, On behalf of the project consortium coordinator, CPIA3 Roma Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι, Με χαρά σας παρουσιάζουμε το πρώτο newsletter του Ευρωπαϊκού προγράμματος "TALKING: Transactional Analysis for Keeling over the Intercultural Gap". Σε αυτό το Newsletter θα διαβάσετε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους σκοπούς του Προγράμματος, καθώς και τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν από την Σύμπραξη Erasmus+, από τον Οκτώβριο του 2016 έως και τον Απρίλιο του 2017. Συνεργαζόμενοι φορείς, για την υλοποίηση του προγράμματος, είναι οργανισμοί από την Ιταλία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Σλοβενία και την Ελλάδα, όλοι εμπλεκόμενοι στην εκπαίδευση ενηλίκων και/ή μεταναστών. Tο πρόγραμμα TALKING εμπνέεται από την θεωρία ψυχολογίας της Τransactional Αnalysis (Συναλλακτική Ανάλυση), όπως αναπτύχθηκε από τον Erich Bern και εφαρμόζεται από εκατοντάδες χιλιάδες ψυχολόγων, παγκοσμίως. Το πρόγραμμά είναι το πρώτο που επιχειρεί να κατασκευάσει ένα νέο μοντέλο προσέγγισης στις εκπαιδευτικές ανάγκες των ενηλίκων μεταναστών, με σκοπό την εκπαιδευτική και κοινωνική τους ενσωμάτωση. Με την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στοχεύουμε στην ανάπτυξη μιας καινοτόμου πρακτικής εκπαίδευσης ενηλίκων, η οποία θα χρησιμοποιηθεί ευρέως από εκπαιδευτές ενηλίκων, με στόχο την ενσωμάτωση μεταναστών. Μάιος, 2017 Ρώμη 5

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Για τι πράγμα «μιλάμε» Το πρόγραμμα TALKING - Transactional Analysis Learning for Keeling over the Intercultural Gap πηγάζει από τα ευρήματα μιας ανάλυσης δεδομένων, πάνω στην εκπαίδευση ενηλίκων μεταναστών στην Ευρώπη, διαθέσιμη στην πλατφόρμα EPALE. Η εκπαίδευση μεταναστών στη σύγχρονη Ευρώπη είναι ένα δυναμικό εκπαιδευτικό πεδίο, που αντιμετωπίζει εύρος προκλήσεων. Συχνά, οι πολυπολιτισμικές τάξεις αντιμετωπίζουν γλωσσικές, μαθησιακές και πολιτισμικές δυσκολίες στην επικοινωνία με τους εκπαιδευτές τους. Επιπλέον του δύσκολου εκπαιδευτικού προγράμματος (απογευματινά μαθήματα) και μαθησιακού περιβάλλοντος (μεγάλες και ετερογενείς ομάδες μαθητών από διάφορα πολιτιστικά, εκπαιδευτικά και κοινωνικά περιβάλλοντα), οι εκπαιδευτές αντιμετωπίζουν πληθώρα προκλήσεων όχι μόνο στις πολυπολιτισμικές αλλά και στις συναισθηματικές πτυχές της επικοινωνίας και της μαθησιακής ενσωμάτωσης. Υπάρχει μια αυξανόμενη ανάγκη ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και το διοικητικό προσωπικό για καινοτόμες προσεγγίσεις και μεθόδους που θα γεφυρώσουν τα κενά της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και θα βοηθήσουν την ένταξη των μεταναστών στην εκπαιδευτική και κοινωνική ζωή. Η Συναλλακτική Ανάλυση μπορεί να υποστηρίξει τις ανάγκες των εκπαιδευτικών, διευκολύνοντας τόσο τις ατομικές όσο και τις διαπροσωπικές ανάγκες και επιτυχώς να διατηρήσει τον διαπολιτισμικό διάλογο με σκοπό την ενσωμάτωση. Το IFREP-93 και το Consorzio Ro.Ma. ανέπτυξαν το πρόγραμμα TALKING στην αναζήτησή τους για μια πρωτοποριακή και αποτελεσματική προσέγγιση, η οποία θα υποστηρίξει τη διαπολιτισμική εκπαιδευτική διαδικασία, εξοπλίζοντας τους ευρωπαίους εκπαιδευτές με χρήσιμα εργαλεία. Η Συναλλακτική Ανάλυση (Transactional Analysis TA) έχει τη δυνατότητα να γεφυρώσει τα κενά στην εκπαίδευση ενηλίκων στην Ευρώπη. Για αυτόν τον λόγο, η Ευρωπαϊκή επιτροπή χρηματοδοτεί το πρόγραμμα TALKING, το οποίο σκοπεύει να εφαρμόσει τις αρχές της Συναλλακτικής Ανάλυσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση ενηλίκων στην Ευρώπη και να συνεισφέρει στην επίλυση θεμάτων που αφορούν την ένταξη των μεταναστών σε ευρωπαϊκές κοινότητες. Ξεκινώντας τον Σεπτέμβριο του 2016, το πρόγραμμα αναμένεται να διαρκέσει 24 μήνες, έως τον Αύγουστο του 2018 και υλοποιείται μέσα από τη συνεργασία επτά Ευρωπαίων εταίρων: CPIA 3 Roma (Ιταλία), Consorzio Ro.Ma (Ιταλία), Associazione “Istituto di Formazione e Ricerca per Educatori e Psicoterapeuti 1993, Fondata da Pio Scilligo– IFREP 93 (Ιταλία), European Education and Learning Institute EELI (Ελλάδα); Instituto Municipal de Promoción Económica Formación y Empleo IMPEFE (Ισπανία); Razvojno Izobrazevalni Center Novo Μesto (Σλοβενία) και MBM Training and Development Center (Η.Β.). Το CPIA 3 Roma (Ιταλία) είναι ο συντονιστής του προγράμματος. Στην ιστοσελίδα του προγράμματος υπάρχουν πληροφορίες για τα αποτελέσματα του προγράμματος, τα newsletters μας και τις οκτώ κύριες δραστηριότητες μας. Περισσότερα στο http://www.erasmus-talking.eu

Η ΕΝΑΡΞΗ Η ομάδα υλοποίησης του προγράμματος πραγματοποίησε την εναρκτήρια συνάντησή της στη Ρώμη, στις 26 με 29 Οκτωβρίου 2016. Εκπαιδευτές μεταναστών και προσφύγων, από διάφορα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά ινστιτούτα, συναντήθηκαν για να οργανώσουν τις εργασίες του προγράμματος TALKING, με σκοπό να προσφέρουν υποστήριξη στους εκπαιδευτές ενηλίκων, λαμβάνοντας υπόψη τις συναισθηματικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες ως μαθητές, αλλά και οι εκπαιδευτικοί στις προσπάθειές τους. Η ομάδα συζήτησε τους στόχους του προγράμματος, οι οποίοι είναι: Αναβάθμιση των ικανοτήτων των εκπαιδευτών ενηλίκων, κυρίως Εκπαιδευτών μεταναστών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αντιμετωπίζουν τις καθημερινές προκλήσεις της διαπολιτισμικής μάθησης και επικοινωνίας. Η Κοινωνικό-γνωστική Συναλλακτική Ανάλυση (SCTA) εισήχθη ως η βασική μέθοδος πάνω στην οποία, οι εταίροι θα βασίσουν τα μοντέλα εκπαιδευτικής ενσωμάτωσης, με κατεύθυνση προς την ενδο/διαπροσωπική επικοινωνία για διαπολιτισμικό διάλογο και την ενσωμάτωση μεταναστών. Project News 7

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ… ΠΡΟΧΩΡΟΝΤΑΣ: Δεύτερη διακρατική συνάντηση στο Ρέθυμνο, Ελλάδα Οι συνεργάτες του προγράμματος συναντήθηκαν στις 3 και 4 Μαρτίου 2017 ώστε να συζητήσουν την πορεία του προγράμματος και τις μελλοντικές εξελίξεις. Στη συνάντηση πραγματοποιήθηκαν: Διαδραστικές παρουσιάσεις εθνικών καλών πρακτικών στο χώρο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης ενηλίκων μεταναστών, ασκήσεις εξομοίωσης με βάση την Σ.Α., παρουσιάσεις βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων δράσεων του προγράμματος, προγραμματισμός των μελλοντικών δράσεων. Από τον Οκτώβριο 2016 έως τον Μάρτιο 2017 οι εταίροι εργάζονταν πάνω σε: Αρχικός προγραμματισμός της μεθοδολογικής προσέγγισης. Συλλογή των καλών πρακτικών στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων μεταναστών Προετοιμασία αξιολόγησης της προτεινόμενης μεθοδολογίας από επαγγελματίες του χώρου. Οι επόμενες δραστηριότητες θα επικεντρώνονται στην εφαρμογή του εκπαιδευτικού περιεχομένου και τον εναρμονισμό των καλών πρακτικών με τη μεθοδολογία, ακολουθούμενα από μία δράση κοινής εκπαίδευσης και μία δράση διάδοσης αποτελεσμάτων σε κάθε εμπλεκόμενη χώρα. Στη συνάντηση συζητήθηκαν τα δύο από τα προβλεπόμενα παραδοτέα του προγράμματος: Σχεδιασμός και υλοποίηση της εκπαιδευτικής μεθοδολογίας με βάση τη Συναλλακτική Ανάλυση (Σ.Α.). Οι εκπαιδευτές θα αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τα είδη μη-λεκτικής επικοινωνίας και της συναισθηματικής συμπεριφοράς των μεταναστών και την ικανότητα να αναλύουν τα κύρια εμπόδια στη διαπροσωπική επικοινωνία, καλύτερη κατανόηση και διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων. Σχεδιασμός εικονικής πλατφόρμας εκμάθησης "eTALKING" για ολόκληρη την κοινότητα ευρωπαίων εκπαιδευτών ενηλίκων, μεταξύ των οποίων, δάσκαλοι, καθηγητές, εκπαιδευτές και διοικητικό προσωπικό που εργάζονται με μετανάστες. Η πλατφόρμα θα παρέχει e-trainning και την ευκαιρία για συνεχή ανταλλαγή καινοτόμων εκπαιδευτικών μεθόδων, στρατηγικών και εργαλείων για εκπαίδευση ενηλίκων, χωρίς περιορισμούς, στην Ευρώπη. ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ… Το επόμενο newsletter μας θα σταλεί τον Νοέμβριο 2017 με νέα για την εξέλιξη του προγράμματος TAKING. Εντωμεταξύ: Μείνετε συντονισμένοι μέσω της ιστοσελίδας μας http://www.erasmus-talking.eu και ακολουθήστε μας στο facebook στο www.facebook.com/Ifrep93