3.1 «Σύστημα» – Εκπαιδευτικό Σύστημα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
Διασύνδεση των σχολικών μονάδων με τις τοπικές κοινωνίες.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Η μελέτη του φαινομένου εμπεριέχει δυο τάσεις:
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Βασικοί παιδαγωγικοί όροι
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (β)
Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ PROJECT.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Μια περιεκτική πρόταση για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση Σταμάτης Παλαιοκρασάς (Σεπτέμβριος 2005)
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
 Το 1964 το κτήριο στέγασε τα πρώτα τμήματα του Πανεπιστημίου Πατρών μέχρι το 1984.Αργοτερα το κτήριο έμεινε γνωστό ως > και έγινε τόπος συγκέντρωσης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Το Σχολείο της Σχεσιοδυναμικής Παιδαγωγικής Η Σχ. Π. είναι η παιδαγωγική που ασχολείται με τη μελέτη και εμφάνιση των φαινομένων της διαπροσωπικής δυναμικής.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ. ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ TΕΙ ΑΘΗΝΩΝ ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
Λέγοντας « σύστημα » εννοούμε έναν οργανισμό, ο οποίος στελεχώνεται από ανθρώπινο δυναμικό και έχει σαν στόχο την επίτευξη συγκεκριμένων λειτουργιών με.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Θεσμοί προσχολικής αγωγής στην Ευρώπη
Bonjour Athenes, Καλημέρα Παρίσι
ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΗ
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Κομνηνού Ιωάννα, υπ.Διδ. MPhil
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η έννοια της επιχείρησης
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3.1 «Σύστημα» – Εκπαιδευτικό Σύστημα 3.1 «Σύστημα» – Εκπαιδευτικό Σύστημα   Λέγοντας «σύστημα» εννοούμε έναν οργανισμό, ο οποίος στελεχώνεται από ανθρώπινο δυναμικό και έχει σαν στόχο την επίτευξη συγκεκριμένων λειτουργιών με βάση νομο- θετικούς αλλά και εσωτερικούς κανονισμούς.

Σύστημα. Βασικά Χαρακτηριστικά Βασικά χαρακτηριστικά της έννοιας του συστήματος στη διεθνή βιβλιογραφία είναι: η αλληλεξάρτηση και η συνεργασία των μελών που το απαρτίζουν ώστε να επιτύχουν το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα

Εκπαιδευτικό σύστημα Συγκεκριμένα το εκπαιδευτικό σύστημα σε επίπεδο εθνικό, νομαρχιακό και τοπικό, παρουσιάζει τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Αποτελείται δηλαδή από αλληλοεξαρτώ- μενα στοιχεία, τα οποία συνεργάζονται για την επίτευξη των αντικειμενικών στόχων και σκοπών του συστήματος. Για παράδειγμα η σχολική μονάδα, σε τοπικό επίπεδο, είναι ένα σύστημα.

Διαχείριση εξουσίας στο Εκπαιδευτικό Σύστημα Η ιεραρχική άσκηση εξουσίας επίσης, η οποία χρησιμοποιείται σε κάθε σύστημα για τον συντονισμό και την διοίκηση του θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεγμένη στο εκπαιδευτικό σύστημα αφού η "κοινωνικοποίηση" των μαθητών αποτελεί έναν από τους βασικούς σκοπούς του εκπαιδευτικού συστήματος.

Χαρακτηριστικά ανοικτού συστήματος : - οι εισροές (άνθρωποι, πληροφορίες, υλικά κλπ) που εισέρχονται στο σύστημα από το εξωτερικό περιβάλλον -η επεξεργασία των εισροών από το εξωτερικό περιβάλλον σε προϊόν ή υπηρεσία προς το συμφέρον του συστήματος _ οι εκροές του συστήματος, δηλαδή η προώθηση του τελικού προϊόντος προς το εξωτερικό περιβάλλον -η ανατροφοδότηση, δηλαδή η κυκλική διαδικασία, η οποία αποτελεί μηχανισμό επικοινωνίας του συστήματος με το πε- ριβάλλον καθώς αυτό επηρεάζει αλλά και επηρεάζεται από το εξωτερικό περιβάλλον  

2 Η Δομή του Εκπαιδευτικού Συστήματος στην Ελλάδα. 2 Η Δομή του Εκπαιδευτικού Συστήματος στην Ελλάδα.     Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δομείται σε τρεις εκπαιδευτικές βαθμίδες: Πρωτοβάθμια, η οποία περιλαμβάνει το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο Δευτεροβάθμια, η οποία περιλαμβάνει το Γυμνάσιο και τα Λύκεια (Ενιαίο και Τεχνικό- Επαγγελματικό) Τριτοβάθμια, η οποία περιλαμβάνει τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ.

Ιστορική Αναδρομή .₁ Η δομή του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος όπως προκύπτει μέσα από τις μεταρρυθμίσεις 1913-1985

Διπλό Σύστημα ή ενιαίο Λύκειο; Σύγχρονες τάσεις στην εκπαίδευση. Πολυδύναμα Σχολεία- Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια Πολυτεχνική εκπαίδευση

Άτυπο εκπαιδευτικό σύστημα Δια Βίου Εκπαίδευση - Λαϊκή Επιμόρφωση – Επιμόρφωση Ενηλίκων  

Συμπληρωματικά κείμενα ₁. Α΄ H. Wasser, «Τεχνική και Γενική Εκπαίδευση», Εισήγηση στο Διεθνές Παιδαγωγικό Συνέδριο, της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, Κολυμπάρι Χανίων, 1987. 2. Σ. Παπαϊωάννου «Δυνατότητες υπέρβασης του σημερινού Εκπαιδευτικού αδιεξόδου: Πολυτεχνική εκπαίδευση με κοι- νωνιοκριτικό περιεχόμενο», Εισήγηση στο Διεθνές Παιδαγωγικό Συνέδριο, της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, Κολυμπάρι Χανίων, 1987 3. Α. Προβατά «Η εκπαιδευτική πολιτική της ΕΔΑ, απάντηση σε σύγχρονα ερωτήματα εκπαιδευτικής πολιτικής», π. Σύγχρονη Εκπαίδευση, τ. 124, 2002