Εισαγωγή Πόσο «επιθυμητή» είναι η Αθήνα ως προορισμός διακοπών και τουρισμού; Ποιες πόλεις ανταγωνίζεται και σε ποια επίπεδα; Τι έχει να προσφέρει η Αθήνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πάνω από 50 χρόνια δράσης για τα ζώα στην Ελλάδα Operating in the UK as:
Advertisements

Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.
Πανελλαδική Έρευνα για το ΕΠΑΝ. 2 Η ταυτότητα της έρευνας Η METRON ANALYSIS είναι μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ και τηρεί τους κώδικες δεοντολογίας και.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Ευρώπη: Ήπειρος Ευρώπη: Ήπειρος  Η ιδέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης Η ιδέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης  Διεύρυνση Διεύρυνση  Τα σύμβολα της Ε. Ε.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12 Ανάπτυξη & Διατήρηση Σχέσεων με τους Πελάτες.
Κατασκευή και Ανάλυση Υδρογραφήματος ©Microsoft Word clipart Κλεομένης Καλογερόπουλος Υποψήφιος Διδάκτορας Τμήμα Γεωγραφίας Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Χρίστος.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #2.2: Η πολιτική των μεταφορών στην Ευρώπη. European framework. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΙΔΈΑ (CREATIVE CONCEPT) Χαρακτηρίζεται ως: «…μια ξεχωριστή ιδέα που είναι πρωτότυπη και δραματοποιεί το στοιχείο.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β’
Ο σκοπός της παρουσίασης
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Χρήστος Τζεκίνης (σελ:21-28)
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Πρόγραμμα Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (ΠΕΣΥΠ) ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ.
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ για την υπαγωγή Επενδυτικών Σχεδίων στα Καθεστώτα Ενισχύσεων «Γενική Επιχειρηματικότητα» και «Νέες Ανεξάρτητες ΜΜΕ» του Ν.4399/2016.
Π.Ο.Υ.- Υγιείς Πόλεις στην Ευρώπη και στην Ελλάδα 16η Συνάντηση Εργασίας Εθνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων Καλλιθέα, 7 Ιουλίου 2017 Νταίζη Παπαθανασοπούλου,
Ευάγγελος Λιάρας IE & Chatham House, Centre on Global Health
ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Υποθρεψία Ορισμός Ταξινόμηση Συχνότητα Εκτίμηση
Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
Τιμολόγηση, Προώθηση και Επικοινωνία
Οργάνωση και Διοίκηση Αγροτουριστικών Επιχειρήσεων
BCS Σύμβουλοι Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος
Τα προπύλαια του Μονάχου
Εκρηξη Δορυφορου και μελετη Τροχιασ Θραυσματων
ΕνΟτητα # 4: Ms Word I CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
ΕνΟτητα # 5: Ms Word IΙ CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση στα χρόνια της Κρίσης:
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Μακροοικονομικεσ εξελιξεισ και προοπτικεσ στην ελλαδα
Ιωάννα Βορβή Σχολ. Σύμβουλος ΠΕ02 Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Συμβουλές για καλύτερες παρουσιάσεις στο Powerpoint..
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
ΑΙΛΟΥΡΟΕΙΔΗ ΖΩΑ Στην παρουσίαση μας, θα γνωρίσετε τα αιλουροειδή ζώα καλύτερα από ότι τα γνωρίζετε τώρα. Τα Αιλουροειδή είναι η βιολογική οικογένεια των γατών,
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Άνοιγμα αρχείου Οποιοδήποτε αρχείο ζητήσει να ανοίξετε η κυρία θα βρίσκεται “τοποθετημένο” πάνω στην επιφάνεια εργασίας και για να το ανοίξετε θα κάνετε.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΓΓΕΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
Παπαχρήστου Κωνσταντίνα Σάγου Όλγα Σεϊτανίδη Ελένη Χουντάση Βασιλική
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Εικόνα 10.1: Το Περιβάλλον του Επεξεργαστή Κειμένου Word του MS-Office
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
Χριστινα Βασιλακη Δ1 Σεπτέμβρης 2015.
Συμπεριφορά Καταναλωτή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΣΤΙΓΜΑ ΨΥΧΙΚΗ ΝΟΣΟΣ ΚΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΑΕΤΟΥ
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
1ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου Ονοματεπώνυμο: Τμήμα: Μάθημα: Υπεύθυνος καθηγητής: Θέμα: Ημερομηνία παράδοσης: Ξιάρχου Κωνσταντίνα Γ΄2 Χημεία Κος Δημητρόπουλος.
Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και προβολέα Βασίλης Συμεωνίδης 3ο Γενικό Λύκειο Δράμας
“Going Glocal” is a sequence of data-driven decisions
4ο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής»
Solutions All-in-one 112 Ω Word NEAT Box Dig Dig
Μια εφαρμογή στις «Εφαρμογές Πολυμέσων»
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Βασικές αποφάσεις του F&B Manager
Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ: Έκθεση Ανταγωνιστικότητας Ανάλυση για την Κύπρο ΕΓΣ ΟΕΒ – Καταστατικό Μέρος 7 Μαΐου 2018.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ SQL Ή ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ SQL Ή
Solutions All-in-one 112 Ω Word NEAT Box Dig Dig
Έλληνες Τραγουδιστές.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Α’ ΤΑΞΗΣ – 18/10/2017
Οι σημειώσεις προετοιμάσθηκαν από τον κ. Α. Καδίτη
ΓΕΩΛΟΓΙΑ-ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας

Εισαγωγή Πόσο «επιθυμητή» είναι η Αθήνα ως προορισμός διακοπών και τουρισμού; Ποιες πόλεις ανταγωνίζεται και σε ποια επίπεδα; Τι έχει να προσφέρει η Αθήνα στους επισκέπτες της; Πώς αξιολογείται η Αθήνα σε επίπεδο υπηρεσιών;

Ταυτότητα Ερευνών Έρευνα “Global Cities” Αντιπροσωπευτικό δείγμα πολιτών Μεγάλης Βρετανίας 4,000 συνεντεύξεις Χρόνος: 18 – 30 Αυγούστου 2005 Κατάταξη / ιεράρχηση 50 πόλεων Ανάθεση: Leo Burnett London Διεξαγωγή: YouGov

Έρευνα “Global Cities”

Έρευνα “Global Cities” 50 Πόλεις ιεραρχήθηκαν βάσει της απόδοσής τους σε 5 διαφοροποιά κριτήρια: Ποιότητα ζωής Ζωντάνια τοπικής κουλτούρας και πολιτισμού Καταλληλότητα κλίματος Ελκυστικότητα τουριστικού προορισμού ή τόπου σύντομων διακοπών Θετικό “word of mouth” Αβάνα Δελχί Λισσαβόνα Ντουμπάι Σιγκαπούρη Αθήνα Δουβλίνο Λονδίνο Ουέλινγκτον Σικάγο Βανκούβερ Εδιμβούργο Λος Άντζελες Παρίσι Σίδνευ Βαρκελώνη Καζαμπλάνκα Μάντσεστερ Πεκίνο Σεούλ Βενετία Κάιρο Μελβούρνη Πέρθ Τζακάρτα Βερολίνο Κάρντιφ Μπανγκόκ Πράγα Τόκιο Βηρυτός Κέιπ Τάουν Μπέλφαστ Ρίο ντε Τζανέιρο Τορόντο Βιέννη Κοπεγχάγη Μπέρμινχαμ Ρώμη Φλωρεντία Βουδαπέστη Λας Βέγκας Μόσχα Σαγκάη Φρανκφούρτη Γιοχάνεσμπουργκ Λίμα Νέα Υόρκη Σαν Φρανσίσκο Χονγκ Κονγκ

Έρευνα “Global Cities” Η συνολική αξιολόγηση έφερε την Αθήνα στην 14η θέση διεθνώς! στην 6η θέση στην Ευρώπη!

Έρευνα “Global Cities” Η Αθήνα, για τους κατοίκους της Μεγ. Βρετανίας, είναι ο 8ος πιο ελκυστικός τουριστικός προορισμός, σε διεθνές επίπεδο

Έρευνα “Global Cities” Οι κλιματολογικές συνθήκες της Αθήνας αξιολογούνται ιδιαίτερα θετικά και την κατατάσσουν στην 8η θέση διεθνώς και 5η στην Ευρώπη

Έρευνα “Global Cities” Οι θετικές συστάσεις από φίλους/ συγγενείς/ μέσα ενημέρωσης (“word of mouth”) είναι ένα αξιόλογο κίνητρο επίσκεψης. Η Αθήνα είναι η 8η πόλη, διεθνώς, που συστήνεται για επίσκεψη. Σε Ευρωπαϊκό επίπεδο είναι 4η κατά σειρά μετά από το Παρίσι, τη Βαρκελώνη και τη Ρώμη!

Έρευνα “Global Cities” Η ζωντάνια της τοπικής κουλτούρας και του πολιτισμού της Αθήνας δεν φαίνονται να εκλαμβάνονται ως διαφοροποιά στοιχεία για τους κατοίκους της Μεγ. Βρετανίας και κατατάσσουν την Αθήνα στην 19η θέση...

Έρευνα “Global Cities” Η εκλαμβανόμενη ποιότητα ζωής στην Αθήνα επίσης φαίνεται να βρίσκεται Πολύ χαμηλά σε σχέση με άλλες πόλεις. Οι Βρετανοί κατατάσσουν την πόλη της Αθήνας μόλις στην 22η θέση διεθνώς, και στην 10η θέση στην Ευρώπη.

δεν έχει καταφέρει να τους προσεγγίσει Έρευνα “Global Cities” Λαμβάνοντας υπόψη τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των κατοίκων της Μεγ. Βρετανίας που αξιολογούν θετικότερα την Αθήνα ως τουριστικό προορισμό, Παρατηρούμε ότι η Αθήνα για τους Άνδρες τις παραγωγικές ηλικίες (30-50) την ανώτερη / μεσοανώτερη κοινωνική τάξη τους κατοίκους του Λονδίνου δεν έχει καταφέρει να τους προσεγγίσει σε αποτελεσματικό επίπεδο

Έρευνα “Global Cities” Συμπερασματικά, 14η πιο ελκυστική πόλη διεθνώς (για τους κατοίκους της Μεγ. Βρετανίας) 6η πιο «επιθυμητή» πόλη στην Ευρώπη Τα «υπέρ» Τα «κατά» Κατάλληλες κλίμα Τουριστικός προορισμός Τόπος σύντομων διακοπών Θετικές συστάσεις (“word of mouth”) Ποιότητα ζωής Ζωντάνια τοπικής κουλτούρας & πολιτισμού Δημογραφικό προφίλ δυνητικών επισκεπτών

Ζωντάνια τοπικής κουλτούρας Έρευνα “Global Cities” Ποιότητα ζωής Ζωντάνια τοπικής κουλτούρας και πολιτισμός Τουριστικές υπηρεσίες ? Κυκλοφοριακό ? Καθαριότητα ? Υποδομές ? Κόστος ? Δρώμενα ? Αξιοθέατα ? Διαχείριση και προβολή ? Τουριστική συνείδηση ? Ενεργός πολίτης ? Δημογραφικό προφίλ