Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

2 Πλεονεκτήματα Eshop Ευκολία στην επιλογή Καλύτερες τιμές
Μεγάλη ποικιλία Λιγότερα Έξοδα Εύκολη Σύγκριση Τιμών Αποφυγή Συνωστισμού Αποφυγή Ψυχαναγκαστικών Αγορών Καταγεγραμμένες απόψεις πελατών Διακριτικότητα Οικονομία χρόνου και ενέργειας Εξασφαλισμένη Προστασία Καταναλωτών

3 Μειονεκτήματα Eshop Υπάρχουν καθυστερήσεις στην παράδοση
Μπορεί το προϊόν να είναι κατώτερο των προσδοκιών Υπάρχουν έξοδα αποστολής Υπάρχει κίνδυνος εξαπάτησης Δεν ικανοποιούν τις ανάγκες του καταναλωτή (ρούχα) Είναι δυσκολότερη η επιστροφή Θέματα Εγγύησης

4 Αρχικοί Πελάτες Αρχικά η εταιρεία Hardware έχει μερικούς πελάτες με φυσική παρουσία.(Bricks Customers) Αυτούς τους πελάτες θέλει να τους μεταφέρει στο eshop της εταιρείας.(Clicks Customers) Η διαδικασία αυτή πραγματοποιείται με την συνδρομή του Flow -> converting to click customers

5 Μεταφορά Πελατών Η μεταφορά πελατών επιτυγχάνεται με την συνδρομή κάποιας προωθητικής δράσης της εταιρείας. Στην περίπτωση μας υποθέτουμε πως η προώθηση είναι η word of mouth. (bricks to clicks wom)

6 Νέοι Πελάτες Παράλληλα με την δημιουργία του eshop η εταιρεία κερδίζει καινούργιους πελάτες. (gaining new clicks customers) Αυτό επιτυγχάνεται με μια προώθηση που εφαρμόζει η εταιρεία και είναι η word of mouth. (actual new customer wom)

7 Ευαισθητοποίηση της αγοράς για το μαγαζί
Η επιτυχία του word of mouth πραγματοποιείται με την ευαισθητοποίηση της αγοράς. (Awareness of E Biz) Παραδείγματα Ευαισθητοποίησης της Αγοράς Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση κοινού

8 Ευαισθητοποίηση της αγοράς για το eshop
Παραδείγματα Ευαισθητοποίησης της Αγοράς για τεχνολογικές εφαρμογές. Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση κοινού

9 Πόροι για την ευαισθητοποίησης της αγοράς
Στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης της αγοράς έχουμε πόρους που εισάγονται στο σύστημα. (awareness resulting from spending) Συνήθως όταν ατονεί η διαφήμιση τότε παύουν οι καταναλωτές να σκέφτονται την εταιρεία.(losing awareness)

10 Μάρκετινγκ Ο συνήθης τρόπος για την αύξηση της ευαισθητοποίησης της αγοράς, είναι με διάθεση πόρων για μια επιτυχημένη marketing campaign που καθορίζεται με το converter -> marketing spending

11 Χάνοντας πελάτες του eshop

12 Ένας εύκολος τρόπος για να καθορισθεί πόσοι πελάτες χάνονται κάθε χρονική περίοδο χρησιμοποιούμαι το converter -> click customer loss fraction.

13 Ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών
Ένας από τους κυρίαρχους λόγους για τους οποίους συνήθως χάνουμε πελάτες από ένα eshop είναι η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών


Κατέβασμα ppt "Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google