Nofer Institute of Occupational Medicine in Lodz, Poland

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Ψηφιακό Σχολείο Σύνδεση στο Διαδίκτυο Σύνδεση στο Εσωτερικό Δίκτυο Εξοπλισμός Εργαλεία Τράπεζα Υλικού Παιδαγωγικές Μέθοδοι Αξιοποίησης.
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
Λιζέτ Γκούντα-Καραμπίνα,
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Σύγχρονη Εκπαίδευση = Απόκτηση Πληροφορίας Λήψη πληροφορίας + Επεξεργασία από μαθητή Βιωματική διδασκαλία.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ: ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ. (IFLA,
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Project του τμήματος Α1 του 1ου Γυμνασίου Πύργου
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Κινητή τηλεφωνία.
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Συνέντευξη με νήπια.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Τι σημαίνει Διαδικτυακός Εκφοβισμός ;
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Τουμπαλίδης Ιωάννης, 389 Υπ.καθηγητής : Καρανικόλας Νικόλαος
Συναδάκης Άγγελος Χρήση Internet και Social Media στην αναζήτηση εργασίας.
Τπε και γλώσσα.
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer)
Β Τι είναι οι εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και τι είναι κοινωνικό δίκτυο Στόχοι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Ασφάλεια στο ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Διαδίκτυο : κίνδυνοι και τρόποι αντιμετώπισης
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
KOYIZ ΓΝΩΣΕΩΝ Από τους μαθητές του Ε2.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ GRUNDTVIG
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Ποτέ μόνοι μας… Χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να ακούσουμε μουσική, να δούμε ταινίες, να παίξουμε παιχνίδια, αλλά ΜΑΖΙ με τα αδέρφια και τους φίλους.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Nofer Institute of Occupational Medicine in Lodz, Poland Module 1 Kamila Knol, M.A. Piotr Plichta, Ph.D. Jacek Pyżalski, Ph.D Nofer Institute of Occupational Medicine in Lodz, Poland Vilnius, 05.10.2011 1

Είμαστε από τη Łódź

Νέα Μέσα – Νέος χώρος παιχνιδιού για τα νεαρά άτομα

Νέα Μέσα – νέοι παράγοντες και νέο περιβάλλον για κοινωνικοποίηση Τα νεαρά άτομα είναι πάντα ένα είδος «εξωγήινοι» στην αντίληψη των ενηλίκων π.χ. εμείς δεν είχαμε διαδίκτυο και κινητά όταν ήμασταν παιδιά Τα νέα μέσα είναι το εργαλείο. Θα πρέπει να είμαστε πιο εξοικειωμένοι με τις ιδιαιτερότητές του.

Γιατί τα «Νέα Μέσα» είναι νέα; Από τα παραδοσιακά μέσα στα νέα μέσα

Επιστρέφοντας στην ερώτηση «Γιατί τα «Νέα Μέσα» είναι νέα»; ψηφιακά Διαδραστικά (producent+consument=prosument), Hypermedia (υπερμέσα) Ποσότητα των υλικών, Κοινωνικές επαφές (networking, επικοινωνία) κυβερνοχώρος πραγματικό/εικονικό ή online/offline?

Μερικά λόγια για τα στερεότυπα Μαντέψτε τι λένε οι ενήλικες και τα νεαρά άτομα για τη χρήση των μέσων

Μαθητές γυμνασίου (Pyzalski, 2009) Ενήλικες % Μαθητές γυμνασίου (Pyzalski, 2009) Μπορώ να κατασκευάσω μια ιστοσελίδα 26,5 46,9 Έχω καλύτερη γνώση Η/Υ από τους φίλους μου 34 31,9 Είμαι ειδικός στη χρήση Η/Υ 5,3 13,9 Δημοσιεύω τα έργα μου στο διαδίκτυο (μουσική, καλλιτεχνήματα) 6,4 30,3 Συντηρώ την ιστοσελίδα μου ή το blog μου 5,8 25,9 15.03.10

Μαθητές γυμνασίου (Pyzalski, 2009) % Ενήλικες % Μαθητές γυμνασίου (Pyzalski, 2009) % Περνώ όλο και περισσότερο χρόνο μπροστά σε Η/Υ 27 45,7 Βαριέμαι όταν έστω και μία μέρα δεν έχω πρόσβαση στο Internet 8 37,8 Κατά τη διάρκεια των διακοπών μου περνώ όλη μου την ώρα μπροστά στον Η/Υ 3,7 19,1 Είναι καλύτερα να μη ξέρει κανείς τι κάνω όταν είμαι στο Internet. 5,1 32,7 Έχω πολλά μυστικά σχετικά με τη χρήση του Internet 3,4 32,2 Συχνά δεν κοιμάμαι την νύχτα επειδή χρησιμοποιώ το Internet 5,6 12,3 Αισθάνομαι καλύτερα στον εικονικό κόσμο από ότι στον πραγματικό 1,9 15,6 Ανάμεσα σε όλα τα ενδιαφέροντά μου το Internet έρχεται πρώτο 10,3 15.03.10

Γιατί τα στερεότυπα; Ψηφιακοί ντόπιοι/Ψηφιακοί μετανάστες? Πως μπορούν τα στερεότυπα να επηρεάσουν την κοινωνικοποίηση και επικοινωνία ανάμεσα σε ενήλικες και νεαρά άτομα;

Σχετικά με τους δημιουργούς περιεχομένου (Lenhart) Πιο σημαντική ερώτηση από το «πόσο χρόνο» είναι το «τι»

Computer mediated communication (CMC) Περιορισμός της μη-λεκτικής επικοινωνίας, Αίσθηση ανωνυμίας, Disinhibition, άρση της απαγόρευσης Χαρακτηριστικά των υλικών… Επιμονή, Δυνατότητα αναζήτησης, Δυνατότητα αναπαραγωγής Αόρατο ακροατήριο (dannah boyd, 2008)

Web 2.0 – social media – social networking sites

Ας εκοικειωθούμε με τον κυβερνοχώρο 14 Ας εκοικειωθούμε με τον κυβερνοχώρο Οι ενήλικες θα πρέπει να συντροφεύουν τα νεαρά άτομα σε όποιο περιβάλλον είναι …και να γεφυρώσουν το ψηφιακό χάσμα Grant MNISW Cyberbullying jako nowa forma agresji rówieśniczej wśród gimnazjalistów

Ευχαριστώ για την προσοχή σας plichta@imp.lodz.pl