Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Traductores EDT con ANTLR Ejemplo=(2-(4+5)). Ejemplo: a e ; a t e1 λ ft1 λ (e) λ t e1 f t1- te1 nº λ f t1 λ 2 ( e ) λ t e1 f t1+ t e1 nº λ f t1 λ 4nº
Advertisements

CONCORDANCIA NOMINATIVO PLURAL FEMENINO Y NEUTRO
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
1 © by GfK SE 12/14 Πηγή: Έρευνα καταναλωτών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής GfK Καταναλωτικό κλίμα Ευρώπης Καταναλωτικό κλίμα EE 28 – Δεκέμβριος 2014.
Συναισθήματα και συμπεριφορά Προβλήματα μέσης παιδικής ηλικίας Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗ Μ. Δ. Χρυσομάλλης Αναπληρωτής Καθηγητής.
Αντιυπερτασικά φάρμακα. Υπέρταση Ορισμός = ΣΑΠ > 140mm Hg / ΔΑΠ > 90mm Hg Οφείλεται σε αυξημένο τόνο λείων μυών των περιφερικών αγγείων που οδηγεί σε.
Αντιυπερλιπιδαιμικά Φάρμακα. Στεφανιαία νόσος (ΣΝ) ΣΝ = αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης LDL και τριγλυκεριδίων (TG) και χαμηλά επίπεδα ΗDL στο πλάσμα Παράγοντες.
ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΗΞΗ (screening tests) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΒΑΣΕΙ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ Θεόδωρος Θεοδωρίδης Διευθυντής Αιματολογικού.
ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ (1)  Προεγχειρητικοί ασθενείς: αποφυγή λήψης τροφής-νερού 8 ώρες πριν την επέμβαση – πρόληψη αναγωγής και εισρόφησης κ.λ.π.
Σχολικός εκφοβισμός 1 ο Δημοτικό Αγίου Στεφάνου Ομάδα Γεωργία, Θανάσης, Μάγδα Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Μαρία Καρρά ΠΕ 19.
Σύνδρομο Sjogren Δαούσης Δημήτριος Επίκουρος Καθηγητής Παθολογίας/Ρευματολογίας Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Πατρών.
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ:ΜΑΔΡΙΤΗ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ (ΔΙΠΛΟ ΠΛΑΤΟΣ).
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ( ΔΕΠ ) ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ( ΔΕΠΥ ) Η ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ( ΣΕΠΥ ) Η ATTENTION DEFICIT.
Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας Τμήμα Μαιευτικής ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ (ΜΑ0241) 3 η παράδοση.
Μαρξιστικές θεωρίες των διεθνών σχέσεων
Στατιστική ανάλυση των πειραματικών μετρήσεων
ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή β) για ένα ποσοστό
Μάνεση Ζωή Επίβλεψη: Κορδούτης Παναγιώτης Πάντειο Πανεπιστήμιο
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Παρουσίαση αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla
ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΒΛΑΣΤΟΚΥΤΤΑΡΩΝ
Βασικές αρχές διαχείρησης του πόνου
Εθνική επιλογή για την εφαρμογή της ΚΑΠ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥ
ΣΤ΄2 109ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών ΝΙΚΟΣ ΚΟΝΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΟΣ
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
IL CARNEVALE DI VENEZIA - SU E ZO PER I PONTI DI VANEZIA
GREC 1 / INS CRISTÒFOL FERRER
Σύνδρομο Sjogren Δαούσης Δημήτριος
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
ΑΣΙΛ ~ ΚΛΩΝΤ ΝΤΕΜΠΥΣΣΙ.
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΚΑ. ΣΤΑΥΡΑΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
Φιόνα Τρίμι – Ελένη Ερμίδη
ΓΕΝΙΚΟ ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Το κανάλι Forth and Clyde, το οποίο συνδέει την Glasgow με την δυτική ακτή, κατασκευάστηκε το 1777 μεταξύ του λιμανιού Grangemouth και Falkirk. Μεταξύ.
Ταινίες.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Στ’2 ΓιΑννης ΝΑτσης.
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
6: Επισιτιστικές δραστηριότητες στα ξενοδοχεία πλήρους εξυπηρέτησης
Η βεβαιότητα της μαθηματικής αλήθειας
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Γενικό Λύκειο Σκύδρας Α’ τάξη
Η επικινδυνότητα του διαδικτύου
Γεωργική Μηχανική. Γεωργική Μηχανική Ανάλυση δονήσεων στο κάθισμα του οδηγού των γεωργικών ελκυστήρων, κατά τη διάρκεια δοκιμών οργώματος.
Ερωτήσεις εξετάσεων.
Εισαγωγή στη Θεωρητική Γλωσσολογία
Αρχές επαγωγικής στατιστικής
Θεοδοσιόπολη (Ερζερούμ): η γη των Ρωμιών – η πόλη του ορίου
Το κανάλι Forth and Clyde, το οποίο συνδέει την Glasgow με την δυτική ακτή, κατασκευάστηκε το 1777 μεταξύ του λιμανιού Grangemouth και Falkirk. Μεταξύ.
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
استراتژیهای عملیاتی مرسوم و متداول
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΣΥΖΥΓΙΕΣ.
به نام خدا.
Στοιχεία θεωρίας σφαλμάτων
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Д.НАРАНТУЯА (АБТА, ТЭРГҮҮЛЭХ ЗЭРЭГТЭЙ)
Το μεταρρυθμιστικό έργο του Αλεξάνδρου Κούζα   Βασικός στόχος της διακυβέρνησης του Κούζα ήταν -η επίλυση του αγροτικού ζητήματος προς όφελος των χωρικών.
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
Συμπεράσματα για δύο διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα
ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΑΘΩΝ ΑΙΤΙΕΣ ΛΑΘΟΥΣ
Онтологи ба сайэнс “Сайэнсийн тэори” Проф. С. Молор-Эрдэнэ Лэкц 4
Το κανάλι Forth and Clyde, το οποίο συνδέει την Glasgow με την δυτική ακτή, κατασκευάστηκε το 1777 μεταξύ του λιμανιού Grangemouth και Falkirk. Μεταξύ.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΩΝ
C- 202/07, France Télécom Επιθετική τιμολόγηση (predatory pricing)
ΔΕΗ (ΛΙΓΝΙΤΕΣ) C-553 & C-554/12 P
Στατιστική Επαγωγή Ένα τεράστιο μέρος της έρευνας διενεργείται μέσω της ανάλυσης δειγμάτων προκειμένου να εξάγουμε συμπεράσματα για τον πληθυσμό. Αυτό.
Ρήτρες Take - or - Pay Ανταγωνισμός και Ρύθμιση: Τα παραδείγματα της Ενέργειας και των Τηλεπικοινωνιών Άυλα Αγαθά και Ανταγωνισμός Αικατερίνη Βογιατζή.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ανεργία, μισθοί και ιδιωτικές αποδόσεις της εκπαίδευσης στην Ελλάδα Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ιωάννης Χολέζας ΚΕΠΕ Ημερίδα με θέμα: Η ελληνική αγορά εργασίας: Χαρακτηριστικά, εξελίξεις και προκλήσεις Τράπεζα της Ελλάδος, Αθήνα, 22 Μαρτίου 2010 Το έργο υποστηρίχθηκε από τη «Μορφωτική και Αναπτυξιακή Πρωτοβουλία»

Ελλάδα: (α) Υψηλότατη ζήτηση ανώτατης εκπαίδευσης (β) Ταχύτατη επέκταση τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (γ) Ανησυχία για ανεργία και χαμηλούς μισθούς πτυχιούχων

Γράφημα 1. Ποσοστό ανεργία κατά φύλο: Ελλάδα, 1977-2008

Γράφημα 4. Ποσοστά ανεργίας νέων ηλικίας κάτω των 25 ετών στα κράτη-μέλη της ΕΕ27 (2007)

Τι δείχνουν τα διαθέσιμα στοιχεία Τι δείχνουν τα διαθέσιμα στοιχεία (Έρευνες Εργατικού Δυναμικού 2004-2007): Πρόβλημα μετάβασης στην αγορά εργασίας όχι πρόβλημα ανεργίας νέων per se

Ποσοστά ανεργίας ανά εκπαιδευτικό επίπεδο

Τι δείχνουν τα διαθέσιμα στοιχεία (Έρευνες Εργατικού Δυναμικού): Πρόβλημα μετάβασης στην αγορά εργασίας όχι πρόβλημα ανεργίας νέων per se Κάτι που είναι εμφανές και στην πορεία της πιθανότητας ανεργίας μετά την αποφοίτηση

Οικονομετρικές εκτιμήσεις δύο σταδίων (διόρθωση σφάλματος επιλογής a-la-Heckman) Χωριστές εκτιμήσεις για άνδρες και γυναίκες Διαστρωματική εκτίμηση (όχι πάνελ) Άλλες μεταβλητές εκτός εκπαίδευσης, ετών από αποφοίτηση και πολλαπλασιαστικούς όρους Οικογενειακή κατάσταση Υπηκοότητα Περιφέρεια Αστικότητα Τοπικό ποσοστό ανεργίας Έτος Τρίμηνο

Εκτιμημένα ποσοστά ανεργίας ευρέων εκπαιδευτικών ομάδων: Άνδρες

Εκτιμημένα ποσοστά ανεργίας ευρέων εκπαιδευτικών ομάδων: Γυναίκες

Τι δείχνουν τα διαθέσιμα στοιχεία (Έρευνες Εργατικού Δυναμικού): Πρόβλημα μετάβασης στην αγορά εργασίας όχι πρόβλημα ανεργίας νέων per se Κάτι που είναι εμφανές και στην πορεία της πιθανότητας ανεργίας μετά την αποφοίτηση Αλλά, μεγάλες διαφοροποιήσεις μεταξύ ομάδων πτυχιούχων

Ποσοστά ανεργίας αποφοίτων σχολών ΑΕΙ

Εκτιμημένα ποσοστά ανεργίας ομάδων ανδρών αποφοίτων ΑΕΙ (παράδειγμα)

Εκτιμημένα ποσοστά ανεργίας ομάδων γυναικών αποφοίτων ΑΕΙ (παράδειγμα)

Τι δείχνουν τα διαθέσιμα στοιχεία (Έρευνες Εργατικού Δυναμικού): Πρόβλημα μετάβασης στην αγορά εργασίας όχι πρόβλημα ανεργίας νέων per se Κάτι που είναι εμφανές και στην πορεία της πιθανότητας ανεργίας μετά την αποφοίτηση Αλλά, μεγάλες διαφοροποιήσεις μεταξύ ομάδων πτυχιούχων Θετική σχέση αποδοχών και εκπαιδευτικού επιπέδου αλλά, και πάλι, με σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ ομάδων πτυχιούχων

Εκτιμημένες ωριαίες αποδοχές ευρέων εκπαιδευτικών ομάδων: Άνδρες

Εκτιμημένες ωριαίες αποδοχές ευρέων εκπαιδευτικών ομάδων: Γυναίκες

Εκτιμημένες ωριαίες αποδοχές ομάδων ανδρών αποφοίτων ΑΕΙ (παράδειγμα)

Τι δείχνουν τα διαθέσιμα στοιχεία (Έρευνες Εργατικού Δυναμικού): Πρόβλημα μετάβασης στην αγορά εργασίας όχι πρόβλημα ανεργίας νέων per se Κάτι που είναι εμφανές και στην πορεία της πιθανότητας ανεργίας μετά την αποφοίτηση Αλλά, μεγάλες διαφοροποιήσεις μεταξύ ομάδων πτυχιούχων Θετική σχέση αποδοχών και εκπαιδευτικού επιπέδου αλλά, και πάλι, με σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ ομάδων πτυχιούχων Σύγκριση δημόσιου – ιδιωτικού τομέα

Εκτιμημένες ωριαίες αποδοχές αποφοίτων ΑΕΙ ανά τομέα απασχόλησης: Άνδρες

Εκτιμημένες ωριαίες αποδοχές αποφοίτων ΑΕΙ ανά τομέα απασχόλησης: Γυναίκες

Τι δείχνουν τα διαθέσιμα στοιχεία (Έρευνες Εργατικού Δυναμικού): Πρόβλημα μετάβασης στην αγορά εργασίας όχι πρόβλημα ανεργίας νέων per se Κάτι που είναι εμφανές και στην πορεία της πιθανότητας ανεργίας μετά την αποφοίτηση Αλλά, μεγάλες διαφοροποιήσεις μεταξύ ομάδων πτυχιούχων Θετική σχέση αποδοχών και εκπαιδευτικού επιπέδου αλλά, και πάλι, με σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ ομάδων πτυχιούχων Σύγκριση δημόσιου – ιδιωτικού τομέα Υψηλές(;) ιδιωτικές αποδόσεις της εκπαίδευσης αλλά με μεγάλες διαφορές μεταξύ ομάδων πτυχιούχων

Υψηλή ιδιωτική ζήτηση ανώτατης εκπαίδευσης απόλυτα ορθολογική Επομένως, Υψηλή ιδιωτική ζήτηση ανώτατης εκπαίδευσης απόλυτα ορθολογική Χαμηλότερη ανεργία Υψηλότερες αποδοχές Υψηλές ιδιωτικές αποδόσεις Μπορεί να γίνει προβολή αυτών των αποτελεσμάτων στο μέλλον; Μάλλον παρακινδυνευμένο – οικονομική κρίση Απότομη μαζικοποίηση ανώτατης εκπαίδευσης Οι υψηλές ιδιωτικές αποδόσεις της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης συνεπάγονται και υψηλό κοινωνικό όφελος; Όχι αναγκαστικά