Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ 29/2/2008 INTERREG III-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ
INTERREG III-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΣ Διασυνοριακές αλληλεπιδράσεις εκπαιδευτικών και νηπίων στην Ελλάδα και την Κύπρο Στη συγκεκριμένη πρόταση υλοποιείται η διασυνοριακή συνεργασία με την ανάπτυξη / προώθηση κοινών προγραμμάτων έρευνας για την Προσχολική Εκπαίδευση και συγκεκριμένα την ανάπτυξη καινοτομικών θεμάτων που σχετίζονται με τη διαθεματικότητα, τη διεπιστημονικότητα και την πολύπλευρη και ποικιλόμορφη χρήση των ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση. 29/2/2008 INTERREG III-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ
H ηλεκτρονική πύλη (portal) Ι 29/2/2008 INTERREG III-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ
H ηλεκτρονική πύλη (portal) ΙΙ Ο ρόλος και η χρήση της πύλης είναι διπλής φύσης. Από τη μια πλευρά, θα χρησιμοποιείται για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με την πλοήγησή τους στις αντίστοιχες ενότητες του portal, με την παροχή περιεχομένου ποιότητας για την εφαρμογή του στην καθημερινή πρακτική τους, με τη δυνατότητά τους να υποβάλλουν ερωτήματα για απάντηση από ειδικούς και, τέλος, με τη δημιουργία αλληλεπιδραστικού – συνεργατικού περιβάλλοντος διαμέσου του Forum των συζητήσεων. Από την άλλη, η χρήση της πύλης θα προσφέρεται για τη διδασκαλία συγκεκριμένου περιεχομένου με τη βοήθεια εφαρμογών λογισμικού. Στην περίπτωση αυτή ουσιαστικά πρόκειται για επιμόρφωση και πληροφόρηση των εκπαιδευτικών στον εντοπισμό και την αξιοποίηση στη διδακτική πράξη εφαρμογών παιγνιώδους κυρίως χαρακτήρα (ώστε να είναι μαθησιακά κατάλληλες για νήπια), που όμως επιβάλλεται να έχουν αξιόλογη παιδαγωγική και διδακτική συνιστώσα. 29/2/2008 INTERREG III-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ
INTERREG III-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ Δύο κύριες συνιστώσες Α. Παιδαγωγική και Διδακτική: Σε ερευνητικό επίπεδο, ένα πλήθος εργασιών υποστηρίζουν την αναγκαιότητα της παρέμβασης στο χώρο της Προσχολικής Εκπαίδευ-σης.Κοινή συνισταμένη των εργασιών αυτών αποτελεί η υπόδειξη ότι ο κρισιμότερος παράγοντας για την αποτελεσματικότερη παρέμβαση είναι ο επιμορφωμένος εκπαιδευτικός. Β.Τεχνολογική: Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει διεθνής συμφωνία σ’ ό,τι αφορά τις μεθοδολογίες και τα πρότυπα κατασκευής εργαλείων κατάλληλων για την εκπαίδευση, η πρότασή μας, όπως φαίνεται και από την τεχνική μελέτη, θα ακολουθήσει δοκιμασμένες λύσεις, δεδομένου ότι το βασικό ζητούμενο είναι η παιδαγωγική και διδακτική καινοτομία με τη βοήθεια του περιεχο-μένου και όχι η καινοτομική τεχνολογική λύση χωρίς περιεχόμενο. 29/2/2008 INTERREG III-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ
INTERREG III-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ 29/2/2008 INTERREG III-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ
INTERREG III-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΥΛΗΣ- INTERFACE ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΈΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΥΛΗΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 29/2/2008 INTERREG III-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ
INTERREG III-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ 29/2/2008 INTERREG III-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ