Η φωτογραφία ως ιστορική πηγή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Advertisements

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Ταξιδεύοντας από το χθες
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ
ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ…ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
Παιχνίδια με τις γεωγραφικές συντεταγμένες
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Διάστημα Έλλη Πετρίδου Στ’
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΕΚΑΣ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΜΠΕΚΑ
Εργασια στα κειμενα νεολληνικησ λογοτεχνιασ *βιβλιοπαρουσιαση*
28/1/2012 Συνεντεύξεις για τις Επικοινωνίες σε Διάφορες Εποχές…
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
ΧΙΡΟΣΙΜΑ.
η χιροσιμα και το ναγκασακι
Παρατήρηση φαινομένων στην Γη: Milky Way, Παλίρροια, Σέλας,
Που αποβλέπει η εισαγωγή των Ερευνητικών Εργασιών (ΕΕ) στο Λύκειο?
Ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος
Εργασία στην Γεωγραφία
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΑ ΠΡΏΤΑ ΧΡΌΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΉΣ ΤΟΥ Γεννήθηκε το 1793 στα Ψαρά. Έμεινε πολύ μικρός ορφανός από πατέρα και έτσι άρχισε να δουλεύει σε πλοία συγγενών.
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου. Παρουσίαση 3/2/2012.
Δήμητρα Αντρέου Δήμητρα Αντρέου Γεωργία Ιωαννίδη Γεωργία Ιωαννίδη Ευαγγελία Ζαχαριουδάκη Ευαγγελία Ζαχαριουδάκη Άγια Σκέινεχ Άγια Σκέινεχ Ιούλιος του 1969.Οι.
Η NASA απαθανάτισε γεγονότα και φαινόµενα που συνέβησαν το 2010 και παρουσίασε την όµορφη όψη τους όπως µόνο οι αστροναύτες κατάφεραν να δουν Όσα είδαν.
Η ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝΓΚΡΑΝΤ
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
ΓΕΓΟΝΟΝΤΑ ΤΟΥ 2ου ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
 Η ειρήνη αποτελεί φυσική κατάσταση στην κοινωνική ζωή του ανθρώπου κατά την οποία οι σχέσεις λειτουργούν αρμονικά και χωρίς βίαιες αντιπαραθέσεις. Επιδιώκεται.
Γυμνάσιο Μουζακίου Γ΄ τάξη Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας Σχολικό Έτος
ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΑ;.
ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ!!.
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006 ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 1 ΟΥ ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΣΑ ΒΑΡΔΑΚΑ.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΑΣΙΣΤΗΚΕ ΣΤΙΣ ΠΗΓΕΣ Α ) Β )
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΨΥΧΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ( ) Καούνας Γεώργιος Καραλέκα Αντωνία – Νεφέλη.
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
Τα είδη της φωτογραφίας Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ» Πριόβολος.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η Δήμητρα Σκληθριώτη Ζήσης Κωστάκης Μαρία Καρκαλά.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ» Πριόβολος Θεοφάνης.
1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 1 Φωτογραφία και τέχνη. Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 1 Η φωτογραφία ως τέχνη Καλλιτεχνικά κινήματα που επηρέασαν τη φωτογραφία Η αισθητική της φωτογραφίας.
Φωτογραφια 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 1 Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ»
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος «Ο Ολοκληρωτικός Πόλεμος»
Β ΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ & ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 1940.
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
Ερμηνεία γελοιογραφίας
Πρώτη προσελήνωση στο Φεγγάρι της NASA το 1969 ΑΛΗΘΕΙΑ Η΄ ΨΕΜΑ;
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ;
NASA.
Διάλεξη 10η Ο εξεικονισμός των σχολικών εγχειριδίων και ο ρόλος των πλάγιων τυπογραφικών στοιχείων Επικ. Καθ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
Οι εμπόλεμες ζώνες και το νέο κύμα της προσφυγιάς
Χιροσιμα.
1.2 Παίζοντας με το γεωγραφικό πλάτος...
Καταστροφή της Σμύρνης 1922
ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΙΠΛΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑ
Ενότητα: Ουρανός και Γη Μάθημα 1: Το φαινόμενο της έκλειψης.
PROJECT 4: ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Εργασία από τους μαθητές:
ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Άγγελος Ακριβόπουλος 5 ο γυμνάσιο Α΄1.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Ατομική Βόμβα.
Β´ Παγκόσμιος Πόλεμος Ρίψη Ατομικής Βόμβας
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η φωτογραφία ως ιστορική πηγή Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ» Πριόβολος Θεοφάνης Πετσούκη Άννα Παλιάτσου Ουρανία Εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας, καθηγητές 1ου Γυμνασίου Φιλιππιάδας Σχ. Έτος 2014-2015 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Οι φωτογραφίες είναι μία από τις πολλές πηγές που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να αναλύσουμε και να ερμηνεύσουμε ένα γεγονός, μία εξέλιξη ή ένα ιστορικό φαινόμενο. Μόνο περιστασιακά μπορεί να είναι το μόνο διαθέσιμο στοιχείο μαρτυρίας (για παράδειγμα, φωτογραφίες της καθημερινής ζωής, που τραβήχτηκαν στο γκέτο της Βαρσοβίας το 1943) αλλά συνήθως άλλες μορφές στοιχείων είναι επίσης διαθέσιμες και συχνά χρειάζεται να τις συμβουλευτούμε έτσι ώστε να καταλάβουμε πλήρως μια φωτογραφία. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Α΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΡΕΛΟΚΑΜΠΕΡΟΣ Α΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΡΕΛΟΚΑΜΠΕΡΟΣ 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Στις 14 Μαΐου 1912: ο Υπολοχαγός Καμπέρος, απογειώθηκε από το Παλαιό Φάληρο, με κατεύθυνση το χώρο των στρατιωτικών ασκήσεων. Δεν πρόφθασε να φθάσει στον προορισμό του. Καθώς πλησίαζε στο χώρο των ασκήσεων, μεταξύ Καπανδριτίου και Αγίου Μερκουρίου (Κιούρκα) λόγω βλάβης του κινητήρα, προέβη σε αναγκαστική προσγείωση. Λίγα όμως μέτρα πάνω από το έδαφος, ο κινητήρας σταμάτησε και το αεροπλάνο κατέπεσε, με αποτέλεσμα να πάθει σοβαρές ζημιές. O χειριστής σώθηκε, πηδώντας από ύψος 10 μέτρων, επάνω σε ξηρά χόρτα. O Καμπέρος ανέλαβε διάφορες αποστολές κατοπτεύσεως για λογαριασμό των εχθρικών στρατευμάτων από ύψος 1.000 έως 1.500 μέτρων και κατόπιν προσγειώθηκε ομαλά στην περιοχή Κουσούμπι. Εκεί έτρεξαν Αξιωματικοί και στρατιώτες να θαυμάσουν τον πρώτο Έλληνα στρατιωτικό αεροπόρο. Σε λίγο έφθασε και ο Πρωθυπουργός Ελευθέριος Βενιζέλος με το Γάλλο στρατηγό Εντού και τον συνεχάρησαν για την επιτυχημένη πτήση. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

ΣΜΥΡΝΗ Την μαρτυρία ενός πρόσφυγα μεταφέρει ο Γάλλος δημοσιογράφος Rene Paul στο κείμενο που ακολουθεί: «Το Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου, στις 11 το πρωί, το πρώτο τμήμα του τουρκικού ιππικού έκανε την είσοδο του στη Σμύρνη. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Τετάρτη, 13 Αυγούστου 1922. Το μεσημέρι, άκουσα να φωνάζουν «Φωτιά. » Τετάρτη, 13 Αυγούστου 1922. Το μεσημέρι, άκουσα να φωνάζουν «Φωτιά!». Ανέβηκα στην ταράτσα του σπιτιού μου.Οι πρώτες λάμψεις της πυρκαγιάς ήταν ορατές. Έδιναν την εντύπωση ενός τεράστιου Μισοφέγγαρου. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Πέμπτη βράδυ. Στο δρόμο, στην αποβάθρα της Πούντας, μια γυναίκα που τρελάθηκε, ρίχνεται στη θάλασσα! Οι άνδρες της πυροσβεστικής υπηρεσίας τη βγάζουν και αναγκάζονται να τη δέσουν στα κιγκλιδώματα, γιατί προσπαθεί να κάνει τα ίδια. Δίπλα μας ακριβώς μια γυναίκα την πιάνουν οι ωδίνες του τοκετού. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Β΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΧΙΡΟΣΙΜΑ - ΝΑΓΚΑΣΑΚΙ 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Η ρίψη ατομικής βόμβας στη Χιροσίμα – ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Ο τρόμος που προκάλεσε την ανέδειξε σε σύμβολο υπέρ της παγκόσμιας ειρήνης και του πυρηνικού αφοπλισμού. Ο βομβαρδισμός της Χιροσίμα από τις ΗΠΑ έλαβε χώρα λίγο πριν τη λήξη του Β' Παγκοσμίου πολέμου, στις 6 Αυγούστου 1945 και ήταν η πρώτη πολεμική πυρηνική επίθεση της Ιστορίας. Η βόμβα ήταν τύπου ουρανίου 235, η οποία είχε λάβει το προσωνύμιο «Little Boy» (αγοράκι). Ο αρχικός αριθμός των θυμάτων που πέθαναν ακαριαία από τη ρίψη των βομβών υπολογίζεται σε περίπου 70.000 στη Χιροσίμα και 40.000 στο Ναγκασάκι. Μέχρι το 1950 ο απολογισμός των θυμάτων είχε φτάσει τα 200.000 θύματα. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Τείχος Βερολίνου 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Το τείχος που χώριζε την πόλη σε Ανατολική και Δυτική κτίστηκε από την κυβέρνηση της Ανατολικής Γερμανίας για να αποτρέψει τους πολίτες της να αυτομολούν από την Ανατολή στη Δύση. Στα 28 χρόνια της ύπαρξής του τουλάχιστον 86 άνθρωποι βρήκαν το θάνατο στο τείχος στην προσπάθειά τους να διαφύγουν . 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Η ΠΤΩΣΗ Στην πτώση του συνέβαλλαν πολλοί παράγοντες. Ο σημαντικότερος ήταν η πολιτική του Γενικού Γραμματέα του Κομμουνιστικού Κόμματος της Σοβιετικής Ένωσης Μιχαήλ Γκορμπατσόφ. Το Τείχος έπεσε τη νύχτα της Πέμπτης 9 προς Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 1989 μετά από 28 χρόνια. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Τελικα.. πατηςε ο ανθρωπος ςτο φεγγαρι; 20 Ιουλίου 1969: “Ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο, ένα γιγάντιο άλμα για την ανθρωπότητα” Τελικα.. πατηςε ο ανθρωπος ςτο φεγγαρι; 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

1. Όταν οι αστροναύτες έστησαν την αμερικανική σημαία, αυτή φαίνεται να κυματίζει, πράγμα αδύνατο, αφού στο φεγγάρι δεν υπάρχει άνεμος. Στην πραγματικότητα, η σημαία συγκρατείται ανοικτή από μια οριζόντια ράβδο και απλούστατα κινείται, όταν οι αστροναύτες την ξετυλίγου.. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

2. Δεν διακρινόταν καμία πληθώρα λαμπών άστρων στον σκοτεινό ουρανό της Σελήνης, παρόλο που δεν υποφέρει από τη φωτορύπανση, αντίθετα με τη Γη. Στην πραγματικότητα τα άστρα, αν και ήταν ορατά από τα μάτια των αστροναυτών πάνω στο φεγγάρι, δεν ήταν αρκετά λαμπερά για να αποτυπωθούν στις φωτογραφίες. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

3.Η σεληνάκατος που ζυγίζει 17 τόνους, δεν φαίνεται να αφήνει κανένα αποτύπωμα στην σεληνιακή άμμο, όμως ακριβώς δίπλα είναι ορατά τα ίχνη των παπουτσιών των κατά πολύ ελαφρύτερων αστροναυτών. Στην πραγματικότητα, την ώρα που οι κινητήρες της ακάτου ενεργοποιούνται, η λεπτή σκόνη τινάζεται μακριά και το σκάφος ακουμπά πάνω στο σκληρό βράχο. Λίγο μετά η σκόνη κατακάθεται και οι αστροναύτες αφήνουν τα αποτυπώματά τους σε αυτήν. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

4. Τα ίχνη των παπουτσιών στη λεπτή σκόνη, παρά την ανυπαρξία υγρασίας ή ατμόσφαιρας ή ισχυρής βαρύτητας, είναι απρόσμενα έντονα και καλοδιατηρημένα, σαν να έχουν γίνει από το περπάτημα ποδιών σε βρεγμένη άμμο. Στην πραγματικότητα, η έλλειψη ανέμου στο φεγγάρι σημαίνει ότι τα αποτυπώματα διατηρούνται πολύ καλύτερα από ό,τι στη Γη. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

ΔΙΔΥΜΟΙ ΠΥΡΓΟΙ Οι διδυμοι πυργοι ηταν μια αρχιτεκτονικη ιδεα του Μινορου Γιαμαςακι. Η καταςκευη τους ξεκινηςε το 1966 με τον Βορειο Πυργο και ακολουθηςε η καταςκευη του Νοτιου Πυργου. Για να ολοκληρωθει χρειαςτηκαν 7 χρονια και 4.000 εργατες. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Ο Βόρειος Πύργος καταρρέει στις 10:28 π.μ. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Η πτώση των δίδυμων πύργων, έπειτα από την πρόσκρουση αεροπλάνων που είχαν καταληφθεί από ισλαμιστές τρομοκράτες, πάγωσαν την ανθρωπότητα. Πρόκειται για την μεγαλύτερη τρομοκρατική επίθεση που έχει συμβεί έως σήμερα και αποτελεί κομβικό σημείο της παγκόσμιας ιστορίας, έχοντας προκαλέσει πολλές αλλαγές στις διεθνείς σχέσεις, στην κοινωνική και πολιτική ζωή σε όλο τον κόσμο. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

βιβλιογραφία Susan Sontag: Περί φωτογραφίας, Αθήνα: ΥΨΣΟγράφος Gisele Freund: Υωτογραφία και κοινωνία, Αθήνα: ΥΨΣΟγράφος Walter Benjamin: Δοκίμια για την Σέχνη – ΢υνοπτική Ιστορία της Υωτογραφίας, Αθήνα: Κάλβος Peter Wollen, John Szarkowski: Η αισθητική της φωτογραφίας, Αθήνα: Καθρέφτης Πλάτων Ριβέλλης: Υωτογραφία Παναγιώτης Κατερτζιάδης: Βασικά μαθήματα φωτογραφίας Κωστής Αντωνιάδης: Λανθάνουσα εικόνα, Αθήνα: Μωρεσόπουλος Η Υωτογραφία και η Σεχνική της από τους συντάκτες του TIME-LIFE σε μετάφραση του Δημήτρη Θεοδώρου, εκδ. TIME-LIFE, 1980. Ματσαγγούρας Η. Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, Μάθηση, Αθήνα: Γρηγόρης, 2000. Ματσαγγούρας Η. ΢τρατηγικές Διδασκαλίας. Η κριτική σκέψη στη Διδακτική πράξη, Αθήνα: Gutenberg, 2004. Υυσική Γενικής Παιδείας Γ΄ Σάξης Ενιαίου Λυκείου, ΟΕΔΒ, 1999. Εικαστικά Α΄Ενιαίου Λυκείου, ΟΕΔΒ, 1999. ΒΙ ΒΛΙΟΓΡΑΥΙ Α   Susan Sontag: Περί φωτογραφίας, Αθήνα: ΥΨΣΟγράφος Gisele Freund: Υωτογραφία και κοινωνία, Αθήνα: ΥΨΣΟγράφος Walter Benjamin: Δοκίμια για την Σέχνη – ΢υνοπτική Ιστορία της Υωτογραφίας, Αθήνα: Κάλβος Peter Wollen, John Szarkowski: Η αισθητική της φωτογραφίας, Αθήνα: Καθρέφτης Πλάτων Ριβέλλης: Υωτογραφία Παναγιώτης Κατερτζιάδης: Βασικά μαθήματα φωτογραφίας Κωστής Αντωνιάδης: Λανθάνουσα εικόνα, Αθήνα: Μωρεσόπουλος Η Υωτογραφία και η Σεχνική της από τους συντάκτες του TIME-LIFE σε μετάφραση του Δημήτρη Θεοδώρου, εκδ. TIME-LIFE, 1980. Ματσαγγούρας Η. Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, Μάθηση, Αθήνα: Γρηγόρης, 2000. Ματσαγγούρας Η. ΢τρατηγικές Διδασκαλίας. Η κριτική σκέψη στη Διδακτική πράξη, Αθήνα: Gutenberg, 2004. Υυσική Γενικής Παιδείας Γ΄ Σάξης Ενιαίου Λυκείου, ΟΕΔΒ, 1999. Εικαστικά Α΄Ενιαίου Λυκείου, ΟΕΔΒ, 1999. 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Ιστοσελίδες http://www. wikepedia.com http://www.photo.gr http://www. photocircle.gr http://www. agrinioart.gr http://www. e-telescope.gr http://www. fotoart.gr http://www. photodrama.ning.gr http://www.hcp.gr http://www.teiath.gr/sgtks/photography http:// davidlachapele.com  http://1lyk-alexandr.evr.sch.gr/ ev1.1host.gr/~asprovav/world press Ι ΢ΣΟ΢ΕΛΙ ΔΕ΢   http://www. wikepedia.com http://www.photo.gr http://www. photocircle.gr http://www. agrinioart.gr http://www. e-telescope.gr http://www. fotoart.gr http://www. photodrama.ning.gr http://www.hcp.gr http://www.teiath.gr/sgtks/photography http:// davidlachapele.com ev1.1host.gr/~asprovav/world press 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

1ο Γυμν. Φιλιππιάδας

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα: Ερευνητική εργασία με θέμα τη Φωτογραφία. Τμήμα Β2 , ΓΕ.Λ Βασιλικών & 49ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ, Ερευνητική εργασία : «ΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΦΩΣ - Η ιστορία της φωτογραφίας: Από το σκοτεινό θάλαμο στην ψηφιακή εικόνα», Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Πεταλά Βάγια 1ο ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης - «Ψηφιακή Φωτογραφία» Ερευνητική εργασία - Σχολικό Έτος 2011-2012 1ο Λύκειο Φιλιππιάδας «ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ…ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ» Ερευνητική εργασία των μαθητών της Α΄ Λυκείου - Υπεύθυνες Σχολικό Έτος 2012-2013 49ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ, Ερευνητική εργασία : «ΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΦΩΣ - Η ιστορία της φωτογραφίας: Από το σκοτεινό θάλαμο στην ψηφιακή εικόνα», Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Πεταλά Βάγια 1ο ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης - «Ψηφιακή Φωτογραφία» Ερευνητική εργασία - Σχολικό Έτος 2011-2012 1ο Λύκειο Φιλιππιάδας «ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ…ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ» Ερευνητική εργασία των μαθητών της Α΄ Λυκείου - Υπεύθυνες Καθηγήτριες: Παναγιώτα Φασιά, Αναστασία Παλιάτσου –, Σχολικό Έτος 2012-2013 1ο Γυμν. Φιλιππιάδας