Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Advertisements

1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Το Marketing Β΄.
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Κέντρο Συμβουλευτικής
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση μικρών επιχειρήσεων
Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8. Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι της ΕΕ για την ανάπτυξη των.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι που εφαρμόζονται στην ΕΕ για.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8. Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8: Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι της ΕΕ για την ανάπτυξη των.
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο Επιμέλεια των φορέων του έργου: “Irish Rural Link – National University of Ireland Maynooth- CDI – EEO GROUP SA- IHF asbl – IDP - Internet Web Solutions SL”

Που αποσκοπεί η παρουσίαση Προώθηση προϊόντων Γενική επισκόπηση Αριθμός διαφανειών 14 διαφάνειες στο σύνολο Διάρκεια παρουσίασης 15 λεπτά (μη συμπεριλαμβανομένης της ανάγνωσης του περιεχομένου των συνδέσμων που παρατίθενται στις διαφάνειες) Που αποσκοπεί η παρουσίαση Βλ. σκοπό ενότητας και αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα στις επόμενες διαφάνειες

Προώθηση προϊόντων Σκοπός ενότητας Σχεδιασμός και υλοποίηση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής προώθησης ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας

Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα Προώθηση προϊόντων Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα Στο τέλος της παρούσας ενότητας θα έχετε τη δυνατότητα να: Κατανοήσετε το περιεχόμενο ενός σχεδίου προώθησης προϊόντων/ υπηρεσιών Προετοιμάσετε ένα σχέδιο προώθησης το οποίο θα αποτελέσει το βασικό οδηγό για την αύξηση τον πωλήσεων

Προώθηση προϊόντων Τι είναι η προώθηση Η προώθηση είναι ένα μίγμα δράσεων που αποσκοπεί στην αύξηση των πωλήσεων Αποτελεί ένα από τα τέσσερα βασικά στοιχεία του Marketing (4 P’s)(Προϊόν, Τιμή, Τοποθέτηση, Προώθηση) Στόχοι της προώθησης Η παρουσίαση πληροφόρησης για το προϊόν/ υπηρεσία στους δυνητικούς πελάτες κλπ. Η αύξηση της ζήτησης Η διαφοροποίηση του προϊόντος

Προώθηση προϊόντων Τι είναι το σχέδιο προώθησης (μίγμα) Αναφέρεται στην ένταση (όσον αφορά το χρόνο, την προσπάθεια, το κόστος) με την οποία χρησιμοποιείται κάθε μέσο προώθησης. Τύποι προωθητικών ενεργειών Προσωπική πώληση. Προσωπικές πωλήσεις, οι οποίες διεξάγονται μεταξύ των αντιπροσώπων πωλήσεων και των πελατών. Διαφήμιση. Ακουστική, οπτική ή έντυπη, αποτελεί ένα χορηγούμενο μη προσωποποιημένο μήνυμα με σκοπό την προώθηση ή πώληση ενός προϊόντος, μίας υπηρεσίας ή μίας ιδέας.

Προώθηση προϊόντων Τύποι προώθησης (2 από 2) Προώθηση πωλήσεων. Συμπεριλαμβάνει προωθητικές ενέργειες όπως διαγωνισμοί, κουπόνια, προσφορές, δειγματισμοί κ.ο.κ. Απευθείας Marketing. Περιλαμβάνει την επικοινωνία με τους πελάτες, η οποία επιτυγχάνεται με τη χρήση διαφόρων μέσων, όπως ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω κινητής τηλεφωνίας, email, ιστοσελίδες, διαδικτυακές διαφημίσεις, βάση δεδομένων marketing, φυλλάδια, διανομή καταλόγων, προωθητική αλληλογραφία Δημοσιότητα. Αναφέρεται σε ενέργειες ευαισθητοποίησης ή δημόσιας προβολής του προϊόντος, της υπηρεσίας ή της επιχείρησης, μέσω της χρήσης ΜΜΕ.

Προώθηση προϊόντων Παραδείγματα πρακτικών προώθησης στο πλαίσιο της Δημοσιότητας Η δημοσιότητα περιλαμβάνει ενέργειες χαμηλού κόστους και υψηλής αξιοπιστίας, όπως για παράδειγμα: Διεξαγωγή ενός λόγου ή μιας ομιλίας Δημιουργία και εφαρμογή μεθόδων επιβράβευσης Προσθήκη μίας μαρτυρίας Έκδοση αναφορών Εμπλοκή ατόμων υψηλού κύρους Περιήγηση στην επιχείρηση ή στο προϊόν Διεξαγωγή δημοσκόπησης ή έρευνας Διεξαγωγή μίας δημόσιας συζήτησης Χορηγία εκδηλώσεων

Προώθηση προϊόντων Εφαρμόζοντας ένα μίγμα ενεργειών προώθησης (1 από 2) Προσδιορισμός της αγοράς στόχου Προσδιορισμός στόχων Σχεδιασμός μηνύματος Επιλογή καναλιών προώθησης Προσδιορισμός προϋπολογισμού

Προώθηση προϊόντων Εφαρμόζοντας ένα μίγμα ενεργειών προώθησης (2 από 2) Παράδειγμα 1: Προωθητικό μίγμα σε προϊόν που αφορά κόσμημα, συνολικού προϋπολογισμού ύψους 5,000 € Παράδειγμα 2: Καραμέλες για την προστασία της οδοντοστοιχίας, συνολικού προϋπολογισμού ύψους 5,000 € Προωθητικές ενέργειες Π/Υ 50% Απευθείας αποστολή e-mail: Καμπάνια απευθείας αποστολής e-mail 2.500 € 40% Διαφήμιση: Διαφήμιση σε τοπικά περιοδικά Lifestyle 2.000 € 10% Προώθηση πωλήσεων: Κουπόνι για δωρεάν εκτίμηση 500 € Προωθητικές ενέργειες Π/Υ 25% Δημόσιες σχέσεις: Δελτία τύπου 1.250 € 25% Διαφήμιση: Ανακοινώσεις στον τοπικό τύπο και σε σχετικά οδοντιατρικά περιοδικά 50% Προώθηση πωλήσεων: Δειγματισμός προϊόντων, Κουπόνια, Διαγωνισμοί 2.500 €

Προώθηση προϊόντων Παραδείγματα επιτυχημένων ενεργειών προώθησης: 1. DOVE Η Dove διπλασίασε τα έσοδα από 1 σε 2 δισ. και μετέτρεψε την επιχειρηματική πώληση σαπουνιών σε μία εκστρατεία με κοινωνικό μήνυμα. Πως Δημιούργησε μια διαφημιστική μακέτα με τις κόρες όλων των διευθυντών της εταιρείας. Συγκεκριμένα, με τη χρήση ανάλογου οπτικοακουστικού υλικού πρόβαλλε το πόσο επηρεαζόταν η αυτοεκτίμηση των κοριτσιών αυτών αναφορικά με την εξωτερική τους εμφάνιση, συγκρίνοντας τον εαυτό τους με τα μοντέλα της εταιρίας που προωθούσαν τα προϊόντα της. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η στρατηγική προώθησης της εταιρίας άλλαξε, προβάλλοντας έναν πιο κοινότυπο μοντέλου κοριτσιού.

Προώθηση προϊόντων Παραδείγματα επιτυχημένων ενεργειών προώθησης: 2. Nordstrom Ένα κατάστημα μόδας με μέσα ετήσια έσοδα ανά πελάτη 8.000 $. Πως Δημιουργώντας τις ιστορίες Nordy που περιλαμβάνουν παραδείγματα εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών από τους υπαλλήλους της. Οι ιστορίες Nordy δίνουν σαφή παραδείγματα στου υπαλλήλους σχετικά με τη σωστή εξυπηρέτηση πελατών. Παράδειγμα: Ένας πελάτης επισκέφτηκε το Nordstrom επιθυμώντας να επιστρέψει ένα σίδερο ελαστικών αξίας $17, χωρίς απόδειξη. Επειδή η εταιρία δεν πωλούσε καν ανάλογες συσκευές, αποζημίωσε πλήρως τον πελάτη. (Γνωρίζοντας ότι το μέσο έσοδο ανά πελάτη είναι $8,000, τι αξία έχουν τα $17?)

Προώθηση προϊόντων Παραδείγματα επιτυχημένων ενεργειών προώθησης: 3. GE 2 εκατομμύρια προβολές σε βίντεο της ιστοσελίδας της επιχείρησης, μετά την αποκατάσταση ισχυρών κατηγοριών εναντίον της. Πως Ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται ένα οπτικό ερέθισμα 50 φορές γρηγορότερα από την ανάγνωση ενός κειμένου. Οι πελάτες προσελκύστηκαν από την πρωτοφανή παρουσίαση της εταιρίας και χρησιμοποίησαν πολύ-διαδικτυακά μέσα (youtube κλπ) με σκοπό την εξάπλωση της πληροφόρησης!

Ευχαριστoύμε για την προσοχή σας Τέλος ενότητας Ευχαριστoύμε για την προσοχή σας