Πτυχιακή εργασία «Η επίδραση του συμβούλου πιστοποίησης της ποιότητας σε μια επιχείρηση» Φοιτήτρια: Αναστασία Ταρασένκο, 8923 Επιβλέπων καθηγητής: Σαμολαδάς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012.
Στόχος του προγράμματος
OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ –17 ΦΕΒ ΕΔΑ ΠΑΜΘ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΕΛΟΤ  διασφάλιση της κοινής ωφέλειας/ δημόσιων αγαθών, εκ του σκοπού λειτουργίας μας. Στήριξη.
Σήμανση CE – Αναβάθμιση της Σχέσης Παραγωγού Συστημάτων & Κατασκευαστή
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
Η σημασία της ποιότητας στη γεωργική επιχείρηση
Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΖΑΝΤΑΝΙΔΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΣΠΑ.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Η Νέα Προσέγγιση: Νομοθεσία και Πρότυπα
Ο ρόλος του Ε.ΣΥ.Δ. στην εποπτεία της αγοράς Γιώργος Αναστασόπουλος Πρόεδρος ΕΣΥΔ.
15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, Πάτρα, 1-3 Νοεμβρίου Σχεδιάζοντας ένα Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΝ ISO 9001:2000 σε μια ελληνική.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Πιστοποίηση Επαγγελματικών Προσόντων
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Η Ποιότητα στα Τεχνικά Έργα και η Συμβολή των Φορέων Πιστοποίησης Γιάννης Οικονομίδης Εκπρόσωπος της HELLAS CERT.
Ο ρόλος της Διαπίστευσης στους Φορείς Πιστοποίησης Επαγγελματιών
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
Σχέδιο επαγγελματικού έργου Όνομα παρουσιαστή | Όνομα εταιρείας.
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
Financial Planning Η εξέλιξη στον χρηματο-ασφαλιστικό χώρο
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ I.S.O. ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 1.ΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ 2.ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ 3.ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΙ.
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Μετρήσεις (Εσωτερικές / Εξωτερικές) Εντάσσονται σε κάποιο σύστημα ποιότητας λογισμικού Πρότυπα Διευκόλυνση διεθνούς ανταλλαγής.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 6: Συστήματα διασφάλισης ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Στάδια διαπίστευσης Καρκαλούσου Πέτρου. Τι προσφέρει η διαπίστευση σε ένα εργαστήριο Διευκολύνει την εφαρμογή ενός αποτελεσματικού συστήματος ποιότητας.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ και ΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Δρ. Μανώλης Δαμίγος Φυσικοχημικός Βιομηχανικών Διεργασιών Σύμβουλος Συστημάτων Διαχείρισης και Συνέχισης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I. Θεσσαλίας.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 7: Φάσεις προς την πιστοποίηση του Σ.Δ.Π. Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
Συστήματα Διασφάλισης της Ποιότητας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πτυχιακή εργασία «Η επίδραση του συμβούλου πιστοποίησης της ποιότητας σε μια επιχείρηση» Φοιτήτρια: Αναστασία Ταρασένκο, 8923 Επιβλέπων καθηγητής: Σαμολαδάς Ιωάννης Σέρρες, 2017

Βασικός σκοπός εργασίας Η αξιολόγηση του συμβούλου πιστοποίησης της ποιότητας, με βάση τα κριτήρια επιλογής που θέτει ο οργανισμός - επιχείρηση ο οποίος έχει αποφασίσει να διασφαλίσει την ποιότητα των προϊόντων - υπηρεσιών του κατά το πρότυπο ISO 9001. Ο βαθμός επίδρασης που ασκεί ο σύμβουλος στον οργανισμό από όπου προσλαμβάνεται για να επιθεωρήσει και κατά συνέπεια να πιστοποιήσει. Αξιολόγηση της σπουδαιότητας και της αναγκαιότητας του προτύπου ISO 9001 στον οργανισμό.

Ποιότητα Οι διαστάσεις της ποιότητας, ανάλογα με τις ανάγκες που εκφράζουν οι πελάτες, αφορούν κυρίως: τη σχεδίαση την παραγωγή τα λειτουργικά χαρακτηριστικά τα αισθητικά χαρακτηριστικά την αναμενόμενη διάρκεια ζωής

Εξέλιξη ελέγχου της ποιότητας Επιθεώρηση Ποιοτικός έλεγχος Διασφάλιση ποιότητας Διοίκηση ολικής ποιότητας Αριστεία Η επιθεώρηση ήταν μία απλή σύγκριση των παραγόμενων προϊόντων ή υπηρεσιών με τις δεδομένες πρωτογενείς προδιαγραφές. Ο ποιοτικός έλεγχος, το πρώτο οργανωμένο σύστημα ποιότητας. Είναι το σύνολο των λειτουργικών τεχνικών διαδικασιών, που επιβεβαιώνουν την ποιότητα ενός προϊόντος ή υπηρεσίας. Υπήρχε όμως ακόμα, το κόστος των ελαττωματικών προϊόντων που παράγονταν. Έτσι, η διασφάλισης της ποιότητας, αποτελεί το σύνολο των προγραμματισθέντων ή συστηματικών ενεργειών και διαδικασιών.

Εξέλιξη ελέγχου της ποιότητας Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (Δ.Ο.Π.), πρεσβεύει ότι η ποιότητα είναι ευθύνη όλων των εμπλεκόμενων μελών και λειτουργιών μέσα σε έναν οργανισμό, με δέσμευση στην ικανοποίηση του πελάτη και με μακροπρόθεσμο στόχο την επιτυχία. Για την επιτυχία όμως της εφαρμογής της, χρειάζεται: Ένα τεκμηριωμένο σύστημα διαχείρισης ποιότητα Τεχνικές και εργαλεία διαχείρισης ποιότητας Ομαδική εργασία και άτομα Τέλος, το Μοντέλο Αριστείας EFQM (European Foundation for Quality Management) είναι το πιο διαδεδομένο επιχειρησιακό πλαίσιο στην Ευρώπη και βασίζεται στην έννοια της αξιολόγησης των οργανισμών. Το μοντέλο αυτό, έχουν εφαρμόσει μεταξύ άλλων και οι NOKIA, SIEMENS, PHILIPS

Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) Μέθοδος: έλεγχος της παραγωγικής διαδικασίας και όχι μόνο του αποτελέσματος της. Ο έλεγχος είναι δυνατόν να επεκταθεί πέρα από τις παραγωγικές διαδικασίες και να περιλάβει το σύνολο των διαδικασιών της επιχείρησης που επηρεάζουν την ποιότητα. Σε ένα σύστημα ποιότητας λαμβάνεται υπόψη η καταλληλότητα της οργανωτικής δομής της επιχείρησης. Η διασφάλιση ποιότητας στηρίζεται στην υπόθεση ότι οι δραστηριότητες ανάπτυξης, κατασκευής, και αποστολής των προϊόντων, μπορούν να προγραμματιστούν, ελεγχθούν και να επιθεωρηθούν, με βάση ένα πλαίσιο προτύπων, ώστε να χαλιναγωγηθεί η διακύμανση και να επιτευχθούν οι προγραμματισμένοι στόχοι. Σκοπός: η πρόληψη και όχι απλά ο εντοπισμός προβλημάτων ποιότητας, αλλά και η συνεχής βελτίωση του οργανισμού.

Πλεονεκτήματα Συστημάτων Ποιότητας (ΣΔΠ) Καθορίζονται τα καθήκοντα. Τεκμηριώνονται οι διαδικασίες υλοποίησης προϊόντος και ελέγχων ποιότητας. Μειώνονται τα ελαττωματικά (μη συμμορφούμενα) προϊόντα. Προσφέρει τη δυνατότητα λήψης σωστών εμπορικών αποφάσεων. Σημαντική μείωση του κόστους.

Διαδικασία πιστοποίησης ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) 1. Ορισμός του πεδίου εφαρμογής της πιστοποίησης 2. Προ-έλεγχος (προαιρετικό) 3. Ο έλεγχος πιστοποίησης ( 2 Φάσεων ) 4. Έκδοση του αντίστοιχου πιστοποιητικού 5. Επιτήρηση ( 1-2 φορές / έτος ) 6. Επαναπιστοποίηση ( ανά 3 έτη )

ISO 9001 Ο Διεθνής Οργανισμός Τυποποίησης - ISO: International Standards Organization (1946), δημιούργησε ειδικές σειρές προτύπων σύμφωνα με τις απαιτήσεις των οποίων διενεργούνται επιθεωρήσεις από τους φορείς πιστοποίησης . Το πρότυπο ISO 9000 ασχολείται με την «Διαχείριση της Ποιότητας». Ο τυποποιημένος ορισμός της έννοιας «Ποιότητα» και αυτός που χρησιμοποιείται από τον ISO και αναφέρεται σε όλα εκείνα τα στοιχεία ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας τα οποία απαιτούνται από τον πελάτη. Τα πρότυπα της σειράς ISO 9001 καλύπτουν τις διαδικασίες του οργανισμού ξεκινώντας από το επίπεδο του σχεδιασμού, της παραγωγής και πώλησης προϊόντων ή της εφαρμογής και παροχής υπηρεσιών. Βασικός στόχος: η βελτίωση της συνολικής απόδοσης της επιχείρησης και η δημιουργία δυνατής βάσης για πρωτοβουλίες αειφόρου ανάπτυξης.

Ελληνικός Οργανισμός Τυποποίησης – ΕΛ.Ο.Τ. Α.Ε. Ελληνικός Οργανισμός Τυποποίησης – ΕΛ.Ο.Τ. Α.Ε. Ιδρύθηκε με το άρθρο 1 του Νόμου 372/1976. Από το 1997, ο ΕΛ.Ο.Τ .Α.Ε. λειτουργεί ως Ανώνυμη Εταιρεία και χρηματοδοτείται και υποπτεύεται από το κράτος. Σκοπός του ΕΛ.Ο.Τ. Α.Ε. είναι η προαγωγή και εφαρμογή της τυποποίησης και των δραστηριοτήτων που είναι συναφείς και απορρέουν από αυτή. Κύριες δραστηριότητες του οργανισμού είναι: η εκπόνηση και η διάδοση των προτύπων η απονομή σημάτων συμμόρφωσης (ποιότητας) η χορήγηση πιστοποιητικών συμμόρφωσης (ποιότητας)

Πιστοποίηση στην Ελλάδα Πιστοποίηση στην Ελλάδα: Στο Υπουργείο ανάπτυξης (1994), άρχισε τη λειτουργία του το Εθνικό συμβούλιο διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.), μετεξέλιξη του οποίου αποτελεί η Ε.ΣΥ.Δ. Α.Ε. (Ν.3066/2002). Το μοναδικό όργανο στη χώρα, που είναι υπεύθυνο για την έγκριση, εισαγωγή και διανομή των προτύπων είναι ο ΕΛ.Ο.Τ. Α.Ε. Κάτω από το Ε.ΣΥ.Δ. βρίσκονται οι φορείς πιστοποίησης οι οποίοι λαμβάνουν πιστοποιητικό διαπίστευσης από τον Ε.ΣΥ.Δ. Σήμερα, δραστηριοποιούνται περίπου 100 επιχειρήσεις, τόσο ελληνικές όσο και θυγατρικές διεθνών φορέων πιστοποίησης όπως οι TUV (Γερμάνια), Lloyds (Αγγλία), SGS (Ελβετία), ABS (Αμερική)

Δεύτερο μέρος Ερευνητική εργασία

3.Παράγοντες πιστοποίησης με το πρότυπο ISO 9001

6.Παράγοντες επιλογής συμβούλου πιστοποίησης

7.Ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του συμβούλου πιστοποίησης (ΠΛΗΘΟΣ) 60 % Απόλυτα ικανοποιημένοι 30 % Αρκετά ικανοποιημένοι

9.Επίπεδο συνεργασίας ανάλογα με τις υπηρεσίες του συμβούλου πιστοποίησης (ΠΛΗΘΟΣ)

10.Προσδοκώμενες ενέργειες συμβούλου πιστοποίησης που πραγματοποιήθηκαν (ΠΟΣΟΣΤΑ)

11.Επίπεδα αποτελεσματικής λειτουργίας βάσει των διενεργειών του συμβούλου πιστοποίησης (ΠΟΣΟΣΤΑ)

Συμπεράσματα Ως κύριο παράγοντα πιστοποίησης κατά το πρότυπο ISO 9001: Η σημείωση-Διασφάλισης ποιότητας για μεγαλύτερη εγκυρότητα και αξιοπιστία στα προϊόντα και βελτίωση εικόνας και προφίλ. Βαθμός ικανοποίησης από τις υπηρεσίες που προσέφερε ο σύμβουλος πιστοποίησης: Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεων δήλωσαν ικανοποιημένες Η κυριότερη πηγή αναζήτησης του συμβούλου πιστοποίησης: Οι προσωπικές γνωριμίες. Ως βασικό παράγοντα επιλογής του συμβούλου πιστοποίησης: Η εξειδίκευση και η γνώση πάνω στο πρότυπο ISO 9001. Η συνεργασία των οργανισμών με τον σύμβουλο, έκρινε πως: Ο σύμβουλος ήταν συνεργάσιμος και επικοινωνιακός. Η κυριότερες ενέργειες που ακολούθησε ο σύμβουλος κατά τη διαδικασία πιστοποίησης: Οι συστάσεις και οι συμβουλές για αναθεώρηση – βελτιστοποίηση του συστήματος. Οι κυριότερες ενέργειες που ακολούθησε ο σύμβουλος, όσον αφορά την αποτελεσματική λειτουργία του οργανισμού: Συνέβαλε στη βελτιστοποίηση του συστήματος και στην είσοδο σε κύκλους συνεχούς βελτίωσης.

Σας ευχαριστώ θερμά για τον χρόνο σας και την προσοχή που αφιερώσατε! Τέλος Σας ευχαριστώ θερμά για τον χρόνο σας και την προσοχή που αφιερώσατε!