Ανάθεση Εργασίας (Homework Assignment)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Project.
Σενάριο.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου. Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου Διδακτικό αρχείο : ένα καλά οργανωμένο σύνολο στοιχείων και πληροφοριών.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Διαχείριση διδακτικού χρόνου
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Προγραμματισμός Διδακτέας ύλης. Γενικός Σκοπός: Η μεθοδική και συντονισμένη οργάνωση του διδακτικού χρόνου έτσι ώστε να αξιοποιηθούν κατά τον βέλτιστο.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Η προβολή οπτικοακουστικού υλικού στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων. Διαφορές θεωρητικών-εργαστηριακών μαθημάτων Μαθήματα Θεωρητικά Εργαστηριακά Σε σχολική αίθουσα Σε εργαστήριο Ένας διδάσκων.
Δυναμική της ομάδας και Διδακτική
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Η παρουσία του εκπαιδευτικού στη σχολική μονάδα. Ο εκπαιδευτικός ως πρότυπο (role model) Ο εκπαιδευτικός: είτε το επιδιώκει είτε όχι, είτε το θέλει είτε.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Κατηγορία ΙΙΙ Διεξαγωγή Διδασκαλίας και Αξιολόγηση των Μαθητών Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Διαχείριση διδακτικού χρόνου
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Η προβολή οπτικοακουστικού υλικού στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας
Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Δημιουργία σεναρίου.
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Ο πολυσύνθετος ρόλος του εκπαιδευτικού
Φύλλα Διδασκαλίας.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Η προβολή οπτικοακουστικού υλικού στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Project.
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάθεση Εργασίας (Homework Assignment)

Ατομική Σε ομάδες εργασίας Ανάθεση Εργασίας Γενικός Σκοπός: Η ενεργοποίηση του συνόλου των μαθητών στην κατεύθυνση αναζήτησης πληροφοριών και στοιχείων για ένα συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο και η σύνθεση ενός γραπτού κειμένου ή η κατασκευή ενός έργου Εργασία Ατομική Σε ομάδες εργασίας

Ανάθεση Εργασίας Πλεονεκτήματα

Ανάθεση Εργασίας Πλεονεκτήματα Ενεργοποίηση μαθητών Παρότρυνση για εμβάθυνση σε ένα γνωστικό αντικείμενο Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτενέργειας, αναζήτησης ανάλυσης και σύνθεσης στοιχείων

Ανάθεση Εργασίας Πλεονεκτήματα Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και κοινωνικοποίηση μαθητών (ομαδικές εργασίες-συνεργατικότητα) Σύνδεση θεωρίας-πράξης (ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο) Βιωματική μάθηση (learning by doing)

Προβλήματα τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν Ανάθεση Εργασίας Προβλήματα τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν

Προβλήματα τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν Ανάθεση Εργασίας Προβλήματα τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν Ασαφές πλαίσιο διεκπεραίωσης εργασίας, ελλιπείς οδηγίες Αποτρεπτικός βαθμός δυσκολίας Απροθυμία και πλήρης έλλειψη ενδιαφέροντος από πλευράς μαθητών

Προβλήματα τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν Ανάθεση Εργασίας Προβλήματα τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν Έλλειψη διδακτικού χρόνου Μη συνάφεια θέματος εργασίας με το αντικείμενο και τη διδακτική στοχοθεσία του μαθήματος

Ανάθεση Εργασίας Ο ρόλος του εκπαιδευτικού

Ανάθεση Εργασίας Ο ρόλος του εκπαιδευτικού : Καθοδηγητικός Συμβουλευτικός Επικουρικός Υποστηρικτικός Ενθαρρυντικός Αξιολογητικός (feedback)

Η ανάθεση εργασίας γίνεται πάντοτε γραπτά και ποτέ προφορικά Ανάθεση Εργασίας Η ανάθεση εργασίας γίνεται πάντοτε γραπτά και ποτέ προφορικά Με την επίδοση του αντίστοιχου Φύλλου Ανάθεσης Εργασίας

«Verba volant, scripta manent» "τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν " Ανάθεση Εργασίας «Verba volant, scripta manent» "τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν " λατινική παροιμία που συμβουλεύει την αξία που έχει ένα γραπτό κείμενο που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί έναντι του προφορικού λόγου που μπορεί αντίθετα ακόμα και να ανακληθεί ή να διαψευστεί ως μηδέποτε γενόμενος (https://el.wikipedia.org/wiki/Verba_volant,_scripta_manent)

Φύλλο Ανάθεσης Εργασίας Σαφείς οδηγίες για την διεκπεραίωση μιας εργασίας – συγκεκριμένες προδιαγραφές Ορίζεται πάντοτε χρόνος παράδοσης Εργασία που να συνάδει με την εκάστοτε διδακτική ενότητα και να συνδέεται με τους διδακτικούς στόχους Ρεαλιστικοί στόχοι – Αξιολόγηση επίτευξής τους

Φύλλο Ανάθεσης Εργασίας Όχι κατάχρηση (μεγάλος αριθμός εργασιών ανά μάθημα-τετράμηνο-έτος) Παροχή ανατροφοδότησης (feedback) Αυτοαξιολόγηση εργασιών – Εξαγωγή συμπερασμάτων

Βιβλιογραφία: Πάσχος, Β. (2007) Στοιχεία Διδακτικής και Παιδαγωγικής. Εκδ. Πατάκη Πλαγιανάκος, Σ. (1999) Διδακτική Επαγγελματικών Μαθημάτων. Τόμος Α . Εκδ. Έλλην Πλαγιανάκος, Σ. (1999) Διδακτική Επαγγελματικών Μαθημάτων. Τόμος Β . Εκδ. Έλλην Κουτσούκος, Μ. (2012). Σημειώσεις του Μαθήματος Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας. ΑΣΠΑΙΤΕ Θεσσαλονίκης Schuetze, P. (2004). Evaluation of a Brief Homework Assignment Designed to Reduce Citation Problems, Teaching of Psychology, 31(4), 257-262