Εργασία 2η Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Μαθηματικό εργαστήριο Γ. Λαγουδάκος
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Παρουσίαση Eκπαιδευτικού Yλικού: Αγωγή Υγείας - Κυκλοφοριακή Αγωγή - Ατυχήματα του Γεωργ. Θεοφ. Καλκάνη καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ο Εκπαιδευτικός και Παιδευτικός Χαρακτήρας και Ρόλος της ΕκΠαίδευσης στη-με τη Φυσική Επιστήμη / Φυσική - – Τα Πρότυπα, οι Τεχνολογίες, η Μεθοδολογία Γεωργ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
© 2002 Thomson / South-Western Slide 4A-1 Κεφάλαιο 4, Μέρος A Πιθανότητες.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ & ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ονοματεπώνυμο συγγραφέα, Ειδικότητα ΠΕχχ.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΘΕΩΡΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ Κλάδος των Μαθηματικών που ασχολείται με τις προβλέψεις αποτελεσμάτων τυχαίων γεγονότων.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΑΕΡΙΩΝ Σεβαστή Μαλάμου, Φυσικός ΠΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΓΕΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
Εισαγωγή στην Στατιστική
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Θέμα: Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Επιλογή μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου και επεξεργασία.
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Γερολυμάτου Σταυρούλα ΑΜ: ΣΧΨ
Ενότητα 2η: Εβδομαδιαίες εργασίες
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία 2η Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά Οδηγός για τον εκπαιδευτικό Γυμνάσιο» (σελ. 120-134) την οποία θα θέλατε να την εντάξετε στη διδασκαλία σας. Αφού την παρουσιάσετε εν συντομία προσπαθήστε να απαντήσετε στα παρακάτω: -Γιατί την επιλέξατε; Δικαιολογείστε την άποψή σας. -Τι είδους χειραπτικό υλικό/αναπαραστάσεις κλπ. θα δίνατε στους μαθητές σας; πώς θα οργανώνατε την τάξη σας και γιατί; -Τι είδους δεξιότητες αναμένετε να αναπτύξουν οι μαθητές κατά την εφαρμογή της; Μαυρομμάτης Γιώργος Δ201536

Δραστηριότητα (ΠΜΑ:Π1,Π2,Π3) Ά Γυμνασίου Σύγκριση μέτρου πιθανότητας των ενδεχομένων ΚΚΚΚ, ΚΚΓΚ σε πείραμα τύχης με 4 διαδοχικές ρίψεις αμερόληπτου νομίσματος. Στόχοι: Κατασκευή δειγματικού χώρου Κατασκευή τις πιθανότητας των ενδεχομένων βάση του δειγματικού χώρου Εισαγωγή στην μέθοδο του δενδροδιαγράμματος για την πλήρη και ορθή κατασκευή του δειγματικού χώρου του πειράματος Συζήτηση πάνω στις έννοιες και τις μεθόδους που αναδείχθηκαν Προτεινόμενα υλικά: Ψηφιακά εργαλεία (ψηφιακό νόμισμα με πίνακα σχετικών συχνοτήτων, spiner) Χειραπτικά υλικά (νόμισμα, ζάρι κ.α.)

Γιατί την επιλέξατε; Η δραστηριότητα εισάγει: με βιωματικό και σύμφωνο με τις εμπειρίες των μαθητών τρόπο την έννοια του δειγματικού χώρου ενός πειράματος τύχης καθώς και την έννοια της πιθανότητας (με διαισθητικό τρόπο) ως το όριο της σχετικής συχνότητας του ενδεχομένου και κανονιστικό ως τον λόγο ευνοϊκά/σύνολο ενδεχόμενα. Αποτελεί αφετηριακή βάση για την εισαγωγή της μεθόδου του δενδροδιαγράμματος ώστε να απεικονιστούν με σχηματικό τρόπο όλα τα ενδεχόμενα. Η δραστηριότητα παρέχει την δυνατότητα αύξησης της δυσκολίας υπολογισμού της πιθανότητας των ενδεχομένων (εντός του ίδιου πειράματος) για περεταίρω εφαρμογές.

Τι είδους χειραπτικό υλικό/αναπαραστάσεις κλπ Τι είδους χειραπτικό υλικό/αναπαραστάσεις κλπ. θα δίνατε στους μαθητές σας; Πώς θα οργανώνατε την τάξη σας και γιατί; Χειραπτικά υλικά/αναπαραστάσεις: Νόμισμα (αμερόληπτο) Μπιμπερό με 3 μπίλιες (2 κίτρινες, 1 πράσινη) Φύλλο εργασίας για την 1) κατασκευή πίνακα καταγραφής των αποτελεσμάτων των 2 πειραμάτων τύχης και 2) κατασκευή του δενδροδιαγράμματος Οργάνωση της τάξης: Ομαδοσυνεργατική λειτουργία (λειτουργία στα πρότυπα της επιστημονικής κοινότητας – κοινότητα πρακτικής) Επανάληψη του πειράματος από κάθε μαθητή (για την εμπλοκή και την παρακίνηση όλων των μαθητών) Συζήτηση των υποθέσεων και των ευρημάτων πρώτα σε ομάδες και στην συνέχεια όλη η τάξη μαζί (επιχειρηματολογία, επικοινωνία των αποτελεσμάτων τους) Γενίκευση των συμπερασμάτων για την δημιουργία κοινού νοήματος (κατοχύρωση κοινού νοήματος/συμβολικών αντικειμένων, δημιουργία κοινού/ης κώδικα/γλώσσας επικοινωνίας)

Τι είδους δεξιότητες αναμένετε να αναπτύξουν οι μαθητές κατά την εφαρμογή της; Πορεία Δραστηριότητας: Δεξιότητες που αναμένεται να αναπτυχθούν: Υπόθεση Παρατήρηση/Πείραμα Καταγραφή Συμπέρασμα Η υπόθεση στον στοχαστικό λογισμό έχει νόημα να προηγείται της παρατήρησης διότι η διαίσθηση που αναπτύσσουν οι μαθητές είναι κυρίως ντετερμινιστική και άρα τους οδηγεί συχνά σε παρανοήσεις. Μέθοδος δενδροδιαγράμματος Κατασκευή δειγματικού χώρου Η διάκριση και η διάταξη ως βασικά στοιχεία για την ορθή κατασκευή του δ.χ. Κατανόηση της έννοιας της συχνότητας και της σχετικής συχνότητας μέσα από τα δεδομένα του πειράματος Προσέγγιση του ορισμού του μέτρου της πιθανότητας ως τον λόγο των ευνοϊκών/σύνολο των ενδεχομένων Προσέγγιση του νόμου των μεγάλων αριθμών μέσα από την επανάληψη του πειράματος (όριο σχετικής συχνότητας) Ανάπτυξη της στοχαστικής διαίσθησης

Ευχαριστώ για την προσοχή!