Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου 2015-2016 Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου 2015-2016 Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου 2015-2016 Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου

2 1. Θέματα του μαθήματος 2. Στόχοι μαθήματος Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου 2015-2016 Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου 3. Οδηγός για τα βιβλία της επιθεώρησης Βιολογίας (πώς μπορώ να βοηθήσω το παιδί μου να διαβάσει) 4. Αξιολόγηση Μαθήματος

3 Τα θέματα του μαθήματος είναι -Η φύση της επιστήμης (Τι είναι η Επιστήμη και ποια η σχέση της με την ιατρική και την τεχνολογική πρόοδο της εποχής μας) -Η ταξινομική επιστήμη (Πώς ταξινομούνται οι ζωικοί οργανισμοί;) -Η Οργάνωση του ανθρώπινου σώματος -Η Φωτοσύνθεση -Οι τροφικές σχέσεις και τα οικοσυστήματα -Η Αναπαραγωγή

4 Η προσέγγιση των θεμάτων αυτών γίνεται: Με την εφαρμογή της επιστημονικής μεθόδου – τα πειράματα Με την προβληματοκεντρική προσέγγιση Τη χρήση μικροσκοπίων Παρατήρηση Ερώτημα Υπόθεση Πείραμα Αποτελέσματα Συμπέρασμα

5 2. Στόχοι μαθήματος α. Γνωστικοί β. Καλλιέργεια στάσεων (σεβασμός στη διαφορετικότητα, βιοηθική, περιβάλλον, εφηβεία) γ. Μετα- μεταγνωστικοί : Μαθαίνω πώς να μαθαίνω δ. Συνεργατική μάθηση ε. Καλλιέργεια δημοκρατικών στάσεων

6 - Το βιβλίο είναι και τετράδιο εργασιών ταυτόχρονα - Οι πηγές για την επίλυση των ασκήσεων είναι 1.Στο βιβλίο ή 2. Συμπληρώνονται στο βιβλίο την ώρα του μαθήματος 3. Οδηγός για τα βιβλία της επιθεώρησης Βιολογίας (πώς μπορώ να βοηθήσω το παιδί μου να διαβάσει)

7 Δουλεύουμε σε ομάδες Πρώτα εξατομικευμένη εργασία Ακολουθεί εργασία στις ομάδες Καλλιέργεια δεξιότητας συνεργασίας Εργασία στην τάξη Μετάγνωση - μαθαίνω πώς να μαθαίνω Μαθαίνω να ψάχνω αντί να παίρνω έτοιμες απαντήσεις

8 Μετατρέπουμε τις πληροφορίες από τη μια μορφή στην άλλη π.χ. από κείμενο σε πίνακα ή σε εννοιολογικό διάγραμμα Εργασία στην τάξη και στο σπίτι Μετάγνωση - μαθαίνω πώς να μαθαίνω Μαθαίνω να ψάχνω αντί να παίρνω έτοιμες απαντήσεις

9 ΔΡΑΣΕΙΣ / ΚΡΙΤΗΡΙΑΠΟΣΟΣΤΟ (%) Διαγωνίσματα (στο μάθημα της ημέρας ή σε ολόκληρη ενότητα) 50 Δημιουργικές εργασίες -project10 Βιβλίο Δραστηριοτήτων – Τετράδιο - Φύλλα Εργασίας 10 Συμμετοχή στις δραστηριότητες της τάξης (ολομέλεια – ομάδα) 20 Ενδιαφέρον για το μάθημα – Συγκριτικό πλεονέκτημα 5 Πρακτικές – Πειραματικές δεξιότητες5 4. Αξιολόγηση Μαθήματος

10


Κατέβασμα ppt "Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου 2015-2016 Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google