ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΡΧΕΙΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία: Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Οικογενειακό δέντρο.
Advertisements

ΕΚΕ: Η προσέγγιση της S&B
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΤΟΥ 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τοπική Ιστορία Δράμα, 12/1/2011
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Η σκηνοθετημένη φωτογραφία 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης Με αφορμή το φωτογραφικό έργο του Bernard Faucon, εξετάσαμε τη φωτογραφία σαν αφήγηση.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής, Χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Δεδομένα και Πληροφορίες Ενότητα 1η.
Γυμνάσιο Ριζοκαρπάσου
ΡΟΤΟΝΤΑ,ΑΝΑΚΤΟΡΑ ΓΑΛΕΡΙΟΥ,ΚΑΜΑΡΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ Τα γράμματα. ΠΟΙΗΣΗ Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων και τα προβλήματά τους. Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ: ΑΛΚΗ ΖΕΗ
Η σχολή μας, ιδιαίτερα λόγω γεωγραφικής τοποθέτησης, επέλεξε να ασχοληθεί με την τοπική ιστορία του Ιδαλίου ( αρχαίου και σύγχρονου)
Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
5ο Ιστορικό Λύκειο Θεσσαλονίκης
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής : Γ. Καπετανάνης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Μία από τις βασικότερες διαστάσεις του σχολείου ως χώρου κοινωνικοποίησης και κοινότητας, αποτελεί η ουσιαστική σύνδεση των μαθητών με αυτό. Σκοπός του.
Παναγιώτης Λαδόπουλος
Ρωμαϊκά μνημεία στην Θεσσαλονίκη
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
Το πρόγραμμα «Ο Ιλυρρικός λαός από το χθες στο σήμερα» Μας έδωσε την ευκαιρία να…
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
Λεωνίδας Κραλίδης 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσσαλονίκης ΣΤ
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Εκπαιδευτική εκδρομή Στ΄ τάξης του 3 ου Δημοτικού Σχολείου Τήνου Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς όλα τα παιδιά της τάξης ονειρευόμασταν την εκπαιδευτική.
1. Η Αμμόχωστος είναι η πρωτεύουσα της ομώνυμης επαρχίας. Το 1960 κατοικούσαν Έλληνες, 6120 Τούρκοι και 24 Μαρωνίτες. 2. Κατά τη διάρκεια της τουρκικής.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ Οι οικονομικές εξελίξεις κατά τον 20 ο αι.
Η ΠΟΛΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑ. 2 3 Εικόνες από την Αμμόχωστο Αμμόχωστος Εισαγωγή Η δεύτερη μεγαλύτερη επαρχία της Κύπρου Βρίσκεται στα ανατολικά της Κύπρου Υπάρχουν.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Το θάυμα της Νότιας Κορέας
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΛΕΤΗΣ
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ. ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
«Πνευματική ακρόπολις απάσης της Μακεδονίας»: Το ‘Γυμνάσιον της Ελληνικής Κοινότητος Θεσσαλονίκης’ και η εκπαίδευση στη Μακεδονία. Μια αμφίδρομη σχέση.
Τα κόκκινα λουστρίνια Ειρήνη Μάρρα
Ενότητα 2_2 Η αρχή των επιδόσεων στην κοινωνία και στο σχολείο
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΜΑΘΗΜΑ: ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Το αγροτικό ζήτημα. Συνέπειες βιομηχανικής επανάστασης Αγροτικός τομέας: κυριαρχία μέχρι το 19 ο αιώνα Οικονομικές εξελίξεις (βιομηχανική επανάσταση)
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
El Greco Η ιστορία του Έλληνα Ζωγράφου 1541–1614.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
Το Δίκαιο.
Γνωρίζω τον τόπο μου; Καλή Επιτυχία !!!
ΣΜΥΡΝΗ.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΡΧΕΙΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ 1939-1944 ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΡΧΕΙΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ Γ΄ΤΑΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016

ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΝΟΜΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟΝ 1.1. ΠΗΓΗ ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΝΟΜΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟΝ 1.1.

Ο Β΄ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

Ο Β΄ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ

ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟ 1941 ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΣΑΓΚΑΝΑ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΑΡΓΟΥΣ

ΚΑΤΟΧΗ. ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ ΚΑΤΟΧΗ. ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ

ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑ Γ. Α. Κ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑ Γ. Α. Κ

ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑ Γ. Α. Κ

ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑ Γ.Α.Κ

ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑ Γ. Α. Κ

ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑ Γ. Α.Κ

ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1939-1940 : 282 ΑΓΟΡΙΑ : 211 (75%) ΚΟΡΙΤΣΙΑ : 71 (25%) 1939-1940 : 282 ΑΓΟΡΙΑ : 211 (75%) ΚΟΡΙΤΣΙΑ : 71 (25%) 1940-1941 : 258 ΑΓΟΡΙΑ : 188 (73%) ΚΟΡΙΤΣΙΑ : 70 (27%) 1941-1942 : 180 ΑΓΟΡΙΑ : 121 (68%) ΚΟΡΙΤΣΙΑ : 59 (32%) 1942-1943 : 141 ΑΓΟΡΙΑ : 101 (72%) ΚΟΡΙΤΣΙΑ : 40 (28%) 1943-1944 : 57 ΑΓΟΡΙΑ : 50 (88%) ΚΟΡΙΤΣΙΑ : 07 (12%)

ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΡΓΟΣ : 14%-36% ΚΟΥΤΣΟΠΟΔΙ: 5,5%-8% ΠΡΟΣΥΜΝΗ-ΑΝΥΦΙ-ΠΑΣΣΑ-ΛΥΡΚΕΙΑ: 3%-5% ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΓΟΝΕΑ ΓΕΩΡΓΟΙ-ΚΤΗΜΑΤΙΕΣ : 30%-43% ΟΡΦΑΝΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΔΗΜΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΟΙΝΟΠΩΛΕΣ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΣ ΙΕΡΕΙΣ ΕΡΓΑΤΕΣ

ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΘΕ ΤΡΙΜΗΝΟ: Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟ: 226 ΔΡΑΧΜΕΣ Β΄ ΤΡΙΜΗΝΟ: 228 ΔΡΑΧΜΕΣ Γ΄ ΤΡΙΜΗΝΟ: 228 ΔΡΑΧΜΕΣ

ΑΤΕΛΩΣ ΜΕ ΕΝΑΝ Η ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΕΚΝΑ ΘΥΜΑΤΩΝ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΜΕ ΕΝΑΝ Η ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΕΚΝΑ ΘΥΜΑΤΩΝ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΕΚΝΑ ΔΗΜΟΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ ΟΡΦΑΝΟΙ ΑΠΟΡΟΙ ΤΕΚΝΑ ΘΥΜΑΤΩΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΩΝ ΤΕΚΝΑ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΩΝ ΤΕΚΝΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΔΥΣΑΝΑΓΝΩΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΟΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ (ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ Γ΄ΤΡΙΜΗΝΟ) ΠΙΕΣΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΩΝ

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΛΥΠΗ ΘΥΜΟΣ ΕΚΠΛΗΞΗ ΘΑΥΜΑΣΜΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΟΦΕΛΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΩΤΟΓΕΝΩΝ ΠΗΓΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΦΥΛΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΩΝ ΠΗΓΩΝ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΝΑΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ

ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΠΩΣ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΟΗΘΕΙ ΜΟΝΟ, ΞΕΚΟΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΗΚΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΞΑΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΝ Σ’ΑΥΤΌ Η ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΩΣΑΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΗΥΘΥΝΑΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ