ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΡΧΕΙΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ 1939-1944 ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΡΧΕΙΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ Γ΄ΤΑΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016
ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΝΟΜΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟΝ 1.1. ΠΗΓΗ ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΝΟΜΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟΝ 1.1.
Ο Β΄ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
Ο Β΄ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ
ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟ 1941 ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΣΑΓΚΑΝΑ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΑΡΓΟΥΣ
ΚΑΤΟΧΗ. ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ ΚΑΤΟΧΗ. ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ
ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑ Γ. Α. Κ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑ Γ. Α. Κ
ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑ Γ. Α. Κ
ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑ Γ.Α.Κ
ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑ Γ. Α. Κ
ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑ Γ. Α.Κ
ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1939-1940 : 282 ΑΓΟΡΙΑ : 211 (75%) ΚΟΡΙΤΣΙΑ : 71 (25%) 1939-1940 : 282 ΑΓΟΡΙΑ : 211 (75%) ΚΟΡΙΤΣΙΑ : 71 (25%) 1940-1941 : 258 ΑΓΟΡΙΑ : 188 (73%) ΚΟΡΙΤΣΙΑ : 70 (27%) 1941-1942 : 180 ΑΓΟΡΙΑ : 121 (68%) ΚΟΡΙΤΣΙΑ : 59 (32%) 1942-1943 : 141 ΑΓΟΡΙΑ : 101 (72%) ΚΟΡΙΤΣΙΑ : 40 (28%) 1943-1944 : 57 ΑΓΟΡΙΑ : 50 (88%) ΚΟΡΙΤΣΙΑ : 07 (12%)
ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΡΓΟΣ : 14%-36% ΚΟΥΤΣΟΠΟΔΙ: 5,5%-8% ΠΡΟΣΥΜΝΗ-ΑΝΥΦΙ-ΠΑΣΣΑ-ΛΥΡΚΕΙΑ: 3%-5% ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΓΟΝΕΑ ΓΕΩΡΓΟΙ-ΚΤΗΜΑΤΙΕΣ : 30%-43% ΟΡΦΑΝΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΔΗΜΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΟΙΝΟΠΩΛΕΣ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΣ ΙΕΡΕΙΣ ΕΡΓΑΤΕΣ
ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΘΕ ΤΡΙΜΗΝΟ: Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟ: 226 ΔΡΑΧΜΕΣ Β΄ ΤΡΙΜΗΝΟ: 228 ΔΡΑΧΜΕΣ Γ΄ ΤΡΙΜΗΝΟ: 228 ΔΡΑΧΜΕΣ
ΑΤΕΛΩΣ ΜΕ ΕΝΑΝ Η ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΕΚΝΑ ΘΥΜΑΤΩΝ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΜΕ ΕΝΑΝ Η ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΕΚΝΑ ΘΥΜΑΤΩΝ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΕΚΝΑ ΔΗΜΟΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ ΟΡΦΑΝΟΙ ΑΠΟΡΟΙ ΤΕΚΝΑ ΘΥΜΑΤΩΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΩΝ ΤΕΚΝΑ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΩΝ ΤΕΚΝΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΔΥΣΑΝΑΓΝΩΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΟΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ (ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ Γ΄ΤΡΙΜΗΝΟ) ΠΙΕΣΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΩΝ
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΛΥΠΗ ΘΥΜΟΣ ΕΚΠΛΗΞΗ ΘΑΥΜΑΣΜΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΟΦΕΛΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΩΤΟΓΕΝΩΝ ΠΗΓΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΦΥΛΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΩΝ ΠΗΓΩΝ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΝΑΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ
ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΠΩΣ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΟΗΘΕΙ ΜΟΝΟ, ΞΕΚΟΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΗΚΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΞΑΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΝ Σ’ΑΥΤΌ Η ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΩΣΑΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΗΥΘΥΝΑΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ