Σερφάροντας σοφά Πρόγραμμα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο Τάξη Α’

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Παρθενώνας: ένας ναός για την Αθηνά, το σύμβολο μιας πόλης
ΜΥΛΟΙ.
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
«Το αλφαβητάρι της Ιλιάδας»
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
Παρουσιάζουν οι : Αποστόλης Τσιριβάκος Βασίλης Χουβαρδάς από το Ε2
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Συνηρημένα ρήματα σε –αω (ενεργητική & μέση φωνή)
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03)
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Το νερό στην λογοτεχνία
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Εσθονία Project
Η παρουσίαση αυτή ίσως προκαλέσει συζήτηση με το κοινό από την οποία θα προκύψουν ενέργειες. Χρησιμοποιήστε το PowerPoint για να καταγράψετε τις ενέργειες.
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σερφάροντας σοφά Πρόγραμμα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο Τάξη Α’ Εκπαιδευτικός : Σιαμέτη Κωνσταντίνα Δ.Σ. Διακοπτού ALLPPT.com _ Free PowerPoint Templates, Diagrams and Charts

Δραστηριότητα 1η Ομαδική συζήτηση – αφόρμηση Στην πρώτη αυτή φάση της διδασκαλίας, ξεκινήσαμε μια ομαδική συζήτηση για τον ορισμό του διαδικτύου και πώς το αντιλαμβάνονται οι ίδιοι οι μαθητές με σκοπό να τους προϊδεάσουμε για το περιεχόμενο του project . Η εισαγωγή αυτή δε θα ήταν απαραίτητη σε μεγαλύτερες τάξεις όμως εδώ κρίθηκε αναγκαίο. Γνωρίζετε τη λέξη διαδίκτυο ή internet; Ποιος το χρησιμοποιεί και γιατί; Είναι εργαλείο ή είναι μόνο ένα παιχνίδι;

Δραστηριότητα 2η Με οδηγό μας το παραμύθι Ασχοληθήκαμε με το βιβλίο «Η φάρμα του Διαδικτύου» των Β. Σαμαρά και Γ. Κορμά βοηθώντας έτσι τα παιδιά να ανακαλύψουν βασικούς κανόνες ασφάλειας στο Διαδίκτυο και επισημαίνοντας τον ενεργό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι ενήλικες (γονείς, παππούδες κ.ά.) στις δραστηριότητες των παιδιών στο Διαδίκτυο.

Δραστηριότητα 2η Μέσα από τις ιστορίες τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με θέματα όπως η αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων, οι συναντήσεις με αγνώστους, η δημοσίευση και η παραποίηση φωτογραφίας. Το συμπέρασμά μας; Αντιμετωπίζουμε τους αγνώστους στο Διαδίκτυο όπως και στον φυσικό κόσμο.

Δραστηριότητα 3η Ηλεκτρονικά παιχνίδια: το αγαπημένο μας Καθώς η τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου κόσμου, τα παιδιά εξοικειώνονται με αυτή από μικρή ηλικία και συνηθίζουν να «κολλάνε» με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, παραμελώντας άλλες καθημερινές τους δραστηριότητες. Δε θέλει άλλωστε και πολύ για να εθιστεί κανείς, μικρός ή μεγάλος (απόσπασμα από τον οδηγό για γονείς του βιβλίου). Διαβάσαμε το βιβλίο «Με μόνο φίλο τον υπολογιστή» της Τζένιφερ Μουρ Μαλινός για να ξεχωρίσουμε τη χρήση της τεχνολογίας από την κατάχρηση αλλά και να σκεφτούμε τον χρόνο ενασχόλησης με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Δραστηριότητα 3η Ηλεκτρονικά παιχνίδια: το αγαπημένο μας Χαρακτηριστικό παράδειγμα και τροφή για σκέψη αποτελεί μια εικόνα της ιστορίας όπου παρουσιάζεται ο ήρωας του βιβλίου, ο Τάσος ο οποίος εξακολουθεί να παίζει ύστερα από πολλά χρόνια χάνοντας έτσι ότι είχε αξία για εκείνον (φίλοι, οικογένεια, δάσκαλοι).

Δραστηριότητα 4η Video – διαφημιστικά σποτ «Μη χορεύεις με τον λύκο» με θέμα τη δημοσίευση φωτογραφιών «Μυστικός φίλος» με θέμα τις διαδικτυακές φιλίες Από την ιστοσελίδα sheeplive.gr

Δραστηριότητα 5η Το βαρόμετρο των συναισθημάτων Οι μαθητές καλούνται να τοποθετήσουν τις εκτυπωμένες κάρτες στο βαρόμετρο των συναισθημάτων. Μια ευκαιρία να μιλήσουμε για όσα μας ενοχλούν ή μας πληγώνουν. Το παιχνίδι μπορεί να εκτυπωθεί από την ιστοσελίδα saferinternet.org

Δραστηριότητα 6η Διαγωνισμός ζωγραφιάς Κάθε μαθητής φιλοτέχνησε ένα έργο ζωγραφίζοντας με θέμα κάτι που μπορεί να κάνει στο διαδίκτυο μαζί με την οικογένειά του. Φωτογραφίες των έργων στάλθηκαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό με τον αντίστοιχο τίτλο.

Επίλογος Ένας κανόνας λίγο διαφορετικός… Ο Serge Tisseron, γάλλος ψυχαναλυτής-ψυχίατρος, το 2008 ανέπτυξε τον κανόνα «3-6-9-12», που σημαίνει: όχι τηλεόραση πριν από τα τρία χρόνια, όχι παιχνίδια σε κονσόλα πριν από τα έξι, όχι internet πριν από τα εννέα χρόνια, και καθόλου κοινωνικά μέσα πριν από τα 12. Ευχαριστώ για την προσοχή σας!

Σερφάροντας σοφά Πρόγραμμα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο Τάξη Α’ Εκπαιδευτικός : Σιαμέτη Κωνσταντίνα Δ.Σ. Διακοπτού ALLPPT.com _ Free PowerPoint Templates, Diagrams and Charts