Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Χρύσα Προύσαλη Ιανουάριος – Μάϊος 2012.
Advertisements

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 8 Προτάσεις αξιοποίησης μιας σχολικής επίσκεψης στο μουσείο στη διδασκαλία.
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
ΤΟΥΑΡΕΓΚ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ : Πειραματικό ΓΕΛ. ΠΑΤΡΩΝ
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Γραμμένου Ευαγγελία.
Ινδιάνοι.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΩΦΟ ΠΑΙΔΙ
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ………
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
الشـــغل والطـــاقة الشغل
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΑ & ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
Παιδικά γάλατα Τάξη – τμήμα : Β3β
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Χρύσα Προύσαλη Ιανουάριος – Μάϊος 2012

Το πρόγραμμα για το Νερό ξεκίνησε το δεύτερο τετράμηνο του 2012 και ολοκληρώθηκε τον Μάϊο του 2012. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 21 μαθητές και μαθήτριες που χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες. Η κάθε ομάδα επέλεξε ένα όνομα που έχει σχέση με το νερό. Έτσι δημιουργήθηκαν οι: α) Να πίνετε νερό στο όνομά μας β) Οι διψασμένοι γ) Μπουρμπουλήθρες δ) Σταγόνες

Η κάθε ομάδα ερεύνησε ένα μέρος του θέματος του νερού. Έτσι: Η ομάδα «Να πίνετε νερό στο όνομά μας» ερεύνησε τα θέματα: * Ο κύκλος του νερού * Ιδιότητες του νερού * Ανθρώπινες δραστηριότητες σχετικές με το νερό * Νερό και επικοινωνίες Η ομάδα «Οι διψασμένοι» ερεύνησε το θέμα στου νερού * στον δημόσιο και ιδιωτικό χώρο * τους τρόπους εξοικονόμησης νερού και * ανέλυσε ένα ερωτηματολόγιο σε σχέση με την κατανάλωση νερού Η ομάδα «Μπουρμπουλήθρες» ασχολήθηκαν με * τη ρύπανση του νερού * την διαχείριση φυσικών πόρων (διαχείριση νερού) Η ομάδα « Σταγόνες» ασχολήθηκε με * το νερό ως αναψυχή, ψυχαγωγία και κοινωνική συναναστροφή * το νερό ως σύμβολο στην τέχνη (εικαστικά, ποίηση, λογοτεχνία)

Όλες οι ομάδες παρήγαγαν μέρος μιας αφίσας ανέπτυξαν το υποθέμα και το παρέδωσαν σε βιβλιαράκι (booklet) παρήγαγαν την παρουσίαση του θέματός τους σε μορφή power point Ο κάθε μαθητής και μαθήτρια έγραψε την δική του ατομική εργασία σχολίασε τις ασκήσεις και τα θέματα που δόθηκαν από την υπεύθυνη καθηγήτρια σχολίασε τα video που παρουσιάστηκαν συμμετείχε στις εξορμήσεις που έγιναν σε σχέση με το νερό

Είδαμε τα video: Ωκεανοί (National Geographic) Το νερό στη πόλη της Θεσσαλονίκης (video της ΕΥΑΘ) Νερό (μια παρουσίαση που παρήγαγε το Σχολείο δεύτερης ευκαιρίας Σάμου) Ρύπανση των υδάτων (National Geographic) Η ποιότητα του νερού παγκοσμίως (National Geographic) Τέχνη με τον πάγο : μια παραγωγή από το διεθνές φεστιβάλ πάγου στην Κίνα (China festival snow in Harbin) Παγωμένος Νιαγάρας (National Geographic) Aqua (National Geographic) Επισκεφτήκαμε : Το μουσείο ύδρευσης το διυλιστήριο νερού της Θεσσαλονίκης

Ξεκινάμε για το μουσείο Ύδρευσης

Ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο Ύδρευσης

Παίξαμε με το νερό στο Μουσείο Ύδρευσης

Ξεναγηθήκαμε στο διυλιστήριο νερού Θεσσαλονίκης

Ξενάγηση στο διυλιστήριο νερού Θεσσαλονίκης

Στο διυλιστήριο νερού Θεσσαλονίκης

Στο διυλιστήριο νερού Θεσσαλονίκης

Στο διυλιστήριο νερού Θεσσαλονίκης